Analiza Fortei de Vanzare la SC Decar Distribution Group SRL

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 3
Definitia resurselor umane adecvate 4
Definitia resurselor umane 6
Cap. 1 Esenta si dezvoltarea marketingului
1.1 Conceptul de marketing 13
1.2 Obiectivele marketingului 14
1.3 Cerintele si continutul marketingului 14
1.4 Caracteristicile marketingului 15
Cap.2 Prezentare companiei 
2.1 Scurt istoric 16
2.2 Misiunea companiei 16
2.3 Obiectivele 17
2.4 Piata de produs 18
2.5 Canale de distributie 21
2.6 Organizare 21
Cap. 3 Analiza fortei de vanzare a companiei
3.1 Managementul resurselor umane 22
3.2 Obiectivele fortei de vanzare 24
3.3 Recrutarea fortei de vanzare 35
3.4 Strategia fortei de vanzare 43
3.5 Structura / marimea fortei de vanzare 44
3.6 Motivarea materiala / non materiala a fortei de vanzare 45
3.7 Instruirea fortei de vanzare 48
3.8 Automatizarea fortei de vanzare. 49
3.9 Evaluarea fortei de vanzare 51
Concluzii 54
Bibliografie 55


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Personalul din vanzari serveste ca veriga de legatura la nivel personal cu clientii. Pentru multi dintre clientii sai, agentul de vanzari inseamna insasi firma si la randul lui, acesta furnizeaza firmei multe informatii necesare referitoare la client. In consecinta , firma trebuie sa analizeze cu maxima atentie problemele referitoare la proiectarea fortei de vanzari, adica: stabilirea obiectivelor, strategiei, structurii, marimii si modului de recompensare a fortei de vanzare.
DEFINIREA RESURSELOR UMANE ADECVATE
Expresia resurse umane adecvate se refera la persoanele dintr-o organizatie care isi aduc o importanta contributie la indeplinirea obiectivelor sistemului de management. Aceasta contributie este reperezentata de productivitatea pe care o au in posturile pe care le detin.
Expresia resurse umane inadecvate se refera la membrii organizatiei care nu-si aduc o contributie valoroasa la indeplinirea obiectivelor sistemului de management. Dintr-un motiv sau altul, aceste persoane sunt ineficiente in activitatea pe care o presteaza.
Resursele umane adecvate sunt persoanele dintr-o organizatie care isi aduc o importanta contributie la indeplinirea obiectivelor sistemului de management.
Productivitatea in toate organizatiile este influentata de modul in care interactioneaza si se combina resursele umane pentru a folosi toate celelalte resurse ale sistemului de management. Factori cum ar fi pregatirea, varsta, experienta la locul de munca si nivelul de educatie formala joaca un rol in stabilirea compatibilitatii persoanei cu o anumita organizatie. Desi procesul de asigurare a resurselor umane adecvate pentru organizatie este un proces antrenant si oarecum subiectiv, urmatoarea sectiune ofera informatii despre cum putem sa sporim succesul acestui proces.
Managementul resurselor umane - MRU - este activitatea de management raspunzatoare de toate deciziile si actiunile care afecteaza relatia dintre o organizatie si membrii ei. 
Finalitatea activitatii managementului de resurse umane consta in primul rand in ,,a face angajatii asa cum si doreste organizatia dar si a face organizatia asa cum si doresc angajatii, astfel incot organizatia sa si atinge obiectivele". Dupa cum se observa exista o diferenta majora intre ce inseamna managementul resurselor umane care are rolul de a modela oamenii si activitatea acestora in asa fel incot sa se botina maximum de performanta si ceea ce inseamna activitatile specifice unui birou de personal ce au rolul de a contabiliza date despre angajati, pontarea orelor de program, a emite adeverinte si a calcula salariile. 
Un management riguros al resurselor umane presupune eficacitate in urmatoarele activitatea de management: 
- managementul fluxului de personal - recrutare, selectie, adaptare pe post, inductie si socializare, mentorat, promovare interna, managementul iesirii din organizatie;
- managementul performantei - evaluarea performantelor, feed-back-uri consistente la atingerea sau nu a obiectivelor personale, de echipa sau organizationale, recompense si beneficii,;
- management organizatoric - definirea posturilor, a organigramei, a zonelor de responsabilitate, formarea echipelor sau a grupurilor de munca si instruirea angajatilor;
- managementul comunicarii - implicarea angajatilor in activitatile decizionale, dezvoltarea comunicarii ascendente si descendente, pastrarea corectitudinii procedurale si a eticii organizationale; 
Toate aceste activitatea pot fi realizate cu succes doar daca exista ,,cineva" (o persoana, o echipa sau un departament) capabil(e) cel putin: 
- sa identifice maniera prin care obiectivele organizationale pot fi interese si interpretate in interdependenta lor pana la nivelul obiectivelor fiecarui angajat in parte (ce implica o viziune sistemica foarte clara asupra organizatiei si cunostinte riguroase de management); 
- sa inteleaga si sa identifice fortele motrice interne ale angajatilor: volitive, afective, motivationale si conditionarile lor sociale ce sunt implicate in activitatile necesare indeplinirii obiectivelor (necesita cunostinte de psihologie dublate de experienta in activitatea cu oamenii): 
- sa identifice necesarul de cunostinte, abilitati, aptitudini necesare personalului pentru atingerea obiectivelor si sa stabileasca setul de masuri pentru optimizarea lor (presupune competente in psihodiagnostic, intelegerea naturii tuturor activitatilor organizatiei si a metodelor de dezvoltare profesionala a angajatilor); 
- sa stie sa puna in slujba organizatiei toate calitatile angajatilor si sa ia masuri pentru reducerea acelor comportamente ale acestora ce sunt in dezacord cu obiectivele organizatiei (necesita cunostinte de psihologie si legislatie).


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Fortei de Vanzare la SC Decar Distribution Group SRL.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!