Branduri și Mărci Românești

Licență
9/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 64 în total
Cuvinte : 16587
Mărime: 1.61MB (arhivat)
Publicat de: Todor Mihai
Puncte necesare: 10

Extras din licență

Introducere

În lucrarea de faţă îmi propun să fac o analiză teoretică a două concepte întâlnite foarte des în zilele noastre, concepte care pentru majoritatea persoanelor sunt identice, dar privite din punct de vedere al unui cunoscător de marketing , brandul şi marca reprezintă, aş putea spune, un ideal greu de atins, un ideal care presupune mai multe cheltuieli şi mai ales necesită aplicarea unor strategii adecvate care să conducă la fenomenul de loialitate şi încredere faţă de un produs.

Lucrarea este structurată pe patru capitole. Astfel, în elaborarea primului capitol „Branduri româneşti – tradiţie şi performanţă” am încercat să vorbesc despre apariţia „brandului”, am evidenţiat care este definiţia noţiunii de brand, aducând în acest sens mai multe explicaţii date de specialiştii în domeniu, cea mai uşor de reţinut fiind cea care spune că brandul este o promisiune făcută ferm, clar şi pentru totdeauna.

În continuarea acestui capitol am descris piaţa brandurilor româneşti , cu cele mai importante branduri care au continuat să existe de la Revoluţia din 1989 şi până astăzi, procedeul de trecere de la brand la lovemark-urile zilelor noastre, oferta actuală de mărci româneşti, precum şi cel mai important program, care a ajutat la menţinerea brandurilor şi a mărcilor pe piaţa românească, şi anume, „Programul fabricat în România”.

Capitolul al doilea „Publicitatea de marcă – oportunitate de promovare pe pieţele externe” este structurat, astfel încât, un simplu cititor să-şi dea seama cât de importantă este publicitatea în viaţa unei mărci. Lucrul care trebuie înţeles de companiile româneşti este că marca fără publicitate nu există.

În continuare, am vorbit despre cât de importantă este publicitatea în promovarea unei mărci, care sunt cele mai importante şi eficiente metode de promovare a publicităţii de marcă, dar şi modul în care acestea influenţează consumatorii.

Capitolul al treilea „Piaţa mărcilor de vinuri din România”, vine cu o descriere într-ale vinului, ne arată care sunt cele mai importante mărci de vinuri româneşti pe piaţa internaţională şi cât de mare este această arie a vinurilor pe piaţa externă.

Ultimul capitol intitulat „Vinul de Cotnari” reprezintă ultima parte a lucrării în care, partea introductivă se referă la compania şi meleagurile producătoare de vin, cu o foarte veche istorie, iar partea a doua constituie o analiză a mărcii de vin veterane din ţara noastră, vinul de Cotnari.

În final trebuie să reţinem faptul că nu orice marcă este neapărat şi brand. Pentru a se menţine pe piaţa românească, un brand trebuie să fie unul de calitate, să răspundă cerinţelor consumatorilor , dar mai ales, să respecte promisiunea ferm făcută la înfiinţarea sa.

Capitolul 1. BRANDURI ROMÂNEŞTI - TRADIŢIE ŞI PERFORMANŢĂ

1.1. Scurt istoric

Etimologia cuvântului brand vine de la vechii locuitori ai Scandinaviei- „brandr”, unde avea semnificaţia de „a arde”. Pe această rădăcină a ajuns lumea anglo-saxona, unde o data cu dezvoltarea comerţului cu animale, reprezenta modalitatea prin care crescătorii de bovine îşi marcau numele (cu fierul înroşit in foc) pe animalele proprii pentru a putea face diferenţierea lor. Astfel, bovinele marcate cu un semn aparţinand unui fermier cu o buna reputaţie în creştereaa animalelor erau mai căutate decât cele ale unor fermieri cu o repuţatie mai mică. Această utilitate reprezentând „însemnarea” a rămas neschimbată în esenţa ei până astăzi.

