Campania de Televiziune

Cuprins licenta Cum descarc?

1. Introducere 5 
Capitolul I
Campania de televiziune 7 
1.1. Tipuri de campanie 8 
1.2. Etapele de planificare strategica 9
Capitolul II
Definirea problemei de solutionat 12
2.1. Gestionarea cererii in interiorul organizatiei 14
2.2. Cum se defineste o problema 15
2.3. Dosarul de informare 15
2.4. Caietul de sarcini 16
2.5. Alegerea unei firme de relatii publice 17
Capitolul III
Analiza situatiei 18
3.1. Redefinirea problemei 18
3.2. Cercetarea 19
3.2.1 Pregatirea cercetarii 20
3.2.2. Culegerea informatiei 21
3.2.2.1 Ancheta 21
3.2.2.2. Analiza documentelor 22
3.2.2.3. Experimentul 24
3.2.3. Valorificarea informatiei 24
3.3. Raportul de cercetare 25
Capitolul IV
Cunoasterea publicului 26
4.1. Publicurile organizatiei 26
4.2. Publicul-tinta 27
4.2.1. Profilul publicului-tinta 27
4.2.2. Modelul de comportament al publicului vizat 28
4.3. Comportamentul telespectatorilor din Romania 30
Capitolul V
Obiectivele 32
5.1. Sarcinile propuse si asumate in cadrul campaniei 32
5.2. Gradul de indeplinire 34
5.3. Perioada de timp 35
Capitolul VI
Axa campaniei 36
Capitolul VII
Strategia 38
5.1. Comunicarea de masa si construirea intelesului 38
5.2. Strategii teoretice ale comunicarii de masa in scopul convingerii 39
5.2.1. Strategia psihodinamica 39
5.2.2. Strategia socioculturala 41
5.2.3. Strategia de construire a semnificatiei 43
5.3.Principalele sarcini pe care le au de indeplinit strategiile 44
5.3.1. Captarea atentiei publicului-tinta 44
5.3.2. Stimularea unei atitudini pozitive 44 
5.3.3. Provocarea unui comportament anume 45
Capitolul VIII
Mesajul 48
8.1. Mesajul campaniei 48
8.1.1. Principiile de baza 48
8.1.2. Tipuri de mesaje 49
8.1.3. Conceperea mesajului 51
8.2. Mesajul audiovizual 53
8.2.1. Caracteristicele mesajului audio-vizual 53
8.2.2. Structura mesajului audio-vizual 54
Capitolul IX
Productia de televiziune 57
9.1. Elemente de management al productiei 57
9.1.1. Preproductia 57
9.1.2. Procesul de productie 59 
9.1.3. Post-productia 60
9.2. Genuri majore in audiovizual 61
9.2.1. Stirea de televiziune 61
9.2.2. Reportajul 62
9.2.3. Interviul 64
9.2.4. Documentarul 66 
Capitolul X
Bugetul si calendarul 68
10.1 Bugetul 68
10.1.1. Cum se stabileste un buget 68
10.1.2. Elementele bugetului 69
10.2. Calendarul activitatilor 70
Capitolul XI
Evaluarea 72
11.1. Evaluarea planului 72
11.2. Cercetarea audientei 74
Capitolul XII
Studii de caz: Mari Romani 78
Invinge apele 81 
Concluzii 85
Bilbliografie 87


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Am ales aceasta lucrare de diploma pentru ca nu exista, in literatura romana de specialitate, carti care sa descrie etapele si modalitatile de punere in practica a unui plan de campanie specific audiovizualului.
Am realizat ,,campania de televiziune" pe structura ,,campaniei de relatii publice" luand etapele unei campanii de relatii publice si adaptadu-le pentru televiziune.
A realiza un plan de campanie de televiziune inseamna a adopta o metoda de lucru care va permite utilizarea unor abordari diferite, respectiv si cea a relatiilor publice. 
Lansarea unor idei, traversarea unei crize, determinarea oamenilor sa-si schimbe comportamentul, evitarea unor catastrofe, refacerea imaginii publice constituie, pentru o televiziune preucupari continue. Iar pentru acestea sunt nevoie de cunostinte din comunicare, sociologie, marketing, management, psihosociologie, cinematografie si publicitate.
Aceasta lucrare se doreste prin urmare, un instrument destinat inbunatatirii activitatii de relatii publice, implicit relatia cu telespectatorul. Este vorba mai putin de un ansamblu de instructiuni, cat de explicarea fiecarei etape ce trebuie parcurse pentru a construi un plan de campanie. 
Vreau ca cititorul, nu numai sa inteleaga pasii ce trebuie urmati, ci si sa cunoasca cate ceva despre fenomenul complex al comunicarii audiovizuale.
In lucrarea de fata sunt prezentate principiile care trebuie sa ghideze orice demers avand scop realizarea unui plan de campanie. 
Etapele descrise in lucrare sunt :
- definirea problemei
- analiza situatiei
- publicul si publicul-tinta
- obiectivele
- axa campaniei
- strategia
- mesajul
- productia de televiziune
- bugetul si calendarul
- evaluarea
Nu am pretentia ca, dupa ce veti fi citit aceasta lucrare de diploma, sa fi devenit maestri in arta pregatirii unui plan de campanie. Insa, cel putin, veti intelege procesul in sine, precum si dificultatea de a gasi solutiile potrivite pentru problemele care apar in aceasta privinta. 
CAPITOLUL I
CAMPANIA DE TELEVIZIUNE
Campania de televiziune reprezinta totalitatea operatiilor coordonate de comunicare derulate intr-o perioada de timp determinata, intr-un anumit areal, pentru indeplinirea unor scopuri si obiective ale postului de televiziune in raport cu anumite tinte ale comunicarii. 
Cu alte cuvinte campania de televiziune este o campanie de comunicare in masa pe o durata determinata cu un scop definit, ce foloseste canalul audiovizual. 
Aceste campanii pot fi initiate de institutiile audiovizuale sau de o terta parte : guvernul Romaniei, fundatie umanitara, minister etc. Aceste campanii sunt concepute si conduse de departamentul de relatii publice in colaborare cu specialisti in domeniu.
Initial, conceptul de campanie se referea la "totalitatea operatiilor militare efectuate de armatele unei tari sau unui grup de armate pe un teatru de lupta intr-un anumit timp si intr-un scop strategic.
Depasind aspectul militar, mediul non-militar defineste campania drept "actiunea organizata in vederea realizarii intr-o anumita perioada de timp a unor sarcini importante ".
Ca orice campanie focalizarea se realizeaza pe efort, tinte si obiective 
Campania de televiziune fiind o vasta operatiune de informare, un efort depus pentru a furniza publicului informatii prin produselor sale media, care sunt destinate sa "vorbeasca" despre obiectul, evenimentul sau serviciul care a motivat campania.
Campanie de televiziune poate fi si un efort sustinut al unei televiziuni pentru a construi relatii sociale demne de incredere (ex: TVR Iasi - O noua zi acelasi prieten ).


Fisiere in arhiva (1):

  • Campania de Televiziune.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!