Campania de Promovare On-line a unui Brand

Cuprins licenta Cum descarc?

Preliminarii 5 x
Cap. 1. Elemente generale privind marketingul on-line 6 x
1.1. Defintii ale marketingului on-line 6 x
1.1.1. Marketingul electronic 6
1.1.2. Comertul electronic 7
1.1.3. Comertul electronic mobil 7
1.2. Caracteristici si elemente ale mediului on-line 8
1.3. Tipuri de relatii si modele in business-ul on-line 12
1.4. Modele de afaceri ale marketingului electronic 15
1.5. Tendinte si statistici privind mediul on-line 16
1.6. Mixul de marketing on-line 21
Cap. 2. Promovarea on-line 23
2.1. Procesul de comunicare 23
2.2. Publicitatea on-line 24
2.3. Formatele reclamelor adaugate 27
2.4. Marketingul prin e-mail 30
2.5. Marketingul viral 33
2.6. Marketingul afiliat 35
2.7. Relatii publice (P.R.) 36
Cap. 3. Campania de promovare on-line 40
3.1. Prezentarea brand-ului "Reinventeaza-te!" 40
3.2. Obiectivele campaniei de promovare on-line 44
3.3. Audienta tinta 45
3.4. Concurenta 46
3.5. Etapele campaniei de promovare 46
3.5.1. Crearea website-ului 46
3.5.2. Promovarea pe Facebook 50
3.5.3. Promovarea prin Google Adwords 55
3.6. Bugetul 58
3.7. Masurarea si controlul campaniei 58
Consideratii finale 60
Referinte bibliografice 61


Extras din licenta Cum descarc?

Preliminarii
Am ales ca tema de licenta "Campania de promovare on-line a unui brand" a unui brand din industria wellness sub numele de "Reinventeaza-te!"
In primul rand am ales campania de promovare on-line ca tema de licenta deoarece sunt un impatimit al acestui domeniu considerand ca este cea mai buna cale de a-ti face cunoscut brand-ul, astfel odata intrat pe on-line el devine cunoscut fara a cunoaste granite.
In al doilea rand consider ca acesta tema de licenta mi se potriveste datorita faptului ca brand-ul "Reinventeaza-te!" imi este foarte cunoscut deoarece este un brand pe care il detin in co-proprietate cu un prieten, amandoi fiind pasionati de industria wellness, hotarandu-ma sa nu mai astept si sa invat cat mai multe despre campaniile pe domeniul on-line astfel profitand de aceasta ocazie am putut lansa brand-ul pe acest domeniu.
In primul capitol am abordat subiecte privind elemente generale ale marketingului on-line precum: comertul electronic, tipurile de relatii din business-ul electronic, tedintele din mediul on-line dar si caracteristicile si elementele acestuia.
In cel de-al doilea capitol am descris promovarea pe domeniul on-line studiind cateva dintre posibilitatile pe care acesta le ofera brand-urilor prin urmatoarele mijloace: formatele reclamelor adaugate, publicitatea on-line, marketingul viral, marketingul afiliat si relatiile pubice.
In cel de-al treilea si ultim capitol am elaborat campania de promovare propriu-zisa. In prima parte a acestui capitol am descris brand-ul "Reinventeaza-te!", apoi am continuat cu stabilirea obiectivelor, identficarea audientei tinta si a concurentei, in final fiind stabilite si realizate etapele campaniei de promovre on-line si anume: crearea unui website, promovarea brand-ului pe Google prin Google Adwords dar si pe Facebook prin crearea fan page, concurs, crearea unei comunitati si Facebook ads. 
In incheiere am calculat bugetul necesar si am realizat masurarea si controlul calitatii campaniei de promovare.
1. ELEMENTE GENERALE PRIVIND MARKETINGUL ON-LINE 
1.1 DEFINITII ALE MARKETINGULUI ON-LINE
1.1.1. MARKETINGUL ELECTRONIC
Marketingul on-line (electronic) este descris de catre Institutul de Marketing Direct drept "folosirea Internetului si a altor tehnologii digitale si de comunicatii pentru indeplinirea scopurilor de marketing".
In 2001, Mohammed defineste marketingul electronic ca fiind "procesul de edificare si mentinere a relatiei cu clientul prin activitati on-line, pentru a facilita schimbul de idei, produse si servicii care sa satisfaca obiectivele ambelor parti".
In 2003, marketingul electronic acopera o gama larga de aplicatii legate tehnologia informatiei, cu trei scopuri principale:
- Transformarea strategiilor de marketing pentru a atrage clienti prin segmentare, stabilirea grupului tinta, strategii de diferentiere si amplasare;
- Eficientizarea planificarii si executarii conceptiei, distributiei, promotiei si a stabilirii preturilor produselor, serviciilor si ideilor;
- Crearea de schimburi care satisfac cerintele clientului individual si a organizatiilor cliente.
(Strauss, 2003)
La prima vedere, acestea nu par sa ofere nimic remarcabil, cu exceptia informatiei ca Internetul este raspunzator de refacerea obiectivelor strategiilor de marketing. Astfel se recunoaste faptul ca unul din beneficiile marketingului electronic este cresterea eficientei pe care o poate aduce ambelor parti implicate in procesul de schimb.Aplicabilitatea acestor definitii trebuie analizata deoarece de acestea depind anumite criterii in privinta abordarii afacerilor on-line, off-line sau pe canale multiple.
In 2002, Smith si Chaffey subliniau importanta bazelor de date in afacerile on-line si folosirea unei varietati de "instrumente electronice" pentru generarea unui dialog dinamic, care sa treaca dincolo procesul tranzactional in sine.
Tot in anul 2002, Philip Kotler spunea ca "Regulile marketingului electronic pentru noua economie includ si managementul inteligent al informatiei si folosirea interactiunii cu clientul, realizata prin intermediul tehnologiei. Marketerii trebuie sa foloseasca informatia in mod creativ si inventiv, folosind atat tehnologia, cat si intuitia pentru a descoperi tendintele si oportunitatile. (Philip Kotler - Web Metrics "Cum sa castigi pe web", 2002).
Marketingul electronic nu ar fi posibil fara Internet care are o functie necomerciala semnificativa, atat in sectorul public, cat si pentru organizatiile non profit, in privinta schimbului de informatii, comunicatii si servicii pentru clienti.
1.1.2 COMERTUL ELECTRONIC
Comertul este cunoscut ca fiind in general un schimb de marfuri pe scara larga intre persoane fizice sau natiuni. Comertul electronic este definit drept "schimburi intre parti(persoane individuale sau organizatii) mediate prin tehnologie, si ca activitati interne sau intre organizatii care faciliteaza aceste schimburi, realizate prin mijloace electronice" (Ryport&Jaworski, 2001). Cea mai importanta parte a comertului electronic o reprezinta tranzactiile digitale realizate in fiecare etapa(exemplu: inventarierea, procesele de comanda si plata, etc.) de catre mijloacele tehnice. Pentru simplificarea comunicarii dintre computere, accelerarea schimbului de date si reducerea costurilor tranzactiilor, formatele electronice pentru date au fost supuse unui proces de standardizare. Unele organizatii isi vor utiliza site-urile pentru tranzactii on-line, in timp ce altele le vor utiliza pentru a atrage clienti spre saloanele de prezentare, pentru relatii publice sau pentru consolidarea marcii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campania de Promovare On-line a unui Brand.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!