Cercetare de Marketing privind Increderea Studentilor din Cluj-Napoca in Serviciile Work & Travel

Cuprins licenta Cum descarc?

Sumar
1. Rezumat 3
1) Concluzii 3
2) Recomandari 3
3) Consiliere 4
2. Introducere 5
1) Tema cercetarii 5
2) Scopul cercetarii 5
3) Obiectivele cercetarii 5
4) Informatiile dorite a fi culese 6
5) Ipotezele cercetarii 6
1. Fisa metodologica 7
1) Natura cercetarii 7
2) Marimea esantionului si metoda de esantionare folosita 7
1. Stabilirea universului statistic analizat si a unitatii observate 7
2. Alegerea metodei de constituire a esantionului 7
3. Stabilirea marimii esantionului 11
3) Rata raspunsurilor, procentul chestionarelor exploatabile 12
4) Datele de realizare a anchetei, numarul anchetatorilor 12
4. Analiza datelor 13
1) Analiza individuala a intrebarilor, in functie de LIDO 13
1. Prototipul studentilor care intentioneaza sa apeleze la serviciile Work & Travel 13
2. Notorietatea si imaginea companiilor Work & Travel 16
3. Intentia studentilor de a apela sau nu la program 19
4. Motivele pentru care un student ar alege sa plece cu Work&Travel 20
5. Motivele pentru care studentii refuza programul Work & Travel 22
6. Sursele de informare si publicitate 23
7. Tarile in care studentii vor sa lucreze 24
8. Jobul pe care studentii vor sa-l aiba 25
9. Atitudinea studentilor fata de pret 27
10. Increderea studentilor in serviciile de asistenta 27
11. Increderea studentilor in posibilitatea recuperarii banilor 28
12. Nivelul de cunoastere a limbii engleze 29
13. Cat sunt de importante cazarea, siguranta transportului si salariul pentru studenti 31
14. Cat de influenta este familia in luarea deciziei 33
15. Universitatile la care ne-am putea promova serviciile 35
2) Analiza bivariata a datelor 36
1. Analiza legaturii dintre variabila "intentia de a merge sau nu cu programul Work & Travel" si "modul de percepere al pretului serviciilor respective". 36
2. Analiza legaturii dintre "importanta locului de cazare" si "genul" persoanelor intervievate. 37
3. Analiza legaturii intre "orele de munca" pe care un student este dispus sa le lucreze si "sexul" respondentilor 37
4. Analiza legaturii intre variabila "increderea studentilor in posibilitatea recuperarii banilor investiti" si "tipul jobului" pe care acestia vor sa-l aiba. 38
5. Analiza legaturii dintre variabila "influenta familiei asupra deciziei de a apela sau nu la program" si "genul persoanelor intervievate". 39
6. Analiza corelatiei dintre variabilele "motivul pentru care un student ar alege programul" (dobandirea unei experiente de neuitat, ceea ce reprezinta un punct forte in CV) si nivelul de studii al respondentilor. 40
7. Analiza corelatiei dintre variabila "nivelul de cunoastere a limbii engleze" si "nivelul de studii" 41
8. Analiza corelatiei dintre variabilele "intentia studentilor de a apela sau nu la program" si "nivelul de cunoastere a limbii engleze" 42
9. Analiza corelatiei dintre variabilele "intentia studentilor de a apela sau nu la program" si "nivelul de studii al respondentilor" 42
10. Analiza corelatiei dintre variabilele "postul pe care studentii vor sa-l aiba" si "nivelul de cunoastere a limbii engleze" 43
11. Analiza asocierii dintre variabilele "tipul jobului preferat de studenti" si "genul persoanelor" 44
6. Concluzii 46
7. Anexe 47
1) Anexa nr 1: Chestionar 47
2) Anexa nr 2: Motivele pentru care un student ar alege sa plece cu Work&Travel 50
3) Anexa nr 3: Cat sunt de importante cazarea, siguranta transportului si salariul pentru studenti 52


Extras din licenta Cum descarc?

