Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba

Licență
9/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 39 în total
Cuvinte : 11419
Mărime: 58.18KB (arhivat)
Puncte necesare: 12
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Dumitras Cristian
Universitatea de Vest Vasile Goldis - Alba Iulia in anul 2010

Cuprins

  1. Cap.I. PREZENTAREA GENERALĂ A ÎNTREPRINDERII
  2. S.C. APULUM S.A. ŞI A MEDIULUI SĂU DE MARKETING 4
  3. 1.1. Structura organizatorică-activitatea productivă 5
  4. 1.2. Structura functională 5
  5. 1.3. Forma juridică 5
  6. 1.4. Activitatea productivă 6
  7. Cap.II. ORGANIZAREA COMERŢULUI 8
  8. 2.1. Strategii în politica de produs 8
  9. 2.2. Elaborarea strategiei de marketing 10
  10. 2.3. Testarea de piaţă 11
  11. Cap.III. COMERŢUL CU MĂRFURI NEALIMENTARE 13
  12. 3.1. Comercializare 13
  13. 3.2. Controlul lansării pe piaţă a noilor produse 16
  14. Cap.IV. SISTEMUL DE DISTRIBUŢIE 17
  15. 4.1. Evoluţia exporturilor şi a importurilor 17
  16. 4.2. Societatea comercială “APULUM” S.A. şi mediul său de marketing 20
  17. 4.3. Macromediul de marketing 20
  18. Cap.V. PREZENTAREA PRINCIPALILOR INDICATORI AI
  19. EFICIENŢEI 23
  20. 5.1. Analiza avantajelor comparative ale S.C.APULUM S.A 23
  21. 5.2. Principalii indicatori economico-financiari de caracetrizare a
  22. activităţii societăţii 23
  23. 5.3. Factori explicativi ai succesului şi eşecului unui produs nou 26
  24. 5.4. Factori determinanţi ai succesului lansării noilor produse 27
  25. 5.5. Evaluarea, estimarea performanţelor noului produs 30
  26. 5.6. Influenţa inflaţiei asupra rezultatelor financiare a firmei 30
  27. Cap. VI. PROCESUL DE LANSARE A UNUI PRODUS NOU ÎN CADRUL S.C.APULUM S.A. 32
  28. 6.1. Conceptul de produs nou 32
  29. 6.2. Etape ale procesului de creare a unui produs nou 34
  30. 6.3. Analiza activităţii de marketing 36
  31. 6.4. Estimarea vânzărilor 36
  32. 6.5. Aspecte privind costurile şi profiturile 38
  33. CONCLUZII ŞI PROPUNERI 39
  34. Bibliografie 40

Extras din licență

CAPITOLUL I

PREZENTAREA GENERALĂ A ÎNTREPRINDERII

S.C. APULUM S.A. ŞI A MEDIULUI SĂU DE MARKETING

Societatea comercială Apulum S.A şi-a început activitatea la 01.07.1971. Sediul societăţii este în Alba Iulia str.Viilor nr.128. Durata de funcţionare a societăţii este nelimitată, începând cu data înregistrării în Registrul Comerţului.

Scopul acestei societăţi este producerea şi comercializarea produselor de porţelan, obiectul de activitate este:

- PRODUCŢIA: producerea şi comercializarea produselor ceramice, producerea de morărit şi panificaţie, cofetărie, patiserie, articole de menaj, uz casnic, gospodăresc şi agricol, bunuri de larg consum, alimentare şi nealimentare, de folosinţă îndelungată, confecţii, articole metalice, articole de mase plastice.

- CONSTRUCŢII: civile, industriale, servicii imobiliare, reparaţii, întreţinere, amenajări de drumuri publice, locuinţe, cămine de copii, grădiniţe, hoteluri, case de odihnă.

- OPERAŢIUNI: de servicii, de comerţ exterior (agenţii de intermediere, birouri de consulting);

- SERVICII: morărit, panificaţie, consignaţie, organizarea unor târguri, comunicări ştiinţifice, spectacole, activităţi turistice şi sportive, servicii de alimentaţie publică, design vestimentar, creaţie şi prezentare de modă, obiecte de podoabă din porţelan.

- COMERŢ: comercializare en-gros şi en-detail de mărfuri industriale, alimentare şi nealimentare, agricole, zootehnice, instalaţii electronice şi electrotehnice, materiale de construcţii, băuturi, cosmetice, cafea, produse de patiserie şi toată gama de produse prevăzute în obiectul de activitate.

Capitalul social al societăţii Apulum S.A. este de 3.953.350.000 lei împărţit în 395.335 acţiuni nominative în valoarea nominală de 10.000 lei fiecare, în totalitate subscris şi vărsat.

Societatea comercială Apulum S.A. a început să funcţioneze la 1 iulie 1971 iar atingerea parametrilor proiectaţi a fost eşalonată pe şase trimestre până la finele anului 1972.

Investiţia a fost aprobată cu o valoare totală de 177,7 milioane lei pentru o producţie de 3.998 mii bucăţi pe an, respectiv 5500 tone şi o valoare a producţiei marfă de 77 milioane lei.

1.1. STRUCTURA ORGANIZATORICĂ - ACTIVITATEA PRODUCTIVĂ

Structura organizatorică a societăţi a rezultat în urma unor analize de detaliu a fiecărei funcţiuni consultându-se compartimentele de specialitate şi ţinându-se seama de informaţiile existente despre organizarea unor societăţi similare în ţară, de gândirea actuală asupra reorganizării activităţii de bază.

În ansamblul ei structura organizatorică prezintă doua mari părţi : structura de conducere sau funcţională şi structura de producţie sau operaţională.

1.2. STRUCTURA FUNCŢIONALĂ

S.C. APULUM S.A. are 2.276 angajaţi din care :

-personal de conducere :

- 1 director general;

- 1 director general adjunct tehnic-calitate;

- 1 director general adjunct economic-comercial;

- 1 director executiv de producţie;

- 1 director executiv financiar;

- şefi compartimente, servici şi birouri;

- personal tehnico-administrativ : 171 angajaţi;

- maiştri : 43;

- muncitori : 2.057.

Managementul firmei este asigurat la primele trei nivele de :

1. Consililul de administraţie format din 9 administratori conduşi de un preşedinte;

2. Director general;

3. Director general adjunct;

Preview document

Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 1
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 2
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 3
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 4
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 5
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 6
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 7
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 8
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 9
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 10
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 11
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 12
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 13
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 14
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 15
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 16
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 17
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 18
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 19
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 20
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 21
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 22
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 23
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 24
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 25
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 26
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 27
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 28
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 29
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 30
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 31
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 32
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 33
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 34
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 35
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 36
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 37
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 38
Activitatea de marketing în cadrul SC Apulum SA Alba - Pagina 39

Conținut arhivă zip

  • Activitatea de Marketing in Cadrul SC Apulum SA Alba.doc

Alții au mai descărcat și

Activitate de Marketing - SC XYZ SA

Argument Pe piaţa mondială actuală, consumatorii au posibilitatea de a alege dintr-o gamă uriaşă de produse din ce în ce mai diversificate....

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?