Cercetarea Calitații Serviciilor Romtelecom în Localitatea Sibiu

Cuprins licență Cum descarc?

INTRODUCERE 6
CAPITOLUL 1. PREZENTAREA COMPANIEI ROMTELECOM
1.1 Misiunea, viziunea şi valorile companiei Romtelecom 8
1.2 Evoluţia şi tradiţia companiei Romtelecom 10
1.3 Echipa de conducere, consiliul de administraţie şi acţionarii companiei Romtelecom 13
1.4 Politica de conformitate 15
1.5 Servicii Romtelecom 16
1.6 Oamenii din Romtelecom 17
CAPITOLUL 2. ROLUL SISTEMELOR DE TELECOMUNICAŢII ÎN ACTIVITATEA UNEI INSTITUŢII
2.1. Aspecte generale 18 
2.2. Reţele de telecomunicaţii 19 
2.2.1.Reţeaua telefonică 19 
2.2.2. Reţele de telefonie celulară 20 
2.2.3. Reţeaua telex 24 
2.2.4. Reţelele hertziene 24 
2.2.5. Reţele teleinformatice 25 
2.2.6. Reţele specializate 25 
2.3. Echipamente de telecomunicaţii 26 
2.3.1. Telefonul 26 
2.3.2. Interfonul 27 
2.3.3. Centrale telefonice private 29 
2.3.4. Curierul electronic 30 
2.3.5. Modemuri 31 
2.4. Tehnologii şi servicii moderne 32 
2.4.1. Comunicaţiile prin fibre optice 32 
2.4.2. Sisteme de comunicaţii prin satelit 33 
CAPITOLUL 3. CERCETAREA CALITAŢII SERVICIILOR ROMTELECOM ÎN LOCALITATEA SIBIU
3.1. Scopul cercetării 34
3.2. Obiectivele cercetării 34
3.3. Ipotezele cercetării 35
3.4. Alegerea surselor de informaţii 35 
3.5. Alegerea modalităţii de culegere a informaţiilor 35 
3.6. Analiza informaţiilor 37 
CONCLUZII ŞI PROPUNERI 54
BIBLIOGRAFIE 56
ANEXE 58


Extras din licență Cum descarc?

INTRODUCERE
Calitatea superioară a produselor sau serviciilor oferite de firme constituie criterii de bază pentru obţinerea satisfacţiei clienţilor şi profitabilităţii firmelor. Un nivel ridicat de calitate va determina o satisfacţie mai deplină a clientului, permiţând deseori reducerea costurilor, creşterea profitabilităţii şi asigurarea competitivităţii produselor şi serviciilor pe piaţă. 
Calitatea unui serviciu reprezintă activităţile întreprinderilor din sfera serviciilor care se deosebesc în multe privinţe de activităţile desfăşurate în întreprinderile producătoare de produse materiale, de aceea şi perceperea calităţii serviciilor este mai dificilă.
Am ales ca temă a lucrării de disertaţie „Studiul privind calitatea serviciilor Romtelecom în localitatea Sibiu.”
Mi-am ales această temă din mai multe motive. În primul rând aproape 90% din locuitorii localităţii unde am aplicat chestionarul sunt clienţi ai companiei Romtelecom şi am vrut să aflu care este calitatea serviciilor oferite de această companie iar în al doilea rând cercetarea pe care am realizat-o poate ajuta compania să îşi crească vânzările şi în acest fel compania va ajuta la creşterea economiei. 
Lucrarea este structurată în trei capitole.
În primul capitol am evidenţiat aspecte referitoare la prezentarea companiei Romtelecom, misiunea, viziunea şi valorile Romtelecom, evoluţia şi tradiţia companiei, echipa de conducere, consiliul de administratie şi actionarii Romtelecom, politica de conformitate, serviciile şi oamenii din Romtelecom.
Capitolul al doilea cuprinde elemente teoretice despre reţele de telecomunicaţii (reţeaua telefonică, de telefonie celulară, telex, hertziene, teleinformatice, specializate), echipamente de telecomunicaţii (telefonul, interfonul, centrale telefonice private, curierul electronic, modemuri) şi despre tehnologii şi servicii moderne (comunicaţiile prin fibre optice, sisteme de comunicaţii prin satelit).
Ultimul capitol se axează pe studiul de caz bazat pe redactarea şi aplicarea chestionarului în rândul locuitorilor din localitatea Sibiu. Chestionarul s-a aplicat pe un eşantion de 100 de persoane (acest număr de persoane a fost determinat cu metoda eşantionării sistematice aleatoare). 
Prin acest studiu de caz am încercat să aflu care este calitatea serviciilor oferite de compania Romtelecom. În urma cercetării a rezultat că persoanele chestionate sunt clienţi ai companiei Romtelecom, cea mai mare parte sunt mulţumiţi de calitatea serviciilor, au o părere foarte favorabilă despre companie, sunt mulţumiţi de preţul serviciilor şi de eficienţa personalului companiei şi consideră că Romtelecom îşi promovează suficient serviciile. 
CAPITOLUL 1 PREZENTAREA FIRMEI ROMTELECOM
Romtelecom este o companie în mişcare pe piaţa comunicaţiilor din România. În ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privată, conectată la tehnologia sofisticată a acestui mileniu. 
Romtelecom oferă astăzi servicii de încredere, inovatoare şi uşor de folosit, de la tradiţionala telefonie fixă, la Internet de cea mai bună calitate, televiziune digitală, IPTV, dar şi cel mai sigur spaţiu de găzduire de date din România, servicii combinate de date şi voce şi un program permanent controlat şi îmbunătăţit de Customer Care. 
FIGURA 1.1 Compania Romtelecom
1.1 Misiunea, viziunea şi valorile companiei Romtelecom
Misiunea companiei este de a furniza cu promptitudine servicii de telecomunicaţii şi divertisment de încredere, care se dezvoltă permanent.
Romtelecom este compania furnizoare de servicii care stabileşte standardele în România, depăşind aşteptările clienţilor, angajaţilor și acţionarilor, în domeniul furnizării de soluţii de comunicaţii, divertisment şi tehnologia informaţiei de cea mai bună calitate (viziunea companiei).


