Analiza de Marketing Pensiunii Relax Cafe

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE . 3
CAPITOLUL I Marketingul activitate esentiala intr-o pensiune turistica. 5
1.1. Conceptul si mixul de marketing in domeniul turismului. 5
1.2. Mediul inteprinderii de turism. 14
1.3. Piata turistica si prospectarea pietei turistice. 21
CAPITOLUL II Prezentarea si organizarea pensiunii"Relax-Cafe". 27
2.1. Prezentarea pensiunii Relax-Cafe. 27
2.2. Structura organizatorica a pensiunii Relax-Cafe. 30
2.3. Piata pensiunii Relax-Cafe. 37
CAPITOLUL III Analiza activitatii pensiunii Relax-Caffe prin prisma marketingului. 43
3.1. Mediul de marketing al pensiunii Relax-Cafe. 43
3.2. Perspective de dezvoltare a pensiunii Relax-Caffe. 51
CONCLUZII . 59
BIBLIOGRAFIE . 62


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Actualitatea temei "Analiza de marketing a activitatii turistice la pensiunea Relax-Cafe" se percepe in urma dezvoltarii impetuase a turismului in ultimele decenii, ampla lui extindere pe plan national si international, avintul continuu al miscarii turistice, care cuprinde azi categorii tot mai largi de oameni, de virste, pregatire si profesiuni diferite, au determinat ca turismul sa reprezinte un fenomen extreme de important al lumii contemporane, cu adinci implicatii economice, sociale, politice si culturale. Lumea conducerii (a managementului) a fost marcata de numeroase schimbari pe parcursul ultimilor ani. Acestea au fost datorate pe de o parte dezvoltarii stiintei conducerii cat si noilor curente care-si doresc stabilirea intaietatii pentru componente dintre cele mai diverse ale procesului conducerii.
Extraordinara dezvoltare a turismului a dus, in mod inevitabil, la dezvoltarea industriei hoteliere, ca rezultat al cresterii permanente a cererii unei game sporite de servicii. Buna desfasurare a activitatii de turism a impus crearea de pensiuni tot mai multe si pregatirea unui personal calificat, capabil sa asigure toate doleantele clientilor.
Marketingul activitatii turistice este important pentru a putea raspunde necesitatilor clientilor si pentru a oferi servicii de calitate cit mai inalta. Pentru aceasta in fruntea pensiunilor este nevoie de un manager care isi pune experienta, vointa, simtul de raspundere si eforturile sociale la dispozitia intreprinderii si a personalului angajat. Pentru ca serviciile hoteliere sa se adapteze fluctuantelor exigente ale pietei si pentru a repurta succese, managerul trebuie sa imprime pensiunii o politica directionala mai zvelta, mai rationala, mai pragmatica.
Pentru un management eficient, in cadrul pensiunii trebuie sa existe o colaborare intre personal si sef. Autoritatea manageriala, in urma unui comportament determinat, motiveaza si implica angajati, astfel personalul devine responsabil, simtindu-se apreciat ca parte activa a unui proces operativ, care il priveste indeaproape si care ajunge sa-si puna amprenta pe atmosfera de lucru, atit de importanta intr-un domeniu atit de marcat de relatia cu publicul. 
Motivul abordarii acestei teme este unul simplu, de a cerceta situatia pensiunilor din orasul nostru, de a face o comparatie intre servciile prestate de pensiunile din orasul nostru. De asemenea de a observa avantajele si dezavantajele serviciilor prestate si de a vedea ce se poate implementa si imbunatatit in activitatea hoteliera din oras. Scopul lucrarii consta in a descrie, a analiza si a explica si a prezenta in cel mai bun mod importanta marketingului intr-o pensiune, de a scoate in evidenta situatia actuala pe piata serviciilor. Sper ca scopul si sarcinile pe care mi le-am propus sa le fi realizat cu succes.
Pentru realizarea lucrarii am folosit am folosit atit literatura autohtona cit si straina, manuale din domeniul turismului, articole din reviste, brosuri si adrese Internet. 
CAPITOLUL I
MARKETINGUL ACTIVITATE ESENTIALA INTR-O PENSIUNE TURISTICA
1.1. Conceptul si mixul de marketing in domeniul turismului
Turismul reprezinta unul dintre acele sectoare cu cel mai mare potential de expasiune la scara globala. 
In iulie 1991, Conferinta Organizatiei Mondiale de Turism (OMT), de la Ottawa, a redefinit conceptele de baza din turism, asimiland termenul de turism activitatilor care sunt ". angajate de persoane in cursul voiajelor sau sejurului lor in locuri situate in afara mediului rezidential pentru o perioada de peste 24 de ore sau de cel putin o noapte, fara a depasi un an, in vederea petrecerii timpului liber, pentru afaceri ori pentru alte motive, adica in alte scopuri decat prestarea unei activitati remunerate in locul vizitat" .
Conform acestei definitii distingem urmatoarele forme de turism:
o turism intern (cand rezidentii unei tari calatoresc in propria tara);
o turism international receptor (cand nerezidentii unei anumite tari viziteaza tara respectiva);
o turism international emitent (cand rezidettii unei tari viziteaza alte tari decat cea din care provin).
Aceste trei forme de baza se pot combina rezultand alte trei forme derivate de turism:
o turismul interior (cuprinde turismul intern si turismul receptor);
o turismul national (cuprinde turismul intern si turismul emitent);
o turismul international (cuprinde turismul receptor si turismul emitent).


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza de Marketing Pensiunii Relax Cafe.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!