CAPITOLUL I. Politica de promovare 1.1. Conţinutul şi rolul politicii de promovare 3 1.2. Sistemul de comunicare şi activiatatea promoţională 3 1.3.Mixul de promovare-instrument al polticii de promovare 4 1.3.1.Structrura activităţii promoţionale 4 1.3.2. Strategii de promovare 12 1.3.3.Operaţionalizarea activităţii de promovare 13 1.3.4. Determinarea bugetului de promovare 13 CAPITOLUL II. Prezentarea generală şi diagnosticarea firmei 2.1. Prezentarea şi istoricul firmei 14 2.2. Misiunea şi obictivele principale 15 2.2.1 Organigrama 15 2.3. Analiza diagnostic al firmei 18 2.3.1.Diagnosticul influenţei pieţei financiare 18 2.3.2 Diagnosticul pieţei de vânzare 18 2.3.3 Analiza mediului sectorial 21 2.3.4 Mediul socio – cultural 21 2.3.5 Mediul demografic 21 2.4. Analiza SWOT 22 2.5. Descrierea furnizorilor 25 2.6. Concurenţa 26 2.7. Prezentarea activităţii de marketing 27 2.8. Identificarea mijloacelor de comunicare la SC Niran.Co SRL 28 2.9. Conceptul programului de marketing 30 2.9.1. Mixul de marketing 31 2.10. Descrierea produselor 34 2.10.1. GIVENCHY 34 2.10.2. HERMES 35 2.10.3. VERSACE 36 2.10.4. DSQUARED2 37 2.10.5. GIANFRANCO FERRE 38 2.10.6. NINA RICCI 39 2.10.7. PRADA 40 CAPITOLUL III. Promovarea Vânzărilor 3.1. Tehnici de promovare utilizate în magazinul Sephora pentru brandul de parfumerie Givenchy 41 3.1.1. Oferte speciale 41 3.1.2. Cupoane (Bonuri de reducere) 41 3.1.3. Prime şi cadouri 42 3.1.4. Puncte cadou 44 3.1.5. Concursuri, jocuri, loterii 44 3.1.6. Eşantionări 45 3.1.7. Punerea în valoare a produselor la locul vânzării 46 3.1.7.1. Etalare şi tehnici de merchandising 46 3.1.7.2. Publicitatea la locul vânzării 49 3.1.7.3. Publicitaea directă 51 3.1.7.4. Beauty Adviser 52 3.1.7.5. Evenimente 53 3.2. Cercetarea de Marketing – Chestionar 55 3.2.1. Problema decizională 55 3.2.2. Obiectivele cercetării 55 3.2.3. Metoda cercetării 55 3.2.4. Rezultatele cercetării 56 3.2.5. Concluziile cercetării 59 CONLUZII ŞI PROPUNERI 60 BIBLIOGRAFIE 61 ANEXĂ 62
CAPITOLUL I. Politica de promovare 1.1. Continutul si rolul politicii de promovare În sistemul relaţiilor cu mediul economico-social, cu piaţa, cu eforturile de marketing ale întreprinderi moderne nu se pot limita la producerea şi distribuţia de bunuri şi servicii; ele împlică, totodată, o permanenţă şi complexă comunicare cu mediul extern, cu piaţa, care presupune o informare atentă a consumatorilor potenţiali şi a întermediarilor, acţiuni specifice de înfluenţare a comportamentului de cumpărare şi de consum, de sprijinire a procusului de vănzare, toate aceste activităţi, cu obiective şi mijloace de acţiune extrem de variate, alcătuiesc politica promoţională. Încluderea, cu o poziţie distinctă a politicii promoţionale în mixul de marketing se justifică prin rolul, uneori decisiv, pe care acţiunile promoţionale îl au în procesul realizării de mărfuri şi servici, ca şi prin costul acestor acţiuni. Promovarea a fost apreciată a fi "una dintre cele mai costisitoare componente ale strategiei de marketing". Problemele cele mai dificile întănlite în acest domeniu sunt determinate de complexitatea deciziilor referitoare la mărimea bugetelor ce vor fi alocate, repartiţia acestora pe diferite înstrumente promoţionale şi perioadele sau momentul utilizării lor. 1.2.Sistemul de comunicare şi activiatatea promoţională În condiţiile economiei contemporane, ale sporirii şi diversificării bunurilor si a serviciilor destinate satisfacerii nevolilor materiale şi spiritualeale societăţii, ale creşterii schimburilor ecomomice înternaţionale şi în contextul globarizării economiei şi pieţelor, problemele comunicării cu consumatorii interni sau cu cei externi devin din ce în ce mai dificile, necesită eforturi de cunoaştere şi infirmare reciprocă mult mai însemnate şi mai variate. Sistemul de comunicare împlică utilizarea, pe de o parte, a unor forme variate de informare şi stimulare a consumatorilor, menite să prezinte firma, produsele şi serviciile sale, dar să şi provoce o serie de modificări favorabile în mentalitatea şi obiceielor de consum ale acestora, pe de altă parte, presupune stabilirea unei comunicării efective cu proprii ei salariaţi, cu acţionarii si furnizorii