Comert Electronic

Cuprins licenta Cum descarc?

Capitolul 1. Consideratii privind comertul electronic 3
1.1. Internetul - baza a comertului electronic 3
1.2. Ce este comertul electronic? 4
1.2.1. Definirea comertului electronic 4
1.2.2. Diferente intre comertul electronic si cel traditional 6
1.2.3. Activitatile specifice comertului electronic 8
1.2.3.1. Distribuirea informatiilor 9
1.2.3.2. Lansarea comenzilor 10
1.2.3.3. Efectuarea platilor 10
1.2.3.4. Onorarea comenzilor 10
1.2.3.5. Service-ul si asistenta 11
1.2.4. Arhitectura unui sistem de comert electronic 12
1.3. Modele de comert electronic 14
1.3.1. Magazinul electronic (e-shop) 14
1.3.2. Magazinul universal electronic (e-mall) 15
1.3.3. Achizitia publica electronica 16
(e-procurement) 16
1.3.4. Licitatia electronica (e-auction) 16
1.3.5. Comunitatea virtuala (virtual community) 16
1.3.6. Furnizori de servicii pentru comertul electronic (e-service providing) 17
1.3.7. Brokeraj de informatii 17
1.3.8. Modele de publicitate 17
1.4. Tipuri de mecanisme ale comertului electronic 19
1.4.1. Mecanismul business-to-consumer (B2C) 20
1.4.2. Mecanismul business-to- business (B2B) 21
1.4.3. Mecanismul business-to-government (B2G) 22
1.5. Avantaje si dezavantaje ale comertului electronic 22
1.5.1. Avantaje 22
1.5.2. Dezavantaje 24
1.6. Legislatia romaneasca cu privire la comertul electronic 26
1.7. Problema securitatii in comertul electronic 27
1.8. Comertul electronic - o necesitate 27
1.9. Tendinta e-commerce spre c-commerce 28
1.10. Concluzii 30
Capitolul 2. Consideratii privind PHP si MySQL 31
2.1. Date generale despre aplicatiile Web 31
2.2. Limbajul PHP (Hypertext Preprocessor) 32
2.2.1. Aparitia si evolutia limbajului PHP 32
2.2.2. Ce este PHP? 33
2.2.3. Principiul de functionare - ce poate face PHP? 34
2.3. Programarea orientata-obiect in PHP 36
2.3.1. Aspecte generale 36
2.3.2. Tehnici de implementare ale programarii obiectuale 37
2.3.2.1. Incapsularea 37
2.3.2.2. Mostenirea 37
2.3.2.3. Constructori 38
2.3.2.4. Supraincarcarea 39
2.3.2.5. Polimorfismul 39
2.3.2.6. Serializarea 39
2.3.3. Folosirea utilitarului phpMyAdmin 39
2.4. Site-uri Web dinamice avand in spate o baza de date 40
2.5. PHP si MySQL 41
2.5.1. De ce PHP? 41
2.5.2. De ce MySQL? 42
2.6. Serverul de baze de date MySQL 42
2.6.1. Avantaje MySQL 42
2.6.2. Dezavantaje MySQL 44
2.6.2.1. Integritatea referentiala 44
2.6.2.2. Procedurile stocate 44
2.7. Concluzii 44
Capitolul 3. Solutie e-commerce bazata pe PHP si MySQL 46
3.1. Structura bazei de date 46
3.2. Paginile Web realizate 48
Bibliografie 58


