Lucrari de Licenta pentru Comunicare

doc

Strategie de Relatii Publice pentru ANCPI

De ce o asemena tema? Intai de toate, sa ne gandim la schimbarile majore la care a fost si inca mai este supusa tara noastra in urma procedurilor de aderare la structurile UE. Ani de reforme in toate domeniile de activitate, luni intregi de pregatire a dosarelor de aderare de catre mai marii tarii, succese inregistrate, progrese notabile, dar si dezamagirea insuccesului. Totul a inceput in anii `90 cu euforia americana, care avea sa devina ulterior un model de viata, de economie, de democratie si in final, un scop: acela de a trai si de a ne manifesta precum estul. Am inceput cu film... vezi detalii

doc

Continuitate si Discontinuitate in Discursul Politic Comunist si Postcomunist Analiza Comparata - Nicolae Ceausescu si Ion Iliescu

Introducere Comunicarea politica din Romania si evolutia ei, inca din nu-prea-indepartata perioada de restictii, presupune o intreaga colectie de mesaje formulate diferit, transmise prin intermediul unor discursuri politice, care, in timp, isi dovedesc utilitatea sau sunt sotite esecului, rostite de actorii politici prezenti pe scena politica a acelor vremuri. Comunicarea politica din Romania a debutat ca apartinand unui partid unic, ierarhic, ca in armata. Comunicarea era deformata de continutul discursului oficial, era o comunicare standardizata, cu un limbaj unic, inclusiv in cadrul par... vezi detalii

doc

Impactul Campaniilor Sociale Asupra Publicului din Romania

INTRODUCERE Am ales ca tema a lucrarii de licenta Impactul campaniilor sociale asupra publicului din Romania datorita multiplelor posibilitati de abordare pe care le ofera si a consecintelor ce pot face obiectivul unui studiu de caz. Am considerat ca un bun exemplu de campanie sociala este campania Femei in umbra. Umbre, un studiu de caz complex care apeleaza la comunicarea prin toate mijloacele mass-media, se foloseste de persoanele publice pentru un impact mai mare, are obiective clare si strategii foarte bine puse la punct. Lucrarea de fata este structurata in trei capitole avand drep... vezi detalii

doc

Fotbalul un Produs Media

Introducere Johann Cruyff, unul dintre cei mai mari fotbalisti din istorie, dar si unul dintre marii antrenori ai deceniului trecut, schita printre altele urmatoarea idee in prefata unei carti despre fotbal: ,,Cluburile de fotbal trebuie sa ramana exact acest lucru - cluburi. Ce inseamna asta? Sa realizeze ca au responsabilitati nu numai fata de investitori ci si fata de suporteri si de comunitatea locala. Cluburile trebuie sa se implice in viata comunitatii locale. " (www.fifa.com). Cruyff sintetizeaza o parte din temerile suporterilor la inceput de secol. Peisajul media s-a schimbat... vezi detalii

doc

Conceptul de Comunicare

CAPITOLUL I CONCEPTUL DE COMUNICARE. STRUCTURI DE COMUNICARE ORGANIZATIONALA 1.1. Ce se intelege prin comunicare Comunicarea este prezenta peste tot in jurul nostru. Cateodata nu ne dam seama de ea, alteori suntem multumiti ori nemultumiti de rezultatele pe care le obtinem in comunicare. In general vorbind, procesul comunicational este extrem de important pentru tot ce inseamna lume vie. Daca ne referim la persoane, este limpede ca doar ele folosesc cuvantul pentru a comunica dar comunicarea nu este un atribut exclusiv uman, deoarece constatam cu usurinta ca si alte fiinte comunica, evi... vezi detalii

doc

Simbolistica Imaginii in Discursul Publicitar

Acest nume, anthropos, arata ca in vreme ce toate celelalte vietuitoare nu cerceteaza, nu compara si nu examineaza (anathrel) nimic din ceea ce vad, omul, de indata ce a vazut (opope), aceasta inseamna ca a si examinat si judecat tot ce a vazut (opopen). De aici, asadar, numai omul dintre toate vietuitoarele a fost in chip potrivit numit anthropos, intrucat el examineaza ceea ce a vazut (anathron ha opope). Platon: Cratylos, 399c Capitolul Intai RENTABILITATEA SEMNULUI Imaginea este un proces ontologic; in ea fiinta se ofera intr-o manifestare vizibila dotata de sens. H. G. Gadamer 1... vezi detalii

doc

Criza Organizationala si Consecintele Ei asupra Imaginii Organizatiei

INTRODUCERE Tema de cercetare a acestei lucrari este studierea consecintelor crizei organizationale a Casei Nationale de Asigurari de Sanatate asupra imaginii sale sociale, in perioada ianuarie - aprilie 2003. Unul din motivele pentru care am ales aceasta institutie este faptul ca are vocatie nationala, cu alte cuvinte activitatea sa, serviciile pe care le ofera, problemele pe care le are, modul in care face fata crizelor, suscita interesul unor paturi largi ale populatiei. Imaginea organizatiilor publice cu vocatie nationala este foarte importanta pentru functionarea in cadrul societati... vezi detalii

doc

Limbajul Presei Romanesti din Secolul al XIX-lea

Capitolul I. Istoria presei in secolul al XIX-lea 1.1. Dibuiri si inceputuri Inventarea tiparului pentru imprimarea cartilor, a ziarelor si a revistelor a insemnat o adevarata revolutie materiala si spirituala in istoria culturii umane. Tiparului i s-a gasit, incepand cu secolul al XVII-lea o intrebuintare care avea sa exercite o influenta considerabila asupra opiniei publice, presa periodica, ziare, reviste, foi volante etc. Desi tiparul, baza tehnica si materiala a presei, a fost introdus in Tara Romaneasca la inceputul secolului al XVI-lea, totusi pe teritoriul patriei noastre, intr... vezi detalii

doc

Divertismentul de Televiziune - Mesaj Verbal si Vizual

Introducere Aceasta lucrare din cadrul disciplinei de orientare spre specializarea de baza Jurnalismul de televiziune este conceputa ca o trecere in revista a celor mai interesante structuri audiovizuale, vehiculate pe piata mediatica din ultimii 10-15 ani. Presa audiovizuala a dat nastere la unele ambiguitati conceptuale. Spre exemplu, care sunt raporturile dintre termenii unui tandem, utilizat destul de frecvent in productia de televiziune - gen/format TV? Devine tot mai vizibil faptul, cand ultima notiune din acest binom incearca s-o substituie pe cea dintai. Este justificata o asemen... vezi detalii

doc

Comunicare Publica

CAPITOLUL 1. COMUNICAREA PUBLICA 1.1. Comunicarea si domeniul public 1.1.1. Notiuni introductive Comunicarea joaca un rol crucial in situatii de criza. Atunci este solicitata in scopuri cognitive si afective pentru a se putea pastra imaginea institutiilor - distorsionata de criza - uzand de autenticitate si de capitalul de simpatie constituit anterior. Comunicarea implica schimbarea, ea putand deopotriva sa fie cauza sau efectul schimbarilor din structura sociala. S-a acordat multa atentie identificarii etapelor generale ale schimbarii in evolutia formelor sociale fundamentale. Este vo... vezi detalii

Hopa sus!