Tehnici de Promovare a Vanzarilor in Cadrul Companiei SC Niran Co Products SRL

Cuprins disertatie Cum descarc?

CAPITOLUL I. Politica de promovare
1.1. Continutul si rolul politicii de promovare 3
1.2. Sistemul de comunicare si activiatatea promotionala 3
1.3.Mixul de promovare-instrument al polticii de promovare 4
1.3.1.Structrura activitatii promotionale 4
1.3.2. Strategii de promovare 12
1.3.3.Operationalizarea activitatii de promovare 13
1.3.4. Determinarea bugetului de promovare 13
CAPITOLUL II. Prezentarea generala si diagnosticarea firmei
2.1. Prezentarea si istoricul firmei 14
2.2. Misiunea si obictivele principale 15
2.2.1 Organigrama 15
2.3. Analiza diagnostic al firmei 18
2.3.1.Diagnosticul influentei pietei financiare 18
2.3.2 Diagnosticul pietei de vanzare 18 
2.3.3 Analiza mediului sectorial 21
2.3.4 Mediul socio - cultural 21
2.3.5 Mediul demografic 21
2.4. Analiza SWOT 22
2.5. Descrierea furnizorilor 25 
2.6. Concurenta 26
2.7. Prezentarea activitatii de marketing 27
2.8. Identificarea mijloacelor de comunicare la SC Niran.Co SRL 28
2.9. Conceptul programului de marketing 30
2.9.1. Mixul de marketing 31 
2.10. Descrierea produselor 34
2.10.1. GIVENCHY 34
2.10.2. HERMES 35
2.10.3. VERSACE 36
2.10.4. DSQUARED2 37
2.10.5. GIANFRANCO FERRE 38
2.10.6. NINA RICCI 39
2.10.7. PRADA 40
CAPITOLUL III. Promovarea Vanzarilor
3.1. Tehnici de promovare utilizate in magazinul Sephora pentru brandul de parfumerie Givenchy 41
3.1.1. Oferte speciale 41 
3.1.2. Cupoane (Bonuri de reducere) 41
3.1.3. Prime si cadouri 42
3.1.4. Puncte cadou 44
3.1.5. Concursuri, jocuri, loterii 44
3.1.6. Esantionari 45
3.1.7. Punerea in valoare a produselor la locul vanzarii 46
3.1.7.1. Etalare si tehnici de merchandising 46
3.1.7.2. Publicitatea la locul vanzarii 49
3.1.7.3. Publicitaea directa 51
3.1.7.4. Beauty Adviser 52
3.1.7.5. Evenimente 53
3.2. Cercetarea de Marketing - Chestionar 55
3.2.1. Problema decizionala 55
3.2.2. Obiectivele cercetarii 55
3.2.3. Metoda cercetarii 55
3.2.4. Rezultatele cercetarii 56
3.2.5. Concluziile cercetarii 59
CONLUZII SI PROPUNERI 60
BIBLIOGRAFIE 61
ANEXA 62


Extras din disertatie Cum descarc?

