Analiza Elementelor Componente ale Produsului Hotelier

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 1
Capitolul 1. Conceptul de produs turistic si elementele componente 3
1.1 Produs turistic- Produs hotelier 3
1.2 Servicii de cazare hoteliera 7
1.3 Serviciile unitatilor de alimentatie 10
1.4 Servicii de agreement 13
Capitolul 2. Prezentarea societatii S.C Trorusul S.A 17
2.1 Scurt istoric 17
2.2 Prezentarea activitatilor si serviciilor oferite 18
2.3 Structura organizatorica si prezentarea departamentelor 25
Capitolul 3. Analiza principalilor indicatori ai activitatii societatii S.C Trotusul S.A 29
3.1 Analiza principalilor indicatori economico-financiar 29
3.2 Indicatori de sezonalitate 34
3.3 Indicatorii volumului de activitate 37
Concluzii si propuneri 39
Bibliografi 42


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Turismul reprezinta un fenomen economico - social specific civilizatiei moderne, puternic ancorat in viata societatii si influentat de evolutia acesteia. Adresandu-se unor segmente largi si raspunzand pe deplin nevoilor acestora, turismul se detaseaza printr-un inalt dinamism, atat la nivel national cat si international. Complexitatea fenomenului turistic plaseaza intr-o pozitie centrala prestatorul de servicii turistice, obligat sa se implice intr-un fel sau altul in toate celelalte activitati care au atingere cu turismul. 
De fapt, pentru companiile prestatoare de servicii, activitatea se bazeaza pe competenta personalului, una dintre cele mai valoroase resurse ale unei firme de turism fiind resursele umane.
Industria hoteliera, apreciata in cele mai multe tari ca o activitate autonoma, distincta a domeniului turistic, reuneste intr-un sistem coerent toate procesele desfasurate in unitatile de cazare generate de primirea, sejurul si plecarea calatorului. Continutul acestui domeniu a evoluat pe masura dezvoltarii capacitatilor de cazare si a implicarii lor in activitatea turistica, amplificandu-se cu noi functii si forme de prestatii. Studierea unei firme de turism se deosebeste esential de cea a unei firme de comert tocmai prin faptul ca produsele acesteia sunt de fapt servicii si pentru care prima impresie, data de ambianta, comportamentul personalului este foarte importanta. Acestea reprezinta elemente de materializare a serviciului, mod de punere in practica si realizarea prestatiilor.
Am ales aceasta tema si anume "Analiza elementelor componente ale produsului hotelier" in primul rand pentru ca face parte din domeniul turismului, domeniu pe care il refer din cele trei studiate si anume turismul, comertul si serviciilor, dar care totodata le reuneste pe toate acestea trei intr-un singur concept.
Practica de specialitate din domeniul turismului pe care am efectuat-o in anul II de studiu a cantarit foarte mult in decizia mea de a alege aceasta tema, iar workshopul de la Durau mi-a confirmat ca aceasta alegere a fost una inspirata. Un alt element care a influentat alegerea acestei teme este si faptul ca doresc sa lucrez in acest domeniu, iar prin intermediul acestei lucrari am invatat si aprofundat multe cunostinte, pe care le-am observat puse in practica la Hotelul Trorus din Onesti, judetul Bacau.
Obiectivele urmarite de mine in realizarea acestei lucrari sunt urmaoarele: insusirea unei game cat mai largi de cunostinte din acest domeniu, analizarea fiecarui element in parte din cadrul produsului hotelier, dar si analiza principalilor indicatori si anume cei economico-financiari, indicatorii sezonalitatii si indicatorii volumului de activitate. Acesti indicatori ajuta la aprecierea performantei si la stabilirea pozitiei financiare a oricarei societati din domeniul turismului si te ajuta sa iti formezi o viziune a celor petrecute in spatele birourilor.
Lucrarea este structurata pe trei capitole si anume: capitolul 1: Conceptul de produs hotelier si elementele sale componente, capitolul 2: Prezentarea societatii S.C. Trotusul S.A. si capitolul 3 intitulat Analiza principalilor indicatori ai activitatii societatii S.C. Trotusul S.A.
Primul capitol cuprinde notiunile teoretice legate de problema de analizat, plecand de la general si anume de la produsul turistic, facand legatura cu produsul hotelier, care este parte integranta a produsui turistic. Apoi fiecare element al produsului hotelier si anume serviciile de cazare, cele de alimentatie si cele de agrement sunt luate in parte si analizat amanuntit.
Cel de al doilea capitol prezinta dupa o descriere a societatii, caracteristicile si totodata oferta Hotelului Trotus in ceea ce priveste cazarea, alimentatia si posibilitatile de agrement. Acest capitol reia in mare masura conceptele care in primul capitol erau doar teoretice si le prezinta in mod practic.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Elementelor Componente ale Produsului Hotelier.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

Anastasiei B, (2004), Marketing turistic, Editura Tehnopres, Iasi
Balaure V, Catoiu I., Veghes C. (2005), Marketing turistic, Editura Uranus, Bucuresti
Baron P., Neacsu N., Snack O. (2006), Economia turismului, Editura Pro Universitaria, Bucuresti;
Butnaru G.I., Nita V. (2010), Gestiune Hoteliera, Editura Tehnopress, Iasi;
Draica C., (2003), Turism international. Practici de elaborare si distributie a produsului turistic, Editura All Beck, Bucuresti;
Ferent E. (2007), Economia si managementul turismului, Editura Politehnium, Iasi;
Iatu C., Muntele I. (2006), Geografia Turismului, Editura Sedcom Libris, Iasi;
Juganaru I.D., Stanciulescu G.(2006), Animatia si animatorul in turism, Editura Uranus, Bucuresti;
Kolb B.M. (2009), Tourism marketing for cities and towns, Editura Elsevier, SUA
Lamatic G. (2010), Unitatile de alimentatie publica - organizare si functionare, Editura Blue Sim & Co, Iasi
Lupu N. (2005), Hotelul - Economie si Management, Editura All Beck, Bucuresti;
Medlik S. (2001), The Businessof Hotels, Editura Biddles Ltd, Marea Britanie;
Micu C., Stanciulescu G.(2009), Economie si gestiune in turism, Editura C.H. Beck, Bucuresti
ORDIN nr. 636 din 12 mai 2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind clasificarea structurilor de primire turistice [http://www.turism.gov.ro/ro/site/3/cadru-legislativ-general]


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!