Baza Tehnico Materiala a Hotelului Astoria

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 4
CAPITOLUL I TURISMUL - ACTIVITATE SPECIFICA DE SERVICII 6
I.1 TURISMUL - RAMURA A ECONOMIEI 6
I.2 OFERTA TURISTICA 9
CAPITOLUL II BAZA TEHNICO-MATERIALA A UNITATILOR DIN TURISM SI ALIMENTATIE 11
II.1 STRUCTURI TURISTICE DE CAZARE 12
II.2 STRUCTURI TURISTICE DE ALIMENTATIE 15
CAPITOLUL III FOLOSIREA BAZEI MATERIALE A HOTELULUI ASTORIA 21
III.1 OBIECTUL DE ACTIVITATE 21
III.2 EVOLUTIA PRINCIPALILOR INDICATORI ECONOMICO-FINANCIARI 21
III.3 FOLOSIREA BAZEI DE CAZARE 22
III.4 POLITICA DE PERSONAL IN CADRUL HOTELULUI ASTORIA 28
III.5 ASPECTE TEHNICE 30
III.6 INDICATORI AI ACTIVITATII DE CAZARE IN CADRUL HOTELULUI ASTORIA 30
III.7 ANALIZA SWOT A HOTELULUI ASTORIA 32
III.8 FOLOSIREA BAZEI TEHNICO-MATERIALE IN INTERIORUL RESTAURANTULUI 33
III.8 ANALIZA BAZEI MATERIALE IN CADRUL HOTELULUI ASTORIA 39
CONCLUZII SI PROPUNERI 42
BIBLIOGRAFIE 44


