Comunicare si Promovare. Rolul Out-Door in Publicitatea Stradala. Abordari ale Publicitatii Stradale in Municipiul Oradea

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
MOTIVATIA SI IMPORTANTA PUBLICITATII STRADALE
Capitolul 1. ASPECTE ALE POLITICII DE PRODUS .................. 1 
1.1 CONCEPTUL POLITICII DE PRODUS 1 
1.2 PRODUSUL IN MEDIUL DE MARKETING SI CA VALOARE DE INTREBUINTARE 2
1.3 CLASIFICAREA PRODUSELOR 3
1.4 CONTINUTUL POLITICII DE PRODUS 5
1.5 CICLUL DE VIATA AL PRODUSULUI 8
1.6 GAMA DE PRODUSE 9
1.7 PROCESUL DE ELABORARE A PRODUSELOR NOI SI COMPETITIVE PE PIATA 10
1.7.1 LANSAREA PRODUSELOR PE PIATA 10
1.7.2 MARCA PRODUSULUI SI CONDITIILE DE UTILIZARE A ACESTEIA 10
1.7.3 AMBALAREA SI ETICHETAREA PRODUSULUI 11
1.8 STRATEGIA DE PRODUS 11
1.8.1 STRATEGIA DIVERSIFICARII GAMEI DE PRODUSE 11
1.8.2 STRATEGIA DIFERENTIERII CALITATIVE A PRODUSELOR 11
Capitolul 2. DESPRE COMUNICARE SI INFLUENTARE ,,,,,,,,,,, 13
2.1 DESPRE COMUNICAREA PROFESIONISTA SI PUBLICITATE 14
2.2 SPATIUL CULTURAL SI MARKETINGUL 16
2.3 CERCETAREA DE MARKETING PENTRU PLANIFICAREA IDENTITATII FIRMEI 16
2.4 CERCETAREA CANTITATIVA 18
Capitolul 3. IMAGINEA PRODUSULUI SI A FIRMEI 20
3.1 ANALIZA NOTIUNII DE IMAGINE A PRODUSULUI 20
3.2 PRINCIPII GENERALE DE CREARE A IMAGINII PRODUSULUI 22
3.3 ARGUMENTAREA SI PERSUASIUNEA IMAGINII DE PRODUS 22
Capitolul 4. ABORDARI ALE PUBLICITATII STRADALE IN MUNICIPIUL ORADEA 26
4.1 PUBLICITATEA STRADALA IN MUNICIPIUL ORADEA - STUDIU DE CAZ 37
4.2 INTERPRETAREA REZULTATELOR UNUI STUDIU ELABORAT PE BAZA UNUI CHESTIONAR DE MARKETING 39
CONCLUZII GENERALE AFERENTE LUCRARII 55
REFERINTE BIBLIOGRAFICE 56
ANEXE 57


