Atitudinea Consumatorilor Fata de Produsul Turistic European

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 3 
CAPITOLUL I. IDENTIFICAREA SI CARACTERIZAREA CONSUMATORULUI IN INDUSTRIA TURISTICA 7
I.1 Analiza conceptului de comportament al consumatorului turistic si importanta cunoasterii acestuia 7
I.2 Identificarea factorilor care determina comportamentul consumatorilor turistici 10
I.3 Rolul produsului turistic european in atragerea consumatorilor turistici din Republica Moldova 17
CAPITOLUL II. REGLEMENTAREA SI PROTECTIA TURISTILOR IN CALITATE DE CONSUMATORI PE TERITORIUL UNIUNII EUROPENE 21
II.1 Studiul privind securitatea si protectia consumatorilor turistici 21
II.2 Modalitati adoptate la nivel central si operational pentru asigurarea securitatii si protectiei juridice a turistilor 25
II.3 Cercetarea situatiilor care necesita protectia securitatii turistilor 28
CAPITOLUL III. SITUATIA ACTUALA IN DOMENIUL PROTECTIEI 
CONSUMATORILOR TURISTICI 34
III.1 Analiza problematicii protectiei consumatorilor pe plan international 34
III.2 Examinarea cadrului legal in domeniul protectiei consumatorilor turistici 36
III.3 Studierea cadrului institutional in domeniul protectiei consumatorilor turistici 39
CONCLUZII SI PROPUNERI 43
BIBLIOGRAFIE 47
ANEXE 50


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
La sfarsitul acestui secol si mileniu industria turismului a devenit cel mai dinamic sector de activitate si, in acelasi timp, cel mai important generator de locuri de munca. Din punct de vedere economic turismul se constituie si ca osursa principala de redresare a economiilor nationale a acelor tari care dispun de importante resurse turistice si le exploateaza corespunzator. Insa, cel mai important rol in industria turistica ramine ai revine consumatorului de servicii si produse turistice.
Deci, in lucrarea data voi studia si voi analiza in general consumatorii turistici din Republica Moldova, atitudinea acestora fata de produsul turistic european si protectia lor pe teritoriul Uniunii Europene.
Tema tezei date este destul de actuala, si aceasta datorita necesitatii studierii comportamentului consumatorului turistic pentru a afla si analiza atitudinile si deciziile sale privind alegerea, cumpararea si consumarea produselor si serviciilor turistice, precum si reactiile sale post-consum, adica a ramas acesta satisfacut sau nu. De asemenea, actualitatea temei reiese si din faptul ca consumatorii turistici trebuie sa fie protejati conform normelor, deoarece in ultimul timp apar tot mai multe riscuri si situatii neplacute in domeniul protectiei turistilor.
In afara de aceasta produsul turistic european detine o pondere destul de mare pentru multi consumatori atit de pe teritoriul Republicii Moldova si Uniunii Europene cit si de pe teritoriul multor altor state si tari.
Obiectul de studiu al lucrarii cuprinde caracterizarea consumatorului in industria turistica de pe teritoriul tarii noastre privita prin prisma consumului de produse turistice de pe teritoriul Uniunii Europene.
Scopul lucrarii date este de a analiza si a examina comportamentul consumatorilor de produse si servicii turistice, protectia si securitatea acestora si atitudinea lor fata de produsul turistic european si nu in ultimul rind studierea cadrului legal si institutional in domeniul protectiei turistilor.
Pentru a atinge scopul propus mai sus am apelat la un sir de obiective ca:
- de a analiza conceptul de comportament al consumatorului turistic; 
- de a identifica factorii care determina comportamentul consumatorilor;
- de a scoate in evidenta rolul produsului turistic european;
- de a studia securitatea si protectia consumatorilor turistici;
- de a cerceta situatiile care necesita protectia securitatii turistilor;
- de a examina cadrul legal si institutional ;
- de a analiza situatia actuala in domeniul protectiei consumatorilor turistici.
Nivelul de cercetare stiintifica. Tema lucrarii date, in general a fost analizata in monografiile mai multor autori si savanti atit autohtoni cit si straini, din cauza cercetarii consumatorului turistic atit bazindu-ne pe spatiului european cit si nemijlocit cel al Republicii Moldova. 
Astfel merita a fi mentionate lucrarile autorilor: Cristureanu C., Rodica Boier, Camarda Adina, Patriche D., Swarbrooke, J. Horner, Susan, Henry, Assael si multi altii. Acesti autori au un rol important in studierea in general a consumatorului si a consumatorului din industria turistica, a importantei cunoasterii acestuia, a protectiei si securitatii turistilor pe teritoriul Moldovei si cel european.
In ceea ce priveste analiza conceptului de comportament al consumatorului turistic, factorii care determina comportamentul turistilor, securitatea si protectia consumatorilor in spatiul european, putem evidentia lucrarile: Strategii si tranzactii in turismul international, Comportamentul consumatorului de servicii turistice, Consumer Behoviar and Marketing Action, Comportamentul consumatorului. Teorie si practica, Consumer Behoviar and Marketing Strategy.
Pe linga monografiile enumerate mai sus putem evidentia si multe alte lucrari autorii carora pun accentul pe cercetatea si descrierea comportamentului consumatorului turistic si atitudinea acestuia fata de produsul turistic european.
O lucrare deosebit de importanta in ceea ce priveste securitatea si protectia turistilor in turismul international este manualul: Strategii si tranzactii in turismul international. Aici putem gasi informatii referitor la situatiile care necesita protectia consumatorilor, protectia juridica a turistilor cit si multe alte informatii ce servesc ca suport pentru studierea consumatorilor turistici.


Fisiere in arhiva (1):

  • Atitudinea Consumatorilor Fata de Produsul Turistic European.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!