Cererea si Oferta pe Piata Agricola si Agroalimentara
- Nota 8
- 78 pagini
- Marketing
Indrumator: Andrei Cebotarean
Extras din licenta Cum descarc?
Introducere Scopul final al tuturor activitatilor de producere si comercializare ale intreprinderilor agroindustriale trebuie sa fie satisfacerea necesitatilor consumatorului. Concurenta producatorilor, prognozarea situatiei pe piata prin analiza minutioasa a cererii, stabilirea diverselor grupe de consumatori, contribuie la ocuparea de catre fiecare agent economic a locului sau pe piata si, in consecinta, la evitarea dispozitiilor in evolutia economiei nationale. Conceptul modern de marketing, specific economiei de piata, prevede orientarea si mobilizarea agentilor economici pentru obtinerea de beneficii prin satisfacerea cerintelor pietei interne, care se compun din cererile specifice ale consumatorilor. Natura fiziologica a organismelor umane este indisolvabil legata de necesitatea consumului produselor alimentare, pentru a-si asigura existenta. Aceasta circumstanta determina cererea si necesitatea permanenta in produse agricole, ceea ce garanteaza continuitatea procesului de formare a cererii si ofertei. Scopul lucrarii date il constituie determinarea relatiei dintre cerere - oferta pe piata produselor agricole si agroalimentare. Pentru realizarea scopului lucrarii au fost trasate urmatoarele obiective: I. Bazele teoretice a cererii si ofertei pe piata agricola si agroalimentara. II. Caracteristica conditiilor si dezvoltarea economica a SRL "Popesteanca". III. Analiza relatiei cerere - oferta pe piata produselor agricole si agroalimentare. IV. Caile de perfectionare a relatiei cerere - oferta pe piata produselor agricole si agroalimentare in SRL "Popesteanca". Autorii monografiilor de baza folosite pentru elaborarea tezei de licenta: 1. Chiran A., Gindu E., Stefan G., Locar A., Doga V., 1999 - Agromarketing, Editura "Evrica", Chisinau. 2. Chiran A., Gindu E., 1997 - Marketing Agrar, Editura "Periscop", Iasi. 3. Chirca S.S., 2000 - Evolutia reformelor economice (de la economia planificata la cea de piata), Chisinau. 4. Certan S., 2001 - Politici agricole comune ale comunitatii economice europene, Chisinau. 5. Demetrescu M. C., 1973 - Marketing, Editura "Politica", Bucuresti. 6. Florescu M., 1980 - Economie mondiala, Editura "Academia", Bucuresti. 7. Munteanu V. A., 1996 - Marketing pentru toti, Editura "Meridianul", Chisinau. 8. Popovici D., 1998 - Marketing in economia de tranzitie, Compania Moldreclama, Chisinau. Sursele de la intreprindere folosite pentru elaborarea tezei de licenta: - Darea de seama pe anii 2001-2004; - Raportul financiar pe anii 2001-2004. Structura si volumul tezei de licenta.
Fisiere in arhiva (1):
- Cererea si Oferta pe Piata Agricola si Agroalimentara.doc
Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.