Introducere 6 1. Generalităţi privind punctul de întreţinere tehnică şi reparaţie 7 1.1. Caracteristica parcului de autovehicule 8 1.2 Sistemul preventiv-planificat de reparaţie a autovehiculelor militare 13 1.3. Locul şi rolul reparaţiilor în cadrul lucrărilor de mentenanţă a autovehiculelor militare 19 1.4. Caracteristica punctului de întreţinere tehnică şi reparaţie 22 2. Aspectul de bază a procesului de reparaţie şi recondiţionare a transmisiei autovehiculelor militare 25 2.1. Generalităţi. Termeni şi definiţii 36 2.2. Planificarea întreţinerilor tehnice şi reparaţie a autovehiculelor 46 2.3. Metodele de organizare a procesului tehnologic de producţie 46 2.4. Caracteristica secţiei de agregate 49 2.5. Organizarea procesului tehnologic la reparaţie şi recondiţionare transmisiei autovehiculelor militare 51 3. Calculul tehnologic la reparaţia agregatelor transmisiei 52 3.1.Caracteristica sectorului de reparaţie a agregatelor 52 3.2 Determinarea capacităţii de sarcină 54 3.3. Determinarea volumului anual de lucru la sectorul de reparaţie 55 3.4.Calculul numărului muncitorilor şi distribuirea lor pe categoriile de calificare 55 3.5. Calculul sectorului şi utilajului necesar de reparaţie 55 3.6. Modernizarea procesului tehnologic de reparaţie 55 3.7. Alegerea metodei de organizare a procesului tehnologic de producţie 55 3.8. Schema procesului tehnologic la reparaţia agregatelor transmisiei 55 3.9. Graficul de efectuare a reparaţiilor în secţia de agregate 55 3.10. Tehnica securităţii la îndeplinirea lucrărilor în punctul de întreţinere tehnică şi reparaţie 55 3.11. Protecţia mediului ambiant 55 Bibliografie 76
1. INTRODUCERE În această teză de licenţă o să fac o încercare de a descriere la parcul de autovehicule şi moi strădui să descriu procesul tehnologic de reparaţie a transmisiei a sectorului de reparaţie a agregatelor transmisiei. şi să dau o caracteristică generală a punctului de întreţinere tehnică şi reparaţii, precum şi descrierea particularităţilor exploatării maşinilor blindate care are un rol foarte important la ducerea ac’iunilor militare a unităţilor militare din dotarea Armatei Naţionale. Precum şi corelarea acestor reparaţii a maşinelor blindate cu alte unităţi de reparaţii a Ministerelor de Forţă, executarea unor reparaţii prin intermediu agenţilor economici. În cazul provenenţii maşinelor de luptă din ţările OTAN necesitatea utilizării mijloacelor şi tehnologiilor noi de întreţinere tehnică şi reparaţii, utilizate în aceste ţări, precum şi implimentarea armamentului contemporan care ne dă posibilitate de mărire a timpului de acţiune. La momentul actual procesul de diagnosticarea maşinilor de luptă se execută la staţii de testare care sunt numai la uzinele producătoare, ca rezultat necesită un consum mare de mijloace băneşti, ceea ce ne dă posibilitate de a desfăşura o lucrare pe partea tehnologică de diagnosticare cu propunerile referitoare la îmbunătăţirea posibilităţilor de utilare a secţiei maşinelor de luptă cu utilaj nou şi relativ ne costisitor. Din cele expuse mai sus reesă că unitatea de reparaţie – recondiţionare necesită o dotare la zi cu utilaje şi dispozitive contemporane, precum şi necesitatea modernizării procesului tehnologic. Din cele expuse mai sus se poate trage o concluzie că secţia maşinilor blindate a funcţionat la parametrii maximali pe timpul conflictului „Transnistrean”, însă pe timp de pace utilizarea sau funcţionarea acestei secţii nu va fi la maxim. In această teză de licenţă o să