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL1. CONSIDERATII PRIVIND COMERTUL ELECTRONIC
1.1. INTERNETUL - BAZA A COMERTULUI ELECTRONIC
Odata cu inceputurile Internetului un nou tip de afacere s-a profilat din ce in ce mai pronuntat pe plan international: comertul electronic (comertul online). Au aparut nenumarate site-uri si firme care se ocupa cu vanzarile en-gros de produse prin Internet, cu organizarea de licitatii online, cu furnizarea accesului contra-cost la pagini cu informatii, intr-un cuvant abordeaza o forma sau alta de comert electronic, un domeniu aflat in plina expansiune. Avantajul comertului online este evident: piata pe Internet creste exponential de la un an la altul. Un site bine lucrat, cunoscut si care ofera produse de calitate la preturi bune va avea mai multi vizitatori, mai motivati si mai inzestrati financiar decat "Consignatia" din coltul strazii.
Internetul este un mijloc foarte puternic pentru derularea comertului. Utilizarea Internetului la costuri scazute, reducerea timpului de introducere pe piata a bunurilor si serviciilor, posibilitatea transferului de informatii despre bunuri si servicii sub forma digitala, reducerea costurilor de distributie si transport, sunt doar cateva din avantajele utilizarii Internetului ca si mijloc de realizare a comertului.
Internetul reprezinta o platforma globala comerciala. Pe masura ce tehnologia Internetului avanseaza si apar probleme legate doar de viteza de transmitere a informatiilor, se constata ca acesta este cel mai convenabil mod de schimbare a informatiilor despre bunuri si servicii. Foarte multe firme considera Internetul ca fiind unul dintre "anagajatii" sai si cauta noi programe si aplicatii pentru managementul stocurilor care se aplica direct pe Internet. In plus, firmele pe langa vanzarea pe care o fac prin Internet, utilizeaza acest sistem pentru supravegherea clientilor, ofera informatii pentru media, ofera documente despre vanzarile efectuate, si asigura transferuri de fonduri.
Impactul adevarat al Internetului inca nu se vede. Internetul a afectat modul de conducere a afacerilor, invatamantul, relatiile sociale si politice. Ramuri industriale si firme sunt influentate de aplicarea acestui sistem, deja foarte multe persoane utilizand Internetul pentru comunicari interpersonale.
Ariile comerciale converg. Marile cresteri in domeniul B2B si B2C se vad in servicii precum edituri, media, finante, educatie, divertisment, aprovizionare cu software specializat, si cumpararea de produse en detail cum ar fi imbracaminte, incaltaminte, alimente si articole igienice. tilizarea pietelor electronice pe Internet devine o practica din ce in ce mai utilizata.
In 2001 KPMG a facut un studiu asupra utilizarii Internetului. Mai mult de doua treimi din cei intervievati au declarat ca folosesc Internetul pentru a cauta si utiliza informatii de pe un site Web extern. Jumatate dintre ei utilizeaza Internetul pentru a comunica cu proprii angajati. Doar 23 % utilizeaza Internetul pentru tranzactii de afaceri. Doar 5% accepta plati electronice si doar 30% doresc sa accepte aceasta forma de plata pentru bunuri si servicii comercializate. Motivul principal pentru care se creeaza un site Web este ca acesta creaza canale multiple pentru promovare si vinderea produsului si reduce costurile. Aproape 90% dintre intervievati au declarat ca lipsa de securitate este principala bariera in dezvoltarea comertului electronic. In jur de 80% au ridicat problema costurilor, a regulilor si a lipsei de modele de afaceri. In jur de 59% au o politica de securitate in ceea ce priveste adresele lor pe Internet. In jur de 31% utilizeaza tehnologii de codificare, iar 17% doresc sa adopte acest tip de tehnologii. In jur de 23% nu au nici un fel de protectie a datelor proprii.
O multitudine de firme utilizeaza Internetul pentru publicitate. Marketingul prin Internet este o oportunitate pentru a crea imaginea unei firme si pentru a atrage clienti. Firmele furnizeaza informatii tehnice si utilizeaza pagina de web ca o platforma pentru lansarea noutatilor firmei. Folosind propriul website ca pe un magazin, ele ofera produse si preiau comenzi.
In ceea ce priveste gradul de siguranta pe care comertul electronic il ofera clientilor si comerciantilor, atat clientii cat si firmele sunt foarte preocupati de diferitele incertitudini legate de comertul electronic. Se constata lipsa de incredere in ceea ce priveste securitatea datelor personale in timpul transferurilor in cadrul tranzactiilor electronice. Clientii sunt inca neincrezatori, dar expertii sunt de parere ca tranzactiile in comertul electronic au un grad mai mare de siguranta decat banalele cumparaturi efectuate prin cardul de credit.
Din punct de vedere al dimensiunii comertului electronic, tranzactionarea electronica a marfurilor si serviciilor constituie o extensie a comertului actual. Se obtine astfel o eficienta sporita, in sensul reducerii costurilor si in ceea ce priveste efectul marketingului si se imbunatateste relatia beneficiar-client.
Comertul electronic faciliteaza si cooperarea intre firme. Reduce costurile de marketing si de livrare, sustine strategia de marketing a firmei si ofera acces pe noi piete. In viitorul apropiat, comertul electronic va avea un impact puternic asupra competitivitatii firmelor. Comertul electronic nu este restrictionat de frontierele statelor dar depinde de existenta sau inexistenta retelelor de computere. Comertul electronic permite chiar si celor mai mici furnizori, indiferent de provenienta lor geografica, sa fie omniprezenti si sa faca afaceri in intreaga lume.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comert Electronic.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!