Fisiere în arhivă (1):

  • Cercetarea Calitatii Serviciilor Romtelecom in Localitatea Sibiu.doc

Imagini din acest licență Cum descarc?

Bibliografie

1. Balaure, V., Adăscăliţei, V., şi colab., Marketing, Ediţia a II-a revăzută şi adăugită, Editura Uranus, Bucureşti, 2002.
2. Băjescu A., Sisteme personale de comunicaţii, editura Teora, Bucureşti, 2000.
3. .Birotică, ediţia a II-a Universitatea Babeş- Bolyai, editura Risoprint, Colecţia Evrica, Cluj Napoca, 2005.
4. Brândaşu Paul Dan, Cernuşă Dan, Vrânceanu Diana, Marketing, Editura Universităţii Lucian Blaga, Sibiu, 2001.
5. Cătoiu Iacob, Bălan Carmen, Popescu Ioana Cecilia, Orzan Gheorghe, Vegheş Călin, Dăneţiu Tiberiu, Vrânceanu Diana, Cercetări de marketing, Editura Uranus, Bucureşti, 2002.
6. Cătoiu Iacob, Bălan Carmen, Popescu Ioana Cecilia, Orzan Gheorghe, Vegheş Călin, Dăneţiu Tiberiu, Vrânceanu Diana, Cercetări de marketing. Tratat, Editura Uranus, Bucureşti, 2009.
7. Dobrota V., Pieţe digitale în telecomunicaţii, Editura Mediamira, Cluj-Napoca, 1998.
8. Harrison John, Curs de secretariat, Traducere din limba engeză după ediţia a IX a a lucrării, Iulia Stoica, Editura ALL, Bucureşti 1996.
9. Hinescu Arcadie, Marketing general, seria didactică, Alba Iulia, 2005.
10. Kotler Philip, Armstrong Gary, Principiile Marketingului, Ediţia a IV-a, Editura Teora, Bucureşti, 2008. 
11. Kotler Philip, Keller Kevin, Managementul Marketingului, Ediţia aV-a, Editura Teora, Bucureşti, 2008.
12. Mateescu Adrian, Sisteme şi reţele GSM, Editura Tehnică, Bucureşti, 1999.
13. Maxim Emil, Gherasim Toader, Marketing, editura Economică, Bucureşti, 2000.
14. Pop Ioana, Curs de birotică, Editura AcademicPres, Cluj- Napoca, 2004.
15. Popa Silviu Claudiu, Birotică pentru economişti, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 2005.
16. Rădulescu T., Reţele de telecomunicaţii, Editura Thalia, Bucureşti, 2002.
17. Redeş Alexandru, Petrescu Viorel, Răducanu Ileana, Pleşea Doru Alexandru, Merceologie industrială, Editura Eficient, Bucureşti, 1999.
18. Reuter Margit Gatjens, Behrens Claudia, Manual de secretariat şi asistenţă managerială, traducere din limba germană Alexandru Schulz, Editura Tehnică, Bucureşti 2001. 
19. Stremţan Filimon, Moisă Claudia, Bolog Andreea, Cercetări de marketing, Seria Didactică, Alba Iulia, 2006.
20. Nicolescu Ovidiu, Verboncu Ion, Management, editura Economică, Bucureşti, 1999.
Resurse în format electronic
1. www.romtelecom.ro


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 9€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!