Capitolul 1-PREZENTAREA FIRMEI SC Alex&Comp SRL.pag 1.1. Istoricul firmei.pag 1.2. Obiect de activitate.pag 1.3. Portofoliul de activităţi.pag 1.4. Sistemul de identitate al firmei.pag 1.5. Misiuni şi valori.pag 1.6. Managementul organizaţional.pag 1.7. Managementul tehnic.pag 1.8. Managementul resurselor umane.pag 1.9. Indicatori economici.pag Capitolul 2-ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING.pag 2.1 Analiza Micro-mediului.pag 2.2 Analiza Macro-mediului.pag Capitolul 3-ANALIZA RESURSELOR STRATEGICE ALE FIRMEI.pag 3.1. Analiza SWOT.pag 3.2. Modelul BCG.pag 3.3. Harta diferenţierii.pag Capitolul 4-ANALIZӐ PE BAZӐ DE CHESTIONAR PRIVIND LANSARE UNUI NOU PRODUS LA SCAlex&Comp SRL.pag Capitolul 5-CAMPANIE DE COMUNICARE PRIVIND LANSAREA PE PIAŢĂ A UNUI NOU PRODUS.pag 5.1- Lansarea unui nou produs în cadrul organizaţiei.pag 5.2.-Campania de comunicare în vederea lansării noului produs pe piaţa gălăţeană.pag Capitolul 6-CONCLUZII ŞI PROPUNERI.pag
Introducere.pag INTRODUCERE Am ales şi tratat cu multă plăcere şi cu mult interes această temă deopotrivă fundamentală, utilă şi pasionantă pentru teoria şi practica marketingului, cu dorinţa de a aduce un plus de cunoaştere în acest domeniu. Tema este incitantă prin actualitatea, extinderea şi importanţa ei, necesitând o laborioasă muncă de cercetare şi documentare, de coroborare şi asamblare a informaţiilor şi cunoştinţelor necesare dezvoltării ei. De asemenea, am acordat o mare pondere aspectelor practice, studiilor de caz, aprecierilor şi contribuţiilor proprii, acestea reprezentând o parte consistentă, apreciabilă, din volumul lucrării. Această lucrare este structurată în 5 capitole după cum urmează: -capitolul 1-PREZENTAREA FIRMEI -capitolul 2-ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING -capitolul 3-ANALIZA RESURSELOR STRATEGICE ALE FIRMEI -capitolul 4- ANALIZA PE BAZӐ DE CHESTIONAR PRIVIND LANSAREA UNUI NOU PRODUS LA SC “ALEX &COMP” SRL -capitolul 5- CAMPANIE DE COMUNICARE PRIVIND LANSAREA PE PIAŢĂ A UNUI NOU PRODUS -capitolul 6-CONCLUZII ŞI PROPUNERI În capitolul 1 prezint firma SC ALEX &COMP SRL despre istoricul firmei , obiect de activitate, portofoliul de activităţi, sistemul de identitate al firmei, misiuni şi valori, managementul organizaţional, managementul resurselor umane, managmentul tehnic şi indiatori economici. În capitolul 2 prezint analiza micro-mediului ,în care vorbesc despre furnizori, clienţi, intermediari, concurenţi şi , analiza macro-mediului (PEST) în care analizez factorii politici , economici, socio-culturali şi tehnologici. În capitolul 3 am realizat o analiză SWOT, model BCG şi harta diferenţierii. În capitolul 4 am realizat un chestionar şi am interpretat rezultatele obţinute. În capitolul 5 am încercat să urmez paşii pentru lansarea unui nou produs pe piaţă. Am analizat mediul în care urmează lansarea, potenţialii clienţi , cui se adresează acest produs , cheltuielile care trebuiesc făcute pentru lansarea produsului, timpul alocat fiecarei etape care duce la lansarea efectivă pe piaţă. În capitolul 6 vorbesc despre o propunere care cred eu ca ar ajuta firma ALEX& COMP să se dezvolte, să-şi crească numărul de clienţi ,să evolueze , să-şi diversifice portofoliul de produse. CAPITOLUL 1 PREZENTAREA FIRMEI SC ALEX&COMP SRL 1.1. Istoric 1.1.1 Despre SC Alex&Comp SRL Galaţi SC ALEX &COMP SRL Galaţi s-a înfiinţat în anul 1994 la 7 octombrie . Orgnizaţia este o societate cu răspundere limitată , cu capital integral privat , având ca obiecte de activitate producerea , ambalarea si distribuţia de produse alimentare. Personalul organizaţiei include angajaţi competenţi şi calificaţi pe baza educaţiei , instruirii şi experienţei conform necesităţilor , asigurând astfel servicii de calitate pentru clienţii firmei. Elementul principal al politicii companiei este conştientizarea personalului asupra importanţei activitătii sale şi a modului în care contribuie la indeplinirea obiectivelor. 1.1.2.Poziţia SC ALEX & COMP SRL Galaţi • Locul I pe judeţul Galaţi la IMM-Industria Alimentară (2002) • Locul IV pe ţara la IMM- Industria Alimentară (2002) • Locul I pe Judeţul Galaţi la IMM-Industria Alimentară (2003) • SC ALEX&COMP SRL Galaţi se află printre primii patru jucători importanţi de pe piaţa condimentelor din România . • Pe piaţa ingredientelor de patiserie ALEX&COMP activează cu 14 ingrediente de patiserie • Pe piaţa produselor pentru conservarea legumelor si fructelor compania noastră este activă cu 8 produse cu care ocupăm locul doi ca volum si locul trei ca notorietate a mărcii. 1.1.3.Informaţii generale • Locaţie: Galaţi , România • Adresa: DN 26 Galaţi –Tg. Bujor ,Km 9 ,Comuna Vânători • Cod unic de inregistrare : RO 6266134 • Capital social : 601.480 lei • Număr mediu de salariaţi: 230 • Suprafaţa teren : 13.891,04 m² din care suprafaţa construită 8.301 m² 1.2 Obiect de activitate SC ALEX&COMP SRL Galaţi are ca obiect de activitate următoarele: producerea ,ambalarea si distribuţia de produse alimentare ,domeniul de activitate fiind fabricarea condimentelor si mirodeniilor ( Cod CAEN 1084).
Cărţi : Ballure V, Marketing, Bucuresti, Editura Teora , anul 2000 Cristache Nicoleta, Comportamentul Consumatorului, Editura Europolis, 2010, Galati Cristache Nicoleta, Tehnici de Promovare, Editura Europolis, 2010, Galati Cristache Nicoleta, Relatii Publice, Editura Europolis, 2010, Galati Kotler Philip , Managementul Marketingului , Bucuresti , Editura Teora, 2000 Lukacs Edit, Managementul Resurselor Umane, Editura Europolis, 2010, Galati Micu Adrian, Marketing General , Editura Europolis, 2010, Galati Micu Adrian, Tehnici de vanzare, Editura Europolis, 2010, Galati Micu Adrian, Politice pret, Editura Europolis, 2010, Galati Nistor Costel , Comunicarea in Afaceri, Editura Europolis, 2010, Galati Nistor Rozalia, Cercetari de Marketing, Editura Europolis, 2010, Galati Susanu Irina Olimpia, Marketing, Editura Europolis, 2010, Galati Susanu Irina Olimpia, Marketing Direct , Editura Europolis, 2010, Galati Totolici Sofia , Tehnologie si Inovare, Editura Europolis, 2010, Galati Totolici Sofia , Managementul calitatii serviciilor , Editura Europolis, 2010,Galati Site-uri: www.alex&comp.ro www.infofirme.ro
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.