Atitudinea Consumatorului Fata de Motivele pentru care Alege Litoralul Romanesc

Cuprins licenta Cum descarc?

Lista figurilor 2
Lista tabelelor 4
1.Atitudinea consumatorului6
1.1 Ce sunt atitudinile? 7
2.Etapele cercetarii de marketing 9
2.1 Definirea obiectivele si rolul cercetarilor de marketing 9
2.1.1 Cercetarea documentara 14
2.1.2 Cercetarea cantitativa 15
2.1.3 Cercetarea calitativa 16
2.1.4 Alegerea tipul de cercetare de marketing 17
2.2 Procesul cercetarii de marketing 18
2.3 Definirea problemei de cercetat 18
2.3.1 Utilizatorii de cercetari de marketing 20
2.4 Elaborarea planului de cercetare 21
2.4.1 Prezentarea concisa a problemei de cercetat 21
2.4.4 Principalele faze ale procesului de cercetare 22
2.4.5 Sursele de informatii 23
2.4.6 Planul de esantionare 26
2.4.7 Metodele si tehnicile de culegere a datelor 29
2.4.8 Instrumentele de cercetare 29
2.4.9 Mijloacele de contact, de comunicare 43
2.5Prelucrarea, analiza si interpretarea datelor 45
2.6 Partea practica 49
2.6.1 Analiza datelor 53
2.6.2 Concluzii si recomandari 77
Anexe 80
Lista figurilor 
Figura 1 Elaborarea unui chestionar ideal 33
Figura 2 Structura chestionarului 42
Figura 3 Importanta motiviul curatenie 61
Figura 4 Preferinta pentru ca locul de cazare sa detina piscina privata 64
Figura 5 Intentia de revenire pe litoralul romanesc 65
Figura 6 Preferinta pentru litoralul romanesc sau cel strain 66
Figura 7 Destinatile preferate 67
Figura 8 Privind recomandarea litoralului romanesc prietenilor 68
Figura 9 Importanta motivului-influenta grupului 73
Figura 10 Motivul pentru care preferati litoralul romanesc 75
Figura 11 Importanta motivului club 76


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere 
Argumentarea temei 
Tema lucrarii mele de diploma se intituleaza ,, Atitudinea consumatorului fata de motivele pentru care alege litoralul romanesc"
Am ales aceasta tema cu gandul ca litoralul romanesc are nevoie de anumite schimbari si eram curioasa sa aflu care sunt acele schimbari, totodata am vrut sa aflu motivele de care persoanele chestionate, mai ales tineri pentru ca majoritatea persoanelor carora le voi administra chestionarul sunt studenti, tin cont cand aleg sau nu litoralul romanesc. Ba chiar mai mult am incercat sa vad care sunt optiunile pentru care renunta la litoralul romanesc si motivele pentru care aleg sa-si petreaca vacanta pe litoralul strain.
Metodologie 
Am inceput prin a studia mai multe carti de marketing, cu diferite teme ca de exemplu carti de marketing in turism pentru a afla care sunt motivele care l-ar putea influenta pe consumator sa aleaga litoralul romanesc, carti in care erau prezentate etapele cercetarii de marketing si carti in care de comportamentul consumatorului pentru a studia atitudinile consumatorului.
Dupa ce am studiat aceste carti si mi-am selectat materialul am inceput sa scriu lucrarea de diploma.
1.Atitudinea consumatorului
Atitudinile sunt o expresie a simtirilor interioare ce reflecta daca o persoana este favorabil sau nefavorabil predispusa la unele "obiecte". Ca un rezultat al procesului psihologic, atitudinile nu sunt direct observabile, de aceea ele trebuie deduse din ceea ce spun oamenii sau din comportamentul lor. Cercetatorii consumatorului tind sa evalueze atitudinile prin punerea unor intrebari sau facand deductii din comportamentul observat. 
Ansamblul, mai mult sau mai putin unitar si coerent, al convingerilor, sentimentelor si predispozitilor de a actiona fata de produsele sau servicile oferite constituie atitudinile. Acestea desemneaza, in general, modul in care un individ se situeaza in raport cu stimulii, obiectele si valorile mediului exterior. 
Deosebit de mare importanta pentru intelegerea mecanismului comportamental al consumatorului o au atitudinile, resprectiv "predispozitiile invatate de a reactiona cu consecventa fata de un obiect sau o clasa de obiecte intr-un mod favorabil sau nefavorabil". 
Din punct de vedere al marketingului, obiectul atitutdini il poate constitui un produs, un serviciu, o unitate turistica, un afis publicitar, personalul din punctele de vanzare, etc 
Atitudinile se formeaza printr-un proces de invatare si aidoma altor variabile endogene, ele nu pot ci observate, ci doar deduse. Ceea ce se poate observa este comportamnetul consumatorului, care are la baza atitudinile formate. Atitudinile formeaza o punte de legatura intre perceptii si comportamentul manifestat. Formarea atitudinilor se realizeaza in timp, iar, odata formate, ele sunt stabile si au durabilitate. Este posibila schimbarea lor in timp, dar procesul este lent si relative dificil.


Fisiere in arhiva (1):

  • Atitudinea Consumatorului Fata de Motivele pentru care Alege Litoralul Romanesc.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!