Aspecte ale Relatiilor Publice

Cuprins licenta Cum descarc?

Cap. 1. Aspecte ale Relatiilor Publice
1.1. Definirea Relatiilor Publice
1.2. Originea Relatiilor Publice
1.3. Scurt Istoric al Relatiilor Publice 
1.4. Strategii ale relatiilor publice
1.4.1. Relatiile publice - strategia de comunicare publica
1.4.2. Relatiile publice - strategie de comunicare organizationala
1.4.3. Relatiile publice - strategie de comunicare mediatica
Cap. 2. Comunicarea in relatiile publice
2.1. Conceptul de comunicare
2.2. Tipuri de comunicare
2.3. Canale si media de comunicare
2.4. Canale media utilizate in relatiile publice
2.5. Forme ale relatiei cu presa
2.6. PR - advertising si comunicarea de masa
2.6.1. Publicitatea cu ajutorul relatiilor publice
2.6.2. Raporturile dintre presa si dependenta intre presa si organizatii:
2.7. Etica in relatiile publice
2.7.1. Comportamentul etic in cadrul relatiilor publice
2.7.2. Caracteristicile materialelor folosite in comunicarea publica
2.7.3. Creativitatea in contextul moralitatii relatiilor publice
2.8. Relatiile Publice si Noile Tehnologii
2.9. Recomandari pentru imbunatatirea comunicarii interne si externe 
Cap. 3. Aplicabilitatea relatiilor publice in domeniul turismului 
-Studiu de caz Agentia de turism Perfect Tour-
3.1. Scurt istoric al Perfect tour
3.2. Locul si rolul relatiilor publice in cadrul promovarii
3.3. Instrumente ale relatiilor publice in turism
3.4. Publicul vizat
3.5. Relatiile Publice in cadrul Agentiei Perfect Tour
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Avandu-si originea in procesul de imbogatire si diversificare a comunicatiei promotionale moderne, activitatea de relatii publice se alptura celor specifice publicitatii, promovarii vanzarilor, etc., in demersul practic al intreprinderii. Prin tehnici si instrumente de actiune proprii, activitatea de relatii publice contribuie, in masura tot mai insemnata, la atingerea a numeroase obiective de marketing, intre care: introducerea noilor produse pe piata; formarea increderii consumatorului fata de intreprindere; cearea sau mentinerea interesului consumatorilor pentru un produs/ categorie de produse; extinderea fortei publicitatii; completarea publicitatii prin intarirea mesajului; castigarea prestigiului intreprinderii altfel decat prin publicitate; completarea si intarirea companiilor de promovare a vanzarilor;influentarea liderilor de opinie; crearea unor noi modalitati de comunicare cu consumatorii si de cucerire a increderii acestora; comunicarea deciziilor de marketing.
Turismul este unul din sectoarele cele mai importante si cu cea mai rapida dezvoltare din economia nationala. Insa turismul este un produs special. 
Globalizarea, proliferarea de noi destinatii, noile tehnologii au schimbat mediul competitiv al tarilor europene. Astazi, instrumentul cel mai puternic in promovarea turistica il reprezinta comunicarea prin relatiile publice. Prin aceasta lucrare, "Relatiile publice in era comunicarii globale, studiu de caz: Agentia de Tursim Perfect Tour", am incercat sa evidentiez importanta investitiei in relatiile publice, in strategii de comunicare care pot contribui la dezvoltarea turismului. PR-ul in industria turismului trebuie sa faca fata unei realitati complexe.
Primul pas in a realiza aceasta lucrare a fost sa arat ce inseamna relatiile publice, astfel in primul capitol am prezentat istoricul si continutul relatiilor publice in contextul formarii relatiilor publice ca instrument al politicii de promovare. Definitiile si aprecierile referitoare la relatiile publice creaza suportul abordarii intr-o conceptie sistematica a acestora.
Cum relatiile publice reprezinta acel element al mixului promotional, care se bazeaza in principal pe comunicare, in capitolul al doilea am incercat sa prezint stransa legatura dintre cele doua.
Ultimul capitol trateaza aplicabilitatea relatiilor publice in turism, asa cum am mentionat mai sus.
Asa cum avem nevoie de un doctor priceput, de un avocat persuasiv, de un consultant financiar experimentat, avem nevoie si de un specialist in relatii publice care sa ne ofere cele mai bune servicii personalizate adaptate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Aspecte ale Relatiilor Publice.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!