Agentia deTurism

Extras din licenta Cum descarc?

ARGUMENTAREA ALEGERII TEMEI
In lucrarea de fata am abordat problema organizarii interne a unei agentii de turism, o organizare de a care-i eficienta depinde performanta si prestanta pe piata turistica, am cautat sa determin care este cea mai eficienta organizare, in ce masura o agentie de turism se poate adapta schimbarilor de pe piata turistica si cum poate deveni un bun jucator pe o piata cu multa concurenta cum este cea turistica.
Am ales un mod de organizare care s-ar vrea cat mai eficient posibil, cel al agentiei de turism Gerada Tur astfel incat sa ma pot apropia si raporta la un tip de organizare care pana in prezent si-a demonstrat eficienta, agentia de turism Gerada Tur fiind in prezent unul dintre principalii jucatori pe piata turistica din Ploiesti.
In cele ce urmeaza voi analiza secvential organizarea interna a acestei agentii pornind de la conceptul practic de organizare si management al unei agentii de turism.
Este de retinut ca performantele firmelor de turism sunt determinate de variabile specifice, care nu se regasesc la firmele cu activitate industriala, de aceea atentia trebuie indreptata asupra managementului dar si a contextului international economic si mai ales asupra clientilor.
In aceasta lucrare am abordat probleme generale, teoretice si practice legate de agentiile tour- operatoare si detailiste Europa si Romania, particularizand pe organizarea si activitatea agentiei de turism Gerada Tur.
ARGUMENTE IN FAVOAREA ACESTEI TEME
- UN SUBIECT ATRACTIV, MODERN CARE VIZEAZA UNA DINTRE CELE MAI PERFORMANTE INTREPRINDERI TURISTICE DIN ROMANIA.
- FOLOSIREA DE DATE ACTUALIZATE DIN SURSE SIGURE.
- PROFESIONALISMUL SI EXPERIENTA COORDONATORULUI.
- O BIBLIOGRAFIE VALOROASA CU AUTORI RECUNOSCUTI.
- CUNOASTEREA FUNCTIONARII PIETEI TURISTICE PRIN ABORDAREA PROBLEMELOR CONTEMPORANE LEGATE DE TURISM.
Stadiul acual al cunoasterii temei
Importanta agentiilor de turism pentru turisti
Datorita faptului ca piata turistica din Romania s-a dezvoltat in mod evident, astfel a crescut numarul turistilor care pleaca in strainatate pentru a-si petrece concediul. 
Aceasta tendinta de crestere a numarului celor doritori sa calatoreasca se datoreaza mai multor factori: 
- renuntarea la vize pentru spatiul Schengen (crescand in acest fel cererea pentru concedii in Grecia, Italia sau Spania - avand mai multi clienti pe o anumita destinatie, agentiile au putut negocia tarife mai bune cu hotelierii din acea tara);
- tarifele mari practicate de hotelierii autohtoni, in conditiile in care si calitatea serviciilor oferite este inferioara; 
- experientele numeroase ale turistilor si posibilitatile de comparatie ale produselor turistice;
Faptul ca tot mai multi turisti romani opteaza pentru petrecerea concediului in afara granitelor tarii nu este un lucru imbucurator pentru economia romaneasca, deoarece banii cheltuiti in acest scop de catre turisti nu raman in tara.
Pe de alta parte, cresterea numarului celor care doresc sa calatoreasca in strainatate este un fenomen pozitiv pentru agentiile de turism, crescandu-le astfel veniturile. De preferat ar fi sa se dezvolte in- comingul. (turistii straini sositi in Romania).
Agentiile de turism sunt foarte importante pentru turisti, deoarece in ultimii ani, calitatea serviciilor oferite de majoritatea agentiilor de turism a crescut destul de mult, acestea, incepand sa se alinieze la standardele vestice.
In acest moment, sistemul de rezervari are un rol vital in oferirea de servicii prompte catre clientii agentiilor. Nu mai este de ajuns sa se emita un simplu voucher, o agentie profesionista trebuie sa se ocupe de consilierea si asigurarea serviciilor de cazare, alimenatie, agreement tratament dar si de transferul de la aeroport si de tot ceea ce se numeste serviciu la sol pentru clientii sai. 
Agentiile de turism ofera potentialilor clienti o gama foarte mare de servicii, predomina realizarea de rezervari pentru toate tipurile de unitati de cazare (indiferent de destinatie) si comercializarea de programe turistice individuale sau de grup. De la an la an se incearca diversificarea programelor turistice, prin oferirea de noi destinatii. 
Mai trebuie mentionat faptul ca in cazul circuitelor acestea sunt realizate astfel incat turistul sa nu fie tot timpul sub presiunea timpului si nici sa fie nevoit sa alerge de la un obiectiv turistic la altul, fara a se bucura asa cum trebuie de ceea ce viziteaza.
Caracteristica de baza a ofertelor turistice ale agentiilor de turism ar trebui sa fie: tariful si comisionul mic practicat. Datorita tarifelor mici practicate, agentia de turism poate beneficia de un numar mare de turisti care doresc sa calatoreasca prin intermediul acesteia . 
Agentiile de turism sunt importante pentru turisti deoarece acestea ofera o serie de facilitati, de exemplu reduceri la achizitionarea programelor turistice, (early booking, last minute), dar si datoria faptului ca acestea sunt direct raspunzatoare pentru siguranta si caliatea serviciilor oferite.


Fisiere in arhiva (1):

  • Agentia deTurism.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!