Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL

Disertație
9.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 65 în total
Cuvinte : 19842
Mărime: 3.95MB (arhivat)
Publicat de: Ene S.
Puncte necesare: 10
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Prof.univ.dr. LUMINIŢA PISTOL

Cuprins

  1. CAPITOLUL I. Politica de promovare
  2. 1.1. Conţinutul şi rolul politicii de promovare 3
  3. 1.2. Sistemul de comunicare şi activiatatea promoţională 3
  4. 1.3.Mixul de promovare-instrument al polticii de promovare 4
  5. 1.3.1.Structrura activităţii promoţionale 4
  6. 1.3.2. Strategii de promovare 12
  7. 1.3.3.Operaţionalizarea activităţii de promovare 13
  8. 1.3.4. Determinarea bugetului de promovare 13
  9. CAPITOLUL II. Prezentarea generală şi diagnosticarea firmei
  10. 2.1. Prezentarea şi istoricul firmei 14
  11. 2.2. Misiunea şi obictivele principale 15
  12. 2.2.1 Organigrama 15
  13. 2.3. Analiza diagnostic al firmei 18
  14. 2.3.1.Diagnosticul influenţei pieţei financiare 18
  15. 2.3.2 Diagnosticul pieţei de vânzare 18
  16. 2.3.3 Analiza mediului sectorial 21
  17. 2.3.4 Mediul socio – cultural 21
  18. 2.3.5 Mediul demografic 21
  19. 2.4. Analiza SWOT 22
  20. 2.5. Descrierea furnizorilor 25
  21. 2.6. Concurenţa 26
  22. 2.7. Prezentarea activităţii de marketing 27
  23. 2.8. Identificarea mijloacelor de comunicare la SC Niran.Co SRL 28
  24. 2.9. Conceptul programului de marketing 30
  25. 2.9.1. Mixul de marketing 31
  26. 2.10. Descrierea produselor 34
  27. 2.10.1. GIVENCHY 34
  28. 2.10.2. HERMES 35
  29. 2.10.3. VERSACE 36
  30. 2.10.4. DSQUARED2 37
  31. 2.10.5. GIANFRANCO FERRE 38
  32. 2.10.6. NINA RICCI 39
  33. 2.10.7. PRADA 40
  34. CAPITOLUL III. Promovarea Vânzărilor
  35. 3.1. Tehnici de promovare utilizate în magazinul Sephora pentru brandul de parfumerie Givenchy 41
  36. 3.1.1. Oferte speciale 41
  37. 3.1.2. Cupoane (Bonuri de reducere) 41
  38. 3.1.3. Prime şi cadouri 42
  39. 3.1.4. Puncte cadou 44
  40. 3.1.5. Concursuri, jocuri, loterii 44
  41. 3.1.6. Eşantionări 45
  42. 3.1.7. Punerea în valoare a produselor la locul vânzării 46
  43. 3.1.7.1. Etalare şi tehnici de merchandising 46
  44. 3.1.7.2. Publicitatea la locul vânzării 49
  45. 3.1.7.3. Publicitaea directă 51
  46. 3.1.7.4. Beauty Adviser 52
  47. 3.1.7.5. Evenimente 53
  48. 3.2. Cercetarea de Marketing – Chestionar 55
  49. 3.2.1. Problema decizională 55
  50. 3.2.2. Obiectivele cercetării 55
  51. 3.2.3. Metoda cercetării 55
  52. 3.2.4. Rezultatele cercetării 56
  53. 3.2.5. Concluziile cercetării 59
  54. CONLUZII ŞI PROPUNERI 60
  55. BIBLIOGRAFIE 61
  56. ANEXĂ 62

Extras din disertație

CAPITOLUL I. Politica de promovare

1.1. Continutul si rolul politicii de promovare

În sistemul relaţiilor cu mediul economico-social, cu piaţa, cu eforturile de marketing ale întreprinderi moderne nu se pot limita la producerea şi distribuţia de bunuri şi servicii; ele împlică, totodată, o permanenţă şi complexă comunicare cu mediul extern, cu piaţa, care presupune o informare atentă a consumatorilor potenţiali şi a întermediarilor, acţiuni specifice de înfluenţare a comportamentului de cumpărare şi de consum, de sprijinire a procusului de vănzare, toate aceste activităţi, cu obiective şi mijloace de acţiune extrem de variate, alcătuiesc politica promoţională.

