Analiza Mixului de Marketing BRD

Cuprins licenta Cum descarc?

CUPRINS 1
INTRODUCERE 3
Problematica studiata 3
Obiectivul lucrarii 3
Structura lucrarii 3
CAPITOLUL I. MARKETINGUL FINANCIAR-BANCAR 4
1.1. Trasaturile marketingului financiar-bancar 5
1.2. Etape de implementare lenta a marketingului in domeniul bancar 6
1.3. Mixul de marketing 7
1.4. Notiunea de produs si servicii financiar-bancare 9
1.5. Mediul de marketing specific produselor si seviciilor 10
financiar-bancare 10
1.5.1. Etapele deciziei de cumparare a clientului persoana fizica 12
1.5.2. Comportamentul clientului - persoane juridice 12
1.5.3. Luarea deciziilor 14
1.6. Stabilirea pretului produselor si serviciilor financiar-bancare 14
1.6.1. Pretul si mixul de marketing 14
1.6.2. Stabilirea pretului pentru produsele financiar-bancare 15
1.6.3. Caracteristici speciale ale preturilor pentru produsele 16
financiar-bancare 16
1.7. Dezvoltarea produselor financiar-bancare 17
CAPITOLUL II. MIXUL DE MARKETING PRIVIND PRODUSUL CREDIT IPOTECAR ,,PRIMA CASA" - STUDIUL DE CAZ LA BRD GROUPE SOCIETE GENERAL 19
2.1. Prezentarea bancii BRD GROUPE SOCIETE GENERAL 19
2.1.1. Agentiile BRD Medias 20
2.1.2. Istoric BRD GROUPE SOCIETE GENERALE 20
2.1.3. Descrierea activitatii curente 21
2.1.4. Structura organizatorica a bancii 23
2.2. Produse si servicii adresate persoanelor fizice si juridice 25
2.2.1. Produse si servicii adresate persoanelor juridice 25
2.2.2. Produse si servicii destinate persoanelor fizice 29
2.3. Creditul ipotecar ,,PRIMA CASA" 32
2.3.1. Politica de produs 32
2.3.2. Politica de pret 34
2.3.3. Politica de distributie 36
2.3.4. Politica de promovare 37
2.4. Initierea unei observari de marketing privind strategiile de preturi 40
practicate de concurenti 40
CONCLUZII SI PROPUNERI 43
Concluzii 43
Propuneri 44
BIBLIOGRAFIE 46
ANEXE 47
Anexa 1. Declaratia pe propria raspundere 47
Anexa 2. Cererea de credit 48
Anexa 3. Adeverinta de venit si Fisa Fiscala 55
Anexa 4. Contractul de vanzare-cumparare a imobilului 58
Anexa 5. Antecontractul de vanzare-cumparare a imobilului 60
Anexa 6. Raportul de evaluare a imobilului 64
Anexa 7. Planul de rambursare pentru simularea calculului pentru oferta de credit in valoare de 30.000 Euro 67


