Analiza Activitatii Hotelului Cantabria din Bucuresti

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL 1
Prezentarea Hotelului Cantabria din Bucuresti 3
1.1. Analiza lantului hotelier Cantabria Hoteles 3
1.1.1. Cantabria Hoteles - prezentare generala 3
1.1.2. Lantul hotelier Cantabria Hoteles in Romania 7
1.2. Serviciile oferite de unitatile de cazare din Hotelul Cantabria 9
1.3. Baza tehnico-materiala a hotelului si restaurantului din Bucuresti 11
1.4. Structura organizatorica si personalul 12
1.4.1. Structura organizatorica 12
1.4.2. Personalul 14
CAPITOLUL 2
Analiza economico-financiara a Hotelului Cantabria din Bucuresti 17
2.1. Analiza rezultatului financiar 17
2.2. Analiza indicatorilor de lichiditate si rentabilitate 24
CAPITOLUL 3
Analiza fluxului turistic la Hotelul Cantabria din Bucuresti in anii 2005-2007 29
3.1. Analiza numarului turistilor sositi 29
3.2. Analiza sejurului mediu si a gradului de ocupare 34
CAPITOLUL 4
Propuneri de imbunatatire a activitatii hotelului 38
4.1. Analiza SWOT 38
4.2. Propuneri organizationale 39
4.3. Propuneri de promovare a hotelului 40


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL 1
PREZENTAREA HOTELULUI CANTABRIA DIN BUCURESTI
1.1. Analiza lantului hotelier Cantabria Hoteles
1.1.1. Cantabria Hoteles - prezentare generala
Cantabria Hoteles S.A. este un lant hotelier cu sediul social in Spania, de unde a inceput dezvoltarea companiei. Acest lant hotelier s-a dezvoltat foarte repede in ultimii ani, datorita ofertei de preturi moderate si a camerelor de hotel (si a celorlalte incaperi si sali) modern mobilate. Unitatile de cazare care fac parte din acest lant hotelier sunt situate in primul rand in Europa, apoi in America Latina si Africa. Cantabria Hoteles ocupa locul al treilea in clasamentul european pentru hoteluri de afaceri.
Lantul hotelier Cantabria detine peste 338 hoteluri cu cca 49.000 camere. In plus, compania construieste in prezent 25 de hoteluri noi (aflate in stadiu de proiect sau in constructie), care ar adauga aproape 5.000 de noi camere lantului hotelier. Cantabria Hoteles este listata la Bursa de Valori de la Madrid, unde aceasta companie este membru al indexului de baza al Bursei ("Madrid Stock Exchange General Index"), si este, de asemenea, cotata la Bursa de Marfuri din New York (piata OTC).
La nivelul anului 2008, se poate afirma ca lantul hotelier Cantabria Hoteles este o companie multinationala complet integrata. Aceasta este prezenta in peste 18 tari, avand clienti de toate categoriile si nationalitatile. In concordanta cu obtinerea postului de lider pe piata in Spania si Olanda, afacerea Cantabria se face deja puternic simtita si in tari precum Germania, Argentina, Belgia sau Mexic.
Figura nr. 1.1. Evolutia cifrei de afaceri a retelei de hoteluri Cantabria Hoteles
2000 2007
Sursa: documente interne ale Hotelului Cantabria din Bucuresti.
Figura nr. 1.2. Evolutia profitului brut obtinut de reteaua de hoteluri Cantabria Hoteles
2000 2007
Sursa: documente interne ale Hotelului Cantabria din Bucuresti.
Hotelurile din cadrul acestui lant hotelier au fost remarcate pentru excelenta lor pozitionare in centrul celor mai importante orase din lume, pentru aspectul interior de o calitate ridicata si pentru atentia acordata preparatelor culinare. Astfel, lantul Cantabria Hoteles este acum pregatit sa se dezvolte mai puternic decat pana in prezent. Sistemele IT integrate in lant asigura gestioanarea perfecta a hotelurilor si buna functionare a operatiunilor desfasurate in cadrul activitatii turistice.
In lantul Cantabria se pune mare accent pe inovatie, aceasta fiind una din principalele conditii pentru a evolua si a ajunge pe pozitii ridicate pe piata turistica. Astfel cum tehnologia avanseaza cu pasi rapizi, in toate camerele hotelurilor Cantabria a fost implementat sistemul WIFI wireless. De asemenea, a fost lansat si un website inovativ si informational pentru clientii fideli, dar si pentru cei potentiali. Prin lansarea acestui website, clientii au posibilitatea sa afle cat mai rapid despre noile oferte ale hotelurilor din lant.
O alta idee care s-a dovedit foarte interesanta pentru fidelizarea clientilor a fost introducerea conceptului de "Cantabria World". Astel, clientii fideli hotelului primesc un card de fidelitate valabil in hotelurile Cantabria din intreaga lume. Acest card de fidelitate contine date esentiale despre client, acest lucru ajutand personalul in tratarea cat mai optima a acestora. Astfel, angajatii stiu ce camera prefera clientul, la ce ora serveste de obicei cina sau micul dejun. Cu ajutorul cardului de fidelitate se pot face rezervari online, de asemenea fiecare sedere in cadrul hotelului insemnand puncte acumulate. Pe baza acestor puncte, turistii pot beneficia de servicii suplimentare.
Lantul international Cantabria Hoteles este o companie multinationala aflata in continua expansiune, o companie hoteliera unde calitatea si atentia pentru detalii sunt principalele atuuri. De aceea, sloganul acestui lant hotelier este "ochiul pentru detaliu" ("Ojo tiene chinches"). Pentru clientii acestuia, detaliile fac diferenta. Astfel, conducerea hotelurilor Cantabria are grija cat mai mare la detaliile serviciilor turistice oferite pentru a asigura confortul maxim al tuturor persoanelor cazate. In acest sens, exista camere speciale pentru femei, pentru barbati sau pentru copii, pentru cupluri cu copii, totul fiind aranjat in cel mai mic detaliu.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Activitatii Hotelului Cantabria din Bucuresti.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!