fac o încercare de a descrie tot ce se referă la parcul de autovehicule şi moi strădui să descriu procesul tehnologic de reparaţie a transmisiei a sectorului de reparaţie a agregatelor transmisiei. La momentul actual reparaţia transmisiei se execută în uzinele de reparaţia, în unitatea de reparaţie se execută lucrările de demontare - montare. Transmisiile au apărut şi evoluat odată cu automobilul, mai precis odată cu introducerea motorului cu ardere internă ca sursă energetică pe automobile. În procesul evolutiv, transmisiile pentru automobilele cu tracţiune integrală reprezintă la momentul actual cele mai complexe şi mai avansate sisteme din această categorie. Ele permit exploatarea întregii greutăţi aderente a automobilului pentru deplasare. Blocarea diferenţialelor clasice prezintă dezavantajele cunoscute, principalul fiind inducerea circulaţiei de putere. Tendinţa actuală este de a realiza dispozitive cu autoblocare, care să asigure o funţionare automată, fără intervenţia subiectivă a conducătorului auto. Este deci firesc ca, în prezent, tehnicienii şi constructorii din întreaga lume să manifeste un interes deosebit în acest domeniu. Ca urmare a acestei preocupări au apărut două soluţii de principiu pentru limitarea circulaţiei de putere în transmisii: dispozitive sensibile la diferenţa de momente (diferenţiale cu frecare mărită) şi dispozitive sensibile la diferenţa de turaţii (cuplaje vâscoase).
Babusenco S.M. „Proiectarea întreprinderilor de reparaţie”. – М.: Colos, 1981. Cerepanov S.S. „Sistema complexă de întreţinere tehnică şi reparaţie a autovehiculelor”. – М. 1985. Smelov A.P. „Proiectarea tezelor de curs şi de licenţă la reparaţia autovehiculelor”. – М. Colos, 1984. Napolschii G.M ”Proiectarea tehnologică a întreprinderilor auto şi staţiilor de întreţinere tehnică”. – М.: Transport, 1985. Poluian А.G. „Indicaţii metodice pentru argumentarea variantelor optimale a locului de muncă”– Zernograd, АЧИМСХ, 1983. Normelor de timp la executarea reparaţiei capitale pentru întreprinderile specializate. Autocamionul GAZ-53A – М.: 1977. Ananasenco А.V. „Proiectarea întreprinderilor auto”. – KIEV.: Şcoala superioară, 1981. Poluian А.G. Indicaţiile metodice pentru elaborarea graficului ciclului recondiţionării (reparaţiei) pieselor” – Zernograd, АЧИМСХ, 1983. Petrov Iu.N. „Bazele reparaţiei autovehiculelor”. – М.: Colos, 1972. Melnicov F.I.. „Indicaţii metodice la argumentarea economică a tezelor de licenţă la reparaţia autovehiculelor”. Zernograd, 1992. Malâşev G.A.”Teoria procesului de reparaţie a autovehiculelor”. М.: Transport, 1977. Şadrâcev V.A. „Bazele tehnologiei de consturire şi reparaţie a auto camioanelor”. – М.: Maşinostroenie, 1976. Telcov N.F. “Reparaţia autovehiculelor” – М.: Agropromizdat, 1992. Livitschii I.S. „Tehnologia reparării autovehiculului şi a utilajului”. – М.: Colos, 1975. Cerneavschii S.A. „Proiectarea de curs a pieselor autovehiculelor”. – М.: Maşinostroenie, 1979. Levitschii I.S. „Organizarea procesului de reparaţie şi proiectarea întreprinderilor de reparaţie a maşinilor agricole”. – М.: Colos, 1964. Anurev V.I.”Memoratorul constructorului de autovehicule”. Т.1. – М.: Maşinostroienie, 1982. Anurev V.I.”Memoratorul constructorului de autovehicule”. Т.1. – М.: Maşinostroienie, 1982. Salov F.M. „Protecţia muncii la întreprinderile de transport”. 1991. Ivaşenco N.I. „Tehnologia de reparare a autovehiculelor”. – Кiev.: Şcoala superioară, 1977.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.