Preview document

Branduri și Mărci Românești - Pagina 1
Branduri și Mărci Românești - Pagina 2
Branduri și Mărci Românești - Pagina 3
Branduri și Mărci Românești - Pagina 4
Branduri și Mărci Românești - Pagina 5
Branduri și Mărci Românești - Pagina 6
Branduri și Mărci Românești - Pagina 7
Branduri și Mărci Românești - Pagina 8
Branduri și Mărci Românești - Pagina 9
Branduri și Mărci Românești - Pagina 10
Branduri și Mărci Românești - Pagina 11
Branduri și Mărci Românești - Pagina 12
Branduri și Mărci Românești - Pagina 13
Branduri și Mărci Românești - Pagina 14
Branduri și Mărci Românești - Pagina 15
Branduri și Mărci Românești - Pagina 16
Branduri și Mărci Românești - Pagina 17
Branduri și Mărci Românești - Pagina 18
Branduri și Mărci Românești - Pagina 19
Branduri și Mărci Românești - Pagina 20
Branduri și Mărci Românești - Pagina 21
Branduri și Mărci Românești - Pagina 22
Branduri și Mărci Românești - Pagina 23
Branduri și Mărci Românești - Pagina 24
Branduri și Mărci Românești - Pagina 25
Branduri și Mărci Românești - Pagina 26
Branduri și Mărci Românești - Pagina 27
Branduri și Mărci Românești - Pagina 28
Branduri și Mărci Românești - Pagina 29
Branduri și Mărci Românești - Pagina 30
Branduri și Mărci Românești - Pagina 31
Branduri și Mărci Românești - Pagina 32
Branduri și Mărci Românești - Pagina 33
Branduri și Mărci Românești - Pagina 34
Branduri și Mărci Românești - Pagina 35
Branduri și Mărci Românești - Pagina 36
Branduri și Mărci Românești - Pagina 37
Branduri și Mărci Românești - Pagina 38
Branduri și Mărci Românești - Pagina 39
Branduri și Mărci Românești - Pagina 40
Branduri și Mărci Românești - Pagina 41
Branduri și Mărci Românești - Pagina 42
Branduri și Mărci Românești - Pagina 43
Branduri și Mărci Românești - Pagina 44
Branduri și Mărci Românești - Pagina 45
Branduri și Mărci Românești - Pagina 46
Branduri și Mărci Românești - Pagina 47
Branduri și Mărci Românești - Pagina 48
Branduri și Mărci Românești - Pagina 49
Branduri și Mărci Românești - Pagina 50
Branduri și Mărci Românești - Pagina 51
Branduri și Mărci Românești - Pagina 52
Branduri și Mărci Românești - Pagina 53
Branduri și Mărci Românești - Pagina 54
Branduri și Mărci Românești - Pagina 55
Branduri și Mărci Românești - Pagina 56
Branduri și Mărci Românești - Pagina 57
Branduri și Mărci Românești - Pagina 58
Branduri și Mărci Românești - Pagina 59
Branduri și Mărci Românești - Pagina 60
Branduri și Mărci Românești - Pagina 61
Branduri și Mărci Românești - Pagina 62
Branduri și Mărci Românești - Pagina 63
Branduri și Mărci Românești - Pagina 64

Conținut arhivă zip

  • Branduri si Marci Romanesti.doc

Alții au mai descărcat și

Culorile în Publicitate

Capitolul 1. Introducere. Psihologia produselor in marketing Pentru multe produse, în principal cele care caută să ajungă la consumatorul...

Loializarea și fidelizarea clienților

Capitolul 1.Loializarea clientilor 2.1Ce inseamna loializarea clientilor Clientii loiali sunt cei care cumpara mai mult,sunt mai putin sensibili...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Analiza Celor Mai Importante Branduri din România

INTRODUCERE Prezenta lucrare îşi propune sǎ prezinte particularităţile dintre marcǎ şi brand, poziţia şi importanţa mărcii în economia de piaţa,...

Identitatea organizațională - Coca Cola

CONCEPTUL DE IDENTITATE ÎN MARKETING Am ales sa tratez problema imaginii, a construirii unei identitati distincte chiar unice de catre o...

Brandul România

Intr-o lume dominata de branduri, consumatorii sunt in permanenta pusi sa aleaga intre un set de valori si un altul, chiar si atunci când cumpara...

Analiza activității comerciale la nivelul firmei - SC Macromex SRL

1.Prezentarea firmei 1.1 Denumire S.C MACROMEX S.R.L 1.2 Localizare Bucuresti, str. Mihai Eminescu, nr. 27, sector 1 1.3 Forma juridica de...

Branduri de Succes din România

Foarte tehnic si adaugandu-se la peste o duzina de alte definitii, toate corecte in felul lor, un brand este “asocierea automata, puternica si...

Branduri românești și branduri internaționale

Economia de piata a maturat in ultimii 15 ani toate marcile romanesti din topul 10 al celor mai cunoscute marci de catre romani, conform unui...

Piața berii din România - Ursus și Bergenbier

1.1 Capacitatea pietei În ultimii 15 ani industria berii a avut o evoluţie pozitivă în ceea ce priveşte calitatea, diversitatea mărcilor şi...

Program de Marketing pentru Compania Azuga

Introducere In urma cu cateva mii de ani oamenii au descoperit ca prin fermentarea cerealelor ei obtin o bautura hranitoare si buna la gust, adica...

Ai nevoie de altceva?