Comportamentul Clientului Fata de Banci

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Capitolul I
Sistemul bancar si rolul acesteia in economie
1.1 Banca si activitatea bancara in timp si spatiu
1.2. Rolul si structura sistemelor bancare
1.2.1. Rolul bancilor in economie
1.2.2. Structura sistemelor bancare
1.3. Bancile comerciale si rolul lor in sistemul bancar 
1.4. Caracteristicile actualei crize financiare 
1.5. Cauzele declansarii crizei financiare globale
1.6. Efecte si consecinte ale crizei financiare in lume
CAPITOLUL II
COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE SERVICII
2.1 Continutul comportamentului consumatorului de servicii
2.2 Procesul decizional de cumparare in servicii
2.3. Fazele procesului decizional de cumparare in servicii
2.4. Factorii de influenta al comportamentului consumatorului de servicii
2.5. Comportamentul clientului persoana fizica
2.5.1. Factorii culturali
2.5.2. Etapele deciziei de cumparare a clientului persoana fizica
2.6. CREDITE PENTRU CLIENTELA
CAPITOLUL III
Comportamentul clientului - persoane juridice
3.1. Factori de influenta a comportamentului clientului persoana juridica
3.2. Luarea deciziilor
Capitolul IV
POLITICA DE PROMOVARE IN MARKETINGUL BANCAR
4.1. Rolul promovarii in sectorul bancar
4.2. Mijloace de promovare folosite
4.3. Modalitatile de fidelizare a consumatorilor de servicii financiare
4.4. Tranzactiile de marketing
4.5. Strategiile de formare a relatiilor preferentiale de marketing si de mentinere a consumatorilor de servicii financiare
CAPITOLUL V
Studiu de caz
COMPORTAMENTUL CLIENTILOR RAIFFEISEN BANK
5.1. Analiza financiara (cantitativa) a firmei solicitatoare a creditului
5.2. Puncte tari si puncte slabe ale analizei efectuate de Raiffeisen Bank
5.3. Ratingul de credit 
5.4. Ratingul de credite pentru determinarea performantei financiare la agentii economici
5.5. Ratingul de credite pentru determinarea performantei financiare la autoritatile publice locale
5.6. Determinarea performantei financiare la entitatile economice nou infiintate
5.7. Aspecte negative si pozitive ale grilei de rating Raiffeisen Bank
CONCLUZII
ANEXE
BIBLIOGRAFIE


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Luand in considerare slaba dezvoltare a pietei de capital din Romania si nevoia crescatoare de capitaluri a agentilor economici, se constata o crestere a rolului creditelor acordate de banci ca principala sursa de finantare a economiei reale.
In randul solicitantilor de credite exista si firme mai putin performante care pot conduce, in eventualitatea primirii de credite bancare, la nerecuperarea de catre banci a imprumuturilor acordate si, implicit, la pierderi in portofoliul de credite al acestora.
In aceasta lucrare este prezentat un studiu de caz al S.C. ROCON S.R.L. realizat pe baza metodologiei de acordare a creditelor pentru persoane juridice a al Raiffeisen Bank.
Orice analiza a solicitarilor de credite porneste de la calculul unui sistem de rate financiare care poate diferi de la o banca la alta, in functie de criteriile de analiza luate in considerare de catre acestea. Factorii cantitativi reprezinta un ansamblu de indicatori economico-financiari calculati pe baza datelor din situatiile financiare anuale si periodice. Evaluarea acestor indicatori de standing financiar va determina un scor al componentei cantitative prin care se apreciaza bonitatea financiara a clientului, respectiv capacitatea acestuia de a se achita de obligatiile convenite prin contractul de credit. Astfel sunt analizati indicatorii de nivel si principalele tipuri de rate, grupate in trei categorii: de profitabilitate, de risc si rate privind valoarea de piata si politica de dividend.
Pentru aprecierea performantei financiare, pe langa analiza indicatorilor de standing financiar (factori cantitativi), in capitolul III s-au luat in calcul si aspectele nefinanciare (factorii calitativi).
Sistemul de rating al creditelor este elaborat de banca in conformitate cu principiile si practica internationala tocmai pentru a diferentia nivelurile de risc in cadrul portofoliului de imprumuturi al bancii atat pentru evitarea unei concentrari a creditelor cu risc major si asigurarea managementului riscului de credite in vederea protectiei corespunzatoare a bancii, cat si pentru determinarea unui trend al standingului financiar al clientelei. 
S-a facut un studiu de caz simplificat pe metodologia de acordare a creditelor la Raiffeisen Bank si s-au comparat rezultatele obtinute la cele doua banci analizate in incercarea de a demonstra viabilitatea ambelor sisteme folosite la acordarea creditelor pentru persoane juridice: cel al Bancii Comerciale Romane, respectiv cel al Raiffeisen Bank.
Capitolul I
Sistemul bancar si rolul acesteia in economie
1.1 Banca si activitatea bancara in timp si spatiu
Activitatea bancara isi are originile in Antichitate, perioada in care bogatiile erau pastrate in temple, fapt ce aducea un anumit "profit" preotilor, pe langa recunoasterea templelor de catre populatie. In masura in care bunurile pastrate erau perisabile, modalitatea de pastrare era imprumutul de consumatie. Pentru deponenti se asigura plasarea bogatiei intr-un loc sigur, iar pentru preoti se realiza un profit. Dovada acestor practici este descoperirea de catre arheologi in Mesopotamia a tabelelor de contabilitate datand din 3400-2500 i.H.
O alta practica des intalnita in perioada antica era imprumutul cu dobanda, practica ce la inceput nu a putut fi controlata de autoritati, deoarece nu existau reglementari in domeniu. 
Imprumutul cu dobanda este reglementat mai tarziu prin Codul lui Hammurabi care este recunoscut cu prima reglementare in domeniu . Printre altele, Codul prevede si contractele d eimprumut pentru a caror recunoastere era nevoie sa fie vizate de functionari regali; si contractul de comision, stramosul contractului de cont curent de astazi.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comportamentul Clientului Fata de Banci.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!