Activități specifice domeniului resurse umane în instituțiile publice

Cuprins licență Cum descarc?

CAPITOLUL 1 INTRODUCERE.1
1.1 Activitati specifice domeniului resurselor umane in institutiile publice
1.2. Pregatirea profesionala si perfectionarea resurselor umane din administra publica
1.3 Gestiunea carierei functionarilor publici
1.4 Recrutarea, selectia, atestarea, numirea functionarilor publici din Romania
1.5 Motivarea fuctionarilor publici
1.6 Salarizarea functionarilor publici
1.7 Evaluarea in institutiile publice
CAPITOLUL 2 ASPECTE TEORETICE PRIVIND ACTIVITATEA DE PREGĂTIRE PROFESIONALĂ.4
2.1. Pregătirea şi perfecţionarea pregătirii funcţionarilor publici
2.2. Instituţii implicate în desfăşurarea activităţilor de pregătire şi perfecţionare a pregătirii funcţionarilor publici
CAPITOLUL 3 ANALIZA ACTIVITĂŢII DE PREGĂTIRE PROFESIONALĂ ÎN CADRUL PRIMĂRIEI SECTOR 2
3.1 PREZENTAREA INSTITUŢIEI
3.1.1 Denumirea instituţiei
3.1.2 Baza legală de înfiinţare şi legislaţia pe baza căreia işi desfăşoară activitatea
3.1.3 Obiectul de activitate
3.1.4 Obiectivele strategice ale instituţiei
3.1.5. Misiune
3.1.6 Indicatori economico - financiari
3.1.7 Organizarea Primăriei Sector 2
3.2 ANALIZA ACTIVITĂŢII DE PERFECŢIONARE A PERSONALULUI DIN APARATUL PROPRIU DE
SPECIALITATE AL PRIMĂRIEI SECTOR 2
3.2.1 Incadrarea cu personal
3.2.2 Tematica cursurilor de perfecţionare planificate pentru anul 2007 pentru aparatul propriu de ; specialitate al Primăriei Sector 2
3.2.3 Dinamica perfecţionării profesionale a personalului în perioada 2000-2006
3.2.4 Studiu de caz
3.2.5 ANALIZA SWOT A ACTIVITĂŢII DE PREGĂTIRE PROFESIONALĂ
CAPITOLUL 4 MODALITĂŢI DE PERFECŢIONARE ACTIVITĂŢII DE PREGĂTIRE
PROFESIONALĂ
CAPITOLUL 5 CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI
^ BIBLIOGRAFIE 44
ANEXAI 45
ANEXA 2 46
ANEXA 3 47
ANEXA 4 48
ANEXA 5 50
ANEXA 6 52
ANEXA 7 57
ANEXA 8 58
ANEXA 9 59


Extras din licență Cum descarc?

CAPITOLUL 1 INTRODUCERE
Activitati specifice domeniului resurselor umane in institutiile publice
Rezultatele activitatii desfasurate intr-o institutie sau autoritate publica sunt conditionate intr-o masura tot mai mare de modul in care managerii publici gestioneaza , pregatesc si dezvolta competenta , profesionalismu , inteligenta si creativitatea resurselor umane.
Donald W. Myers , in lucrarea „Human Resources Management , Principles And Practice” , aprecia ca : „ dezvoltarea resurselor umane reprezinta procesul de pregatire a angajatilor in vederea maximizarii performantelor si satisfactiei acestora in cadrul organizatiei” .
Activitatile specifice domeniului resurselor umane in institutiile publice sunt urmatoarele: 
- pregatirea profesionala si perfectionarea resurselor umane din administratia publica
- gestiunea carierei functionarilor publici
- recrutarea , selectia , atestarea , numirea functionarilor publici din Romania
- motivarea functionarilor publici 
- salarizarea functionarilor publici 
- evaluarea in institutii publice
Pregatirea profesionala si perfectionarea resurselor umane din administra publica
Activitatile de pregatire si perfectionare a pregatirii functionarilor publici constau in desfasurarea unui proces coerent si continuu de programe pentru insusirea si/sau dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor funstionarilor publici . Prin intermediul programelor de pregatire integrate in strategii si politci globale bine fundamentate in institutii si autoritati publice se pot remodela si adapta pregatirea si comportamentul functionarilor publici de conducere si de executie petru a determina si implementa schimbarile absolut necesare procesului reformei in sectorul public .
Gestiunea carierei functionarilor publici
Cariera este o succesiune evolutiva de activitati si pozitii profesionale pe care le cunoaste o persoana pe durata vietii active, ca si atitudinile, cunostintele si competentele dezvoltate in timp. Cariera definete interactiunea intre factorii organizationali si cei individuali, oferind o identitate ocupationala individului. In sens restrans cariera inseamna dezvoltare, avansare, progres.
In literatura de specialitate Vedinas V., in lucrarea „Statutul Functionarului Public”, mentiona ca activitatea de organizare a carierei functionarului public de la debutul acestuia pana la incheiere, este domanita de 2 principii:
- principiul autoritatii
- principiul democratizarii functiei publice
Cariera functionarului public are o structura proprie, fiind organizata pe grade, clase, trepte.
Recrutarea, selectia, atestarea, numirea functionarilor publici din Romania
Semnificatia si motivatia actiunii de recrutare se refera la 2 elemente: 
- departajarea candidatilor
- alegerea celor mai capabili candidati pentru a corespunde cerintelor posturilor si functiilor publice existente in structura organizatorica a institutiei publice.
Recrutarea constituie activitatea prin care se determina , din punct de vedere cantitativ , numeric si calitativ, ca pregatire, structura esantionului de persoane din care se va face selectia unui titular de post si/sau funtie publica pentru pozitia existenta in structura organizatorica.
Etapele activitatii de recrutare a functionarilor publici sunt :
a. Analiza cerintelor postului vacant
b. Intocmirea specificatiilor aferente activitatii in postul vacant
c. Cercetarea posibilitatilor privind locurile unde pot fi gasiti posibilii candidati
d. Atragerea candidatilor pentru posturile vacante
Recrutarea functionarilor publici implica apelarea la mai multe metode si tehnici pentru identificarea celor mai potriviti candidati pentru posturile publice din structura organizatorica a institutiei publice. Dintre acestea pot fi mentionare : publicitatea, reteaua de cunostinte, apelarea la organizatii specializate sau la consilieri specializati in recrutare de resurse umane .
Selectia reprezinta procesul complex de alegere, conform unor criterii stabilite, a celui mai potrivit candidat pentru ocuparea unui post scos la concurs.
Metodele de selectie sunt urmatoarele : 
1. C.V.-ul
2. Scrisoare de intentie/motivare
3. Formularul de cerere
4. Interviul 
5. Testul
6. Verificarea referintelor
7. Examenul medical
8. Angajarea propriu-zisa cu eliberarea decizie de angajare
Numirea in functie a functionarilor publici 
Actul de numire este in fapt confirmarea ,validarea alegerii , iar depunerea juramantului reprezinta actul de incepere efectiva a exercitarii functiei.


Fisiere în arhivă (1):

  • Activitati Specifice Domeniului Resurse Umane in Institutiile Publice.doc

Imagini din acest licență Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 9€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!