Competentele Profesionale si Cresterea Abilitatilor Necesare Resurselor Umane in Unitatea de Panificatie SC Alex Pan SRL

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 5
PARTEA I. CONSIDERATII GENERALE 6
CAP. 1. CONSIDERATII TEORETICE PRIVIND MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE IN AGRICULTURA 6
1.1. Definirea conceptului de management 6
1.2. Continutul managementului 8
1.3. Atributele managementului 10
1.4. Managementul resurselor umane 15
1.5. Rolul resurselor umane 17
1.6. Planificarea resurselor umane 19
1.7. Principalele probleme cu care se confrunta MRU 21
CAP. 2. COMPETENTE PROFESIONALE ALE ANGAJATILOR, MIJLOC DE ASIGURARE IN AFACERI. 26
2.1. Competente profesionale 26
2.2. Caracteristicile evaluarii competentelor profesionale si metode de evaluare 29
2.3. Performanta profesionala 31
2.4. Recompensele resurselor umane 33
PARTEA A II-A CONSIDERATII PROPRII 36
CAP. 3. DESCRIEREA FIRMEI SC ALEX PAN SRL, LOC. PASCANI, JUD. IASI 36
3.1. Descrierea firmei SC ALEX PAN SRL 36
3.2. Obiectivele afacerii 39
3.3. Definirea pietei 39
3.4. Produse si servicii 40
3.5. Ciclul de productie 41
3.6. Organizarea firmei si managementul acesteia 42
CAP.4. ELEMENTE DE EFICIENTA ECONOMICA 45
4.1. Eficienta economica, caractere generale 45
4.2. Profitul 46
4.3. Eficienta economica, cu privire la firma SC ALEX PAN SRL 48
CAP. 5. PROPUNERI PRIVIND IMBUNATATIREA COMPETENTELOR PROFESIONALE A ANGAJATILOR IN UNITATEA SC ALEX PAN SRL 50
5.1. Nevoia de competente profesionale 50
5.2. Evaluarea competentelor generale 51
CONCLUZII SI PROPUNERI. 55
BIBLIOGRAFIE 59