Încluderea, cu o poziţie distinctă a politicii promoţionale în mixul de marketing se justifică prin rolul, uneori decisiv, pe care acţiunile promoţionale îl au în procesul realizării de mărfuri şi servici, ca şi prin costul acestor acţiuni. Promovarea a fost apreciată a fi "una dintre cele mai costisitoare componente ale strategiei de marketing".

Problemele cele mai dificile întănlite în acest domeniu sunt determinate de complexitatea deciziilor referitoare la mărimea bugetelor ce vor fi alocate, repartiţia acestora pe diferite înstrumente promoţionale şi perioadele sau momentul utilizării lor.

1.2.Sistemul de comunicare şi activiatatea promoţională

În condiţiile economiei contemporane, ale sporirii şi diversificării bunurilor si a serviciilor destinate satisfacerii nevolilor materiale şi spiritualeale societăţii, ale creşterii schimburilor ecomomice înternaţionale şi în contextul globarizării economiei şi pieţelor, problemele comunicării cu consumatorii interni sau cu cei externi devin din ce în ce mai dificile, necesită eforturi de cunoaştere şi infirmare reciprocă mult mai însemnate şi mai variate.

Sistemul de comunicare împlică utilizarea, pe de o parte, a unor forme variate de informare şi stimulare a consumatorilor, menite să prezinte firma, produsele şi serviciile sale, dar să şi provoce o serie de modificări favorabile în mentalitatea şi obiceielor de consum ale acestora, pe de altă parte, presupune stabilirea unei comunicării efective cu proprii ei salariaţi, cu acţionarii si furnizorii săi, cu mediile financiare şi cele ale puterii publice.

Prin politica de comunicare şi mijloacele care o concretizează, firma urmăreşte o difuzare cat mai amplă a unor informaţii desprea activiatea , produsele şi serviciile sale , dar şi recepţionarea modului cum acestea sunt primite şi acceptate de destinatari.

Sistemul de comunicare prin care firma pune în circulaţie o idee sau o informaţie , o atitudiune, este formata din următoarele elemente: o sursă de informaţie; un mesaj; un canal de difuzare a mesajului; un destinatar. De cele mai multe ori se adoptă sistemul de comunicare cu dublu sens care crează întreprinderii posibilitatea de a stabili dacă mesajele difuzare sau recepţionate şi cum au fost înţelese de catre destinatari, pentru a se opera modificări, în privinţa conţinutului şi a formei, a canalului de trasmitere. Un asemenea sistem cuprinde următoarele componente:

-emiţător-cel care trasmite mesajul.

-codificarea-corespunde mecamismului care "traduce" ideile mesajului în simboluri, semne sau imagini

-mesajul-ansamblul semnelor trasmise de emiţător.

-media-cuprinde suporturile prin care mesajul ajunge la destinaţie.

-decodificarea-constă în semnificaţia atribuită mesajului de catre receptor;

-recetorul-cel care primeste mesajul.

-răspunsul-reacţiile audienţei după recepţia mesajului;

-feedback-ul-partea din răspunsul pe care receptorul o trasmite emiţătorului;

-elementul perturbator(zgomot)-orice poate provoca o distorsiune intre mesajul emis şi mesajul receptat.

Experienţele practice demonstrează ca eficienţa procesului de comunicare desfăşurătă printr-un astfel de sistem depinde de modul în care emiţătorul îşi cunoaşte aidienţa şi răspunsul acestuia; de felul în care modifică mesajul în funcţie de probabilitate decodificării acestuia de catre receptor; de trasmiterea mesajului prin întermediul unor suporturi adaptate atat mesajului cat şi destinatarului; cat şi de asiguarea suporturilor de feedback care să-i garanteze recepţia mesajului

Bibliografie

Adina Claudia Popescu, Marketing – teorie si practica, Editura Economica, Bucuresti, 2003

Ana-Lucia Ristea (coord.), Marketing – premise si provocari ale economiei inalt competitive, Editura Expert, Bucuresti, 2002

Anghel L., Florescu C., Zaharia R - Marketing. Probleme,cazuri,teste, Editura Expert, Bucureşti 1993

Balaure V. - Tehnici promoţionale, probleme, analize, studii de caz, Editura Uranus, Bucureşti, 1999

Bruhn Manfred - Marketing, Ed. Economicã, 1999.

