Aspecte ale Relațiilor Publice

Licență
9/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 71 în total
Cuvinte : 19365
Mărime: 130.27KB (arhivat)
Publicat de: Horia Pîrvu
Puncte necesare: 11

Cuprins

  1. Cap. 1. Aspecte ale Relaţiilor Publice
  2. 1.1. Definirea Relaţiilor Publice
  3. 1.2. Originea Relaţiilor Publice
  4. 1.3. Scurt Istoric al Relaţiilor Publice
  5. 1.4. Strategii ale relaţiilor publice
  6. 1.4.1. Relaţiile publice - strategia de comunicare publică
  7. 1.4.2. Relaţiile publice - strategie de comunicare organizaţională
  8. 1.4.3. Relaţiile publice - strategie de comunicare mediatică
  9. Cap. 2. Comunicarea în relaţiile publice
  10. 2.1. Conceptul de comunicare
  11. 2.2. Tipuri de comunicare
  12. 2.3. Canale şi media de comunicare
  13. 2.4. Canale media utilizate în relaţiile publice
  14. 2.5. Forme ale relaţiei cu presa
  15. 2.6. PR - advertising şi comunicarea de masă
  16. 2.6.1. Publicitatea cu ajutorul relaţiilor publice
  17. 2.6.2. Raporturile dintre presă şi dependenţa între presă şi organizaţii:
  18. 2.7. Etica în relaţiile publice
  19. 2.7.1. Comportamentul etic în cadrul relaţiilor publice
  20. 2.7.2. Caracteristicile materialelor folosite în comunicarea publică
  21. 2.7.3. Creativitatea în contextul moralităţii relaţiilor publice
  22. 2.8. Relaţiile Publice şi Noile Tehnologii
  23. 2.9. Recomandări pentru îmbunătăţirea comunicării interne şi externe
  24. Cap. 3. Aplicabilitatea relaţiilor publice în domeniul turismului
  25. -Studiu de caz Agenţia de turism Perfect Tour-
  26. 3.1. Scurt istoric al Perfect tour
  27. 3.2. Locul şi rolul relaţiilor publice în cadrul promovării
  28. 3.3. Instrumente ale relaţiilor publice în turism
  29. 3.4. Publicul vizat
  30. 3.5. Relaţiile Publice în cadrul Agenţiei Perfect Tour
  31. CONCLUZII
  32. BIBLIOGRAFIE

Extras din licență

INTRODUCERE

Avându-şi originea în procesul de îmbogăţire şi diversificare a comunicaţiei promoţionale moderne, activitatea de relaţii publice se alptură celor specifice publicităţii, promovării vânzărilor, etc., în demersul practic al întreprinderii. Prin tehnici şi instrumente de acţiune proprii, activitatea de relaţii publice contribuie, în măsură tot mai însemnată, la atingerea a numeroase obiective de marketing, între care: introducerea noilor produse pe piaţă; formarea încrederii consumatorului faţă de întreprindere; cearea sau menţinerea interesului consumatorilor pentru un produs/ categorie de produse; extinderea forţei publicităţii; completarea publicităţii prin întărirea mesajului; câştigarea prestigiului întreprinderii altfel decât prin publicitate; completarea şi întărirea companiilor de promovare a vânzărilor;influenţarea liderilor de opinie; crearea unor noi modalităţi de comunicare cu consumatorii şi de cucerire a încrederii acestora; comunicarea deciziilor de marketing.

Turismul este unul din sectoarele cele mai importante şi cu cea mai rapidă dezvoltare din economia naţională. Însă turismul este un produs special.

Globalizarea, proliferarea de noi destinaţii, noile tehnologii au schimbat mediul competitiv al ţărilor europene. Astăzi, instrumentul cel mai puternic în promovarea turistică îl reprezintă comunicarea prin relaţiile publice. Prin această lucrare, “Relaţiile publice în era comunicării globale, studiu de caz: Agenţia de Tursim Perfect Tour”, am încercat să evidenţiez importanţa investiţiei în relaţiile publice, în strategii de comunicare care pot contribui la dezvoltarea turismului. PR-ul în industria turismului trebuie să facă faţă unei realităţi complexe.

