Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată

Licență
8/10 (1 vot)
Domeniu: Finanțe
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 69 în total
Cuvinte : 14178
Mărime: 224.79KB (arhivat)
Publicat de: Ghenadie Pop
Puncte necesare: 12
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Prof.Dr. Lazar Dumitru Prof.Dr. Voicu Nistor
FACULTATEA DE STIINTE ECONOMICE SECTIA BANCI SI BURSE DE VALORI

Extras din licență

Lucrarea in cauza se va fundamenta pe situatia actuala de pe piata produselor bancare romanesti, tratand modalitatile, canalele si gradele de promovare a cardurilor in randul clientilor si de acceptare a acestora de catre comercianti.

Lucrarea va avea la baza doua chestionare a caror forma va facilita intelegerea acestora de catre subiecti; primul se va adresa unui esantion de 100 de persoane, ales aleator, si va interoga aspecte calitative si informatii privind exclusiv cardurile si utilizatorii acestora (existenti deja sau potentiali); cel de-al doilea chestionar se va aplica unui esantion de 50 de comercianti, acceptatori sau nu de carduri, urmarind atitudinea lor in ceea ce priveste acceptarea cardurilor ca modalitate de plata.

Elaborarea chestionarelor si de structurarea intrebarilor din continutul acestora se vor face in acord cu o serie de anchete si principii sociologice din domeniu, apartinand unor autori precum: F. de Singly, K. Lancaster, R. Weiers, R. Cellini, L. Lambertini. Conceptele economice, sociologice, matematico-statistice si lexicale

se vor regasi in detaliu in primul capitol al lucrarii. Totodata, aici se va explica necesitatea acestui studiu de marketing bancar si tehnicile folosite pentru a obtine rezultatele cele mai relevante, prin aplicarea celor doua chestionare unor esantioane aleator alese. Se va urmari totodata asigurarea reprezentativitatii esantioanelor de subiecti.

Modul de concepere a chestionarelor va fi de asa natura incat, pe langa cuantificarea situatiei din acest moment (la nivelul clientilor existenti sau potentiali si la nivelul comerciantilor acceptatori sau potential acceptatori), sa permita identificarea activa a nevoilor clientilor si comerciantilor raportat la aceste produse bancare (cardurile).

Capitolul II al lucrarii va cuantifica matematic rezultatele cercetarii prin chestionare, oferind interpretarile economice aferente, corelatii intre intrebari, facand apel la tehnici grafice pentru a facilita aceste interpretari ( grafice, diagrame de structura etc.).

Capitolul III va oferi o analiza in detaliu, pe considerente obiective, constituind partea de concluzii care va fi fundamentul unor propuneri de solutii pentru viitorul imediat, urmarindu-se principiile maximizarii profitului atat pentru banca, cat si pentru comerciant, cu un minim de costuri in procesul generalizarii cardurilor si acceptarii lor, respectandu-se totodata gradul de satisfacere a nevoilor clientului si fidelizarea acestuia.

Lucrarea se va finaliza cu prezentarea a ultimelor informatii de pe piata cardurilor din Romania sub aspectul legislativ si economic.

Lucrarea se doreste a fi oportuna in conditiile din acest moment ale pietei, astfel incat sa poata anticipa evolutia in viitorul apropiat, pornind de la cuantificarile prezente si incercand sa ofere solutii viabile pentru expansiunea produsului card la clienti (utilizatori) si generalizarea serviciului de acceptare la comercianti.

Preview document

Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 1
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 2
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 3
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 4
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 5
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 6
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 7
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 8
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 9
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 10
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 11
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 12
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 13
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 14
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 15
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 16
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 17
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 18
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 19
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 20
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 21
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 22
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 23
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 24
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 25
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 26
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 27
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 28
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 29
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 30
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 31
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 32
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 33
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 34
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 35
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 36
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 37
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 38
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 39
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 40
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 41
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 42
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 43
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 44
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 45
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 46
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 47
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 48
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 49
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 50
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 51
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 52
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 53
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 54
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 55
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 56
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 57
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 58
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 59
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 60
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 61
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 62
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 63
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 64
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 65
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 66
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 67
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 68
Cercetare de marketing - studiu de piață cardul ca mijloc de plată - Pagina 69

Conținut arhivă zip

  • Cercetare de Marketing - Studiu de Piata Cardul ca Mijloc de Plata.doc

Alții au mai descărcat și

Politici și Practici Fiscale

I. Utilizarea impozitului ca instrument Cea mai mare parte a resurselor publice sunt prelevari obligatorii si de aceea se impune definirea...

Analiza Impozitului pe Profit

Propuneri privind cotele de impozit pe profit Nu se pot încheia aceste scurte consideratii asupra cotei de impunere, fara a fi exprimata opinia...

Moneda în România

Infiintarea bancii nationale a romaniei (1880) Banca Nationala a Romaniei este prima institutie de emisiune a statului roman independent....

Ai nevoie de altceva?