Analiza mixului de marleting la Orange Romania

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE.3
CAPITOLUL I. MIXUL DE MARKETING. DELIMITARI CONCEPTUALE.5
1.1 Conceptul de mix de marketing.5
1.2 Politica de produs in servicii.8
1.3 Politica de pret in servicii.9
1.4 Politica de distributie in servicii.10
1.5 Politica de promovare in servicii.11
CAPITOLUL II. COORDONATELE ACTIVITATII DE PIATA A ORANGE ROMANIA.15 
2.1 Prezentarea Companiei Orange Romania.15
2.2 Structura organizatorica a actionariatului.16
2.3 Gama de produse oferite si servicii prestate.17
2.4. Mediul extern al Companiei Orange Romania.20
2.4.1 Componenetele micromediului companiei.20
2.4.2 Componentele macromediului companiei.25
2.5 Analiza SWOT a companiei.27
CAPITOLUL III. POLITICA DE MARKETING A ORANGE ROMANIA.28
3.1 Piata firmei .28
3.2 Politica de produs.29
3.3 Politica de pret.30
3.4 Politica de distributie.34
3.5 Politica de promovare.35
CONCLUZII.39
BIBLIOGRAFIE.41
ANEXE.43


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Mixul de marketing poate fi definit ca un instrument de realizare a politicii de marketing a firmei, care consta dintr-o combinatie unitara a diferitelor variabile de marketing, in patru domenii distincte: produs, pret, distributie si promovare. 
Aceste patru elemente sunt esentiale si pentru aplicarea cu succes a marketingului in servicii, acesti factori sunt, foarte importanti pentru ca serviciile sunt produse si consummate in acelasi timp. 
Tema aleasa, "Analiza mixului de marketing la Compania Orange Romania" doreste sa evidentieze atat produsele si serviciile de calitate ,cat si modalitatea de promovare a unora din produsele acestei companii de renume in Romania.
Prin prezenta teza mi-am propus sa formez o imagine de ansamblu asupra mixului de marketing, structurand-o in trei capitole. ("Mixul de marketing. Delimitari conceptuale "," Coordonatele activitatii de piata a Orange Romania", "Politica de marketing a Orange Romania") incluzand si alte elemente structural cum ar fi: introducerea, concluziile, bibliografia, anexele, etc. 
In primul capitol, "Mixul de marketing. Delimitari conceptuale", am prezentat conceptul general de mix de marketing ca o componenta de baza a marketingului, importanta dezvoltarii unui mix de marketing la nivelul oricarei intrerpinderi indiferent de dimensiunile sale si am abordat din punct de vedere teoretic politicile de produs, pret, distributie si promovare. 
In cadrul celui de-al doilea capitol, " Coordonatele activitatii de piata a Orange Romania",s-au urmarit o serie aspecte cu privire la prezentarea generala a companiei Orange Romania, a gamei de servicii prestate, obiectivele de marketing fata de produsele companiei, precum si analiza mediului extern cu micromediul si macromediul companiei, situatia pe piata si nu in ultimul rand evaluarea performantelor financiare ale companiei, prezentarea clientilor si concurentilor.
In cel de- al treilea capitol, "Politica de marketing a Orange Romania", am efectuat un studiu de caz privind strategia de piata si politicile de marketing (politica de produs, pret, distributie, promovare). 
Scopul principal al acestei lucarari este de a scoate in evidenta importanta mixului de marketing in conditiile societatii contemporane deoarece produsele si serviciile Orange s-au bucurat de o apreciere deosebita si de recunoastere atat pe plan international ,dar si pe piata din Romania, unde se numara printre cele mai de calitate serivicii. Treptat, a aparut competitia, care a avut o politica de marketing mult mai dezvoltata si a reusit sa obtina cote de piata cel putin egale in ultimii ani.
Tema abordata se refera la o problema de maxima importanta si actualitate in contextul dinamicii de pe piata. Fundamentarea unui mix de marketing este o prioritate pentru orice companie care doreste o dezvoltare durabila, profitabila si sustinuta a activitatii sale.
CAPITOLUL I
MIXUL DE MARKETING. DELIMITARI CONCEPTUALE
1.1 Conceptul de mix de marketing 
Marketingul reprezinta un proces social si managerial prin care grupurile sau indivizii obtin ceea ce le trebuie sau isi doresc prin crearea si schimbul de produse ori valori cu alte grupuri si indivizi .
Marketingul intern se refera la faptul ca firma de servicii trebuie sa-si instruiasca si sa-si motiveze angajatii de contact cu clientul, precum si pe toti care asigura servicii auxiliare, sa lucreze impreuna ca echipa pentru a asigura satisfactia clientului. 
Dezvoltarea impetuasa a serviciilor, in ultimele decenii, a creat conditiile aparitiei si afirmarii unei tinere ramuri a marketingului care sa surprinda specificitatea si particularitatile lor, si anume marketingul serviciilor.
Estenta marketingului serviciilor printr-o abordare manageriala, apare ca un domeniu specializat al marketingului in al carui continut se regasesc un obiect suficient de clar delimitat precum si o serie de metode, tehnici si concepte specifice ori comune bauturilor si tuturor serviciilor a caror intelegere si utilizare nu este posibila fara o tratare distincta.
Viziunea de marketing a fost reflectata in literatura de specialitate prin atasarea cuvantului corespunzator tipului de procese abordate distinct din care a rezultat: marketingul serviciilor oferite(marketing extern companiei), marketing interactiv si marketing intern al companiei.
Ciclul de activitati care au drept rezultat serviciile promise (oferite) abordat in optica de marketing este reflectat teoretic in cadrul unui concept denumit sugestiv marketingul extern firmei sau marketingul serviciilor promise (oferite). 
Viziunea de marketing atribuita acestor procese este sintetizata astfel: in momentul exprimarii de catre client, pe piata, a nevoii de servicii sub forma de cerere, firma in baza cunoasterii anterioare a acestuia (cercetarea de marketing) apare la intalnire cu o oferta (produsul promis, oferit) sutinuta corespunzator de celelalte componente ale mix-ului de marketing (pret, promovare, distributie) .


