Studiu Tehnico-economic si Intocmirea Planului Strategic pentru SC Collini SRL

Cuprins disertatie Cum descarc?

ARGUMENT.4
CAP. I : SITUATIA ACTUALA A FIRMEI.6
I.1 GENERALITATI.6
I.2 MISIUNEA SI VIZIUNEA.7
I.3 STRUCTURA FIRMEI.8
I.3.1 STRUCTURA MANAGERIALA.8
I.3.2 STRUCTURA DE PRODUCTIE.8
I.3.3 AMPLASAREA MAGAZINULUI.8
I.3.4 DESIGN-UL EXTERIOR.9
I.3.5 DESIGNU-UL INTERIOR.9
I.3.6 FLUXUL MARFURILOR.10
I.4. SPATIILE MAGAZINELOR SI ERGONOMIA.11
I.4.1 PROMOVAREA MARFURILOR IN INTERIORUL MAGAZINELOR.12
I.4.2 DREPTURILE FUNDAMENTALE ALE CONSUMATORILOR.12
I.5 REZULTATE ECONOMICO-FINANCIARE.12
I.6. INDICATORI.13
I.6.1 INDICATORI DE ACTIVITATE.18
I.6.2 INDICATORI MACROECONOMICI.19
I.7. REZULTATE TEHNICE.19
I.8 SONDAREA OPINIEI CLIENTILOR.21
I.8.1 PRELUCRARE SI ANALIZA DATE . INTERPRETAREA REZULTATELOR .23
I.9 ANALIZA SWOT.24
I.9.1 DETERMINAREA ESANTIONULUI.32
I.10 CONCLUZII.41
CAP. II : ANALIZA MEDIULUI DE AFACERI.43
II.1 SEGMENTAREA STRATEGICA.43 
II.2 VIZIUNEA ECHIPEI DE CONDUCERE.43
II.3 ANALIZA MEDIULUI EXTERN.44
II.4 ANALIZA MEDIULUI INTERN.44
II.5 RELATIA MEDIU INTERN- MEDIU EXTERN.45
CAP.III : ELABORAREA SI ANALIZA ALTERNATIVELOR STRATEGICE.46
III.1 DEFINIREA, REDEFINIREA MISIUNII SI A OBIECTIVELOR.46
III.2 FUNDAMENTAREA DECIZIILOR STRATEGICE.47
III.3 DEFINITIVAREA PLANULUI STRATEGIC.48
CAP. IV : ANALIZA TEHNICA.50
IV.1 LINII DIN DOTARE.50
IV.1.1 CARACTERISTICI TEHNICE ALE LINIILOR.51
IV.2 GESTIUNEA DESEURILOR.58
IV.3 GESTIUNEA SUBSTANTELOR TOXICE SI PERICULOASE.59
IV.4 MONITORIZAREA ACTIVITATII.59
IV.5. PRINDEREA, INCARCAREA SI TRANSPORTUL PASARILOR VII.60
IV.5.1. RECEPTIA-AGATAREA PASARILOR.60
IV.6.SORTARE-AMBALARE.62
IV.7.TRANSPORTUL SI IGIENA.63
IV.8.CONSERVAREA CARNII PRIN AFUMARE.65
IV.9.NORME DE PROTECTIA MUNCII.66
CAP. V : CONCLUZII FINALE.69
BIBLIOGRAFIE.71
ANEXA I .72
ANEXA II.75


Extras din disertatie Cum descarc?

