Business Plan - Metoda Statistica de Fundamentare a Strategiilor Economice

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 4
CAPITOLUL 1. ABORDARI TEORETICE PRIVIND PLANUL DE AFACERI 6
1.1. Consideratii generale 6
1.2. Ce este planul de afaceri 7
1.3. Utilizarea planului de afaceri 8
1.4. Necesitatea planului de afaceri 9
1.5. Etapele intocmirii planului de afaceri 10
1.6. Structura planului de afaceri 13
1.6.1. Descrierea afacerii 13
1.6.2. Prezentarea firmei 14
1.6.3. Planul de marketing 14
1.6.4. Planul de managerial 21
1.6.5. Planul financiar 21
CAPITOLUL 2. METODA STATISTICA 23
2.1. Culegerea datelor statistice 23
2.2. Prelucrarea primara a datelor 24
2.2.1. Ordonarea si gruparea datelor 25
2.2.2. Eliminarea valorilor aberante (Criteriul Chauvenet) 26
2.2.3. Reprezentarea grafica a datelor 27
2.2.4. Marimi relative 28
2.3. Analiza statistica 30
2.3.1. Indicatori statistici 30
2.3.2. Indicatori economici utilizati intr-un plan de afaceri 35
2.3.3. Metoda regresiei si metoda corelatiei 36
2.3.4. Analiza statistica a seriilor cronologice 38
2.3.5. Analiza statistica a seriilor teritoriale 40
2.3.6. Teste de ipoteza 43
CAPITOLUL 3. FUNDAMENTAREA STRATEGIILOR ECONOMICE 48
3.1. Conceptul de strategie economica 48
3.2. Tipologia strategiilor 50
3.3. Componentele strategiei 54
3.4. Factorii care influenteaza strategia unei firme 57
3.5. Elaborarea si aplicarea unei strategii 60
3.6. Modele de elaborare a unei strategii economice 61
3.7. Importanta strategiilor economice pentru activitatea firmei 62
CAPITOLUL 4. BUSINESS PLAN - INFIINTAREA INFO-SER S.A. 64
4.1. Cercetarea pietei serviciilor de instruire in domeniul informatic 65
4.2. Business Plan 73
4.3. Aplicatie on-line 73
C O N C L U Z I I SI P R O P U N E R I 85
B I B L I O G R A F I E 86
ANEXE 89


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
In lumea de azi, managerii sunt confruntati cu probleme complexe si situatii noi.Ei trebuie sa asigure folosirea eficienta a resurselor si in acelasi timp sa gaseasca cai pentru garantarea pe termen lung a eficientei firmei in care lucreaza.
Eficienta include si abilitatea de a identifica directiile corecte si sigure pentru viitor (produsele si serviciile necesare, cele mai bune tehnologii de urmat, cele mai bune structuri organizatorice de aplicat, cele mai bune metode si tehnici de management de utilizat, recrutarea celor mai buni specialisti).
Eficienta necesita totodata abilitate de adaptare in vederea realizarii acestor situatii noi.
Planificarea, transpunerea in practica si adaptarea la schimbarile survenite in mediul ambiant al firmei raman unele dintre cele mai importante provocari cu care se confrunta astazi managerii, atat in sectorul privat cat si in cel public.
Lansarea in afaceri este un pas foarte serios pentru un intreprinzator, intrucat riscul insuccesului este mare in primii ani.
"Intr-o lume in schimbare, singura constanta este schimbarea." 
Impactul schimbarilor in mediul inconjurator al afacerilor din zilele noastre isi pune amprenta in mod ferm asupra structurii industriale si implicit asupra firmelor.Schimbarea are impact asupra modului curent de derulare a afacerilor firmelor.
Toate acestea sugereaza ca intreprinzatorii sa-si creeze foarte meticulos un plan de viitor, un plan de afaceri ("business plan").
Multi intreprinzatorii subestimeaza importanta intocmirii unui plan de afaceri, fara sa realizeze cat de mult ar putea beneficia in dezvoltarea afacerilor, de un plan de afaceri bine intocmit, care sa-i directioneze in viitor spre cresterea profitului prin monitorizarea progresului zilnic al organizatiei, prin corectarea prompta a greselilor si a devierilor de la obiectivele strategice stabilite.
Pentru compania care gandeste strategic, schimbarea poate consta tocmai in posibilitatea castigarii avantajului competitiv.
Exemple in acest sens sunt intalnite atat la cele mai mari corporatii, cum sunt cele din industria auto americana, cat si la firmele mai mici, care au realizat schimbari in tehnologie, atitudini sociale si au sesizat posibilitatile de dezvoltare prin infiintarea propriilor filiale in teritoriu.
Schimbarile in mediu ambiant al firmei nu sunt singurul factor ce forteaza firma spre planificarea afacerilor 
Cele mai multe firme incearca sa creasca prin castigarea pietelor de desfacere, introducerea in fabricatie a produselor noi sau prin diversificare intr-un anumit domeniu de afaceri; altele au nevoie de o noua directie strategica in industria in care se afla, intrucat obtin rezultate negative in incercarea lor de a-si atinge obiectivele vizand cresterea si profitabilitatea.
Conform tematicii stabilite prin titlu, lucrarea mea ,,Business plan, metoda statistica de fundamentare a strategiilor economice" este structurata pe 4 capitole. 
Capitolul 1 intitulat ,,Abordari teoretice privind planul de afaceri" sintetizeaza cateva notiuni teoretice necesare intelegerii conceptului de plan de afaceri, utilizarea si structura acestuia. In cadrul acestui capitol am prezentat si studiul de piata ca parte componenta,etapele si continutul acestuia.
Capitolul 2 ,,Metoda statistica" descrie etapele si operatiile din cadrul unei cercetari statistice, conceptele de baza, procedeele utilizate in culegerea informatiilor.Primul paragraf al capitolului contine informatii privind metodele de culegere a datelor statistice.
Paragraful 2.2.cuprinde prelucrarea primara a datelor si anume ordonarea si gruparea acestora, eliminarea valorilor aberante, reprezentarea grafica ,studiul marimilor relative.Capitolul se incheie cu paragraful 2.3,care se refera la analiza statistica propriu-zisa presupunand calculul indicatorilor statistici, analiza legaturilor dintre fenomene prin metoda corelatiilor si regresiilor, precum si analiza seriilor cronologice si teritoriale. 
Capitolul 3 "Fundamentarea strategiilor economice".Am inceput acest capitol prin detalierea conceptului de strategie economica, am vorbit apoi despre tipologia, componentele strategiei, si factorii care influenteaza strategia unei firme.
Ultimele paragrafe ale capitolului prezinta elaborarea si aplicarea unei strategii, modele de elaborare a strategiilor economice, si nu in ultimul rand, importanta strategiilor economice pentru activitatea firmei.
Capitolul 4 ,,Studiu de caz" cuprinde, in prima parte o cercetare a pietei serviciilor de instruire pe calculator (ceea ce doresc clientii, modalitati de publicitate, concurenta), iar in cea de-a doua parte un BUSINESS PLAN intocmit cu scopul de a infiinta o firma care sa aiba ca obiect de activitate instruirea clientilor in utilizarea calculatorului.


