Campania de Comunicare Specifica Lansarii pe Piata Unui Nou Produs SC Alex Comp SRL

Cuprins licenta Cum descarc?

Capitolul 1-PREZENTAREA FIRMEI SC Alex&Comp SRL.pag
1.1. Istoricul firmei.pag
1.2. Obiect de activitate.pag
1.3. Portofoliul de activitati.pag
1.4. Sistemul de identitate al firmei.pag
1.5. Misiuni si valori.pag
1.6. Managementul organizational.pag
1.7. Managementul tehnic.pag
1.8. Managementul resurselor umane.pag
1.9. Indicatori economici.pag
Capitolul 2-ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING.pag
2.1 Analiza Micro-mediului.pag
2.2 Analiza Macro-mediului.pag
Capitolul 3-ANALIZA RESURSELOR STRATEGICE ALE FIRMEI.pag
3.1. Analiza SWOT.pag
3.2. Modelul BCG.pag
3.3. Harta diferentierii.pag
Capitolul 4-ANALIZ? PE BAZ? DE CHESTIONAR PRIVIND LANSARE UNUI NOU PRODUS LA SCAlex&Comp SRL.pag
Capitolul 5-CAMPANIE DE COMUNICARE PRIVIND LANSAREA PE PIATA A UNUI NOU PRODUS.pag
5.1- Lansarea unui nou produs in cadrul organizatiei.pag
5.2.-Campania de comunicare in vederea lansarii noului 
produs pe piata galateana.pag
Capitolul 6-CONCLUZII SI PROPUNERI.pag


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere.pag
INTRODUCERE
Am ales si tratat cu multa placere si cu mult interes aceasta tema deopotriva fundamentala, utila si pasionanta pentru teoria si practica marketingului, cu dorinta de a aduce un plus de cunoastere in acest domeniu.
Tema este incitanta prin actualitatea, extinderea si importanta ei, necesitand o laborioasa munca de cercetare si documentare, de coroborare si asamblare a informatiilor si cunostintelor necesare dezvoltarii ei.
De asemenea, am acordat o mare pondere aspectelor practice, studiilor de caz, aprecierilor si contributiilor proprii, acestea reprezentand o parte consistenta, apreciabila, din volumul lucrarii.
Aceasta lucrare este structurata in 5 capitole dupa cum urmeaza:
-capitolul 1-PREZENTAREA FIRMEI
-capitolul 2-ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING
-capitolul 3-ANALIZA RESURSELOR STRATEGICE ALE FIRMEI
-capitolul 4- ANALIZA PE BAZ? DE CHESTIONAR PRIVIND LANSAREA UNUI NOU PRODUS LA SC "ALEX &COMP" SRL
-capitolul 5- CAMPANIE DE COMUNICARE PRIVIND LANSAREA PE PIATA A UNUI NOU PRODUS
-capitolul 6-CONCLUZII SI PROPUNERI
In capitolul 1 prezint firma SC ALEX &COMP SRL despre istoricul firmei , obiect de activitate, portofoliul de activitati, sistemul de identitate al firmei, misiuni si valori, managementul organizational, managementul resurselor umane, managmentul tehnic si indiatori economici.
In capitolul 2 prezint analiza micro-mediului ,in care vorbesc despre furnizori, clienti, intermediari, concurenti si , analiza macro-mediului (PEST) in care analizez factorii politici , economici, socio-culturali si tehnologici.
In capitolul 3 am realizat o analiza SWOT, model BCG si harta diferentierii.
In capitolul 4 am realizat un chestionar si am interpretat rezultatele obtinute.
In capitolul 5 am incercat sa urmez pasii pentru lansarea unui nou produs pe piata. Am analizat mediul in care urmeaza lansarea, potentialii clienti , cui se adreseaza acest produs , cheltuielile care trebuiesc facute pentru lansarea produsului, timpul alocat fiecarei etape care duce la lansarea efectiva pe piata.
In capitolul 6 vorbesc despre o propunere care cred eu ca ar ajuta firma ALEX& COMP sa se dezvolte, sa-si creasca numarul de clienti ,sa evolueze , sa-si diversifice portofoliul de produse.
CAPITOLUL 1 PREZENTAREA FIRMEI SC ALEX&COMP SRL
1.1. Istoric
1.1.1 Despre SC Alex&Comp SRL Galati
SC ALEX &COMP SRL Galati s-a infiintat in anul 1994 la 7 octombrie . Orgnizatia este o societate cu raspundere limitata , cu capital integral privat , avand ca obiecte de activitate producerea , ambalarea si distributia de produse alimentare.
Personalul organizatiei include angajati competenti si calificati pe baza educatiei , instruirii si experientei conform necesitatilor , asigurand astfel servicii de calitate pentru clientii firmei. Elementul principal al politicii companiei este constientizarea personalului asupra importantei activitatii sale si a modului in care contribuie la indeplinirea obiectivelor.
1.1.2.Pozitia SC ALEX & COMP SRL Galati
o Locul I pe judetul Galati la IMM-Industria Alimentara (2002)
o Locul IV pe tara la IMM- Industria Alimentara (2002)
o Locul I pe Judetul Galati la IMM-Industria Alimentara (2003)
o SC ALEX&COMP SRL Galati se afla printre primii patru jucatori importanti de pe piata condimentelor din Romania .
o Pe piata ingredientelor de patiserie ALEX&COMP activeaza cu 14 ingrediente de patiserie
o Pe piata produselor pentru conservarea legumelor si fructelor compania noastra este activa cu 8 produse cu care ocupam locul doi ca volum si locul trei ca notorietate a marcii.
1.1.3.Informatii generale
o Locatie: Galati , Romania
o Adresa: DN 26 Galati -Tg. Bujor ,Km 9 ,Comuna Vanatori
o Cod unic de inregistrare : RO 6266134
o Capital social : 601.480 lei
o Numar mediu de salariati: 230
o Suprafata teren : 13.891,04 m2 din care suprafata construita 8.301 m2
1.2 Obiect de activitate
SC ALEX&COMP SRL Galati are ca obiect de activitate urmatoarele: producerea ,ambalarea si distributia de produse alimentare ,domeniul de activitate fiind fabricarea condimentelor si mirodeniilor ( Cod CAEN 1084).


