Lucrari de Licenta pentru Comunicare

doc

Campaniile Sociale - Latura Sensibila a Publicitatii

INTRODUCERE Publicitatea care prezenta perfectiunea, o lumea de poveste cu familii ideale si siluete perfecte s-a estompat incetul cu incetul. Astazi pentru a iesi din anonimat, reclamele incearca sa provoace publicul, sa-l faca sa vorbeasca despre ele, iar provocarea vizeaza emotiile. Pentru ca am realizat ca fac parte din targetul unor astfel de campanii, si pentru ca au avut influente asupra mea, am decis sa-mi aleg acesta tema. De asemenea ma intereseaza foarte mult si-mi doresc sa am posibilitatea de a crea campanii cu mesaj social, pentru ca implica foarte multa creativitate. Modul... vezi detalii

doc

Rolul Comunicarii in Scopul Diminuarii Incertitudinii Decizionale

INTRODUCERE Omul este o fiinta rationala si isi traieste viata luand un sir e decizii. Chiar si atunci cand nu decide el, isi stabileste un alt drum decat cel pe care l-ar fi stabilit decizionand personal. Fiecare dintre noi isi stabileste obiectivele si, in functie de acestea, alege. Am incercat sa expun in aceasta lucrare problemele care apar atunci cand gasirea unei solutii tine de mai multi indivizi, cu valori si culturi diferite, fiecare dintre ei cunoscand limitat realitatea si nici unul viitorul, insa solutia aleasa de catre acestia afecteaza pe "toti" intr-o masura mai m... vezi detalii

doc

Patologiile Comunicarii in Organizatia Militara

INTRODUCERE Studiul comunicarii in cadrul organizatiilor a aparut din necesitatea normala de a obtine performanta. A comunica poate insemna a informa, a explica, a impartasi, a deroga un ordin, a influenta, a convinge, a manipula, a asculta, a uni si motiva pentru a actiona. Toate acestea pot avea influente asupra fiintarii organizatiilor. Scopul general al comunicarii este schimbarea, iar prin cuvant, omul are la indemana cel mai puternic si mai comod mijloc de influentare a semenilor. Realizarea performantei comunicative este conditia de care are nevoie organizatia militara pentru indep... vezi detalii

doc

Business English Metaphors

INTRODUCTION This paper analyses the role of metaphors in business culture. As an abstract field of discourse, the world of business makes use of a remarkable variety of more concrete, every day lexis to explain complex interrelations. Words and phrases from one semantic field are used to function in another area: business discourse. In short, business communication seems to live by metaphors. In order to make themselves understood and successfully communicate in international business, interlocutors need to make use of, namely decode and encode adequate figurative language. Acquiring the ... vezi detalii

doc

Abilitati de Comunicare

INTRODUCERE Prezenta lucrare cuprinde importante notiuni referitoare la abilitatile si comportamentul uman in practica de comunicare, atat in viata de zi cu zi cat si in domeniul afacerilor. Am ales aceasta tema deoarece consider ca abilitatile de comunicare si comportamnetul nostru in societate sunt destul de importante, iar uneori acestea pot juca un rol foarte important in viata si/sau cariera noastra, mai ales daca ne alegem o profesie unde avem de a face cu oamenii. Oameni de diferite ,,talii" care in mod subtil si chiar obligatoriu ,,cer" o anumita conduita. In aceasta l... vezi detalii

doc

Comunicare prin Cultura - De la Cultura Umanista la Tehnocultura

Cuvant inainte Comunicarea reprezinta un moment important al culturii, este momentul prin care aceasta se socializeaza, actionand modelator asupra indivizilor umani. Comunicarea vehiculeaza intotdeauna o informatie relevanta fie pentru o experienta directa, traita de catre un individ sau un grup de indivizi, fie pentru una imediata, asimilata post festum. In absenta posibilitatii de reproducere a unei experiente umane consumate, prin intermediul unei informatii actuale in cadrul unui proces comunicational, nu poate fi imaginat progresul omenirii in plan cultural. Acest progres este insotit... vezi detalii

doc

Rolul Comunicarii Manageriale in Motivarea Angajatilor

Managementul oricarei organizatii, indiferent de tipul, marimea, domeniul de activitate sau de mediul socio-cultural in care fiinteaza, are drept unul dintre cele mai importante obiective, si anume crearea unui sistem motivational eficient. Din acest motiv consideram importanta existenta unei preocupari fata de aspectele implicate in motivarea angajatilor. In acest sens, lucrarea prezenta va arata rolul comunicarii manageriale asupra motivarii angajatilor si in ce masura aceasta are influenta in cresterea performantelor profesionale ale acestora. Cercetarea lucrarii este un studiu compar... vezi detalii

doc

Publicitatea

Argument In postmoderna noastra paradigma a comunicarii, constructele de tip mass-media au devenit obiectele preferate ale cercetarii sociologice, filosofice, politice si lingvistice. Care este sensul acestui demers? Ce se schimba atunci cand intelegem ce inseamna comunicarea in postmodernitate? Ce relevanta poate avea pentru existenta cotidiana a fiecaruia dintre noi, un mod critic de raportare la fenomenul publicitar? Aceste sunt doar o mica parte dintre intrebarile care si-au castigat statutul de a fi esentiale pentru evul contemporan. Ele sunt esentiale, deoarece un raspuns potrivit la... vezi detalii

doc

Reflectarea Minoritatilor in Presa

ARGUMENT O simpla analiza a situatiei actuale, ne-ar duce la concluzia ca minoritatile nationale din Romania sunt putin promovate in presa, in primul rand din cauza unor deficiente de comunicare intre reprezentantii minoritatilor nationale si jurnalisti. Am constata ca interesul jurnalistilor pentru comunitatile etnice a crescut in ultimii ani, insa modul in care se relateaza despre acestea ramane inca bazat pe stereotipuri sau referiri la evenimente culturale. Reprezentantii mass-media sunt de opinia ca responsabile pentru aceasta situatie sunt organizatiile minoritatilor nationale, c... vezi detalii

doc

PR cu Resurse Limitate in Organizatia Studentilor din Universitatea Babes-Bolyai

Putem spune ca in mai toate universitatile exista un numar foarte mare de studenti care se confrunta cu lipsuri mari de cunostinte in ceea ce priveste structura, organizarea, invatamantul, sistemele adoptate de universitati (Sistemul Bologna), necunoasterea cadrului academic, curriculei de predare, structura examenelor si alte astfel de probleme importante. Studentul trebuie sa mai stie care este rolul si locul lui in universitate precum si drepturile lui, drepturi ce sunt foarte bine delimitate si expuse in Statutul Studentului, in cazul nostru in ,,Statutul Studentului din Universitatea B... vezi detalii

Hopa sus!