Analiza Comunicarii prin Marketingul Direct in Scopul Cresteri Economice

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE.
CAPITOLUL I : DETERMINANTII CONCEPTULUI DE MARKETING DIRECT.
1.1. Scurt istoric privind aparitia si dezvoltarea marketingului direct 
1.2. Aria de acoperire a conceptului de marketing direct 
1.3. Parametrii determinanti ai notiunii de marketing direct 
1.3.1. Elemente caracteristice ale marketingului direct
1.3.2. Luarea deciziei si variabilele de care aceasta depinde in cadrul marketingului direct
1.3.3. Marketingul direct intre avantaje si limite
1.4. Utilizarea bazei de date - mijloc principal al comunicarii directe de marketing
CAPITOLUL II : PROCESUL COMUNICARII - ELEMENT PIVOT IN MARKETINGUL DIRECT.
2.1. Determinarea conceptului de comunicare in lumina marketingului direct
2.2. Vectorii specifici ai comunicarii utilizati in sustinerea marketingului direct
2.2.1. Influente bilaterale. Comunicarea, curba invatarii
2.2.2. Efectele comunicarii asupra anatomiei procesului decizional de aparare
2.2.3. Campania promotionala - expresie a comunicarii de marketing
2.2.4. Etape in conceperea strategiei de comunicare
2.3. Rolul ofertei comerciale in comunicarea de marketing
2.4. Raportul publicitate/vanzare, - element director in definirea mixului promotional
2.4.1. Valentele vanzarii - alternative promotionale majore
2.4.2. Publicitatea - radiografia principalelor sale caracteristici
CAPITOLUL III : INSTRUMENTE CLASICE DE COMUNICARE UTILIZATE IN SFERA MARKETINGULUI DIRECT.
3.1. Comunicarea in marketingul direct pe suport scris
3.1.1. Vanzarea prin corespondenta
3.1.2. Direct mail-ul - analiza tridimensionala: atribute, avantaje, limite
3.1.3. Comunicarea in marketingul direct prin intermediul presei. Particularitati ale comunicarii cu raspuns direct in presa scrisa
3.2. Undele hertziene - suport de exceptie al propagarii comunicarii de marketing
3.2.1. Telemarketingul sau comunicarea bipolarizata
3.2.2. Marketingul direct printr-o media unidimensionala: Radioul
3.2.3. Programe TV cu raspuns direct
CAPITOLUL IV : PREZENTAREA GENERALA A S.C. "TIMLIBRIS" S.A.
4.1. Structura organizatorica si functionala
4.2. Piata de aprovizionare, desfacere si comercializare a produselor
4.3. Analiza activitatii economico-financiare; evidentierea principalilor indicatori economici ai acestei activitati
CAPITOLUL V : PROPUNERI PENTRU INTENSIFICAREA ACTIVITATII DE MARKETING IN VEDEREA OBTINERII UNOR VENITURI SUPLIMENTARE LA S.C. "TIMLIBRIS" S.A.
ANEXE.
BIBLIOGRAFIE.


