Amenajarea Parcurilor de Autovehicule

Extras din licență Cum descarc?

INTRODUCERE
În această teză o să fac o încercare de a descrie tot ce se referă la studiul privind parcurile de autovehicule a şi mă voi strădui să descriu procesul tehnologic de reparaţie a sectorului de sudare 
Transportul auto în RM are o importanţă mare din cauza dezvoltării lui. Autovehiculele pe larg sunt utilizare în toate ramurile economiei naţionale, execută un volum mare de lucrări pe transport, iar mai precis serveşte pentru transportarea încărcăturilor şi a pasagerilor.
Autovehiculele au un spectru larg de utilizare, sunt folosite în diferit mediu şi condiţii climaterice, şi în legătură cu aceasta sunt expuse unor eforturi foarte mari. Dina această cauză starea tehnică a autovehiculelor în procesul exploatării îndelungate nu rămâne neschimbată. Ea se înrăutăţeşte în rezultatul uzurii pieselor şi mecanismelor, refuzuri sau alte defecţiuni care duce la micşorarea calităţii de exploatare a autovehiculelor.
Cunoaşterea tuturor factorilor şi fiabilitatea schimbării stării tehnice a autovehiculelor permite organizarea corectă a lucrului pentru mărirea puterii şi durabilităţii pe calea întreţinerilor tehnice contemporane şi calitate înaltă.
Conform statului de organizare şi planului de desfăşurare a Brigăzii II Infanterie Motorizată, pentru executarea întreţinerilor tehnice şi reparaţiilor a fost necesar formarea, desfăşurarea şi organizarea unei unităţi de reparaţie specializată.
La destrămarea Uniunii Sovietice şi proclamării RM ca stat suveran şi independent a apărut necesitatea de apărare a hotarelor ţării. Ţinând cont de progresul tehnologic şi dezvoltarea armamentului şi tehnicii la momentul actual a apărut necesitatea tehnică şi executau a reparaţiilor staţionare, precum şi în condiţii de câmp.
Din cele menţionate mai sus a apărut necesitatea de a forma o unitate de reparaţie care are următoarele obiective importante cum ar fi:
- repararea autovehiculelor Brigăzii II Infanterie Motorizată;
- repararea agregatelor autovehiculelor;
- executarea întreţinerilor tehnice a autovehiculelor din dotare; 
- executarea întreţinerilor tehnice şi reparaţiilor în condiţii de câmp.
Unitatea de reparaţie în prezentare se cu misiunile date de secţia armament a Brigăzii a II Infanterie Motorizată, necătând la faptul perfecţionării statelor şi reducerilor organizatorice, unitatea de reparaţie rămâne una din cele mai importante unităţi militare de asigurare şi menţinere a stării permanente de funcţionare.
1.1 Tipurile destinaţia construcţia şi amenajarea parcurilor
Parcul de autovehicule este teritoriul anumit, destinat, amenajat şi utilat corespunzător, pentru păstrarea, întreţinerea şi repararea autovehiculelor din înzestrare. În funcţie de situaţie parcurile de autovehicule pot fi permanente sau de câmp.
Construcţia şi amenajarea parcurilor de autovehicule trebuie să asigure amplasarea corespunzătoare a elementelor acestora, să fie teren cât mai plat, cu un sol durabil, să aibă în apropierea resurselor de apă şi de energie, căi de acces, care se asigure ieşirea rapidă şi uşoară a autovehiculelor, şi să dispună pe cât posibil, de condiţii naturale de camuflare.
Ordinea interioară şi programul de lucru în parc se comunică prin ordin de zi pe unitate în care se stabilesc: 
- modul de acces a personalului în parc şi la autovehicule inclusiv pentru tehnica de luptă în care se păstrează muniţiile; 
- modul de ieşire şi întoarcere a autovehiculelor din cursă; 
- ordinea în sectorul de întreţinere şi reparaţie la locurile de parcare, la staţia de
alimentare şi la depozitele de piese de schimb şi materiale; 
- măsurile de prevenire şi stingere a incendiilor; 
- modul de executare şi locul de desfăşurare a şedinţelor de pregătire cu tehnica militară.
Se cunosc tipuri de parcuri: 
1. Parcurile permanente;
2. Parcurile de câmp
Parcurile permanente se amenajează atunci cânt unitatea este dispusă în cazarmă, în tabără sau activităţi în economia naţională şi cuprind următoarele elemente: 
- punct de control tehnice ; 
- staţie de curăţire i spălare;
- sector de întreţinere tehnică şi reparaţie;
- atelier de reparaţie a tehnicii militare;
- sectoare de parcare a autovehiculelor şi drumurilor interioare; 
- încăperi pentru păstrarea şi depozitarea materialelor tehnice.


Fisiere în arhivă (1):

  • Amenajarea Parcurilor de Autovehicule .doc

Imagini din acest licență Cum descarc?

Bibliografie

Babusenco S.M. „Proiectarea întreprinderilor de reparaţie”. – М.: Colos, 1981.
Cerepanov S.S. „Sistema complexă de întreţinere tehnică şi reparaţie a autovehiculelor”. – М. 1985.
Smelov A.P. „Proiectarea tezelor de curs şi de licenţă la reparaţia autovehiculelor”. – М. Colos, 1984.
Napolschii G.M ”Proiectarea tehnologică a întreprinderilor auto şi staţiilor de întreţinere tehnică”. – М.: Transport, 1985.
Poluian А.G. „Indicaţii metodice pentru argumentarea variantelor optimale a locului de muncă”– Zernograd, АЧИМСХ, 1983.
Normelor de timp la executarea reparaţiei capitale pentru întreprinderile specializate. Autocamionul GAZ-53A – М.: 1977.
Ananasenco А.V. „Proiectarea întreprinderilor auto”. – KIEV.: Şcoala superioară, 1981.
Poluian А.G. Indicaţiile metodice pentru elaborarea graficului ciclului recondiţionării (reparaţiei) pieselor” – Zernograd, АЧИМСХ, 1983.
Petrov Iu.N. „Bazele reparaţiei autovehiculelor”. – М.: Colos, 1972.
Melnicov F.I.. „Indicaţii metodice la argumentarea economică a tezelor de licenţă la reparaţia autovehiculelor”. Zernograd, 1992.
Malâşev G.A.”Teoria procesului de reparaţie a autovehiculelor”. М.: Transport, 1977.
Şadrâcev V.A. „Bazele tehnologiei de consturire şi reparaţie a auto camioanelor”. – М.: Maşinostroenie, 1976.
Telcov N.F. “Reparaţia autovehiculelor” – М.: Agropromizdat, 1992.
Livitschii I.S. „Tehnologia reparării autovehiculului şi a utilajului”. – М.: Colos, 1975.
Cerneavschii S.A. „Proiectarea de curs a pieselor autovehiculelor”. – М.: Maşinostroenie, 1979.
Levitschii I.S. „Organizarea procesului de reparaţie şi proiectarea întreprinderilor de reparaţie a maşinilor agricole”. – М.: Colos, 1964.
Anurev V.I.”Memoratorul constructorului de autovehicule”. Т.1. – М.: Maşinostroienie, 1982.
Anurev V.I.”Memoratorul constructorului de autovehicule”. Т.1. – М.: Maşinostroienie, 1982.
Salov F.M. „Protecţia muncii la întreprinderile de transport”. 1991.
Ivaşenco N.I. „Tehnologia de reparare a autovehiculelor”. – Кiev.: Şcoala superioară, 1977.


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 9€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!