Brand Turistic Brasov

Cuprins licenta Cum descarc?

CUPRINS 2
CAPITOLUL I BRANDING-UL SI DESTINATIA TURISTICA 4
I.1 DESTINATIA TURISTICA 4
I.2 IMAGINEA DE BRAND A DESTINATIEI TURISTICE 6
I.2.1 BRAND-UL SI STRATEGIA DE COMUNICARE A BRANDULUI 7
I.3 PROMOVAREA IMAGINEI DE BRAND 9
CAPITOLUL II DESTINATIA TURISTICA. BRASOV - PERLA TURISMULUI MONTAN ROMANESC 15
II.1 SCURT ISTORIC 15
II.2 FORME DE TURIM PRACTICATE IN JUDETUL BRASOV 15
II. 3 POTENTIALUL TURISTIC SI ANTROPIC AL JUDETULUI BRASOV 17
CAPITOLUL III IMAGINEA DE BRAND A DESTINATIEI TURISTICE BRASOV 23
- BE.LIVE.IT- 23
III.1 METODOLOGIA DE CERCETARE 23
III.2 APARITIA BRAND-ULUI "BRASOV.BE.LIVE.IT" 23
III.3 PIATA TINTA 25
III.3 PERSONALITATEA BRANDULUI 26
III.4 ATRIBUTELE SI BENEFICIILE BRAND-ULUI ,,BRASOV BE.LIVE IT" 26
III. 5 ETAPE DE CREARE A BRAND-ULUI ,,BRASOV.BE LIVE IT" 27
III.5 STRATEGII DE PROMOVARE A BRAND-ULUI ,,BRASOV BE. LIVE IT" 28
STUDIU DE CAZ 29
IMPACTUL IMAGINII DE BRAND ,,BRASOV BE. LIVE IT" 29
CONCLUZII SI PROPUNERI 35
BIBLIOGRAFIE 37


Extras din licenta Cum descarc?

