Analiza pieței virtuale a transporturilor în România

Cuprins licență Cum descarc?

Introducere pag.3
I. Capitolul 1. Introducere in teoria pietei virtuale
1.1. Piata virtuala pag. 4-10
1.2. Piata virtuala a transporturilor ..pag.10-34
a) Transport rutier ..pag.14-19
b) Transport feroviar ..pag.19-23
c) Transport prin conducte .pag.24-25
d) Transport fluvial i maritim ...pag.25-30
e) Transport aerian .pag.31-34
1.3. Concluzii pag.35
II. Capitolul 2. Activitatea de promovarepag.
2.1. Marketing ..pag.36-41
a) Definirea conceptului de marketing pag.36
b) Mixul de Marketing pag.36-41
2.2. Publicitatea on-line ...pag.41-48
a) Publicitatea on-line pe plan mondial ..pag.41-45
b) Publicitatea on-line in Romania .pag.45-48
2.3. Campania publicitara pag.48-56
a) Campania publicitara on-line ..pag.48-50
b) Campanie publicitara directa .pag.50-56
2.4. Concluzii pag.56-57
III. Capitolul 3. Bursele de transport
3.1. Bursa-elemente generale si specifice ...pag.57-63
a) Bursa de valori .pag.59-61
b) Bursele comerciale ..pag.61-62
c) Brokerii pag.62-63
3.2. Bursele de transport europene ..pag.63-64
3.3. Bursele de transport din Romania pag.64-66
3.4. Concluzii ..pag.66-67
IV. Capitolul 4 Concluzii finale
4.1 Metodologie ..pag.67
4.2 Concluzii ...pag.68-69
4.3 Critici i propuneri ...pag.69-70
V. Bibliografie pag.74-71
VI. Lista figurilor, graficelor ti tabelelor pag.75-76
VII. Anexe ...pag.77-79


Extras din licență Cum descarc?

Introducere
Aceast lucrare are la baz analiza pietei virtuale si a modului in care firmele
romanesti d etransport se prezint pe aceast piat. Astfel c incepand cu primul capitol
am analizat atat stadiul in care se afl piata virtual dar si modul in care a evoluat de-a
lungul timpului.
La inceputul lucrrii am efectuat o baz de date care cuprinde un numr de 1185
de firme romanesti de transport pe care le-am analizat din punct de vedere al existentei pe
piata virtual fie printr-un website, fie in functie de o adres de e-mail. In etapa
urmtoare am analizat reactiile firmelor in ceea ce priveste deschiderea manifestat fat
de campaniile de marketing.
Lucrarea este structuratt astfel incat s cuprind aspectele necesare pentru a
putea concluziona referitor la piata virtual a transporturilor. Structura se regaseste astfel:
I Capitolul 1. Introducere in teoria pietei virtuale
II Capitolul 2. Activitatea de promovare
III. Cpirolul 3. Bursele de transport
IV Capitolul 4. Concluzii finale
Ceea ce am vrut s evidentiez in cadrul acestei lucrri este starea actual a pietei
virtuale romanesti a transporturilor in comparatie cu trile mai dezvoltate din Europa in
particular si in lume in general.Starea Romaniei atat din punct de vedere al existentei si
raspandirii internetului cat si a capacitatii firmelor de a se sustine pe piata virtuala.
Cap.1 Introducere in teoria pietei virtuale
1.1 Piata virtuala
Agentii economici isi exercita capacittile in cadrul pietei. Pata reprezinta spatiul
in care cererea i oferta se confrunta pentru a-i satisface nevoile. Piata este un concept
economico - social, un sistem integrat de relatii de interdependenta i conexiuni directe
sau inverse intre cerere, oferta, i factorii sai de influenta, manifestarea prin totalitatea
actelor de vanzare i cumparare desfaurate intr-un anumit spatiu geografic.1
Piata are diferite forme in functie de criteriile pe care le consideri adecvate pentru
impartirea acesteia.Astfel ca avem :
a) Dupa forma bunurilor schimbate : piete unifome , piete omogene i piete
diversificate
b) Dupa natura bunurilor ce fac obiectul tranzactiilor comerciale : piata factorilor
destinate consumului final i piata factorilor care intra intr-un proces de
productie
c) Dupa starea produselor supuse vanzarii-cumpararii : piata reala i piata fictiva
d) Dupa locul in care se desfaoara operatiile comerciale : piete locale , piete
regionale , piete nationale , piete internationale i piata mondiala.
e) Dupa timpul in care se transfera bunul catre consumator : piete la termen , piete
disponibile sa livreze i piete la vedere
f) Dupa numarul i importanta participantilor : piete cu concurenta perfecta i
piete cu concurenta imperfecta
g) in functie de raportul dintre cererea i oferta unui bun : piata vanzatorului i
piata consumatorului
In cadrul acestui sir de clasificari putem introduce cea mai noua forma a pietei -
piata virtuala. Acest tip de piata este un mecanism artificial creat de om datorita
posibilitatii oferite de aparitia internetului, considerat ca un canal complex de propagare a
informatiilor. incepand cu anii `90 s-a creat i s-a dezvoltat un nou tip de comert i
anume comertul electronic. Acest lucru este datorat i accesului tot mai uor a populatiei
catre un calculator i implicit catre Internet. Daca acum 10 ani o mica parte a populatiei
folosea internetul i ceea ce poate oferi el,astazi a creat o dependenta.
Datorita acestei nevoi tot mai acute a oamenilor de a folosi internetul plus faptul ca
piata virtuala i-a largit orizonturile devenind o copie a pietei traditionale. Acest tip de
comert este tot mai preferat de catre populatie datorita accesului tot mai uor la
informatie cat i economia care se face la cea mai pretioasa resursa pe care o avem - 
timpul. Comertul electronic este un concept integrativ ce desemneaza o gama larga de
servicii suportate pentru procesele de afaceri, incluzand posta electronica, cataloagele
electronice, sisteme suport pentru preluarea de comenzi, logistica si tranzactii. 3Pietele
virtuale sunt spre deosebire de cele normale, sisteme inchise.
In lume utilizarea internetului i respectiv a pietei virtuale este un lucru cat se
poate de firesc. in urma unui studiu s-a facut topul primelor 20 de tari cu cel mai mare
numar de utilizatori de internet. Putem vedea acest top in Tabelul 1.1


