Comertul Electronic in Tranzactiile Internationale

Cuprins licenta Cum descarc?

Cuprins
Introducere
Capitolul I
Structura comertului electronic
1.1 Internet-ul si redefinirea afacerilor 5
1.2 Noua economie: concept 15
1.3 Ce este comertul electronic 25
1.4 Anatomia unui site de cybercommerce 35
1.5 Confidentialitatea si siguranta tranzactiilor pe internet. 40
1.6 Componente software si hardware pentru e-Commerce 42
Capitolul II
,,Info ghid" al afacerilor electronice
2.1 Analiza posibilitatilor de afaceri 52
2.2 40 de concepte pentru o intreprindere mica. 54
2.3 Protejarea ideilor 58
2.4 ABC - ul comercializarii 59
2.5 Modelele de afaceri 61
2.6 B2B sau comertul de schimb intre intreprinderi 71
2.7 Studiul pietei 73
2.8 Previziunile de vanzare 75
2.9 Lista strategiilor de promovare 78
Capitolul III
Comertul electronic in economia mondiala
3.1 Comertul electronic in cadrul Organizatiei 
Mondiale a Comertului 80
3.2 WEB mondial 81 
3.3 Cadrul juridic al comertului electronic 87
3.4 Fraude in comertul electronic. 96
3.5 Tendinte 2006 97
Capitolul IV
Prezentare generala a comertului electronic in Romania 101


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Incepand cu 1960 pana in prezent ce am fi putut crede despre o intreprindere care nu dispunea de telefon? 
Acelasi lucru vom crede incepand cu 2005 despre intreprinderile care nu vor dispune de site-uri pe internet si care nu vor utiliza noile tehnici de comunicare. Deja multe intreprinderi cer ca furnizorii lor sa fie conectati pentru a incheia contracte cu ele. Magazinul general a disparut de mult timp. Centrele comerciale si marile magazine au facut sa dispara practic ,,magazinele de la colt" si ,,tarabele". Comertul electronic va modifica si el modul de distributie a bunurilor si servicilor.
Peter F. Drucker, mentorul tuturor gestionarilor si administratorilor occidentali, chiar la 90 de ani, recunoaste prin aparitia comertului electronic, ca avem de a face cu o revolutie care se constata in modul de a aface afaceri dar si prin structura institutiilor de formare. ,,De acum in 30 de ani universitatiile asa cum le cunoastem nu vor mai exista" a spus el. ,,E_Learnig" va face parte din revolutia sociala. De exemplu dupa Comisia Europeana procentul de acces al adultilor la formare pe parcursul vietii trebuie sa se dubleze pana in 2005. Ati auzit de previziuni si ati citit interminabilele statistici cu privire la efectele internetului asupra economiei. Acum cativa ani internetul era un fenomen nou despre care majoritatea oamenilor nu stiau mare lucru. Insa acum el ne schimba modul de comunicare si de efectuare a afacerilor.
Internetul ofera astazi utilizatorilor posibilitatea de a cauta informatia la orice ora din zi sau noapte si de a comunica instantaneu datorita curierului electronic si formularelor electronice. Si iata acum ca datorita modului de cumparare prin ,,on-line" efectele internetului depasesc toate asteptarile noastre.
Comertul electronic ofera adesea vanzatorilor actuali posibilitatea de a-si mari clientela. Poate sa fie si un mijloc eficient de comercializare a produselor sau serviciilor si de expunere a produselor in stoc. In trecut comerciantii trebuiau sa ridice adevarate sali de expunere sau producerea unor cataloage scumpe pentru a da o imagine generala a produselor lor. Asadar internetul ofera acum un mijloc electronic pentru a ameliora strategia lor de marketing. 
Fie ca este utilizat un magazin virtual in locul unui magazin real sau ca este folosit pentru a va ameliora punctul de vanzare cu amanuntul, decizia de a realiza un site de comert electronic ar trebui sa se bazeze pe un plan si o pregatire solida si pe asteptari realiste cu privire la investitii si pe randamentul investitiilor. Ar trebui sa stabilit un plan cu privire la intreprinderea ,,on-line" exact asa l-ati face pentru o intreprindere care exista din punct de vedere fizic.
Dupa ,,Strategy Analytics" pana in 2004 piata mondiala a comertului electronic va cuprinde 14 miliarde de tranzactii anuale cu o valuare totala de 200 miliarde de dolari. 
Capitolul I
Structura comertului electronic
1.2 Internet-ul si redefinirea afacerilor
In mod traditional, investitiile in tehnologia informationala s-au orientat in sensul cresterii eficientei in interiorul fiecarei companii in parte .Aparitia Internet-ului, asa cum se stie, inseamna, ca mijloacele de comunicare traditionale (posta, fax, etc.) au fost depasite de noile cerinte de comunicare ale societatii, care au gasit in Internet o modalitate rapida, eficienta si economica de comunicare. El presupune, deopotriva, comunicare, tranzactii cu lumea exterioara, redefinirea afacerilor prin folosirea tehnologiei informatiei in scopul sporirii rentabilitatii economiilor,scaderea costurilor si crearea unor relatii durabile cu consumatorii, furnizorii si clientii.
Internet-ul s-a impus si datorita faptului ca utilizarea acestuia democratizeaza accesul la informatia de afaceri, la cultura, la stiinta, la educatie, faciliteaza derularea unui comert electronic, contribuind la dezvoltarea internationala a unei intreprinderi, la imbunatatirea calitatii vietii in general. Totodata, faciliteaza comunicarea interumana, constituirea de comunitati virtuale de oameni uniti prin pasiuni si idei comune, ignorind granitele politice, sociale si lingvistice. Facind un scurt istoric al Interne-ului, trebuie sa plecam de la cea mai dezvoltata tara a lumii, SUA, care, in 1968, a creat agentia ARPA-Advanced Research Projects Agency; in cadrul acestei agentii, universitatile, departamentele militare si de aparare ale tarii urmau sa coopereze in cadrul unor proiecte de cercetare comune; pentru gestionarea optima a informatiilor se impunea interconectarea calculatoarelor institutiilor printr-o retea. In 1975, cateva din limbajele si protocoalele de comunicare utilizate s-au standardizat:constituirea retelei DARPANET, toate calculatoarele din retea utilizand acelasi protocol TCP/IP-TRANSFER CONTROL PROTOCOL/INTERNET PROTOCOL. Aceasta retea a fost inlocuita treptat de mai multe retele, cele mai multe purtand numele backbones(exemplu MERIT NETWORKS, INC. Al companiilor MCI si IBM). La mijlocul anilor 80, multe colegii si universitati americane au fost conectate la Internet, putand in acest fel sa faca schimb de informatii despre cercetarile lor, despre diverse programe si proiecte. In anii 90 Internet-ul s-a deschis si in scopuri comerciale, in prezent in aceasta uriasa retea de retele fiind interconectate mai mult de 20 de milioane de calculatoare. Utilizarea Internet-ului s-a extins in majoritatea statelor dezvoltate asa cum rezulta din graficul nr. 1, care ne arata numarul de oameni server internet si din graficul nr. 2 care evidentiaza veniturile obtinute din comertul electronic.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comertul Electronic in Tranzactiile Internationale.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!