ARGUMENT
In secolul XXI tehnologia cheie este legata de colectarea, prelucrarea si distribuirea informatiei. Printre alte realizari, am asistat secolul trecut la instalarea retelelor telefonice mondiale, la inventia radioului si a televiziunii, la nasterea si cresterea nemaivazuta a industriei de calculatoare si la lansarea satelitilor de comunicatii. Datorita progresului tehnologic rapid, aceste domenii converg in ritm rapid, iar diferentele intre colectarea, transportul, stocarea informatiei dispar pe zi trece. Organizatii cu sute de birouri raspandite pe o arie geografica larga asteapta in mod curent sa poata examina printr-o simpla apasare de buton chiar si echipamentele lor cele mai indepartate. Pe masura ce posibilitatile noastre de a colecta, prelucra si distribui informatia cresc tot mai mult, cererea pentru o prelucrare si mai sofisticata a informatiei creste si mai rapid.
Intrepatrunderea dintre domeniul calculatoarelor si cel al comunicatiilor a avut o influenta profunda asupra modului in care sunt organizate sistemele de calcul. ,,Modul cum culegi, administrezi si folosesti informatia face din tine un castigator sau un infrant in viata", asa subliniaza Bill Gates rolul actual al sistemelor de calcul in viata noastra a tuturor. Pe plan mondial este unanim recunoscut faptul ca orice activitate moderna, eficienta are la baza tehnica de calcul. Aceasta afirmatie a devenit de fapt o axioma. In tarile dezvoltate, toate domeniile in care lucreaza omul, incepand cu industria si comertul, ajungand pana la munca de birou si invatamant, cuprinzand medicina, transporturile si chiar arta, sunt cel putin sprijinite de utilaje si aparate moderne, intre care calculatoarele ocupa un loc de frunte. In ceea ce priveste calculatoarele, in ultimul deceniu s-a conturat tot mai clar o tendinta noua: trecerea de la sistemele mari si mini la calculatoare personale (microcalculatoare). Acestea si-au demonstrat din plin eficienta: posibilitatea utilizarii in cele mai variate domenii, viteza mare de lucru, adaptabilitate la cerintele celor mai diversi utilizatori, etc. 
Lucrarea de fata, ,,Studiul tehnico-economic si intocmirea planului strategic pentru S.C.COLLINI S.R.L." realizata la sfarsitul perioadei de perfectionare profesionala si cercetare in cadrul cursului de masterat, consider ca se incadreaza in contextul celor exprimate mai sus. Doresc sa fac dovada gradului de pregatire, datorita cunostintelor dobandite si asimilate in timpul anilor de studiu. Se spune ca e inutil sa opresti scurgerea timpului si ca cel mai bine este sa inveti sa mergi in aceeasi directie cu el. Succesul deplin nu este asigurat atunci cand privesti dinspre tine spre ceea ce e in jurul tau, ci atunci cand privesti dinspre mediul in care existi si actionezi catre eul tau. 
Lucrarea prezenta este structurata in cinci parti distincte a caror capitole reprezinta etapele procesului de planificare strategica atat la nivelul superior al corporatiei, cat si la cel al unitatii strategice. 
CAPITOLUL I
SITUATIA ACTUALA A FIRMEI
SC.COLLINI.SRL este o societate cu gestiune proprie si personalitate juridica romana fiind inregistrata in Registrul Comertului la numarul J11/130/2006. Sediul societatii si implicit al punctului de lucru, este situat in partea de Vest a Romaniei in orasul Bocsa, strada Republicii, nr. 63, judetul Caras-Severin.
Fabrica de ambalaje din polietilena este un punct de lucru din cadrul SC.COLLINI.SRL, (ANEXA nr.1) o societate cu capital integral privat, infiintata in anul 1992. Ambalajele sunt confectionate din polietilena de inalta si joasa densitate si se adreseaza atat industriei (folii de diverse dimensiuni, saci), agriculturii (folii pentru solar), cat si comertului oferind saci de gunoi menajeri, pungi pentru congelator, diverse sacose.
Activitatea societatii cuprinde pe langa producerea ambalajelor si cresterea si vanzarea puilor de carne si a mezelurilor sub marca ,,Banat Bun". Capitalul social subscris este 10.200 RON.
I.1 GENERALITATI
SC.COLLINI.SRL are ca activitate procesul de schimb de marfuri de vanzare, acest proces de schimb de marfuri este o miniafacere personala: comercializarea produselor alimentare si nealimentare. Avantajul zonei in care sunt amplasate magazinele (ANEXA nr.1) constituie faptul ca exista consumatori de toate varstele si toate categoriile sociale. Concurentii directi care reprezinta practic principali competitori sunt: Kaufland, Billa, Profi, Carrefour, Mona Lisa.
SC.COLLINI.SRL pe langa mijloacele materiale si banesti cu care este dotata cuprinde si un anumit numar de oameni ai muncii care sunt grupati si fixati pe posturi, ceea ce se reflecta in structura organizatorica a unitatii. In cadrul SC.COLLINI.SRL pentru fiecare magazin oamenii muncii se grupeaza astfel (avand in vedere ca in Resita sunt cinci magazine):
o patron- unul singur pentru toate magazinele;
o contabil- unul singur pentru toate magazinele;
o sef magazin- doi sefi pentru un singur magazin;
o lucrator comercial- sase oameni pentru un singur magazin;
o frigotehnist- unul singur pentru toate magazinele.


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu Tehnico-economic si Intocmirea Planului Strategic pentru SC Collini SRL.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!