Cercetarea Calitatii Serviciilor Romtelecom in Localitatea Sibiu

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 6
CAPITOLUL 1. PREZENTAREA COMPANIEI ROMTELECOM
1.1 Misiunea, viziunea si valorile companiei Romtelecom 8
1.2 Evolutia si traditia companiei Romtelecom 10
1.3 Echipa de conducere, consiliul de administratie si actionarii companiei Romtelecom 13
1.4 Politica de conformitate 15
1.5 Servicii Romtelecom 16
1.6 Oamenii din Romtelecom 17
CAPITOLUL 2. ROLUL SISTEMELOR DE TELECOMUNICATII IN ACTIVITATEA UNEI INSTITUTII
2.1. Aspecte generale 18 
2.2. Retele de telecomunicatii 19 
2.2.1.Reteaua telefonica 19 
2.2.2. Retele de telefonie celulara 20 
2.2.3. Reteaua telex 24 
2.2.4. Retelele hertziene 24 
2.2.5. Retele teleinformatice 25 
2.2.6. Retele specializate 25 
2.3. Echipamente de telecomunicatii 26 
2.3.1. Telefonul 26 
2.3.2. Interfonul 27 
2.3.3. Centrale telefonice private 29 
2.3.4. Curierul electronic 30 
2.3.5. Modemuri 31 
2.4. Tehnologii si servicii moderne 32 
2.4.1. Comunicatiile prin fibre optice 32 
2.4.2. Sisteme de comunicatii prin satelit 33 
CAPITOLUL 3. CERCETAREA CALITATII SERVICIILOR ROMTELECOM IN LOCALITATEA SIBIU
3.1. Scopul cercetarii 34
3.2. Obiectivele cercetarii 34
3.3. Ipotezele cercetarii 35
3.4. Alegerea surselor de informatii 35 
3.5. Alegerea modalitatii de culegere a informatiilor 35 
3.6. Analiza informatiilor 37 
CONCLUZII SI PROPUNERI 54
BIBLIOGRAFIE 56
ANEXE 58


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Calitatea superioara a produselor sau serviciilor oferite de firme constituie criterii de baza pentru obtinerea satisfactiei clientilor si profitabilitatii firmelor. Un nivel ridicat de calitate va determina o satisfactie mai deplina a clientului, permitand deseori reducerea costurilor, cresterea profitabilitatii si asigurarea competitivitatii produselor si serviciilor pe piata. 
Calitatea unui serviciu reprezinta activitatile intreprinderilor din sfera serviciilor care se deosebesc in multe privinte de activitatile desfasurate in intreprinderile producatoare de produse materiale, de aceea si perceperea calitatii serviciilor este mai dificila.
Am ales ca tema a lucrarii de disertatie ,,Studiul privind calitatea serviciilor Romtelecom in localitatea Sibiu."
Mi-am ales aceasta tema din mai multe motive. In primul rand aproape 90% din locuitorii localitatii unde am aplicat chestionarul sunt clienti ai companiei Romtelecom si am vrut sa aflu care este calitatea serviciilor oferite de aceasta companie iar in al doilea rand cercetarea pe care am realizat-o poate ajuta compania sa isi creasca vanzarile si in acest fel compania va ajuta la cresterea economiei. 
Lucrarea este structurata in trei capitole.
In primul capitol am evidentiat aspecte referitoare la prezentarea companiei Romtelecom, misiunea, viziunea si valorile Romtelecom, evolutia si traditia companiei, echipa de conducere, consiliul de administratie si actionarii Romtelecom, politica de conformitate, serviciile si oamenii din Romtelecom.
Capitolul al doilea cuprinde elemente teoretice despre retele de telecomunicatii (reteaua telefonica, de telefonie celulara, telex, hertziene, teleinformatice, specializate), echipamente de telecomunicatii (telefonul, interfonul, centrale telefonice private, curierul electronic, modemuri) si despre tehnologii si servicii moderne (comunicatiile prin fibre optice, sisteme de comunicatii prin satelit).
Ultimul capitol se axeaza pe studiul de caz bazat pe redactarea si aplicarea chestionarului in randul locuitorilor din localitatea Sibiu. Chestionarul s-a aplicat pe un esantion de 100 de persoane (acest numar de persoane a fost determinat cu metoda esantionarii sistematice aleatoare). 
Prin acest studiu de caz am incercat sa aflu care este calitatea serviciilor oferite de compania Romtelecom. In urma cercetarii a rezultat ca persoanele chestionate sunt clienti ai companiei Romtelecom, cea mai mare parte sunt multumiti de calitatea serviciilor, au o parere foarte favorabila despre companie, sunt multumiti de pretul serviciilor si de eficienta personalului companiei si considera ca Romtelecom isi promoveaza suficient serviciile. 
CAPITOLUL 1 PREZENTAREA FIRMEI ROMTELECOM
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu. 
Romtelecom ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, televiziune digitala, IPTV, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care. 
FIGURA 1.1 Compania Romtelecom
1.1 Misiunea, viziunea si valorile companiei Romtelecom
Misiunea companiei este de a furniza cu promptitudine servicii de telecomunicatii si divertisment de incredere, care se dezvolta permanent.
Romtelecom este compania furnizoare de servicii care stabileste standardele in Romania, depasind asteptarile clientilor, angajatilor si actionarilor, in domeniul furnizarii de solutii de comunicatii, divertisment si tehnologia informatiei de cea mai buna calitate (viziunea companiei).


