Posibilitati de Relansare pe Piata a Hotelurilor de pe Litoral

Cuprins disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE II
Cap 1. Premise ale relansarii hotelurilor de pe litoralul romanesc 1
1.1. Particularitatile marketingului hotelier 1
1.1.1. Continutul si rolul marketingului in industria hoteliera 1
1.1.2. Fundamentele pietei intreprinderii de turism 5
1.2. Potentialul turistic al litoralului romanesc al Marii Negre 7
1.3. Animatia in industria hoteliera 10
1.3.1. Caracteristici ale animatiei hoteliere 11
1.3.2. Tipuri de activitati de animatie desfasurate in hoteluri 13
Cap 2. Radiografia pietei turistice de pe litoralul romanesc al Marii Negre 16
2.1. Prezentarea bazei materiale turistice de pe litoral 16
2.1.1. Unitatile de cazare si alimentatie de pe litoral 17
2.1.2. Instalatiile de agrement de pe litoral 20
2.2. Forta de munca din industria hoteliera de pe litoral 23
2.3. Cererea turistica de pe litoral 25
2.4. Starea actuala a promovarii litoralului ca destinatie turistica 30
Cap 3. Directii de relansare pe piata a ofertei hoteliere de pe litoralul romanesc 34
3.1. ,,Ajustari" ale bazei materiale 34
3.2. ,,Revolutia" personalului 38
3.3. Includerea serviciilor de animatie in oferta hotelurilor de pe litoral 43
3.4. Profesionalizarea activitatilor de promovare a serviciilor hoteliere de pe litoral 47
CONCLUZII 51
BIBLIOGRAFIE
ANEXE


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
Subiectul pe care aceasta lucrare isi propune sa-l trateze in cele ce urmeaza il constituie competitivitatea redusa a majoritatii unitatilor hoteliere de pe litoralul romanesc al Marii Negre, pentru care incearca sa formuleze o serie de solutii de imbunatatire. Scopul acestei lucrari, surprins chiar in titlul lucrarii, este, prin urmare, de a identifica mijloacele de relansare pe piata a hotelurilor de pe litoral. 
Pentru aceasta, a fost necesara cercetarea, in prealabil, a ofertei hoteliere de pe litoral, respectiv identificarea punctelor tari si slabe, a oportunitatilor de dezvoltare si a amenintarilor. 
Structurata in 3 capitole, lucrarea expune, in cadrul primei parti, premisele relansarii pe piata a hotelurilor de pe litoral, evidentiind continutul si rolul marketingului in industria hoteliera, potentialul turistic al litoralului romanesc si particularitatile si tipologia activitatilor de animatie hoteliera. In a doua parte, este realizata o cercetare a pietei turistice de pe litoral, in care se analizeaza evolutia ofertei si a cererii turistice pe o perioada de 5 ani si performantele inregistrate de forta de munca, precum si starea actuala a promovarii litoralului ca destinatie turistica. Lucrarea se incheie prin prezentarea unor directii de relansare pe piata a ofertei hoteliere de pe litoralul romanesc, directii care au in vedere baza materiala, personalul, activitati de animatie si promovarea. 
Motivul alegerii activitatii slab competitive a unitatilor hoteliere de pe litoralul romanesc ca tema pentru aceasta lucrare are la baza experienta avuta in vara anului 2010, cand am ocupat postul de receptioner la un hotel de pe litoral, putand, astfel, sa observ procesul de prestare a serviciilor hoteliere de pe litoral si din perspectiva unui angajat. In urma experientei traite, am convingerea ca, prin eforturi asidue, litoralul romanesc se poate transforma intr-o destinatie turistica de nivel european. 
Baza materiala in mare parte invechita, uzata, infrastura generala deficitara, putinele posibilitati de petrecere a timpului liber, personalul necalificat si slaba promovare au contribuit la deteriorarea, de-a lungul timpului, a imaginii litoralului romanesc ca destinatie turistica. Reanimarea acestuia constituie un proiect complex, pe termen lung, care necesita implicarea si colaborarea optima intre autoritatile centrale, cele locale, organizatii patronale nationale si asociatii profesionale din domeniul cazarii, alimentatiei si activitatilor conexe si agentii economici cu activitate turistica si presupune un set de actiuni de optimizare a activitatii hotelurilor de pe litoral prin indepartarea pe cat posibil a inconvenientelor identificate, transformarea punctelor slabe ale ofertei hoteliere de pe litoral in puncte tari si valorificarea oportunitatilor de dezvoltare, cu sopul final de a satisface indeaproape cerintele efective si potentiale ale turistilor. 
Cap 1 PREMISE ALE RELANSARII HOTELURILOR DE PE LITORALUL ROMANESC
Relansarea pe piata a hotelurilor de pe litoral constituie o actiune complexa care se bazeaza in principal pe derularea unor activitati de marketing eficiente, avandu-se in vedere valorificarea potentialului natural si antropic existent in aceasta zona turistica?, precum si a celorlalte resurse - materiale, umane, financiare - disponibile. 
1.1 Particularitatile marketingului hotelier
Marketingul a aparut in S.U.A., initial in domeniul practicii economice, ca urmare a dezvoltarii sustinute a productiei bunurilor de consum, a dinamismului economic al societatii americane, ulteriror el reflectandu-se si in domeniul teroretic. Din cautarile firmelor cu scopul de a identifica modalitatile de a servi clientii, de a imbunatati eficienta si controlul functionarii intreprinderilor, s-a nascut ideea generala de marketing asa cum se prezinta astazi. 
1.1.1 Continutul si rolul marketingului in industria hoteliera
Conceptul de marketing defineste ca principal scop al activitatii economice satisfacerea cerintelor efective si potentiale ale consumatorilor individuali si utilizatorilor institutionali cu o eficienta economica si sociala maxima. Marketingul presupune asezarea in centrul preocuparilor intreprinderii cunoasterea si anticiparea nevoilor pietei pentru adaptarea productiei in scopul satisfacerii cerintelor actuale si de perspectiva ale consumatorilor si utilizatorilor prin conceperea, realizarea, promovarea si distributia rationala si eficienta catre acestia a bunurilor materiale si serviciilor. 
Literatura de specialitate ofera un numar impesionant de definitii al conceptului de marketing. Cea mai relevanta definitie apartine profesorului american Philip Kotler care, de altfel, este si considerat, pe drept cuvant, parintele marketingului modern: "Marketingul este un proces social si managerial prin care indivizi si grupuri de indivizi obtin ceea ce le este necesar si doresc prin crearea, oferirea si schimbul de produse avand o anumita valoare".


Fisiere in arhiva (13):

  • Posibilitati de Relansare pe Piata a Hotelurilor de pe Litoral
    • Anexe
      • ANEXA 1.doc
      • ANEXA 2.doc
      • ANEXA 3.doc
      • ANEXA 4.doc
      • ANEXA 5.doc
      • ANEXA 6.doc
      • ANEXE.doc
    • Cap 1.doc
    • cap 2.doc
    • Cap3.doc
    • CONCLUZII+BIBLIOGRAFIE.doc
    • CUPRINS + INTRODUCERE.doc
    • PRIMA PAG.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!