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Problematica studiata
In prezenta lucrare intitulata ,,Mixul de marketing bancar la BRD Medias" s-a realizat Studiul de caz pentru Creditul Ipotecar ,,Prima Casa".
S-au studiat cei patru ,,P" ai mixului de marketing pentru Creditul Ipotecar ,,Prima Casa": 
- Produsul Credit Ipotecar ,,Prima Casa";
- Pretul produsului Credit Ipotecar ,,Prima Casa";
- Plasarea in distributie a produsului Credit Ipotecar ,,Prima Casa" si
- Promovarea produsului Credit Ipotecar ,,Prima Casa".
Studierea Creditului Ipotecar ,,Prima Casa la BRD Groupe Societe Generale" a fost o provocare in primul rand datorita ajutorului oferit de Guvern pentru achizitionarea unei prime locuinte, fiind stiut faptul ca mare parte a tinerilor casatoriti locuiesc cu parintii sau in chirie, dar un lucru bun este ca acest ajutor oferit de catre Guvern se adreseaza nu numai tinerilor casatoriti, ci tuturor celor care isi doresc o prima locuinta si nu au avut sprijinul necesar pana acum.
Obiectivul lucrarii
Obiectivul principal al acestei lucrari este de a conoaste si evidentia politicile mixului de marketing bancar.
Structura lucrarii
Lucrarea este compusa din Cuprins, Introducere, Capitolul I. Marketingul financiar-bancar, Capitolul II. Mixul de marketing privind produsul credit ipotecar ,,Prima Casa" - Studiu de caz la BRD Groupe Societe Generale, Concluzii si propuneri, Bibliografie si Anexe.
In Introducere este prezentat pe scurt continutul lucrarii.
In Capitolul I. Marketingul financiar-bancar sunt prezentate notiuni teoretice despre marketingul financiar-bancar, adica trasaturile marketingului financiar-bancar, etapele de implementare lenta a marketingului in domeniul bancar, mixul de marketing, notiuni despre produsele si serviciile financiar-bancare, mediul de marketing specific produselor si serviciilor financiar-bancare, stabilirea pretului produselor si serviciilor financiar-bancare si informatii despre dezvoltarea produselor financiar-bancare.
In Capitolul II. Mixul de marketing privind produsul credit ipotecar ,,Prima Casa - Studiu de caz la BRD Groupe Societe Generale este prezentata banca BRD Groupe Societe Generale, sunt prezentate produsele si serviciile oferite de catre BRD Groupe Societe Generale clientilor sai atat persoane fizice cat si persoane juridice si este prezentat mixul de marketing pentru produsul Credit Ipotecar ,,Prima Casa Tot aici mai este prezentata si o observare de marketing privind strategiile de preturi practicate de concurenti.
In Concluzii si propuneri sunt descrise principalele concluzii asupra Creditului Ipotecar ,,Prima Casa si cateva propuneri pentru o mai buna promovare a produsului.
Datorita studierii acestei teme s-a observat principalul avantaj al obtinerii Creditului Ipotecar ,,Prima Casa - bucuria omului de a trai in propria casa.
CAPITOLUL I. MARKETINGUL FINANCIAR-BANCAR
" Marketingul consta in a oferi bunurile si serviciile necesare acelor oameni care au nevoie de ele, la momentul si in locurile potrivite, la pretul adecvat, insotite de activitati de comunicare si promovare adecvate. " 
Philip Kotler
Importanta activitatii de marketing este demonstrata in conditiile in care, pe de-o parte concurenta din sectorul financiar-bancar este intr-o dezvoltare continua, in ciuda unor bariere ridicate de intrare si de iesire de pe aceasta piata, iar pe de alta parte globalizarea si interesul ridicat al jucatorilor de pe aceasta piata fac ca intensitatea actiunilor comerciale din acest sector sa aiba cote inalte. 
Datorita acestor elemente specifice pietei financiar-bancare pentru o institutie financiara conceptul de orientare spre piata are urmatoarea semnificatie: 
- Institutia financiara intampina cu succes nevoile 
financiare ale clientului prin masuri menite sa identifice 
noi nevoi, sa remodeleze produsele si serviciile financiare, 
sa creeze si sa lanseze pe piata produse si servicii noi; 
- Institutia financiara detine o structura organizatorica si 
functionala flexibila, care ii permite adaptarea continua la 
nevoile financiare ale clientilor. 
,,Marketingul este arta de a face astfel incat actiunile firmei sa tinda spre satisfacerea deplina a nevoilor clientelei sale, in cadrul unor politici coerente care vizeaza optimizarea eficientei globale a intreprinderii pe piata proprie." 
In scopul indeplinirii cu succes a procesului de marketing, institutiile financiare care subscriu unei orientari spre client ar trebui sa urmareasca aspecte precum: 
- Identificarea pietelor care sunt profitabile in relatie cu activitatea lor;
- Analiza atat a nevoilor curente ale clientilor cat si a celor 
viitoare; 
- Intocmirea planurilor si strategiilor de marketing pentru 
atingerea obiectivelor propuse. 
"Conceptul de marketing consta in totalitatea activitatilor care genereaza si faciliteaza orice schimb creat pentru a satisface nevoi si dorinte umane. Marketingul reprezinta totalitatea activitatilor sistemului de afaceri care proiecteaza planuri, preturi, promovari si distribuie produse cu scopul de a satisface dorintele consumtorilor de pe piete tinta si pentru a atinge obiectivele fixate de managementul companiei." 
In ultimele decenii, firmele au trebuit sa faca fata unei concurente mai acerbe ca oricand iar lucrurile nu par a se imbunatatii. Firmele pot face fata mai bine concurentei daca trec de la o filozofie bazata pe produs si vanzari la una bazata pe client si marketing.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Mixului de Marketing BRD.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!