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetarea Calitatii Serviciilor Romtelecom in Localitatea Sibiu.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Balaure, V., Adascalitei, V., si colab., Marketing, Editia a II-a revazuta si adaugita, Editura Uranus, Bucuresti, 2002.
2. Bajescu A., Sisteme personale de comunicatii, editura Teora, Bucuresti, 2000.
3. .Birotica, editia a II-a Universitatea Babes- Bolyai, editura Risoprint, Colectia Evrica, Cluj Napoca, 2005.
4. Brandasu Paul Dan, Cernusa Dan, Vranceanu Diana, Marketing, Editura Universitatii Lucian Blaga, Sibiu, 2001.
5. Catoiu Iacob, Balan Carmen, Popescu Ioana Cecilia, Orzan Gheorghe, Veghes Calin, Danetiu Tiberiu, Vranceanu Diana, Cercetari de marketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2002.
6. Catoiu Iacob, Balan Carmen, Popescu Ioana Cecilia, Orzan Gheorghe, Veghes Calin, Danetiu Tiberiu, Vranceanu Diana, Cercetari de marketing. Tratat, Editura Uranus, Bucuresti, 2009.
7. Dobrota V., Piete digitale in telecomunicatii, Editura Mediamira, Cluj-Napoca, 1998.
8. Harrison John, Curs de secretariat, Traducere din limba engeza dupa editia a IX a a lucrarii, Iulia Stoica, Editura ALL, Bucuresti 1996.
9. Hinescu Arcadie, Marketing general, seria didactica, Alba Iulia, 2005.
10. Kotler Philip, Armstrong Gary, Principiile Marketingului, Editia a IV-a, Editura Teora, Bucuresti, 2008. 
11. Kotler Philip, Keller Kevin, Managementul Marketingului, Editia aV-a, Editura Teora, Bucuresti, 2008.
12. Mateescu Adrian, Sisteme si retele GSM, Editura Tehnica, Bucuresti, 1999.
13. Maxim Emil, Gherasim Toader, Marketing, editura Economica, Bucuresti, 2000.
14. Pop Ioana, Curs de birotica, Editura AcademicPres, Cluj- Napoca, 2004.
15. Popa Silviu Claudiu, Birotica pentru economisti, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 2005.
16. Radulescu T., Retele de telecomunicatii, Editura Thalia, Bucuresti, 2002.
17. Redes Alexandru, Petrescu Viorel, Raducanu Ileana, Plesea Doru Alexandru, Merceologie industriala, Editura Eficient, Bucuresti, 1999.
18. Reuter Margit Gatjens, Behrens Claudia, Manual de secretariat si asistenta manageriala, traducere din limba germana Alexandru Schulz, Editura Tehnica, Bucuresti 2001. 
19. Stremtan Filimon, Moisa Claudia, Bolog Andreea, Cercetari de marketing, Seria Didactica, Alba Iulia, 2006.
20. Nicolescu Ovidiu, Verboncu Ion, Management, editura Economica, Bucuresti, 1999.
Resurse in format electronic
1. www.romtelecom.ro


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!