Capitolul I Branding-ul si destinatia turistica
I.1 Ce este turismul?
Turismul modern s-a nascut in secolul al XIX-lea, odata cu dezvoltarea civilizatiei industriale. Mai mult, el a fost rezervat elitelor, dar, dupa anii 1930-1940 si mai ales dupa al doilea razboi mondial, datorita promovarii unor legi sociale, cu privire la concediile platite, dar si ca urmare a cresterii veniturilor populatiei, turismul a devenit mai mult un fenomen de masa.
Romania a reprezentat o destinatie turistica importanta pentru piata zonala, promovand, cu precadere, produsele turistice de litoral, statiunile balneare, programele culturale si manastirile din nordul Moldovei si Bucovina.
Oferta turistica romaneasca nu s-a schimbat de-a lungul timpului devenind necompetitiva in raport cu exigentele cererii turistice si ale produselor turistice similare de pe piata internationala.
Structurile turistice de primire si indeosebi oferta de agrement sunt invechite, necompetitive, serviciile turistice si programele turistice sunt realizate stereotip si de calitate modica iar raportul calitate-pret este neconcludent. De aceea, in ultimii 20 de ani s-a constatat o scadere continua a cererii turistice externa pentru Romania.
Pentru a iesi din competitia turistica internationala este necesara modernizarea, relansarea si dezvoltarea turismului romanesc si crearea unor produse turistice moderne si competitive pe piata turistica.
Se impun, astfel, pe langa modernizarea structurilor turistice, a statiunilor turistice, si crearea de produse turistice noi, statiuni, programe originale, atractive si inedite ce ar putea, printr-o activitate sustinuta de promovare pe piata internationala, sa directioneze importante fluxuri turistice spre Romania. In acest sens, se impune si dezvoltarea ofertei de agrement si de animatie, de mare atractivitate, prin crearea de parcuri tematice si de divertisment, parcuri acvatice, oferte prezente in tarile cu traditie turistica din lume.
Alaturi de modernizarea si dezvoltarea unei oferte turistice diversificate si competitive sunt necesare si masuri de imbunatatire si dezvoltare a activitatii de marketing si promovare, de integrare in turismul mondial, de asigurare a cadrului legislativ si mediului financiar-fiscal stimulativ si stabil, corespunzatoare.
Turismul reprezinta un fenomen economico - social propriu civilizatiei moderne, puternic ancorat in viata societatii si, ca atare, aflat intr-o relatie de interconditionalitate cu aceasta. Astfel, tendintele inregistrate in evolutia economiei mondiale, atat cele pozitive exprimate de sporirea productiei si, pe aceasta baza, a prosperitatii generale, de intensificare a schimburilor internationale si largirea cooperarii dintre state, de industrializare si tertiarizare, cat si cele negative precum crizele sau perioadele de recesiune economica, extinderea saraciei si somajului, inflatia, deteriorarea mediului au influentat cantitativ si strucural activitatea turistica, stimuland calatoriile si diversificand orientarea lor spatiala.
In ultimele decenii, pe plan mondial, economiile moderne au dat castig de cauza dezvoltarii serviciilor. Structura si rolul acestora s-au amplificat in mod continuu si ascendent, contribuind in mod deosebit la reorientarea fortei de munca spre sectorul tertiar si dezvoltare regionala. Turismul este consumator de resurse naturale, umane si culturale, de servicii directe si indirecte fiind la randul sau initiator de servicii proprii. Prin continutul si functiile lor, serviciile din turism raspund atat industriei de profil cat si celor ale consumatorilor .(Bran , F. ,2004)
In prezent, turismul se situeaza printre cele mai de seama componente ale economiei mondiale, participand cu aproape 12% la realizarea produsului mondial brut, cu circa 11% la ocuparea fortei de munca, fiind cel mai important capitol al comertului international si mobilizand circa 11% din cheltuielile de consum ale populatiei. Nu pot fi ignorate efectele negative generate de dezvoltarea necontrolata a turismului, mai ales asupra palierelor sociale si de mediu, chiar daca turismul este adesea privit ca o forma inofensiva a dezvoltarii industriale comparativ cu alte industrii.(Popescu , D. , 2003) 
I.2 Destinatia turistica
Dinamismul , profunzimea si amploare transformarilor din toate domeniile vietii economice si sociale - ca trasaturi definitorii ale evolutiei contemporane- se reflecta intre altele , in modificarea structurilor economice , in reierarhizarea ramurilor component in concordanta cu cerintele prograsului stiintifico-tehnic, cu exploatarea rationala a intregului potential de resurse si sporirea eficientei, cu exigentele imbunatatirii calitatii vietii.(Miniciu, R., 2001).
Nu putem vorbi de turism , turisti , servicii turistice sau produse turistice daca nu ar exista o tara , o regiune din cadrul unei tari, un oras, un sat sau o statiune unde acesta elemente sa fie organizate, concepute si promovate. Datorita acestui fapt este necesar sa definim conceptul de destinatie turistica si elementele caracteristice ale acesteia.
Prin destinatie turistica se poate intelege o tara , o regiune din cadrul unei tari , un oras , un sat sau o statiune in interiorul careia se creaza o imagine favorabila a destinatiei la nivelul segmentelor tinta de vizitatori , se concep instrumente de sustinere si difuzare a imaginii si se promoveaza imaginea destinatiei in zonele de origine.
Exista mai multe tipuri principale de destinatii turistice : (Anastasiei , B. , 2008 )
- destinatii clasice - acestea sunt in general orase care dispuns de un bogat patrimoniu arhitectural , cultural si istoric , foarte potrivite pentru petrecerea unei vacante sau pentru o vizita de durata mai lunga (ex.: Paris , Atena, Roma etc. );
- destinatii naturale - cum ar fi Delta Dunarii , rezervatia Serengeti din Tanzania sau Cascada Niagara. Aici turistii vin pentru a admira peisajele sau pentru a lua contact cu bogatiile naturale ale regiunii (flora, fauna ) ;
- destinatii pentru turismul de afaceri - acestea sunt importante centre industriale si comerciale, unde exista facilitati turistice de inal nivel si posibilitati de agrement variate , fapt care le face atractive pentru oamenii de afaceri . Ex.: New York ;
- destinatii pentru o noapte - este vorba in special de localitatile aflate intre marile destinatii de vacanta si zonele de origine ale turistilor ;
- destinatii pentru sederi scurte - acestea sunt in general orase mai mici in care exista obiective de patrimoniu care le fac atragatoare.De exemplu Pisa din Italia si Bruges din Belgia.


Fisiere in arhiva (1):

  • Brand Turistic Brasov.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!