Analiza Pietei Virtuale a Hartiei si Ceramicii in Romania si Perspectivele Sale de Dezvoltare

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 7
Capitolul 1.Piata fizica a celulozei, hartiei, sticlei si ceramicii 9 
1.1.Introducere in industria celulozei, hartiei, sticlei si ceramicii. 9
1.1.1 Industria celulozei si a hartiei 9
1.1.2. Industria sticlei si ceramicii 10
1.2. Clasificarea industriilor 11
1.3.Situatia pe piata romaneasca a industriei hartiei, celulozei, sticlei si ceramicii 11
1.3.1.Evolutia si perspectivele industriei hartiei si celulozei 11
1.3.2.Cauze 13
1.3.3.Efecte 13
1.3.4.Reducerea poluarii 14
1.3.5Perspectivele integrarii hartiei in UE 14
1.4 Evolutia si perspectivele industriei sticlei si ceramicii 15
1.5.Situatia pe piata europeana si mondiala a industriei hartiei, celulozei, sticlei si ceramicii 17
1.5.1. Industriei hartiei si celulozei 17
1.5.2. Industria sticlei si ceramicii 20
1.6.Reciclarea 21
1.6.1. Ce reprezinta reciclarea 21
1.6.2. Cum a aparut conceptul de reciclare 22
1.6.3.Reciclarea hartiei. Statistici 23
1.6.4.Reciclarea sticlei 25
1.6.5. Impactul deseurilor asupra mediului 25
1.6.6.Stiati ca? 26
Capitolul 2.Piata virtuala a hartiei si celulozei, sticlei si ceramicii 27
2.1. Conceptul de E-commerce in industria hartiei si celulozei, sticlei si ceramicii 27
2.1.1.Sistemul electronic de plati 27
2.1.2. Tranzactiile 28
2.1.3 Modalitati de plata 28
2.1.4.Servicii integrate in comertul electronic al pietei hartiei si celulozei sticlei si ceramicii 30
2.1.5.Modele de afaceri pe piata virtuala 30
2.1.6 Vanzarea de continut 32
2.1.7.Comertul electronic in Romania 33
2.1.8.Avantajele si dezavantajele comertului electronic 35
2.1.9.Legislatia cu privire la comertul electronic 38
2.1.10.Concluzii si propuneri 38
2.2.Studiu de caz pe piata viartuala a hartiei si celulozei, sticlei si ceramicii 39
2.2.1.Prez entarea bazei de date 39
2.2.2. Concluzii in urma analizei bazei de date 39
Capitolul 3.Marketingul Direct Vs E-marketing 44
3.1.Marketing general 44


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere 
Am realizat lucrarea de fata din dorinta de a evidentia situatia la momentul actual al pietei virtuale din industria hartiei si celulozei, sticlei si ceramicii si perspectivele acesteia de dezvoltare. 
Spatiul virtual si implicit beneficiile pe care o firma le are odata cu extinderea sa si in domeniu nu sunt deloc de neglijat, dat fiind faptul ca numarul utilizatorilor de internet din intreaga lume este in continua crestere. Prin extinderea firmelor la nivel virtual si folosirea de catre acestea a noilor tehnologii de comunicatie ele pot ajunge sa beneficieze in final de costuri mai reduse ale productiei, de timp economisit si de accesul la un public mult mai mare. 
Structura capitolelor si metodologia pe care am folosit-o sunt evidentiate in cele ce urmeaza:
Initial am prezentat piata reala sau fizica a industriilor hartiei si celulozei, sticlei si ceramicii pentru a avea o privire de ansamblu in ceea ce priveste inceputurile industriilor de profil pe care le-am cercetat, o clasificare a acestora, situatiile in care se afla la momentul de fata, cauzele si efectele pentru care s-a ajuns in stadiul acesta si perspectivele de dezvoltare pe viitor atat la nivel national cat si la nivel european. Tot aici am dorit sa includ importanta reciclarii atat a hartiei cat si a sticlei si nu in ultimul rand avantajele si dezavantajele produse de catre aceasta. Fiind un concept inca nou, incet, si in tara noastra se introduce educatia reciclarii deseurilor, insa mai avem mult de lucru pentru a-i ajunge din urma pe occidentali. 
Ulterior am descris importanta pe care comertul electronic o ocupa in randul firmelor si am realizat de asemenea un studiu de caz efectuand si analizand apoi ,o baza de date a firmelor romanesti din industriile mentionate mai sus si nivelul la care acestea sunt situate in ceea ce priveste prezenta in domeniul comertului electronic. 
Pentru a experimenta impactul pe care e-marketingul il are in momentul de fata la noi in tara am efectuat o campanie de bannere gratuite pe piata virtuala www.v-market.ro si vizite la sediul firmelor care activeaza in domeniu pentru a stabili un contact direct cu acestea. Firmele au fost intervievate cu ajutorul unui chestionar pentru a stabili nivelul pe care internetul il ocupa in desfasurarea activitatii lor insa rezultatele au fost cu mult sub asteptari reflectand din pacate faptul ca managerii romani nu sunt inca familiarizati cu importanta internetului, cu posibilitatile nelimitate ale acestuia si beneficiile pe care le poate aduce in activitatea firmei. Mai mult decat atat acestia prefera sa refuze o promovare gratuita pe o piata virtuala decat sa-si "piarda timpul" cu detaliile legate de aceasta campanie. 
Ca si studiu de caz principal am hotarat sa pornesc o mica afacere virtuala realizand un site gazduit de bravenet.com pentru piata virtuala a industriilor hartiei si celulozei, sticlei si ceramicii, pentru ce-i interesati de evolutia pietei virtuale si nu numai, a tarii noastre. Aici am adaugat informatii din cerectarea pe care am realizat-o in acest domeniu urmand ca in timp sa reusesc sa dezvolt aceasta afacere si sa-mi continui cercetarea in scopul de a face putina lumina asupra situatiei firmelor romanesti in raport cu noile tehnologii de comunicatie. 
In final sunt prezentate concluziile la care am ajuns in urma acestei cercetari atat a pietei virtuale cat si a celei fizice , si propunerile pentru ca perspectivele de dezvoltare sa fie mai optimiste decat sunt in momentul de fata.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Pietei Virtuale a Hartiei si Ceramicii in Romania si Perspectivele Sale de Dezvoltare.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!