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza mixului de marleting la Orange Romania.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Adascalitei Virgil Tehnici Promotionale, Universitatea Transilvania, Facultatea de Stiinte Economice, Brasov, 1994 
2. Anghel Laurentiu, Florescu Constantin, Zaharia Razvan Aplicatii in Marketing, Editura Expert, Bucuresti, 1999
3. Balaure Virgil, Popescu Ioana Cecilia Tehnici promotionale, Editura Metropol, Bucuresti, 1994
4. Balaure Virgil, Popescu Ioana Cecilia, Serbanica Daniel, Veghes Calin Tehnici promotionale-probleme, analize, studii de caz, Editura Uranus, Bucuresti, 2000
5. Cetina Iuliana Marketingul Serviciilor, Editura Uranus, Bucuresti, 2009
6. Cruceru Anca Strategii de comunicare promotionala, Editura ASE, Bucuresti, 2005
7. Olteanu Valerica Marketingul Serviilor, Editura Ecomar, Bucuresti, 2003 
8. Papuc Mihai Tehnici promotionale, Editura Universitara, 2004 
9. Popescu Ioana Cecilia Comunicarea in marketing: concept, tehnici, strategii, Editura Uranus, Bucuresti, 2002
10. Serbanica Daniel Relatii publice, Bucuresti, Editura ASE, 2003
11. Kotler Philip, Armstrong Gary Saunders John, Wong Veronica Principiile marketingului, Editura Teora, Bucuresti, 1999
12. Kotler Philip, Armstrong Gary Principiile marketingului, Editura Teora, Bucuresti, 2008
13. Anghel Laurentiu Strategia promotionala a firmei, in revista Marketing Management, studii, cercetari, consulting nr:3-4, Aromar, Bucuresti, 1994 
14. www.orange.ro
15. http://ro.wikipedia.org/wiki/Zapp_Mobile
16. http://www.smartnews.ro/Business/11239.html
17. http://ro.wikipedia.org/wiki/RCS_%26_RDS
18. http://www.orange.ro/about/2005_raport_csr.pdf
19. http://ro.wikipedia.org/wiki/Orange_Rom%C3%A2nia
20. http://www.ancom.org.ro/DesktopDefault.aspx?tabid=2939
21. http://ro.wikipedia.org/wiki/Vodafone_Rom%C3%A2nia
22. http://ro.wikipedia.org/wiki/Cosmote_Rom%C3%A2nia
23. http://www.vrajitorul.eu/firma/9010105/orange-romania-sa
24. http://www.adevarul.ro/financiar/Veniturile_Orange_Romania_au_scazut_cu_10-2_0_252574868.html
25. http://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/35542/Orange-a-investit-1-4-miliarde-euro-in-Romania.html
26. http://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/80949/Miza-pe-clienti-la-Orange-Cum-a-revenit-pe-crestere-baza-de-utilizatori.html


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!