Primul pas în a realiza această lucrare a fost să arăt ce înseamnă relaţiile publice, astfel în primul capitol am prezentat istoricul şi conţinutul relaţiilor publice în contextul formării relaţiilor publice ca instrument al politicii de promovare. Definiţiile şi aprecierile referitoare la relaţiile publice crează suportul abordării într-o concepţie sistematică a acestora.

Cum relaţiile publice reprezintă acel element al mixului promoţional, care se bazează în principal pe comunicare, în capitolul al doilea am încercat să prezint strânsa legătură dintre cele două.

Ultimul capitol tratează aplicabilitatea relaţiilor publice în turism, aşa cum am menţionat mai sus.

Aşa cum avem nevoie de un doctor priceput, de un avocat persuasiv, de un consultant financiar experimentat, avem nevoie şi de un specialist în relaţii publice care să ne ofere cele mai bune servicii personalizate adaptate.

Preview document

Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 1
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 2
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 3
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 4
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 5
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 6
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 7
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 8
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 9
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 10
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 11
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 12
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 13
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 14
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 15
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 16
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 17
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 18
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 19
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 20
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 21
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 22
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 23
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 24
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 25
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 26
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 27
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 28
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 29
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 30
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 31
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 32
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 33
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 34
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 35
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 36
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 37
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 38
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 39
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 40
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 41
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 42
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 43
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 44
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 45
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 46
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 47
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 48
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 49
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 50
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 51
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 52
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 53
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 54
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 55
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 56
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 57
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 58
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 59
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 60
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 61
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 62
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 63
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 64
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 65
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 66
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 67
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 68
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 69
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 70
Aspecte ale Relațiilor Publice - Pagina 71

Conținut arhivă zip

  • Aspecte ale Relatiilor Publice.docx

Alții au mai descărcat și

Turismul Cultural

INTRODUCERE Turismul depinde într-o mare măsura de o “imagine” creată şi care se adresează în mod direct turiştilor. Consumatorii acestei...

Turismul Cultural și de Afaceri în Sibiu

Introducere Turismul reprezintă călătoriile de plăcere, pentru recreere. Aceasta a fost extinsă în ultimii ani pentru a include orice călătorie în...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Te-ar putea interesa și

Proiect practică Primărie Poșta Câlnău, Buzău

1. PREZENTAREA PRIMĂRIEI POŞTA CÎLNĂU 1.1. Denumirea institţtiei, profil, obiect de activitate profesională Primarul, Viceprimarul, Secretarul,...

Proiect practică - Primăria Sectorului 3

I- PREZENTAREA INSTITUTIEI PUBLICE IN CARE SE DESFASOARA PRACTICA 1.1 DENUMIREA INSTITUTIEI, PROFIL, OBIECT DE ACTIVITATE PROFESIONALA Stagiul de...

Proiect de practică în cadrul instituției publice Spitalul Clinic de Urgență Bagdasar-Arseni

1. Prezentarea Spitalului Clinic de Urgenta “Bagdasar – Arseni “ 1.1. Denumirea institutiei: profil, obiectiv de activitate Creat in 1975 ca...

Controlul judecătoresc direct al actelor administrative în temeiul legii contenciosului administrativ

INTRODUCERE Etimologic cuvântul „contencios” provine din limba franceză, fiind un neologism care a pătruns în limba română modernă. La originile...

Primăria Târgoviște - proiect practică

TÂRGOVISTE, VECHE CETATE DE SCAUN Resedinta domneasca si capitala intre 1396 si 1714, Târgovistea a detinut mai bine de trei secole statutul de...

Analiza SWOT - firmă transporturi

\INTRODUCERE România, în calitate de membru cu drepturi depline al Uniunii Europene de la 1 Ianuarie 2007, are nevoie de o politică a sectorului...

Proiect practică - Primăria Slobozia

Prezentarea oraşului Slobozia Scurt istoric: Cercetările arheologice au dus la descoperiri ce confirmă existenţa unor aşezări umane în perimetrul...

Proiect de practică - Consiliul Județean Teleorman

1. Prezentarea institutiei 1.1 Baza legala de infintare si legile pe baza carora isi desfasoara activitatea Consiliul Judeţean Teleorman este...

Ai nevoie de altceva?