Lucrări de Licență pentru domeniul Comunicare

doc

Publifobia sau Reacția Împotriva Publicității

INTRODUCERE Tema acestei lucrări se intitulează "Publifobia sau reacția împotriva publicității". Am abordat acest subiect din două motive suficient de importante pentru mine, încât să doresc să le expun aici, sub privirile și atenția dumneavoastră. În primul rând, publicitatea este un obiect pe care l-am îndrăgit încă din primul an de facultate. Mă fascinează această lume ireală, în care totul este perfect, tot ce este legat de imagine, televiziune și mi-aș dori să urmez o carieră în acest domeniu. Al doilea motiv este de fapt cel care a stat la baza alegerii acestei tematici, practic a ... vezi detalii

docx

Divorțul

INTRODUCERE Familia, solid organizată și constituind prima celulă a edificiului social, s-a coagulat încet și în timp îndelungat . Istoria civilizației omenești a cunoscut o fază în care nu se închegase încă noțiunea de familie. În epoca arhaică împreunările sexuale se făceau la întămplare, copilul născut astfel nefiind unit prin nicio legătură de tatăl sau de mama sa, ci era privit ca și copil al întregului trib. După ceva timp a apărut familia matriarhală fiind bazată pe rudenia în linie feminină, astfel copilul este legat concret de mamă prin faptul efectiv al nașterii. În fruntea famil... vezi detalii

doc

Televiziunea Românească în 2012

Introducere Televiziunea, spre deosebire de presa scrisă, încadrată publicistic în funcţie de specificul redactării, calitatea publicaţiei și adresabilitatea liniei editoriale, folosește un limbaj universal, foarte puţin diferenţiat pe genuri, deoarece are ca obiectiv transmiterea unui mesaj către un receptor căruia își propune să-i capteze total atenția. Acest obiectiv de surescitare a atenției publicului reprezintă unul dintre multiplele secrete ale seducţiei folosite de televiziune. O altă caracteristică importantă, care îi conferă, prin efecte, şi o importanţă sporită, este prezenţa oa... vezi detalii

docx

Strategii în Promovarea unui Produs

Introducere Pentru a avea succesul dorit pe piaţă, înainte de lansarea unui produs, trebuie să analizezi piaţa actuală, săobservi care sunt dorinţele şi aşteptările consumatorului şi apoi să decizi în ce privinţă şi cum vei acţiona. Studierea tuturor componentelor care alcătuiesc piaţa şi factorii care îl influienţează ajută întreprinderea la stabilirea unor obiective şi abilităţi realizabile prin intermediul utilizării diferitelor instrumente şi strategii. Pregătirea pieţei pentru produsul lansat urmăreşte crearea unui climat de interes, curiozitate şi răbdare, principalul element de acţ... vezi detalii

doc

Comunicare interculturală - conviețuirea între români și rromi și impactul proiectelor destinate integrării sociale a minorității rrome

INTRODUCERE Ina Zoon, în lucrarea sa, ,, La periferia societǎţii. Romii şi serviciile publice în România" afirma cǎ: “Istoria ultimului secol şi jumătate în Europa Centrală dezvăluie o situaţie paradoxală ; în ciuda modernizării naţiunilor sale, în pofida aderării lor treptate la sistemul de protecţie a drepturilor minorităţilor, potenţialul de conflict, bazat pe criterii etnice nu a dispărut în totalitate nicicând” Dacă Rousseau înţelegea prin democraţie regulă majorităţii, suveranitatea poporului, voinţa generală care era mult mai mult decât suma voinţelor individuale, în epoca noastră a... vezi detalii

docx

Nuditatea în presa scrisă

Capitolul 1 Presa scrisa 1.1. Istoric Constantin Antip in lucrarea sa "Contributii la Istoria Presei Romane"(Uniunea ziaristilor din R.P.R., Bucuresti 1964) arata ca adevaratele inceputuri ale presei in Romania, au avut loc spre sfarsitul celui de-al treilea deceniu al secolului al XIX-lea, cand procesul de destramare a feudalismului se intensifica, facand loc in acest fel relatiilor economice de tip capitalist. In aceasta vreme, cresc numeric si profesorii, fortele de productie, se dezvolta piata interna, se amplifica legaturile comerciale cu strainatatea. Apare in acest context dorinta un... vezi detalii

doc

Relații publice militare

INTRODUCERE Activitatea de relaţii publice în armată constituie o funcţie distinctă a conducerii şi constă în stabilirea, menţinerea şi dezvoltarea unor relaţii biunivoce între armată, ca instituţie publică, şi cetăţenii României Activitatea de relaţii publice în armată, ca şi în cazul sistemului civil, nu se desfăşoară la întâmplare, ci pe baza unei proiecţii sistemice care cuprinde o strategie de acţiune, o structură organizatorică, o tehnologie de construcţie şi mijloace tehnice şi financiare necesare Conform "R P - 1 INSTRUCŢIUNI PRIVIND ACTIVITATEA DE RELAŢII PUBLICE ÎN ARMATĂ" di... vezi detalii

doc

Comunicarea eficientă a funcționarului public

INTRODUCERE În viaţa noastră de fiecare zi în mod direct sau indirect , intrăm în relaţii fireşti cu funcţionarul public , aflat în cele mai diverse ipostaze . Funcţionarul public ni-l dorim să fie , în primul rînd un om civilizat , receptiv şi plin de solicitudine faţă de nevoile colectivităţii . Fiindcă datoria esenţială a funcţionarului public , începînd de la treapta cea mai înaltă , este să slujească cu credinţă şi responsabilitate , cît mai operativ şi corect pe toţi cei care i se adresează şi în slujba cărora se află . Actualizarea temei .Pentru un şef de succes comunicarea este o ... vezi detalii

doc

Copiii și Internetul de la Siguranță și Protecție la Utilizarea Internetului în Procesele Educaționale

