Analiza Mediului Intern de Marketing la SC PSV Company

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 
Capitolul I MEDIUL DE MARKETING 
1.1. Continutul si rolul mediului de marketing 
Capitolul II MEDIUL INTERN DE MARKETING 
2.1.1. Continutul mediului intern 
2.1.2. Structura mediului intern 
2.1.3. Potentialul firmei 
Capitolul III ANALIZA MEDIULUI INTERN DE MARKETING LA S.C. PSV COMPANY SA 
STUDIU DE CAZ
3.1. Descrierea firmei
3.1.1. Domeniul de activitate 
3.1.2. Cifra de afaceri si produsele/serviciile principale 
3.1.3. Resursele umane 
3.1.4. Misiunea firmei 
3.1.5. Planificarea strategica: corelatie intre obiectivele strategice, matricea SWOT, strategia concurentiala si cea corporativa 
3.2.Cultura organizationala 
3.2.1. Sistemul de valori al organizatiei 
3.2.2. Prezentarea elementelor vizibile ale culturii 
3.3. Sistemul organizatoric 
3.3.1. Nivele ierarhice 
3.3.2 Identificarea posturilor manageriale si descrierea activitatilor specifice pe tipuri de manageri 
3.4. Obiectivele si strategiile firmei 
Concluzii 
Bibliografie


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
In economia contemporana, a carei evolutie este marcata de tendintele de globalizare a economiei si pietelor, performantele intreprinderii sunt determinate, in masura crescanda, de adoptarea unei viziuni integratoare asupra modalitatilor de abordare a fenomenelor si proceselor economice si sociale.
La un asemenea context general se raporteaza, in prezent si intreprinderile romanesti confruntate cu cerintele si exigentele economiei de piata, caracterizate de un pronuntat dinamism si de concurenta care, la randul lor, impun schimbari profunde in mentalitatea si in metodele proprii de actiune.
Mediul de afaceri in care activeaza intreprinderile este plin de neprevazut, daca tinem seama de faptul ca cei mai multi factori ce il definesc scapa controlului imediat al acestora. Intreprinderile trebuie sa se astepte intotdeauna la numeroase obstacole mai ales de natura tehnica si manageriala carora trebuie sa le faca fata pentru a supravietui si a prospera. De aceea, analiza mediului de marketing trebuie sa constituie o preocupare permanenta a echipei manageriale, intrucat aceasta isi asigura o baza de date actualizata si o pune in alerta fata de tendintele ce se manifesta.
In lucrarea de fata voi prezenta mediul intern de marketing la S.C. PSV COMPANY SA ( fosta PETROMSERVICE ). Anul 2007 si inceputul anului 2008 au reprezentat o perioada de intense
transformari pentru PSV COMPANY SA , transformari ce au condus la reorientarea activitatii intregii companii. 
Pornind de la aceasta realitate, am considerat oportuna analiza
temei alese in cadrul prezentei lucrari de diploma.
Tinand cont de faptul ca tema pe care mi-am ales-o reprezinta ,, Analiza mediului intern de marketing la PSV COMPANY SA", am sa trec direct la prezentarea structurii acestei lucrari, care contine trei capitole.
In primul capitol este prezentat continutul si rolul mediului de marketing in general.
In capitolul al doilea este prezentat mediul intern de marketing 
In capitolul trei am realizat un studiu de caz la PSV COMPANY SA.
In finalul lucrarii de fata am punctat unele concluzii cu referire la implicatiile integrarii economiei romanesti in spatiul european asupra PSV COMPANY SA , la principalele directii in care ar trebui sa actioneze in urmatorii ani.
Mi-am ales aceasta lucrare deoarece lucrez la Sindicatul Liber si Independent Petromservice Braila.
In aceasta lucrare am cuprins o parte din ceea ce am invatat in cei patru ani de facultate si am considerat ca prin sustinerea acestei lucrari voi putea prezenta o mica parte din compania in care activez.
CAPITOLUL I MEDIUL DE MARKETING
1.1. Continutul si rolul mediului de marketing
Mediul de marketing al intreprinderii trebuie privit ca un ansamblu al subiectilor, fortelor si conditiilor interne si externe, in interiorul si sub actiunea carora managerul stabileste si mentine relatiile cu clientii. El constituie premiza si cadrul ce asigura elaborarea celei mai adecvate strategii de marketing tinand seama atat de forta cat si de slabiciunile intreprinderii, atat de punctele tari cat si de cele slabe. 
Viziunea intreprinderii asupra mediului in care isi desfasoara activitatea are implicatii ample asupra complexitatii sarcinilor de analiza si previzionare. De aceea, conceptul de mediu de marketing pentru manager trebuie sa fie clar conturat astfel incat sa poata identifica factorii cei mai importanti in functie de care vor evolua modificarile esentiale. 
Mediul general de marketing are doua componente: mediul intern si mediul extern, caracterizate prin elemente specifice si modalitati proprii de actiune in cadrul intreprinderii 
In literatura de specialitate se remarca preocuparea pentru analiza mediului extern, pentru unii autori mediul intern fiind o componenta a micromediului (Ph. Kotler - Principiile marketingului - Teora 1998 pag.178-179).
Desigur, pentru activitatea de marketing rolul esential il are mediul extern al organizatiei, dar insusirea opticii de marketing, nu numai ca nu poate face abstractie, dar nu poate sa ignore mediul intern al organizatiei, deoarece strategia de marketing in special, politica de marketing in general, sunt doua parti ale strategiei si respectiv politicii intreprinderii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Mediului Intern de Marketing la SC PSV Company.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!