Cuprins
- INTRODUCERE 2
- CAPITOLUL 1 Comportamentul consumatorului 5
- 1.1 Notiunea si dimensiunile comportamentului consumatorului 5
- 1.2 Principalii factori care influenteaza comportamentul de consum 16
- 1.3 Procesul decizional de cumparare 24
- CAPITOLUL 2 Compania Coca-Cola în România 35
- 2.1 Scurt istoric al Companiei Coca-Cola 35
- 2.2 Mixul de marketing la produsele Coca-Cola 44
- 2.3 Pozitia Coca-Coca pe piata româneasca 59
- CAPITOLUL 3 Cercetarea preferintelor consumatorilor din
- Pitesti fata de produsele Coca-Cola 66
- 3.1 Metodologia cercetarii 66
- 3.2 Analiza informatiilor obtinute 75
- 3.3 Concluzii 86
- BIBLIOGRAFIE 89
Extras din licență
Astazi, când suntem cu totii martorii unei transformari extraordinare care are loc în societatea româneasca, este important pentru dezvoltarea noastra economica sa învatam din exemplele oferite de marile firme straine ce joaca un rol atât de important pe piata mondiala. Trebuie sa învatam ca succesul vine din munca, creativitate, inventivitate, curaj, tenacitate dar si din comunicativitate si sociabilitate.
Trecerea spre o economie de piata este singura si necontestata solutie de redresare, modernizare si dinamizare a economiei românesti. Practica mondiala a demonstrat ca într-o economie de piata sunt stimulate, fara restrictii, elementele ce duc la progres sanctionându-se însa incompetenta, gandirea închisa lipsita de o viziune prospectiva, imobilismul si rigiditatea.
Împletirea reusita dintre politica de distributie si cea de promovare au facut din Coca-Cola, firma cu cea mai cunoscuta marca de comert, centrul celei mai mari productii si a celui mai complex sistem de distributie din lume si mai ales cea mai importanta firma din domeniul bauturilor racoritoare.
Prezenta si în România, ea a reusit sa atraga atentia prin organizarea structurala ireprosabila, prin promovarea valorilor autentice, prin oferirea unui mediu stabil de lucru si de asemenea prin recompensarea pe masura muncii depuse.
Aceasta firma ce atrage în special persoanele tinere, dinamice, are avantajul de a recompensa material bine munca depusa, fiind un adevarat magnet pentru cei ce doresc sa-si realizeze o cariera bazata pe munca asidua si într-un mod modern.
Preview document
Conținut arhivă zip
- CAPITOLUL1.doc
- CAPITOLUL2.doc
- CAPITOLUL3.doc
- pag.34.doc
- Prima-pagina.doc