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Ospitalitatea este extrem de importanta atat pentru client cat si pentru intreprinzator. Fiecare client se asteapta si merita sa primeasca un tratament ospitalier. Furnizarea de ospitalitate conform nevoilor si dorintelor clientilor implica nu numai o atitudine pozitiva ci si o zona mai larga de servicii diferentiate care sa faca sejurul clientului placut.
Serviciul prestat clientilor este o combinatie a doua componente: una cantitativa, cu caracter preponderent material, evaluabila pe o baza obiectiva si una calitativa, respectiv comportamentala. Cele doua componente sunt dozate diferit in functie de sistemul utilizat in prestarea serviciului. Componenta cantitativa este mai usor de definit, de masurat, de comparat si de constientizat.
Elementele determinante sunt: echipamentele tehnice, decorul, alimentele, metodele de lucru, sarcinile rutiniere, numarul resurselor umane antrenate, informatiile. Ceea ce isi doreste insa clientul nu este o procedura de functionare. Componenta calitativa este prea des neglijata de catre managerii unitatilor hoteliere. Chiar in cadrul cursurilor de formare, accentul se pune pe metodele de lucru si pe sarcinile rutiniere. Relatia cu clientul da continut calitatii emotionale, care nu poate fi copiata, spre deosebire de componenta cantitativa. Totusi, in situatia unui bun nivel al componentei comportamentale, anumite insuficiente ale componentei cantitative pot fi trecute cu vederea. Un comportament profesional adecvat poate contracara unele neimpliniri ale componentei cantitative. 
Prin cunoasterea in detaliu a intregii oferte si prin atitudinea sa, fiecare lucrator va putea sa ii recomande clientului avantajele hotelului sau pur si simplu sa il salute inainte de a servi clientul, sa il asculte si sa ii stea la dispozitie, facandu-1 sa se simta bine si castigandu-i increderea. insa, nu este suficient pentru managerul de front-office sa decida ca personalul de la receptie trebuie sa furnizeze un tratament ospitalier. Este nevoie de mai mult, respectiv de a dezvolta un program de management al serviciilor, care sa sublinieze concentrarea firmei pe satisfacerea nevoilor clientilor si sa permita atingerea obiectivelor financiare.
Cu cat hotelul detine mai multe informatii legate de client, cu atat mai bine ii va putea anticipa si satisface intr-o modalitate mai eficienta cerintele sau va putea dezvolta o serie de strategii de marketing pentru cresterea vanzarilor. Din acest motiv se recomanda utilizarea unei fise de incetare a inregistrarii pentru a construi o evidenta a istoricului clientilor. Prin analiza acestor date si informatii se poate identifica un profil al clientului hotelului si se pot dezvolta strategii de marketing specifice acestuia.
In lucrarea de fata ne-am propus sa analizam bazei tehnico-materiale din Hotel Astoria. Astfel, in capitolul I al lucrarii se abordeaza prezentarea generala a turismului si a ofertei turistice. 
In ceea ce priveste capitolul II am prezentat serviciile turistice de cazare si serviciile turistice de alimentatie.
In capitolul III am avut in vedere organizarea si folosirea bazei tehnico-materiale in cadrul hotelului Astoria , prezentand aspecte practice ale hotelului Astoria si a unitatii de alimentatie aferente acestuia : Restaurant Traian.
Capitolul I Turismul - activitate specifica de servicii
I.1 Turismul - ramura a economiei
Considerat o ramura de polarizare, turismul, acopera o serie larga de activitati, atat specifice -cazare, agrement - , cat si apartinand altor ramuri - activitati de transport, comert, alimentatie publica, ocrotirea sanatatii etc. -. Pentru ca oferta turistica sa isi gaseasca realizarea pe piata specifica este necesar ca prestatiile incluse in produsele turistice sa fie sustinute de o baza materiala adecvata. 
Efectele benefice se vor resimti in cresterea numarului de consumatori si a gradului de solicitare a produsului turistic, implicit, si in cresterea cifrei de afaceri, realizandu-se totodata si o imbunatatire a gradului de satisfactie a turistilor.
Turismul apare ca un fenomen economico-socialspecific civilizatiei moderne, puternic ancorat in viata societatii si, ca atare influentat de evolutia ei.Adresandu-se unor segmente sociale largi si raspunzand pe deplin la acestea, turismul se detaseaza printr-un inalt dinamism, atat la nivel national cat si international.De asemenea, prin caracterul sau de masa si prin continutul complex, turismul antreneaza un vast potential material si uman, cu implicatii importante asupra evolutiei economiei si societatii, asupra relatiilor interumane nationale si internationale . 
Importanta tot mai mare pe care a dobandit-o turismul in perioada contemporana a sporit preocuparile petru definirea cat mai exacta si complexa a acestui fenomen.Tratarea stiintifica a activitatii turistice este conditionata si de necesitatea cunoasterii continutului economic si social al acesteia, mutatiile inregistrate continuu in evolutia turismului, impunand readaptarea permanenta a conceptelor cu care se opereaza.
Turismul include un ansamblu de masuri in aplicare pentru organizarea si desfasurarea unor calatorii de agrement sau in ale scopuri, realizate fie prin intermediul unor organizatii, societati sau agentii specializate, fie pe cont propriu, pe o durata limitata de timp, precum si industriile adiacente care concura la satisfacerea nevoilor de consum turistic.
In turism se disting doua categorii de relatii: relatii materiale, care apar atunci cand turistii recurg la anumite servicii platite, si relatii imateriale (intangibile), rezultate din contactul cu popoualia locala, cucivilizatia, cultura, traditiile, institutiile publice etc. din tara vizitata.
Pentu evitarea controverselor privitoare la definirea fenomenului turistic, se poate apela la metoda inductiva, urmarindu-se retinerea principalelor elemente caracteristice care marcheaza activitatea turistica, pentru a se ajunge la o definitie cat mai corespunzatoare.In aceasta ordine de idei, pentru o definitie acceptata, pot fi retinute urmatoarele elemente caracteristice:


Fisiere in arhiva (1):

  • Baza Tehnico Materiala a Hotelului Astoria.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!