CAPITOLUL I. Politica de promovare
1.1. Continutul si rolul politicii de promovare
In sistemul relatiilor cu mediul economico-social, cu piata, cu eforturile de marketing ale intreprinderi moderne nu se pot limita la producerea si distributia de bunuri si servicii; ele implica, totodata, o permanenta si complexa comunicare cu mediul extern, cu piata, care presupune o informare atenta a consumatorilor potentiali si a intermediarilor, actiuni specifice de influentare a comportamentului de cumparare si de consum, de sprijinire a procusului de vanzare, toate aceste activitati, cu obiective si mijloace de actiune extrem de variate, alcatuiesc politica promotionala. 
Includerea, cu o pozitie distincta a politicii promotionale in mixul de marketing se justifica prin rolul, uneori decisiv, pe care actiunile promotionale il au in procesul realizarii de marfuri si servici, ca si prin costul acestor actiuni. Promovarea a fost apreciata a fi "una dintre cele mai costisitoare componente ale strategiei de marketing".
Problemele cele mai dificile intanlite in acest domeniu sunt determinate de complexitatea deciziilor referitoare la marimea bugetelor ce vor fi alocate, repartitia acestora pe diferite instrumente promotionale si perioadele sau momentul utilizarii lor.
1.2.Sistemul de comunicare si activiatatea promotionala
In conditiile economiei contemporane, ale sporirii si diversificarii bunurilor si a serviciilor destinate satisfacerii nevolilor materiale si spiritualeale societatii, ale cresterii schimburilor ecomomice internationale si in contextul globarizarii economiei si pietelor, problemele comunicarii cu consumatorii interni sau cu cei externi devin din ce in ce mai dificile, necesita eforturi de cunoastere si infirmare reciproca mult mai insemnate si mai variate.
Sistemul de comunicare implica utilizarea, pe de o parte, a unor forme variate de informare si stimulare a consumatorilor, menite sa prezinte firma, produsele si serviciile sale, dar sa si provoce o serie de modificari favorabile in mentalitatea si obiceielor de consum ale acestora, pe de alta parte, presupune stabilirea unei comunicarii efective cu proprii ei salariati, cu actionarii si furnizorii sai, cu mediile financiare si cele ale puterii publice.
Prin politica de comunicare si mijloacele care o concretizeaza, firma urmareste o difuzare cat mai ampla a unor informatii desprea activiatea , produsele si serviciile sale , dar si receptionarea modului cum acestea sunt primite si acceptate de destinatari.
Sistemul de comunicare prin care firma pune in circulatie o idee sau o informatie , o atitudiune, este formata din urmatoarele elemente: o sursa de informatie; un mesaj; un canal de difuzare a mesajului; un destinatar. De cele mai multe ori se adopta sistemul de comunicare cu dublu sens care creaza intreprinderii posibilitatea de a stabili daca mesajele difuzare sau receptionate si cum au fost intelese de catre destinatari, pentru a se opera modificari, in privinta continutului si a formei, a canalului de trasmitere. Un asemenea sistem cuprinde urmatoarele componente: 
-emitator-cel care trasmite mesajul.
-codificarea-corespunde mecamismului care "traduce" ideile mesajului in simboluri, semne sau imagini 
-mesajul-ansamblul semnelor trasmise de emitator.
-media-cuprinde suporturile prin care mesajul ajunge la destinatie.
-decodificarea-consta in semnificatia atribuita mesajului de catre receptor;
-recetorul-cel care primeste mesajul.
-raspunsul-reactiile audientei dupa receptia mesajului;
-feedback-ul-partea din raspunsul pe care receptorul o trasmite emitatorului;
-elementul perturbator(zgomot)-orice poate provoca o distorsiune intre mesajul emis si mesajul receptat.
Experientele practice demonstreaza ca eficienta procesului de comunicare desfasurata printr-un astfel de sistem depinde de modul in care emitatorul isi cunoaste aidienta si raspunsul acestuia; de felul in care modifica mesajul in functie de probabilitate decodificarii acestuia de catre receptor; de trasmiterea mesajului prin intermediul unor suporturi adaptate atat mesajului cat si destinatarului; cat si de asiguarea suporturilor de feedback care sa-i garanteze receptia mesajului


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici de Promovare a Vanzarilor in Cadrul Companiei SC Niran Co Products SRL.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Bibliografie

Adina Claudia Popescu, Marketing - teorie si practica, Editura Economica, Bucuresti, 2003
Ana-Lucia Ristea (coord.), Marketing - premise si provocari ale economiei inalt competitive, Editura Expert, Bucuresti, 2002
Anghel L., Florescu C., Zaharia R - Marketing. Probleme,cazuri,teste, Editura Expert, Bucuresti 1993
Balaure V. - Tehnici promotionale, probleme, analize, studii de caz, Editura Uranus, Bucuresti, 1999 
Bruhn Manfred - Marketing, Ed. Economica, 1999.
Burdus E Caprarescu - Fundamentele managementului organizatiei, Ed Economica,Bucuresti,1999,p 144
Coman Cristina - Relatii publice si strategii, Ed Polirom,Iasi 2001
Corneliu Munteanu(coord.), Marketing-principii, practici, orizonturi, Editura Sedcom Libris, Iasi, 2008
Demetrescu M.C. - Metode de analiza in marketing, Ed. Teora, Bucuresti, 2004;
Dobre C., Negrut C. - Marketing. Politici. Strategii. Tactici., Editura Intergraf, Resita, 1997
Dubois P - Marketing teorie si practica, Ed. Economica ,1989
Foltean F., Ladar L., Dobre C., Ionescu Ghe.,Negrut C. - Marketing, Editura Brumar, Timisoara, 2000
Kotler Ph.- Managementul marketingului, Ed. Teora, Bucuresti, 1997.
Kotler Ph.- Principiile marketingului, Ed Teora,Bucuresti 2000
Jay, R., - Marketingul cu costuri minime, Editura Teora, Bucuresti, 1998.
Mihai Papuc, Tehnici promotionale, Editura Universitara, Bucuresti, 2004
Moise Z.- Marketing prin intermediul targurilor si expozitiilor, Ed All , 1997
Morariu D. - Tehnici promotionale, abordare teoretica si studii de caz, Editura Bblioflor,Deva 2001
Patriche D - Programe de marketing, Colectia "Biblioteca Comertului Romanesc" - 1994.
Popescu I. C., Sebanica D., Balaure V. - Tehnici promotionale, Editura Metropol, 1994
Stanciu S.- Bazele marketingului, Ed. Universitatea, Bucuresti, 1999
Visean, Mirela - Tehnologii comerciale, Editura Ase, 2004
***http://www.firme.info/niran-co-products-srl-cui6718140/
***http://www.scritube.com/management/marketing/.php
***http://www.doingbusiness.ro/financiar/raport/1075597/niran-co-products-srl/
***http://www.scritube.com/management/Diagnosticarea-mediului-extern.php
*** www.sephora.com
***http://www.givenchy.com/


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!