Fisiere în arhivă (1):

  • Analiza pietei virtuale a transporturilor in Romania.pdf

Imagini din acest licență Cum descarc?

Bibliografie

Capitolul 1. Introducere in teoria pietei virtuale
1._IN1 http://www.studentie.ro/Curs_Marketing_PIATA TREPRINDERII--citestenr401.
html
2. 1 http://facultate.regielive.ro/cursuri/economie/burse_de_marfuri_si_valori-23891.html
3. 1 http://www.bcut.ro/abir/chivu.doc
4. 1 http://www.internetworldstats.com/top20.htm
5. http://www.internetworldstats.com/stats4.htm
6. 1 http://www.internetworldstats.com/stats4.htm
7. http://www.internetworldstats.com/eu/ro.htm
8. 1 http://www.anisp.ro/?c=noutati-comunicate&idu=0802260958
9. http://www.buget.ro/finante-banci-investitii-legi/o-DictionaryBuget_m-
ViewTermen_id-9905/Definitie_Transport.html
10. 1 http://dex.webis.ro/transport_3_1_1_200.html
11. http://www.cnp.ro/user/repository/lucrare_transporturi.pdf
12. 1 http://www.cnp.ro/user/repository/lucrare_transporturi.pdf
13.1 http://www.cnp.ro/user/repository/lucrare_transporturi.pdf
14. 1
http://www.mt.ro/domenii/transporturi/geostrategie.html#romania_placa%20turnanta
15. 1 http://www.untrr.ro/content/2393fe30f677a3b4b1b9b17b52bd7d3d.pdf
16. 1 http://www.infoeuropa.ro/ieweb/jsp/page.jsp?cid=189&lid=1&id=1618
17.http://www.untrr.ro/index.php?menu=raportul_periodic_asupra_progreselor_nregistrat
e_de_romnia_n_vederea_aderrii_la_ue&page=raportul_periodic_asupra_progreselor_nre
gistrate_de_romnia_n_vederea_aderrii_la_ue
18. 1 http://www.curierulnational.ro/Specializat/2007-
11/Noi+norme+europene+privind+transportul+marfurilor+periculoase
19. http://www.mt.ro/statistici/rutier.html
20. 1 http://www.mt.ro/consiliu%20_superior_feroviar/legislatie/legislatie.html
21. http://www.untrr.ro/content/2393fe30f677a3b4b1b9b17b52bd7d3d.pdf
22. 1 http://www.mt.ro/statistici/feroviar.html
23. 1 http://www.eafacere.ro/art_item.asp?artCatID=1&artID=2169
24. 1 http://www.standard.ro/articol_4149/romania_va_ramane_in_2022_fara_gaze.html
25.http://www.mt.ro/transparenta/2008/pr%20OMT%20Amend%20Cod%20OSV%2020
07%20final.pdf
26. http://www.mt.ro/transparenta/2008/HG%20CONTRIB%20VOLUNTARA.pdf
27. 1 http://www.mt.ro/statistici/maritim.html
28. 1 http://ec.europa.eu/transport/maritime/index_en.htm
29. 1 http://ec.europa.eu/transport/iw/index_en.htm
30. 1 http://www.gov.ro/presa/afis-doc.php?idpresa=59631&idrubricapresa=1
31. 1 http://www.mt.ro/statistici/fluvial.html
32. http://www.caa.ro/ro/About/index.html
33. 1 http://www.caa.ro/ro/index.html
34. 1 http://www.mt.ro/statistici/aerian.html
...


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 9€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!