Agenția de Turism Perfect Tour

Extras din licență Cum descarc?

INTRODUCERE
Din multitudinea de nevoi cărora omul trebuie să le facă faţă, cea de turism este de ordin superior, manifestându-se evident numai după ce au fost deja acoperite nevoile de pe treptele inferioare ale piramidei lui Maslow. Pentru ca aceasta să se transforme în cerere, este necesar ca veniturile rămase disponibile în urma stingerii nevoilor inferioare să fie suficient de mari, produsele turistice fiind relativ scumpe.
Fiind un domeniu specific al preocupărilor de marketing, marketingul turistic, îşi propune studierea cu atenţie a nevoilor de turism ale clienţilor potenţiali, autohtoni şi străini, în vederea identificării posibilităţilor de satisfacere a lor în condiţii mai bune decât o face concurenţa, cu asigurarea unui profit (oarecare, normal sau maxim). Dintr-o astfel de modalitate de concepere a sa, rezultă că specialistul în marketing al firmei de turism trebuie să-şi concentreze atenţia şi acţiunile în două direcţii fundamentale: 1)spre clientelă şi 2)spre concurenţă. Orice neglijare a uneia sau alteia din aceste două ţinte poate periclita iremediabil poziţia firmei pe piaţă.
Creşterea concurenţei pe plan mondial, dar şi în plan naţional, impune celor care oferă servicii turistice să adopte măsuri de readaptare şi repliere hotărâtoare pentru menţinerea pe piaţa de profil, prin diversificarea şi corelarea calităţii cu preţul produsului turistic.
Este momentul ca profesioniştii din industria turistică să înţeleagă noile tendinţe în dezvoltarea turismului internaţional şi să realizeze faptul că exigenţele tot mai mari ale clienţilor îi obligă să recurgă la noi instrumente de management. 
Complexitatea fenomenului turistic plasează într-o poziţie centrală prestatorul de servicii turistice, obligat într-un fel sau altul să se implice în toate celelalte activităţi care au legătură cu turismul, activităţile turistice fiind părţi ale unui întreg care se întrepătrund.
Se poate spune că eficienţa activităţii operatorilor turistici presupune o sincronizare a acţiunilor tuturor agenţilor economici din acest domeniu, în caz contrar, efortul făcut de una sau mai multe verigi ale lanţului de prestaţii va fi anulat de celelalte.
Cheia creşterii cifrei de afaceri şi profitabilităţii operatorilor turistici stă în identificarea unor posibile parteneriate de idei şi de finanţare. Proprietarii de hoteluri trebuie să conştientizeze că produsul turistic nu se vinde singur, ci trebuie valorificat fie în cadrul unui circuit turistic, fie în cadrul unor oferte integrate. Aici intervin agenţiile de turism, care prin activitatea profesională pe care o desfăşoară, contribuie la realizarea şi dezvoltarea turismului în ansamblu.
Creativitatea impune managerilor întreprinderilor turistice să reevalueze periodic dimensiunile segmentelor de piaţă pe care s-au poziţionat, să analizeze cu multă precauţie produsele şi serviciile, pentru a elimina din ofertele lor acele produse, servicii sau procedee a căror profitabilitate se diminuează în ritmuri alerte. În cazul acestor preocupări, se cere să fie analizată cu prioritate situaţia produselor turistice perimate, pentru ca ele sa nu acţioneze în detrimentul întreprinderii turistice.
Lucrarea “Promovarea turismului în zona Bucovina de către agenţia de turism "Perfect Tour" Piteşti”, are drept scop prezentarea agenţiei, analiza produsului turistic oferit de aceasta, precum şi mijloacele de promovare a turismului în zona Bucovina.
Lucrarea debutează cu o prezentare generală a agenţiei de turism, a principalelor compartimente şi atribuţii ale acesteia, precum şi piaţa concurenţială şi clientela agenţiei respective. În demersul îndreptat spre creionarea specificităţii ofertei turistice în zona Bucovina, am încercat să surprind strategiile de comercializare a produsului turistic, aranjamentele si itinerariile turistice din această zona turistică, particularităţile serviciilor oferite, precum şi instrumentele de atragere a clientelei pentru produsul oferit. În lucrare este abordată şi pregătirea şi realizarea campaniei promoţionale, ţinându-se cont şi de segmentele de piaţă, şi o scurtă analiză privind mijloacele de promovare folosite pentru zona Bucovina.


Fisiere în arhivă (1):

  • Agentia de Turism Perfect Tour.doc

Imagini din acest licență Cum descarc?

Bibliografie

1.Diaconu Mihaela, Iordache “Marketing în turism”, Editura Carmen, Hancicu Nina Independenţa Economică, Piteşti, 2003
2.Grigore Georgeta “Resurse şi destinaţii turistice româneşti”, Editura Paralela45, Piteşti, 2010
3.Iordache Maria Carmen “Economia turismului”, Editura Independenţa Economică, Piteşti, 2008
4.Iordache Maria Carmen, “Tehnica operaţiunilor de turism”, Cebuc Iuliana, Hoarcă D. Editura Independenţa Economică, Piteşti, 2009
5.Mihai Ştefania, Capotă “Organizarea agenţiei de turism”, Valentina, Costea Florentina, Editura CDPRESS Veţeanu Carmen
6.Nistoreanu P., Nedelea Al. “Producţia şi comercializarea serviciilor turistice”, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti
7.Popa Eugenia “Tehnologie hotelieră şi de restaurant”, Editura Independenţa Economică, Piteşti, 2010
8.Snak O., Baron P., “Economia turismului”, Editura Neacşu N. Expert, Bucureşti, 2001
9.Stănciulescu Gabriela “Managementul agenţiei de turism”, Editura ASE, Bucureşti, 2002
10.Stănciulescu Gabriela “Tehnica operaţiunilor de turism”, Editura ALL Educational, Bucureşti, 1998
11.Stăncioiu Aurelia Felicia “Strategii de marketing în turism”, Editura Economică, 2004
12.Statie Ghe. “Turism rural şi managementul pensiunilor turistice”, Editura Independenţa Economică, 2009
13.*** www.perfect-tour.ro
14.*** www.ecotourisme2002.org
15.*** www.travelocity.com
16.*** www.world-tourism.org
17.*** http://www.perfect- tour.ro/press_room_press_kit.html
18.*** http://www.wall-street.ro /catalog/anunt/1895/ PERFECT-TOUR-SRL.html


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 8€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!