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Aceasta lucrare este structurata in patru capitole dupa cum urmeaza:
- capitolul 1 Aspecte ale politicii de produs, 
- capitolul 2 Despre comunicare si influentare,
- capitolul 3 Imaginea produsului si a firmei,
- capitolul 4 Abordari ale publicitatii stradale in municipiul Oradea.
Primul capitol se refera la politica de produs. In acest capitol sunt cuprinse informatii despre conceptul politicii de produs, despre produs in mediul de marketing, despre clasificarea produselor, despre continutul politicii de produs, despre ciclul de viata al produsului, despre gama de produse, despre procesul de elaborare a produselor noi pe piata, despre lansarea produselor pe piata, despre marca produsului, despre ambalarea si etichetarea produsului, despre strategii de produs, despre strategia diversificarii gamei de produse.
Al doilea capitol se refera la comunicare si influentare. In acest capitol sunt cuprinse informatii despre comunicarea profesionista si publicitate, despre spatiul cultural si marketing, despre cercetarea de marketing pentru planificarea identitatii firmei, despre cercetarea cantitativa.
Al treilea capitol se refera la imaginea produsului. In acest capitol sunt cuprinse informatii despre analiza notiunii de imagine a produsului, despre principii generale de creare a imaginii produsului, despre argumentarea si persuasiunea imaginii de produs.
Al patrulea capitol se refera la abordari ale publicitatii stradale in municipiul Oradea. In acest capitol sunt cuprinse informatii despre un studiu de caz referitor la publicitatea stradala in municipiul Oradea. Acest studiu de caz s-a bazat pe interpretarea rezultatelor unui chestionar de marketing.
MOTIVATIA SI IMPORTANTA PUBLICITATII STRADALE
Ca in multe alte domenii, si in cazul publicitatii stradale, Romania nu a facut nimic altceva decat sa copieze modele de succes. Tot ceea ce a mers si merge peste hotare (SUA, Marea Britanie, Franta, Germania), merge, cu modificarile de rigoare, si aici. 
Specialisti din lumea intreaga au incercat sa afle care este formula matematica a succesului in publicitatea stradala. N-au reusit. Un singur lucru este clar: succesul exista! Altfel nu ar fi aparut, numai in ultimii ani, in Romania, peste 10.000 de panouri stradale.
Publicitatea stradala urmeaza, firesc, dezvoltarea umana. In outdoor advertising, chiar daca vorbim de mesaje agresive, dezvoltarea este strans legata de dezvoltarea pe piata, de dezvoltarea unui comportament al consumatorilor. 
Oamenii din publicitate spun ca daca ai rezolvat problema mesajului din panoul stradal, ai rezolvat problema tuturor mesajelor, pe orice cale le-ai transmite. Si e adevarat, pentru ca o metoda mai eficienta de a crea, dar si de a lua pulsul pietei, nu exista.
Mesajul este peste tot! Ridicati ochii spre cer si vedeti un zepellin al celor de la BMW. Lasati ochii pe pamant si dati peste 10-15 mesaje (cam atatea sunt intr-o intersectie aglomerata). Rulati in spatele unui autobuz si, de pe capota motorului, va face semne o superba domnisoara care va invita la o bere Tuborg. Opriti masina in parcare si, pe stalpul de iluminat, noul telefon LG abia asteapta sa va spuna ce stie sa faca. 
Strada este o alta casa. Pare greu de crezut, dar asa este. Petrecem pe strada, in medie, conform ultimelor studii, in jur de 3 ore pe zi. Marele avantaj al strazii este ca nu prea iti ofera alternative. Pe strada mergi, pur si simplu. Si mai discuti cu partenerul sau partenera, daca exista. De plictiseala te mai uiti pe un panou, pe un televizor, pe un banner, pe o pictura pe bloc. 
Nu esti pe strada, nu existi! 58 din cele mai cunoscute branduri din lume sunt prezente, permanent, pe strada. Celelalte fac campanii integrate de publicitate in care, normal, panourile publicitare sunt la loc de cinste. 
Capitolul 1. ASPECTE ALE POLITICII DE PRODUS
1.1 CONCEPTUL POLITICII DE PRODUS
Politica de produs reprezinta o componenta esentiala a politicii globale de marketing intrucat nu se poate face un marketing eficient cu un produs de calitate indoielnica.
Produsul constituie o componenta de baza a mixului de marketing, unul dintre ,,ingredientele de baza" ale actiunii marketingului in cadrul pietei. Elementele componente ale mixului de marketing sunt cunoscute sub denumirea de cele ,,4P" din limba engleza: Produc, Price, Promotion and Place (Produs, Pret, Promovare si Desfacere).
Produsul este principalul punct de plecare in realizarea activitatilor de marketing desfasurate in cadrul pietei. Deciziile referitoare la alegerea produselor si caracteristicilor acestora implica investitii mari si sunt mai rigide, in sensul ca nu se poate modifica la fel de repede un produs ca un pret de vanzare. In aceste conditii, erorile comise in politica de produs sunt de cele mai multe ori iremediabile.
Deciziile referitoare la celelalte componente ale mixului de marketing (pret, promovare, distributie) sunt in mod nemijlocit subordonate deciziilor referitoare la produse si caracteristicile lor. In aceste conditii, deciziile referitoare la produse preced in mod logic si cronologic deciziile referitoare la celelalte elemente ale mixului de marketing.
Importanta produsului este determinata, in special, prin scopul sau de a satisface cat mai bine nevoile si dorintele consumatorilor. De aceea, fiecare producator urmareste sa realizeze un produs cat mai apropiat de preferintele consumatorilor, de o calitate cat mai buna si un pret accesibil pentru a fi preferat dintre varietatea de produse existente pe piata.


Fisiere in arhiva (2):

  • Comunicare si Promovare. Rolul Out-Door in Publicitatea Stradala. Abordari ale Publicitatii Stradale in Municipiul Oradea
  • Comunicare si Promovare. Rolul Out-Door in Publicitatea Stradala. Abordari ale Publicitatii Stradale in Municipiul Oradea
    • Comunicare si Promovare. Rolul Out-Door in Publicitatea Stradala. Abordari ale Publicitatii Stradale in Municipiul Oradea.doc
    • La parte introductiva.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!