Fisiere in arhiva (35):

  • Business Plan - Metoda Statistica de Fundamentare a Strategiilor Economice
    • ANEXE
      • Anexa 4.xls
      • Anexa 5.xls
      • anexe 1 la 10.doc
    • Business plan, metoda statistica de fundamentare a strategiilor economice.DOC
    • SITE
      • chestionar1.html
      • chestionar1.php
      • chestionar2.html
      • chestionar2.php
      • chestionar3.html
      • chestionar3.php
      • chestionare.sql
      • CONFIG.PHP
      • CSS
        • STYLES.CSS
      • easyphp1-8_setup.exe
      • IMAGES
        • BG.GIF
        • B_LINKS.GIF
        • chestionar1.jpg
        • chestionar1_hover.jpg
        • chestionar2.jpg
        • chestionar2_hover.jpg
        • chestionar3.jpg
        • chestionar3_hover.jpg
        • DESPRE.JPG
        • despre_hover.jpg
        • DOWN1.GIF
        • MAIN1.GIF
        • MAIN2.GIF
        • SPACER.GIF
        • TITLE.GIF
      • index.html
      • instructiuni de instalare.txt
      • rezultat1.php
      • rezultat2.php
      • rezultat3.php
      • template.html

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

Andrei T.,Stancu S.,Pele D.T., Statistica. Teorie si aplicatii, Ed. Economica, Bucuresti, 2002;
Anghel L., Marketing, Editura ASE, 2000;
Balaure, V. (coordonator), Marketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2000;
Baron T., Biji E., Statistica teoretica si economica, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 1996;
Baron T., Anghelache C., Statistica, Editura Economica, Bucuresti, 1996;
Baron T., Korka M., Pecican E., Stanescu M., Statistica, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 1981;
Badita Maria, Cristache Silvia, Dictionar statistico- economic explicativ, Bucuresti, 2001;
Badita M., Baron T., Korka M., Statistica pentru afaceri, Editura Eficient, Bucuresti, 1998;
Berinde M., Ghidul surselor de informare din Romania pentru cercetarea de marketing, Centrul Roman de Comert Exterior, Bucuresti, 1996;
Biji E.(coordonator), Statistica teoretica si economica, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti,1991;
M.Bruhn, Marketing, Editura Economica, Bucuresti, 1999;
Calot Gr., Cours de statistique descriptive, Editura Dunod, Paris, 1975 ;
Capanu I., Wagner P., Statistica macroeconomica, CNS, Bucuresti,1991;
Catoiu I.(coordonator), Cercetari de marketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2002;
Catoiu I., Onete C., Popescu B., Veghes I.C., Metode si tehnici utilizate in cercetarile de marketing. Aplicatii, Bucuresti, Editura Uranus, 1999;
Catoiu I.,Teodorescu N., Comportamentul consumatorului. Teorie si practica, Editura Economica, Bucuresti, 1997;
Churchill G.A., Marketing: creating value for customers, Richard D. Irwin, Inc.&Austen Press, Burr Ridge, 1995;
Colin A., "Managing Change in Organisations", Editura Pretince International, U.K.,1990;
Dalota M, Managementul firmei prin planul de afaceri, Editura Sedona, Timisoara, 1997;
Datculescu Petre, Cercetarea de marketing, Editura Brandbuilders, 2006;
Demetrescu M.C., Mecanismele decizionale in marketing, Bucuresti, Editura Politica, 1983;


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!