Agentia de turism - Componenta a distributiei turistice

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere .3
Capitolu I-Agentia de turism-delimitare conceptuala
1.1.Conceptul de agentie de turism .5
1.2.Tipologia agentiei de turism ..9
1.3.Retele de agentii 11
1.4.Licentierea agentiilor de turism .13
Capitolul II-Structura tehnica a agentiei de turism 
2.1. Organizarea interna a agentiei de turism 18
2.2. Documentatia agentiei de turism .21
2.3.Personalul agentiei de turism 22
2.4.Ghidul turistic - persoana specializata in activitatea unei agentii de turism .23
Capitolul III- Agentia de turism Camel Tour ,touroperator pe piata turistica valceana
3.1.Prezentarea agentiei de turism CAMEL TOUR ..27 
3.2. Strategii de dezvoltare ale agentiei Camel Tour .30
3.3. Realizarea unui program turistic tip circuit ...32
Concluzii .39
Bibliografie .41


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Turismul face parte din sectorul serviciilor si isi pune amprenta hotaratoer asupra economiei mondiale prin efectele considerabile pe care le adduce :participa la PIB cu circa 11% la nivel mondial ,concentreaza 8,2 % din populatia ocupata a lumii ,detine circa 73 %din investitiile mondiale si mobilizeaza aproximativ 12% din cheltuielile de consum ale populatiei .
De altfel ,cifre precum 1080 de milioane de turisti la scara planetara ,incasari de aproximativ 1056 milioane USD demonstreaza amploarea fenomenului tuirstic si importanta lui asupra dezvoltarii economiei unui stat .
Evolutiile manifestate pe plan mondial atat in ceea ce priveste cresterea nivelului de trai ,a standardului de viata ,au determinat mutatii in structura cererii turistilor care au inceput sa solicite produse turistice din ce in ce mai sofisticate ,au devenit mai exigenti in privinta termenilor de calitate si autenticitate a ofertei. 
Totodata intensificarea competitiei dintre intreprinderile turistice a facut ca problema competivitatii sa se puna in alti termini ,principalii factori de influenta fiin :inoirea ,diversificarea ,inovatia ,cunoasterea si orientarea catre client .
Cresterea concurentei pe plan mondial ,dar si in plan national ,impune celor care ofera servicii turistice sa adopte masuri de readaptare si repliere hotaratoare pentru mentinerea pe piata de profil ,prin diversificarea si corelarea calitatii cu pretul produsului turistic .
Complexitatea fenomenului turistic plaseaza intr-o pozitie central prestatorul de servicii turistice ,obligat intr-un fel sau altul sa se implice in toate celelalte activitati care au legatura cu turismul ,activitatile turistice fiind parti ale unui intreg care se intrepatrund .
Cheia cresterii cifrei de afaceri si a profitabilitatii operatorilor turistici sta in identificarea unor posibile parteneriate de idei si de finantare . 
Proprietarii de hoteluri trebuie sa constientizeze ca produsul turistic nu se vinde singur ,ci trebuie valorificat in cadrul unui circuit ,fie in cadrul unor oferte integrate .Aici intervin agentiile de turism ,care prin activitatea profesionala pe care o desfasoara ,contribuie la realizarea si dezvoltarea turismului in ansamblu .
CAPITOLUL I
AGENTIA DE TURISM - DELIMITARE CONCEPTUALA 
1.1.Conceptul de agentie de turism 
In literatura de specialitate si in terminologia Organizatiei Mondiale a Turismului se foloseste notiunea de agentie de voiaj. 
Agentia de voiaj este o firma independenta sau o retea de firme avand ca obiect rezervarea si comercializarea biletelor pentru mijloace de transport si vanzarea produselor turistice fabricate de catre tour-operatori . 
Agentul de voiaj este proprietaru sau managerul unei societati de terism desfasurand acest tip de activitate ,spre deosebire de agentul de turism care este salariatul aflat in relatie directa cu clientela . 
Agentia de voiaj este un organism complex ce cuprinde misiuni intelectuale ,comerciale ,industriale ,care constau in procurarea directa sau indirecta - o parte prin el insusi ,o parte prin terti - de programe turistice solicitate de turissti. Agentia de voiaj este intermediarul privilegiat intre prestatorii de servicii si turist si principalul distribuitor al produselor turistice .Ea detine monopolul vanzarii pentru ca are doua mari avantaje fata de alte forme de distributie :
1. Protectia apropape totala a consumatorului de turism :;
2. Garantii financiare acordate atat turistilor ,cat si prestatorilor de servicii.
Prin agentie de turism se intelege o intreprindere comerciala avand ca scop:
-  Asigurarae tututror prestarilor de servicii privind transporturile ,cazarile la hoteluri ,moteluri sau actiuni turistice de orice fel ;
-  Organizarea de calatorii individuale sau de colective ,la pret forfetar ,cu un program fie stabilit de agentie ,fie la libera alegere a clientului.


Fisiere in arhiva (1):

  • Agentia de turism - Componenta a distributiei turistice.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Becker ,G., Comportamentul uman .O abordare economica .Ed. Economica, Bucuresti 2007 ;
2. Blyte ,J.,Comportamentul consumatorului ,Ed.Teora,Bucuresti ,2008.
3. Catoiu I.,CalinV.,Balaure V.,:Marketing turistic ,Ed.Uranus ,Bucuresti2005;
4. Crisureanu C.Economia si politica turismului international ,Ed.Abeona Bucuresti ,1992;
5. Diaconu M. Managemenet - Marketing in turism ,Ed.Independenta Economica ,Bucuresti ,1998
6. Gabriela Stanciulescu Managementul agentiilor de turism ,Ed ASE ,Bucuresti ,2003;
7. Gabriela Stanciulescu Managementul operatiunilor de turism ,Ed All Beck ,Bucuresti 2003 ;
8. Iordache Carmen Tehnica operatiunilor de turism ,2009 ;
9. Ionica M .,Stanciulescu G., Economia turismului si serviciilor ,Ed Uranus ,Bucuresti 2005 ;
10. Ion Danut Juganaru Animatia si animatorul in turism ,Ed Uranus 2006;
11. N.Hanciuc ,C.Iordache Economia si managementul serviciilor ,Ed Independenta economica ,2006 ;
12. Nicolae Neacsu Turismul si dezvoltarea durabila .Ed Expert 2006 
13. Nistorescu P.Managementul in turism si servicii ,Ed ASE Bucuresti 2005 ;
14. Petre Baron Ecoomia turismului ,Ed Expert 2003,Bucuresti 
15. Puiu Nistoreanu Management in turism si servicii ,Ed tehnica ,Bucuresti 1998
16. Stanciulescu G.,Managementul agentiei de turism ,Ed ASE,Bucuresti 2005
17. Stanciulescu G.,Tigu S,Tehnica operatiunilor de turism ,Studii de caz probleme si intrebari de examen ,Ed All Beck ,Bucuresti 1999
18. Vasile Glavan Turismul in Romania Ed.Economica 2008


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!