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Probabil ca multi dintre noi am trait experiente din genul apelurilor telefonice neasteptate, in care o voce mai mult sau mai putin interesanta ne explica plina de entuziasm, timp de cateva minute:"Domnule X sunteti fericitul castigator al unei excursii in strainatate". In incercarea noastra de a afla daca suntem victima unei glume sau a unei greseli, aflam cu stupoare ca suntem intr-adevar"castigatori", daca ne prezentam la sediul firmei si cu o suma de bani (deloc neglijabila) pentru a putea beneficia de "premiu".
De asemenea, cutiile noastre postale sunt regulat "bombardate" cu plicuri care ne anunta ca am castigat un televizor color sau un autoturism, iar abia dupa o studiere amanuntita a numeroaselor tiparituri din plic, aflam ca trebuie sa comandam anumite produse (mai mult sau mai putin folositoare, uneori de o calitate indoielnica si la preturi destul de ridicate) doar pentru a participa la tragerea la sorti.
Decizia de cumparare reprezinta o latura importanta a comportamentului consumatorilor, cu implicatii asupra relatiilor comert - consumatori. Aceasta reprezinta un act de alocare a resurselor, in cadrul caruia intervin atat motivatii rationale, de ordin economic, cat si motivatii emotiv - psihologice. Ca si latura importanta a protectiei sociale dar si ca o componenta de baza a programelor de protectie sociala, protectia consumatorilor reprezinta un ansamblu de dispozitii privind initiativa publica sau privata, destinata a asigura si ameliora continuu respectarea intereselor consumatorilor.
Astfel, organizarea unui sistem de informare util pentru consumatori care sa asigure transparenta pietei si apararea impotriva unei politici agresive de marketing, promovata de unii agenti economici precum si cunoasterea si aplicarea corecta a principiilor teoretice de organizare a activitatilor de marketing direct, indeosebi a modului de comunicare, ar conduce la obtinerea de satisfactii atat de partea acelor care lanseaza astfel de actiuni, cat si de partea consumatorilor, care ar putea astfel beneficia de avantajele pe care le ofera adevaratul marketing direct.
CAPITOLUL I
DETERMINANTII CONCEPTULUI DE MARKETING DIRECT
1.1. SCURT ISTORIC PRIVIND APARITIA SI DEZVOLTAREA MARKETINGULUI DIRECT
Nu este nimic nou despre direct mail ca un mijloc de publicitate, este de aceeasi varsta cu comunicarea insasi, termenul de"scrisori circulare" a fost atribuit timpurilor biblice cand erau folosite tablitele de lut.
Primele cataloage pentru comert se spune ca au fost cele de la mijlocul secolului al XV-lea, care au aparut la putin timp dupa ce Gutemberg a inventat tiparnita mobila.
Printre primele cataloage aparute se numara si catalogul botanic al englezului Wiliam Lucas, aparut in 1667.
A urmat apoi o extindere a cataloagelor cu comanda prin posta, in timpul Razboiului Civil din America. Atunci (ca si acum) aceste cataloage reflectau schimbarile sociale si economice.
Desi la inceput erau carti de prezentare pentru seminte si rasaduri, cataloagele de la sfarsitul secolului al XIX-lea includeau masini de cusut, produse uscate, medicamente si instrumente muzicale, multe firme fiind specializate pe produse, iar comanda prin posta era un mod alternativ de distributie. In timp ce cataloagele de produse erau din ce in ce mai apreciate in special in zonele rurale americane, noile fenomene culturale, sociale si economice determinau aparitia unei alte forme de comanda prin posta. Revistele timpului care reflectau aceste schimbari ("Time", "The New Yorker" si"Saturday Review of Literature") au aparut la inceputul anilor '20, iar abonatii erau solicitati prin direct-mail.
Marketingul direct este deseori denumit marketingul bancii de date. Acesta pentru ca importanta sa centrala rezida in obtinerea de informatii despre consumator. Informatia inseamna putere, iar marketingul bancii de date va ofera informatiile despre consumator care va da posibilitatea de a-i satisface nevoile intr-un mod mai eficient decat concurenta. O banca de date este in esenta o lista. Dar avantajul enorm al mentinerii si manipularii computerizate a bancii de date, este ca informatiile despre comportamentul cumparatorilor pot fi completate cu alte caracteristici ale clientilor. Rezultatul este ca devine mult mai usor sa-ti adaptezi activitatile de marketing unei situatii. Aceasta capacitate de a adapta activitatile de marketing ofera beneficii de ambele parti.
Harry Sherman si Maxwell Sackheim, veterani ai marketingului direct, au descoperit o noua tehnica de comanda prin posta, si anume "optiunea negativa", prin care cartile erau trimise abonatilor intr-un mod regulat in fiecare luna, renuntandu-se numai daca abonatul specifica editorului sa nu trimita o anumita selectie.


Fisiere in arhiva (3):

  • Bibliografie.doc
  • Lucrare de diploma.doc
  • Cuprins.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!