1. Rezumat
1) Concluzii
Rezultatele cercetarii arata ca decizia studentilor de a apela sau nu la programele Work & Travel este influentata de o serie de asa numiti factori, fiecare din acestia avand rolul lor in anumite etape pe care un student le parcurge inca din momentul in care se gandeste sau cineva ii propune sa apeleze la un astfel de program si pana in momentul plecarii in strainatate.
In urma analizei datelor, in special a celor din cadrul analizei univariate, pentru ca acolo informatiile sunt cele mai explicite, ne dam seama ca printre factorii care influenteaza aceste decizii, unii dintre ei au o influenta majora. Astfel ca anumiti factori precum prototipul studentilor, nivelul de studii al acestora, dorinta de a castiga cat mai multi bani, influenta prietenilor, dar si dorinta ce a incerca ceva nou, de a cunoaste lucruri noi, mai bine spus trairea unei experiente unice sunt cei care sunt decisivi in hotararea pecare fiecare student, dintre cei care isi doresc sa apeleze la un astfel de program, o ia.
Pentru ca la aceste programe apeleaza persoane atat de gen feminin cat si de gen masculin, tipul jobului care li se ofera in momentul in care discuta cu cei din cadrul companiilor Work & Travel, oferta acestor companii trebuie sa fie diversificata din mai multe puncte de vedere, cum ar fi tipul jobului (chelner, barman, ospatar, receptionera, camerista, salvamar), al conditiilor de munca si de cazare, acestea din urma fiind extrem de importante pentru persoanele de gen feminin, dar mai ales a orelor de munca, tinand cont de faptul ca probabil persoanele de gen feminin nu vor rezista sa lucreze la fel de multe ore ca si persoanele de gen masculin.
2) Recomandari
Deoarece din datele obtinute in urma analizei efectuate rezulta ca majoritatea respondentilor au aflat despre programul Work & Travel din surse cum ar fi colegi, flyere, afise, le sugeram companiilor sa incerce o mai buna promovare a serviciilor oferite prin intermediul mass-media (reclame TV, posturi de radio etc), deoarece ar putea fi o sursa rapida si directa de influentare a potentialilor consumatori.
In urma studiilor realizate prin prezenta cercetare, am constatat faptul ca persoanele de gen feminin sunt mult mai interesate de participarea la acest program, dar totusi ele au anumite retineri din cauza nesigurantei conditiilor de cazare; in acest sens, suntem de parere ca firmele ar putea sa posteze cateva imagini din diferite locuri de cazare din zone diverse in care se desfasoara programul, pentru ca viitoarele aplicante sa poata astfel sa scape de banuieli si sa fie mult mai increzatoare in ceea ce li se ofera
3) Consiliere
Tinand cont de faptul ca studentii de la licenta sunt cei mai interesati de serviciile Work & Travel, ar fi preferabil, ca prin intermediul publicitatii, ei sa reprezinte segmentul de piata carora ne adresam, astfel constientizarea dorintelor potentialilor consumatori va fi mult mai probabila
In viitor, este recomandabil sa se realizeze mult mai multe prezentari de companii specializate, care sa cuprinda informatii foarte ample, la facultatile universitatii Babes-Bolyai, deoarece majoritatea respondentilor care intentioneaza sa apeleze la program isi fac studiile la aceasta universitate.
Cea mai buna tactica de promovare ar fi un slogan care sa accentueze faptul ca Work & Travel iti ofera mari sanse de a aduna bani, dat fiind faptul ca acesta reprezinta cel mai important motiv pentru care un student ar apela la aceste servicii.
Deoarece majoritatea studentilor refuza programul din motive financiare, este recomandabil sa incheiem anumite contracte cu bancile din tara, care ar putea sa ofere studentilor credite cu o dobanda destul de mica.
In urma cercetarii, am realizat faptul ca studentii isi doresc sa plece si-n tarile in care nu exista inca un astfel de program, cum ar fi Japonia, Italia, Germania, de aceea este preferabil sa se incerce realizarea unor contracte de angajare cu diverse companii din tarile enumerate mai sus.
Pentru cresterea cotei de piata, ar fi de dorit sa obtinem cat mai multe joburi de chelner, acesta fiind preferat in randul studentilor.
Tinand cont de faptul ca cei mai importanti factori pentru studenti sunt salariul pe care urmeaza sa-l primeasca, siguranta transportului si tipul jobului, ar fi bine sa li se acorde o foarte mare atentie, pentru a mari increderea studentilor in serviciile respective.
Deoarece persoanele de gen feminin sunt mult mai interesate de participarea la acest program, iar sexul persoanelor influenteaza jobul pe care acestea il prefera, este preferabil sa putem oferi mai multe joburi destinate persoanelor de gen feminin, cum ar fi cel de camerista sau chelner.
2.Introducere
1) Tema cercetarii
Pe parcursul anilor de activitate a companiilor Work & Travel din Romania, a participat la acest program un numar destul de mare de studenti. Comparand insa numarul de participanti cu numarul total de studenti din Cluj-Napoca, care este unul extrem de mare, peste 100.000 de studenti, e remarcabil faptul ca proportia respectiva este una destul de mica.
Tema cercetarii o reprezinta increderea studentilor din Cluj-Napoca in serviciile Work & Travel.
Alegerea temei se datoreaza faptului ca, in opinia noastra, studierea fenomenului sus mentionat prezinta un adevarat interes pentru companiile respective, din prisma pozitionarii si diferentierii propriei oferte, date fiind trasaturile si obisnuintele specifice studentilor, datorate mediului si varstei in care acestia se afla. Pe langa acest fapt si noi, realizatorii acestei cercetari, suntem la randul nostru studenti, si curiozitatea fata de obiceiurile colegilor nostrii in aceasta privinta ne-a determinat sa realizam acest studiu.


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetare de Marketing privind Increderea Studentilor din Cluj-Napoca in Serviciile Work & Travel.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!