Burdus E Caprarescu - Fundamentele managementului organizatiei, Ed Economica,Bucuresti,1999,p 144

Coman Cristina - Relatii publice si strategii, Ed Polirom,Iasi 2001

Corneliu Munteanu(coord.), Marketing-principii, practici, orizonturi, Editura Sedcom Libris, Iasi, 2008

Demetrescu M.C. - Metode de analiză în marketing, Ed. Teora, Bucureşti, 2004;

Dobre C., Negruţ C. - Marketing. Politici. Strategii. Tactici., Editura Intergraf, Reşiţa, 1997

Dubois P - Marketing teorie si practicã, Ed. Economicã ,1989

Foltean F., Ladăr L., Dobre C., Ionescu Ghe.,Negruţ C. - Marketing, Editura Brumar, Timişoara, 2000

Kotler Ph.- Managementul marketingului, Ed. Teora, Bucuresti, 1997.

Kotler Ph.- Principiile marketingului, Ed Teora,Bucuresti 2000

Jay, R., - Marketingul cu costuri minime, Editura Teora, Bucuresti, 1998.

Mihai Papuc, Tehnici promotionale, Editura Universitara, Bucuresti, 2004

Moise Z.- Marketing prin intermediul târgurilor si expozitiilor, Ed All , 1997

Morariu D. - Tehnici promoţionale, abordare teoretică şi studii de caz, Editura Bblioflor,Deva 2001

Patriche D - Programe de marketing, Colectia “Biblioteca Comertului Românesc” – 1994.

Popescu I. C., Şebănică D., Balaure V. - Tehnici promoţionale, Editura Metropol, 1994

Stanciu S.- Bazele marketingului, Ed. Universitatea, Bucuresti, 1999

Visean, Mirela - Tehnologii comerciale, Editura Ase, 2004

***http://www.firme.info/niran-co-products-srl-cui6718140/

***http://www.scritube.com/management/marketing/.php

***http://www.doingbusiness.ro/financiar/raport/1075597/niran-co-products-srl/

***http://www.scritube.com/management/Diagnosticarea-mediului-extern.php

*** www.sephora.com

***http://www.givenchy.com/

Preview document

Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 1
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 2
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 3
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 4
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 5
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 6
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 7
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 8
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 9
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 10
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 11
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 12
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 13
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 14
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 15
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 16
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 17
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 18
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 19
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 20
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 21
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 22
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 23
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 24
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 25
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 26
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 27
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 28
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 29
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 30
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 31
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 32
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 33
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 34
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 35
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 36
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 37
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 38
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 39
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 40
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 41
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 42
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 43
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 44
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 45
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 46
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 47
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 48
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 49
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 50
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 51
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 52
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 53
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 54
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 55
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 56
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 57
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 58
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 59
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 60
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 61
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 62
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 63
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 64
Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul companiei SC Niran Co Products SRL - Pagina 65

Conținut arhivă zip

  • Tehnici de Promovare a Vanzarilor in Cadrul Companiei SC Niran Co Products SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Prezentarea politicii de promovare a unei societăți

INTRODUCERE Lucrarea prezintă, în partea teoretică, conceptul general de marketing, marketingul ca o componentă de bază a mediului economic, ce...

Program de Marketing de Promovare a Mobilierului din PAL în România

Introducere Prin continutul sau, lucrarea isi propune sa identifice, sa contureze si sa evidentieze cat mai clar aspectele cele mai importante ale...

Marketingul Serviciilor Educaționale

INTRODUCERE Problematica studiată, motivaţia şi importanţa temei de cercetare Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor este una...

Aspecte ale negocierii și comunicării în afaceri la Allianz Țiriac Asigurări SA

INTRODUCERE Această lucrare este structurată în patru capitole după cum urmează: - capitolul 1 Negocierea în afaceri; - capitolul 2 Comunicarea...

Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor fata de piața cafelei

Capitolul 1. Piața cafelei în România Istoria cafelei începe acum 1000 de ani în Orientul Mijlociu. În acele timpuri străvechi era considerată un...

Analiza afișelor publicitare ale brandului Tazovsky utilizând metoda eye tracking

Introducere Prezenta lucrare își propune să prezinte principalele aspecte teoretice dar și practice ale importanței alegerii vizualurilor în...

Cercetarea Imaginii Băuturilor Răcoritoare în Rândul Consumatorilor

NTRODUCERE Dintre cele patru elemente primordiale, apa a fost probabil cea mai preţuită de către umanitate de-a lungul veacurilor. Apa a fost...

Analiza unei acțiuni promoționale studiu de caz - reclamă

REZUMAT Cuvinte cheie: reclamă, publicitate, televiziune, apa minerală, Aqua Carpatica. Primul capitol, intitulat „Publicitatea – instrument de...

Ai nevoie de altceva?