Cercetarea Preferintelor Consumatorilor pentru Cafea

Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Marketingul este acea functie a intreprinderii care identifica nevoile si dorintele clientilor, determina pietele care pot fi deservite cel mai bine si concepe produse, servicii si programe adecvate deservirii acestor piete. Scopul activitatii de marketing este de a-i satisface pe clienti intr-un mod profitabil, prin realizarea unor legaturi avantajoase cu acestia. Personalul de marketing nu poate atinge acest scop de unul singur, ci trebuie sa colaboreze strans cu alte categorii de personal din cadrul firmei si cu alte organizatii componente ale lantului de valori, pentru a oferi clientilor produse de o calitate superioara.
In contextul economico-social actual din Romania, a devenit tot mai evident faptul ca pentru a desfasura o activitate eficienta, sunt necesare atat cunoasterea, cat si transpunerea in practica a marketingului. Firmele au realizat importanta cunoasterii mediului extern si mai ales a pietei, pentru a face fata mai usor concurentei, pentru a se adapta cu rapiditate multiplelor si variatelor modificari survenite in mecanismele angrenajului economic.
Pentru S.C. Aliment Murfatlar S.R.L. regulile specifice economiei de piata au impus reconsiderarea functiei de marketing si plasarea ei in raporturi normale cu celelalte functii. Incorporarea activitatii de marketing in structura organizatorica a firmei a determinat reorganizarea acesteia, asimilarea viziunii de marketing precum si adoptarea instrumentarului de marketing, atat de necesar fundamentarii pe baze stiintifice a deciziilor manageriale.
Tema lucrarii o constituie "Cercetarea preferintelor cumparatorilor pentru cafea" - suport in stabilirea volumului si structurii gamei de cafea comercializata de S.C. Aliment Murfatlar S.R.L.
Lucrarea este structurata in cinci capitole, impartite pe doua mari planuri: unul teoretic si unul practic.
In primul capitol s-a evidentiat rolul esential al marketingului in cadrul organizatiilor si al societatii, punandu-se accent pe functiile marketingului la nivel microeconomic.
In al doilea capitol sunt prezentate coordonatele politicii de marketing in orientarea activitatii firmei moderne, mix-ul de marketing si componentele sale: produs, pret, distributie, promovare.
Al treilea capitol se opreste asupra comportamentului consumatorului, analizand factorii de influenta ai acestuia, precum si tipologia comportamentului de cumparare al individului. O importanta deosebita se acorda etapelor procesului de adoptare a deciziei de cumparare.
In al patrulea capitol, dupa prezentarea caracteristicilor merceologice ale detergentilor, se trece la prezentarea principalilor concurenti de pe piata detergentilor, pe plan mondial, continuand cu analizarea pietei autohtone.
In al cincilea capitol al lucrarii este prezentata S.C. Aliment Murfatlar S.R.L., punandu-se accent pe activitatea de marketing desfasurata in cadrul firmei. Se trece apoi la partea de cercetare propriu-zisa a pietei. Scopurile cercetarii au fost de identificare a preferintelor cumparatorilor pentru anumite marci de cafea, si utilizarea ulterioara a rezultatelor cercetarii in constituirea gamei sortimentale oferite spre comercializare, diverselor segmente de consumatori.
Lucrarea se incheie cu o serie de aprecieri personale asupra cailor de crestere a desfacerilor de cafea ale S.C. Aliment Murfatlar S.RL.
Capitolul 1
ROLUL ESENTIAL AL MARKETINGULUI IN CADRUL ORGANIZATIILOR SI AL SOCIETATII
Cap. 1.1. NECESITATEA MARKETINGULUI IN DESFASURAREA ACTIVITATII
INTREPRINDERII
In actualele conditii ale unei piete globale tot mai competitive, firmele nu pot supravietui decat printr-o activitate desfasurata la cel mai inalt nivel. Consumatorii se confrunta cu existenta unui numar mare de furnizori care cauta sa le satisfaca toate nevoile. Studii recente au demonstrat ca factorul esential al succesului unei firme il reprezinta cunoasterea si satisfacerea consumatorilor vizati, printr-o oferta superioara, iar marketingul este acea functie a unei firme insarcinata cu definirea categoriilor de consumatori vizate si a celor mai bune modalitati de a le satisface nevoile si dorintele la un nivel competitiv si profitabil.


Fisiere in arhiva (1):

  • Cercetarea Preferintelor Consumatorilor pentru Cafea.DOC

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!