Fisiere in arhiva (1):

  • Campania de Comunicare Specifica Lansarii pe Piata Unui Nou Produs SC Alex Comp SRL.DOC

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

Carti :
Ballure V, Marketing, Bucuresti, Editura Teora , anul 2000
Cristache Nicoleta, Comportamentul Consumatorului, Editura Europolis, 2010, Galati
Cristache Nicoleta, Tehnici de Promovare, Editura Europolis, 2010, Galati
Cristache Nicoleta, Relatii Publice, Editura Europolis, 2010, Galati
Kotler Philip , Managementul Marketingului , Bucuresti , Editura Teora, 2000
Lukacs Edit, Managementul Resurselor Umane, Editura Europolis, 2010, Galati
Micu Adrian, Marketing General , Editura Europolis, 2010, Galati
Micu Adrian, Tehnici de vanzare, Editura Europolis, 2010, Galati
Micu Adrian, Politice pret, Editura Europolis, 2010, Galati
Nistor Costel , Comunicarea in Afaceri, Editura Europolis, 2010, Galati
Nistor Rozalia, Cercetari de Marketing, Editura Europolis, 2010, Galati
Susanu Irina Olimpia, Marketing, Editura Europolis, 2010, Galati
Susanu Irina Olimpia, Marketing Direct , Editura Europolis, 2010, Galati
Totolici Sofia , Tehnologie si Inovare, Editura Europolis, 2010, Galati
Totolici Sofia , Managementul calitatii serviciilor , Editura Europolis, 2010,Galati
Site-uri:
www.alex&comp.ro
www.infofirme.ro


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!