Analiza Influentei Strategiior de Vanzari in Cadrul SC Clavaget SRL

Cuprins licenta Cum descarc?

Memoriu justificativ 3
Capitolul I Notiuni teoretice cu privire la vanzari 
I.1 Ce este vanzarea? 4
I.2 Prospectarea pietei 7
I.2.1 Definitie 7
I.2.2 Surse si metode de prospectare 8
I.3 Culegerea de informatii 8
I.4 Prima vizita 8
I.4.1 Prezentarea personala si intrarea la client 9
I.4.2 Crearea unei atmosfere destinse 10
I.4.3 Trecerea la scopul vizitei 10
I.4.4 Culegerea de informatii despre client 11
I.5 Lista cuvintelor interzise 11
I.6 Arta chestionarii 13
I.7 Cum sa pierzi o afacere 18
1.8 Zece etape de urmat pentru o intalnire de afaceri de succes 18
I.9 Zece reguli de neincalcat in vanzari 20
I.10 Reusita in cazul in care clientii te refuza 22
I.11 Profilul agentului de vanzari 23
I.12 Strategii de vanzari 25
I.13 Strategii de stabilire a preturilor 26
Capitolul II Prezentarea firmei SC. CLAVAGET SRL. 
II.1 Prezentarea generala 31
II.2 Pozitionarea pe piata a firmei 32
II.3 Analiza SWOT a firmei 34
II.4 Prezentarea produselor 35
Capitolul III 
Analiza influentei strategiilor de vanzari din cadrul 
S.C. CLAVAGET S.R.L. 
III.1 Situatia initiala a firmei 38
III.2 Analiza SWOT personala 39
III.3 Selectia magazinelor monitorizate 39
III.4 Aplicarea strategiilor pe criteriile fiecarui magazin 39
Capitolul IV Concluzii 59
Bibliografie 61


Extras din licenta Cum descarc?

Memoriu justificativ
1. Importanta procesului de vanzari 
Din punct de vedere economic, piata este locul in care Cererea si Oferta se intalnesc, este mediul in care au loc tranzactii, locul in care ele se confrunta.
A vinde un produs, bun, serviciu, inseamna in esenta actului de vanzare, a veni in sprijinul consumatorului, a-l ajuta in a-si satisface propriile dorinte, nevoi, aspiratii.
Este important ca in procesul de vanzare sa existe convingerea din ambele parti (vanzator / client), ca acest act este o maniera prin care se ajuta clientul sa-si rezolve problemele, sa simta satisfactie si multumire de sine.
2. Obiectivul propus
Obiectiv principal
- Cresterea volumului de vanzari in perioada martie - aprilie - mai 2007, fata de perioada de referinta februarie 2007.
Obiective secundare
- Mentinerea colaborarii pe o perioada cat mai indelungata cu acesti clienti;
- Marirea numarului de clienti din portofoliul firmei;
- Stabilirea contactelor directe, cu partenerii de afaceri printr-un canal de distributie direct.
3. Justificarea necesitatii abordarii temei
De ce ,,analiza influentei strategiilor de vanzari"? ...
Pentru ca aceste strategii alese deloc in mod aleatoriu, au dus la rezultate constante, deloc neglijabile.
Orice activitate viitoare, are nevoie de un plan bun...
In vanzari acest ,,plan", se numeste ,,strategie"!
O strategie buna te poate scoate din impas uneori, in perioadele grele.
Bune sau rele strategiile de vanzari sunt extrem de necesare, in derularea acestui fenomen. Cele bune deschid noi orizonturi, iar strategiile mai putin reusite te determina sa gasesti solutii, sa analizezi cauze, si sa le faci constructive.
Capitolul I 
Notiuni teoretice cu privire la vanzari
I.1 Ce este vanzarea?
Vanzarea este capacitatea de a influenta mintea sau gandirea altei persoane si de a o convinge sa cumpere.
Produs abstract: lucrul care nu este clar perceput de creier, sau care nu poate fi palpat; publicitatea este un produs abstract. Vanzarea de publicitate se incadreaza in categoria vanzarilor abstracte. Pentru a face acest lucru, este necesar sa transformam produsul abstract in concret prin descrierea in cuvinte a imaginii sau situatiei cat mai realist. 
Daca vreti sa reusiti in vanzari, trebuie sa va obisnuiti sa vedeti lucrurile din punct de vedere al potentialului client cu care discutati. Trebuie sa-i intelegeti problemele, ambitiile si sa-i aratati cum il veti ajuta sa-si atinga scopul.
Vinde-ti din convingere. Fii convins ca produsul pe care-l vinzi este de calitate si aduce beneficii clientilor. Ajuta-i pe clienti sa realizeze ceea ce vrei tu sa realizezi. Agentul de vanzari vinde din convingerea ca va furniza ceea ce el doreste: incredere si un bun serviciu.
Tu ajuti clientii sa-si rezolve problemele, sa simta satisfactie si multumire de sine.
Morala si implicarea agentilor de vanzari fata de clientii sai sunt cheia vanzarilor.
Vanzarea personala
Vanzarea personala asigura furnizarea de informatii la nivel de individ, lucru pe care celelalte forme de comunicare - reclama, publicitatea si promovarea propriu-zisa a vanzarilor - nu il pot oferi.
Vanzarea personala beneficiaza de trei caracteristici distincte: confruntarea personala, cultivarea si raspunsul.
Practic, reclama si vanzarea personala sunt activitati complementare, ponderea lor relativa fiind dependenta de natura produsului si de comportamentul de cumparare asociat acestuia.
In acest sens, se considera ca reclama va detine o pondere majoritara in situatia produselor cu valoare relativ scazuta, ce se incadreaza, de obicei, in categoria achizitiilor frecvente.
Diametral opus, vanzarea personala este dominanta in cazul produselor complexe, cu preturi ridicate, ce se cumpara cu frecventa scazuta (ex: bunuri de folosinta indelungata).


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Influentei Strategiior de Vanzari in Cadrul SC Clavaget SRL.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

[1] Gabriel Petru Luca, Laura Becali, Managementul Marketing Ecologic, Editura "Gh. Asachi" - Iasi - 2003.
[2] Gabriel Petru Luca, Bazele managementului matketing, Editura "Gh. Asachi" - Iasi - 2000.
[3] Costache Rusu, Monica Voicu, ABC-ul comunicarii manageriale, Editura ,,Danubis" - Braila 1998.
[4] http://www.training.ro/reviste/2004-07/index.html
[5] Stefan Prutianu, Comunicare si negociere in afaceri, Polirom,1998
[6] M. Mendenhall, B.J.Punnett SI D. Ricks, Global Management, 1995
[7] www.fwd.aiesec.ro - Abilitati de negociere
[8] Mircea Aurel Nita, Curs: Tehnici de negociere, Scoala nationala de studii politice si administrative


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!