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Scopul acestei lucrari este de a oferi o prezentare si tot odata o analiza a competentelor profesionale si cresterea abilitatilor resurselor umane din cadrul companiei SC ALEX PAN SRL . Punctul de pornire al acestei lucrari a fost baza de cunostinte teoretice despre competentelor profesionale si abilitatile resurselor umane. Orice companie care doreste sa aiba o strategie de marketing bine definita trebuie sa ia in considerare toate competentele si aptitudinile personalului din firma dar si a calitatii produsului, pretul, distributia, plasarea si piata de desfacere a produselor. Astfel, pe parcursul acestei lucrari voi incerca sa determin in ce masura a reusit compania ALEX PAN sa imbine aceste elemente, carui element i-a acordat o importanta mai mare si care au fost efectele strategiilor aplicate.
Lucrarea este structurata pe doua parti, considerente generale si considerente proprii.
Prima parte este constituita din aspecte generale privind managementul resurselor umane si competentele profesionale ale angajatilor cat si performanta si recompensele acestora. 
In a doua parte m-am axat pe considerentele proprii asupra firmei SC ALEX PAN SRL. In capitolul 3, voi face o scurta prezentare a companiei pentru a intelege mai bine profilul sau si pentru a cunoaste valorile dupa care se ghideaza, precum si misiunea care sta la baza organizatiei. Mai apoi, in urmatoarele capitole, voi prezenta si analiza competentele profesionale ale angajatilor, mijloacele de asigurare a afacerii si strategiile de marketing pe fiecare element al mixului de marketing, iar la final voi prezenta concluziile aferente acestei lucrari, precum si o serie de propuneri.
Astfel, in subcapitolul referitor la produs, voi face o scurta prezentare a ofertei de produse a companiei si a atributelor acestora, urmata de prezentarea obiectivelor politicilor de produs si strategiilor adoptate si detalierea acestora. In cadrul acestui subcapitol ma voi concentra pe diferentierea produselor ALEX PAN fata de produsele firmelor concurente.
Mai departe, in subcapitolul referitor la pret, dupa ce vom expune obiectivele acestei politici, voi prezenta strategiile abordate. In subcapitolul referitor la distributie, vom arunca o privire asupra pietei painii si a produselor de panificatie si asupra mediul concurential al companiei ALEX PAN. In continuare, vom stabili obiectivele politicii de distributie si piata de desfacere a produselor si vom analiza diferite tipuri de strategii.
In ultimul capitol voi propune idei de strategii noi pentru eficientizarea economica a firmei dar si sugestii pentru imbunatatirea competentelor profesionale ale angajatilor 
Partea I. CONSIDERATII GENERALE
Cap. 1. CONSIDERATII TEORETICE PRIVIND MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE IN AGRICULTURA 
1.1. Definirea conceptului de management
Traim intr-o societate in care schimbarile se succed cu o mare rapiditate si in care, pentru lumea afacerilor, provocarile si obligativitatea schimbarii tin de domeniul normalitatii. Ori, fara resurse umane, capabile de schimbare si adaptare, de creativitate si competente profesionale multiple, organizatiile de orice fel sunt sortite esecului. In acest context oamenii reprezinta o sursa vitala, de azi si de maine a tuturor firmelor, care asigura supravietuirea, dezvoltarea si succesul acestora.
,,Omul e masura tuturor lucrurilor", afirma filozoful grec Pretoqoras, cea ce inseamna ca omul e capabil sa integreze orice solicitari prezente sau viitoare avand ca tinta omul, care trebuie sa le faca.
Conceptul de management a fost folosit inca din secolul XVIII, pentru prima data in tarile anglo-saxone si a definit activitati din sfera sportului (hipism) si a stiintei militare. Utilizarea ulterioara a acestuia a fost in domeniul politicii si al ziaristicii. In cadrul activitatilor economice s-a impus destul de tarziu, in secolul XX, mai ale in urma aparitiei lucrarii lui James Burnham in anul 1941 intitulata ,,The Managerial Revolution".
Din punct de vedere etimologic, termenul provine din latinescul ,,manus" - mana, de la care s-a format in limba italiana termenul de ,,mannegio" - prelucrare cu mana, trecand ulterior in franceza ,,manege" - loc unde sunt dresati caii, semnificatie ca a intrat si in vocabularul limbii romane prin cuvantul ,,manej". Din franceza termenul a trecut in engleza ,,to manage", care, pe langa semnificatia de ,,a conduce cu mana ferma", ,,a struni", semnifica si capacitatea de organizare rationala, coordonare competenta a activitatii grupurilor umane, orientate spre atingerea unui scop. Prin derivare, s-a ajuns la termenul de ,,manager" - conducator si ,,management" - a administra a gospodari. 
Termenul si-a imbogatit in continuare continutul, a capatat, in timp, o semantica deosebit de complexa, astfel incat cuvantul ,,management" a fost adoptat de majoritatea tarilor lumii.
Sintetizand, managementul reprezinta ,,ansamblul principiilor, metodelor, tehnicilor si a modalitatilor de conducere rationala a unor activitati diverse, menite sa asigure eficienta acestora si cresterea competitivitatii". 
Managementul reprezinta nu numai un ansamblu de metode, ci si un stil de actiune, care invata cum trebuie sa se faca mai eficace o anumita activitate ce se doreste a fi intreprinsa. El constituie, de asemenea, un mijloc cu ajutorul caruia schimbarile social-economice, tehnologice si politice pot fi cuantificate si difuzate in ansamblul unui sistem socio-economic.
In agricultura, managementul constituie o parte componenta a sistemului reprezentat de o anumita structura organizatorica, alcatuita dintr-un ansamblu de elemente. El are drept scop imbinarea optima a tuturor subsistemelor in vederea realizarii obiectivelor stabilite
1.2. Continutul managementului
Ca activitate de conducere, managementul inseamna:
- o munca specifica, un anumit de ocupatie bazata pe un volum important de cunostinte si rezultate practice;
- o functie, definind persoana sau grupul de persoane avand responsabilitati in directionarea si mersul unei exploatatii din agricultura sau a unei subdiviziuni a acesteia;
- o profesie, un domeniu de activitate bine definit, cu anumite sarcini la diferite nivele de conducere a activitatii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Competentele Profesionale si Cresterea Abilitatilor Necesare Resurselor Umane in Unitatea de Panificatie SC Alex Pan SRL.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

Bodescu D., Gavril S. - Economia si filiera produselor alimentare, sinteze si aplicatii 2012
Brezuleanu S., Ciurea I. V., Ungureanu G.- Management, Editura ,,Ion Ionescu de la Brad", Iasi 2005;
Brezuleanu S. - Management in agricultura, Editura Tehnopress, Iasi 2009;
Craiovan M. P. - Introducere in psihologia resurselor umane, Editura Universitara Bucuresti, 2006
Ciobanu I. - Management strategic, Editura Polirom, Iasi 1998;
Ciobanu I. - Strategii de management, Editura Universitatii ,,Al. I. Cuza" Iasi 
1994;
Consiliul National de Formare profesionale competente Profesionala (CNFP): Petre C., Grigorescu E., Mitroi E., Balan M., Caprini V. - Ghid practic al evaluatorului de competente profesionale 2005;
Dobre I., Voicu R.- Organizarea si strategia unitatilor agricole, Cursuri 2005
Mironiuc M. - Analiza economico - financiara, Ed. Sedcom Libris, Iasi 2006;
Niculescu E. si colab. - Marketing modern - concepte, tehnici, strategii, Ed. Polirom Iasi 200
Oancea M. - Managementul modern in unitatile agricole, Editura Ceres, Bucuresti 2003;
Rusu C. - Analiza si reglarea firmei prin costuri, Ed. Gheorghe Asachi, Iasi 1995
Radu S. - Tehnologia de prelucrare a produselor fainoase, Editura Samia,2011;
Stoica-Constantin A., Constantin T.- Managementul resurselor umane, Institutul European, Iasi 2002;
Tanasescu R. - Managementul in unitatile agricole, SC Paper Converting SA, Bucuresti 1995;
***www.listafirme.ro ; ***www.cautafirme.ro ;*** www.mfinante.ro


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!