Branduri si Marci Romanesti

Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
In lucrarea de fata imi propun sa fac o analiza teoretica a doua concepte intalnite foarte des in zilele noastre, concepte care pentru majoritatea persoanelor sunt identice, dar privite din punct de vedere al unui cunoscator de marketing , brandul si marca reprezinta, as putea spune, un ideal greu de atins, un ideal care presupune mai multe cheltuieli si mai ales necesita aplicarea unor strategii adecvate care sa conduca la fenomenul de loialitate si incredere fata de un produs. 
Lucrarea este structurata pe patru capitole. Astfel, in elaborarea primului capitol ,,Branduri romanesti - traditie si performanta" am incercat sa vorbesc despre aparitia ,,brandului", am evidentiat care este definitia notiunii de brand, aducand in acest sens mai multe explicatii date de specialistii in domeniu, cea mai usor de retinut fiind cea care spune ca brandul este o promisiune facuta ferm, clar si pentru totdeauna.
In continuarea acestui capitol am descris piata brandurilor romanesti , cu cele mai importante branduri care au continuat sa existe de la Revolutia din 1989 si pana astazi, procedeul de trecere de la brand la lovemark-urile zilelor noastre, oferta actuala de marci romanesti, precum si cel mai important program, care a ajutat la mentinerea brandurilor si a marcilor pe piata romaneasca, si anume, ,,Programul fabricat in Romania".
Capitolul al doilea ,,Publicitatea de marca - oportunitate de promovare pe pietele externe" este structurat, astfel incat, un simplu cititor sa-si dea seama cat de importanta este publicitatea in viata unei marci. Lucrul care trebuie inteles de companiile romanesti este ca marca fara publicitate nu exista.
In continuare, am vorbit despre cat de importanta este publicitatea in promovarea unei marci, care sunt cele mai importante si eficiente metode de promovare a publicitatii de marca, dar si modul in care acestea influenteaza consumatorii.
Capitolul al treilea ,,Piata marcilor de vinuri din Romania", vine cu o descriere intr-ale vinului, ne arata care sunt cele mai importante marci de vinuri romanesti pe piata internationala si cat de mare este aceasta arie a vinurilor pe piata externa.
Ultimul capitol intitulat ,,Vinul de Cotnari" reprezinta ultima parte a lucrarii in care, partea introductiva se refera la compania si meleagurile producatoare de vin, cu o foarte veche istorie, iar partea a doua constituie o analiza a marcii de vin veterane din tara noastra, vinul de Cotnari.
In final trebuie sa retinem faptul ca nu orice marca este neaparat si brand. Pentru a se mentine pe piata romaneasca, un brand trebuie sa fie unul de calitate, sa raspunda cerintelor consumatorilor , dar mai ales, sa respecte promisiunea ferm facuta la infiintarea sa.
Capitolul 1. BRANDURI ROMANESTI - TRADITIE SI PERFORMANTA
1.1. Scurt istoric
Etimologia cuvantului brand vine de la vechii locuitori ai Scandinaviei- ,,brandr", unde avea semnificatia de ,,a arde". Pe aceasta radacina a ajuns lumea anglo-saxona, unde o data cu dezvoltarea comertului cu animale, reprezenta modalitatea prin care crescatorii de bovine isi marcau numele (cu fierul inrosit in foc) pe animalele proprii pentru a putea face diferentierea lor. Astfel, bovinele marcate cu un semn apartinand unui fermier cu o buna reputatie in crestereaa animalelor erau mai cautate decat cele ale unor fermieri cu o reputatie mai mica. Aceasta utilitate reprezentand ,,insemnarea" a ramas neschimbata in esenta ei pana astazi.


Fisiere in arhiva (1):

  • Branduri si Marci Romanesti.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!