I. Sumar executiv 2 1.1. Intoducere 2 1.2. Recomandari 3 II. Definirea problemei 3 III. Stabilirea obiectivelor si ipotezelor 3 IV. Planificarea cercetarii 4 4.2. Stabilirea tipului de cercetare 4 4.3. Stabilirea esantionului 4 4.4. Conceperea chestionarului 4 4.5. Aplicarea chestionarului 5 V. Prelucrarea, analizarea si interpretarea datelor 5 VI. Rezultate 8 VII. Concluzii 10 Bibliografie 11 Note de curs - Lidia Alexa 11 Anexa 1 12 Anexa 2 14
I. Sumar executiv 1.1. Intoducere Odata cu evolutia omenirii si introducerea tehnologiei in majoritatea domeniilor de activitate, s-a schimbat si stilul de viata al oamenilor , iar factorii externi influenteaza tot mai mult starea de sanatate a acestora. Abia de curand, oamenii au inceput sa acorde o importanta sporita sanatatii personale, si sa se informeze mai mult despre toate categoriile de produse ce pot avea efecte negative asupra organismului lor, iar astfel, incep sa se orinteze catre consumul produselor bio. 1.2. Recomandari - La achizitionarea de produse bio ar trebui sa tinem cont de parerea unui specialist. - Sa cumparam produse bio din magazine specializate, deoarece gasim o gama mult mai diversificata. - Informatiile despre aceste produse ar fi mai bine sa ni le ofere un specialist, deoarece pe internet unele informatii pot fi eronate. - Trebuie sa invatam ca sanatatea este mai importanta decat orice, iar aceste produse sunt mai bune pentru a avea un stil de viata mai sanatos - Ar fi mai bine ca suma alocata lunar pentru aceste produse, sa fie mai mare de 100 de lei. - Pentru un stil de viata cat mai corect mananci sanatos, esti sanatos. II. Definirea problemei Cercetarea de marketing cu privire la acest subiect foloseste magazinele care comercializeaza aceste produse bio. Scopul cercetarii are la baza deschiderea unui magazin de acest tip. Magazin: M&M bio shop ''Mananci sanatos, Cresti sanatos'' III. Stabilirea obiectivelor si ipotezelor Obiective: - Descrierea grupului tinta; - Descrierea comportamentului de cumparare; - Cunoasterea motivelor pentru care populatia cumpara produse bio; - Identificarea surselor de informare cu privire la produsele bio; - Determinarea motivelor pentru care o parte a populatiei nu cumpara produse bio. Ipoteze: - Frecventa achizitionarii este strict corelata cu venitul; - Campaniile promotionale influenteaza pozitiv achizitionarea; - Produsele bio sunt folosite de toate persoanele, indiferent de varsta sau sex; - Produsele bio sunt preferate de populatie in detrimentul altor produse, datorita efectelor asupra organismului uman; Corelarea dintre ipoteze si raspunsuri: 1. Frecventa achizitionarii este strict corelata cu venitul; Aceasta ipoteza este adevarata deaorece procentul mal mai mare pe care l-am avut la intrebarea venitului cumparatorului a fost sub 999 de lei, ei alocand produselor bio sub suma de 100 de lei. 2. Campaniile promotionale influenteaza pozitiv achizitionarea; Aceasta ipoteza este valida deoarece 82,4% aleg sa cumpere produsele in oferta. 3. Produsele bio sunt folosite de toate persoanele, indiferent de varsta sau sex; Aceasta ipoteza este valida. 4. Produsele bio sunt preferate de populatie in detrimentul altor produse, datorita efectelor asupra organismului uman Aceasta ipoteza este adevarata deaorece 80% cumpara produse bio si 74,5% le achizitioneaza pentru ca sunt mai sanatoase.
Note de curs - Lidia Alexa
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.