săi, cu mediile financiare şi cele ale puterii publice. Prin politica de comunicare şi mijloacele care o concretizează, firma urmăreşte o difuzare cat mai amplă a unor informaţii desprea activiatea , produsele şi serviciile sale , dar şi recepţionarea modului cum acestea sunt primite şi acceptate de destinatari. Sistemul de comunicare prin care firma pune în circulaţie o idee sau o informaţie , o atitudiune, este formata din următoarele elemente: o sursă de informaţie; un mesaj; un canal de difuzare a mesajului; un destinatar. De cele mai multe ori se adoptă sistemul de comunicare cu dublu sens care crează întreprinderii posibilitatea de a stabili dacă mesajele difuzare sau recepţionate şi cum au fost înţelese de catre destinatari, pentru a se opera modificări, în privinţa conţinutului şi a formei, a canalului de trasmitere. Un asemenea sistem cuprinde următoarele componente: -emiţător-cel care trasmite mesajul. -codificarea-corespunde mecamismului care "traduce" ideile mesajului în simboluri, semne sau imagini -mesajul-ansamblul semnelor trasmise de emiţător. -media-cuprinde suporturile prin care mesajul ajunge la destinaţie. -decodificarea-constă în semnificaţia atribuită mesajului de catre receptor; -recetorul-cel care primeste mesajul. -răspunsul-reacţiile audienţei după recepţia mesajului; -feedback-ul-partea din răspunsul pe care receptorul o trasmite emiţătorului; -elementul perturbator(zgomot)-orice poate provoca o distorsiune intre mesajul emis şi mesajul receptat. Experienţele practice demonstrează ca eficienţa procesului de comunicare desfăşurătă printr-un astfel de sistem depinde de modul în care emiţătorul îşi cunoaşte aidienţa şi răspunsul acestuia; de felul în care modifică mesajul în funcţie de probabilitate decodificării acestuia de catre receptor; de trasmiterea mesajului prin întermediul unor suporturi adaptate atat mesajului cat şi destinatarului; cat şi de asiguarea suporturilor de feedback care să-i garanteze recepţia mesajului
Adina Claudia Popescu, Marketing – teorie si practica, Editura Economica, Bucuresti, 2003 Ana-Lucia Ristea (coord.), Marketing – premise si provocari ale economiei inalt competitive, Editura Expert, Bucuresti, 2002 Anghel L., Florescu C., Zaharia R - Marketing. Probleme,cazuri,teste, Editura Expert, Bucureşti 1993 Balaure V. - Tehnici promoţionale, probleme, analize, studii de caz, Editura Uranus, Bucureşti, 1999 Bruhn Manfred - Marketing, Ed. Economicã, 1999. Burdus E Caprarescu - Fundamentele managementului organizatiei, Ed Economica,Bucuresti,1999,p 144 Coman Cristina - Relatii publice si strategii, Ed Polirom,Iasi 2001 Corneliu Munteanu(coord.), Marketing-principii, practici, orizonturi, Editura Sedcom Libris, Iasi, 2008 Demetrescu M.C. - Metode de analiză în marketing, Ed. Teora, Bucureşti, 2004; Dobre C., Negruţ C. - Marketing. Politici. Strategii. Tactici., Editura Intergraf, Reşiţa, 1997 Dubois P - Marketing teorie si practicã, Ed. Economicã ,1989 Foltean F., Ladăr L., Dobre C., Ionescu Ghe.,Negruţ C. - Marketing, Editura Brumar, Timişoara, 2000 Kotler Ph.- Managementul marketingului, Ed. Teora, Bucuresti, 1997. Kotler Ph.- Principiile marketingului, Ed Teora,Bucuresti 2000 Jay, R., - Marketingul cu costuri minime, Editura Teora, Bucuresti, 1998. Mihai Papuc, Tehnici promotionale, Editura Universitara, Bucuresti, 2004 Moise Z.- Marketing prin intermediul târgurilor si expozitiilor, Ed All , 1997 Morariu D. - Tehnici promoţionale, abordare teoretică şi studii de caz, Editura Bblioflor,Deva 2001 Patriche D - Programe de marketing, Colectia “Biblioteca Comertului Românesc” – 1994. Popescu I. C., Şebănică D., Balaure V. - Tehnici promoţionale, Editura Metropol, 1994 Stanciu S.- Bazele marketingului, Ed. Universitatea, Bucuresti, 1999 Visean, Mirela - Tehnologii comerciale, Editura Ase, 2004 ***http://www.firme.info/niran-co-products-srl-cui6718140/ ***http://www.scritube.com/management/marketing/.php ***http://www.doingbusiness.ro/financiar/raport/1075597/niran-co-products-srl/ ***http://www.scritube.com/management/Diagnosticarea-mediului-extern.php *** www.sephora.com ***http://www.givenchy.com/
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.