Introducere Internetul, această tehnologie de ultimă oră care pătrunde din moment în moment tot mai aprig în vieţile noastre, tinde să cuprindă tot mai mult din timpul nostru de viaţă. Accesând în ziua de astăzi o pagină de Internet, o lume întreagă se deschide spre tine şi fiecare dintre noi îşi poate găsi pasiunile dorite. Observăm de la generaţie la generaţie un ritm accelerat în care educaţia şi toate celelalte domenii de interes se amplifică la nivel mondial. Tema asupra căreia m-am oprit este „Copiii şi Internetul, de la siguranţă şi protecţie la utilizarea Internetului în procesele ... vezi detalii

doc

Continuitate și discontinuitate în discursul politic comunist și postcomunist, analiză comparată - Nicolae Ceaușescu și Ion Iliescu

Introducere Comunicarea politică din România şi evoluţia ei, încă din nu-prea-îndepărtata perioadă de resticţii, presupune o întreagă colecţie de mesaje formulate diferit, transmise prin intermediul unor discursuri politice, care, în timp, îşi dovedesc utilitatea sau sunt sotite eşecului, rostite de actorii politici prezenţi pe scena politică a acelor vremuri. Comunicarea politică din România a debutat ca aparţinând unui partid unic, ierarhic, ca în armată. Comunicarea era deformată de conţinutul discursului oficial, era o comunicare standardizată, cu un limbaj unic, inclusiv în cadrul par... vezi detalii

doc

Persoana juridică în reglementările noului cod civil

INTRODUCERE Persoana juridică este definită de noul Cod civil ca fiind „orice formă de orga¬nizare care, întrunind condiţiile cerute de lege, este titulară de drepturi şi obligaţii civile" [art. 25 alin. (3)]. Dacă toate fiinţele umane sunt persoane, nu toate persoanele sunt fiinţe umane; există şi persoane juridice (morale). A doua categorie de subiecte de drept sunt aşa cum am subliniat - persoanele juridice. Aşadar, calitatea de subiect de drept nu este monopolul persoanelor fizice privite izolat, ci ea este recunoscută şi grupurilor de persoane constituite potrivit legii; ele au perso... vezi detalii

doc, ppt

Comunicarea Nonverbala în Domeniul de Business

INTRODUCERE Înainte de toate, aş dori să subliniez motivaţia alegerii temei de studiu: lucrez de peste douăzeci de ani în CEC Bank, cea mai veche Bancă din România şi în ultimii cinci ani am traversat împreună cu această Bancă un proces spectaculos şi plin de provocări: procesul de rebranding. În tot acest răstimp am fost preocupată de impactul comunicării în mediul bancar şi în special de influenţa exercitată de comunicarea nonverbală în procesul de rebranding al CEC Bank. Am ales astfel, să abordez în lucrarea de faţă subiectul comunicării nonverbale şi impactul în ceea ce priveşte suc... vezi detalii

docx

Machiajul ca Formă a Comunicării Nonverbale

Introducere În secolul în care trăim comunicarea imaginii interioare este un subiect tot mai des întâlnit, dar și prin ce canale exprimăm mesajele dorite. Decodificarea mesajelor se face mult mai ușor în prezent deoarece cu toții înțelegem ce dorește să exprime culoarea folosită atât la machiaj, cât și la vestimentație. De aceea machiajul fiecăreia dintre noi cât și felul în care arătăm și anume imaginea proprie este un simbol vizibil ce influențează relațiile cu cei din jur. În comportamentul nostru individual cât și în cel colectiv, machiajul ca și formă de comunicare are un rol din ce î... vezi detalii

doc

Limbajul Presei Românești din Secolul al xix-lea

Capitolul I. Istoria presei în secolul al XIX-lea 1.1. Dibuiri şi începuturi Inventarea tiparului pentru imprimarea cărţilor, a ziarelor şi a revistelor a însemnat o adevărată revoluţie materială şi spirituală în istoria culturii umane. Tiparului i s-a găsit, începand cu secolul al XVII-lea o întrebuinţare care avea să exercite o influenţă considerabilă asupra opiniei publice, presa periodică, ziare, reviste, foi volante etc. Deşi tiparul, bază tehnică şi materială a presei, a fost introdus în Ţara Românească la începutul secolului al XVI-lea, totuşi pe teritoriul patriei noastre, într... vezi detalii

doc

Rolul Comunicării Manageriale în Motivarea Angajaților

Managementul oricărei organizaţii, indiferent de tipul, mărimea, domeniul de activitate sau de mediul socio-cultural în care fiinţează, are drept unul dintre cele mai importante obiective, şi anume crearea unui sistem motivaţional eficient. Din acest motiv considerăm importantă existenţa unei preocupări faţă de aspectele implicate în motivarea angajaţilor. În acest sens, lucrarea prezentă va arăta rolul comunicării manageriale asupra motivării angajaţilor şi în ce măsură aceasta are influenţă în creşterea performanţelor profesionale ale acestora. Cercetarea lucrării este un studiu compar... vezi detalii

Hopa sus!