Lucrari de Licenta pentru Comunicare

doc

Efectele unui Proces de Rebranding Esuat

Introducere Sa ne imaginam doua situatii, in acelasi cadru, cu aceiasi oameni, aceeasi ora, aceeasi zi. In prima situatie, iesi din casa, imbracata cu o pereche de pantaloni lejeri si un tricou simplu si cu o pereche de adidasi albi. In mana ai o sacosa de plastic cu care te duci la supermarket. In graba te-ai dat cu un parfum cu miros de vara, nu mai tii minte cum se numea, desi il folosesti de mai bine de 1 an. Acum situatia a doua. Iesi din casa, te imbraci cu blugii de la Levi's si tricoul de la Zara si te incalti cu adidasii de la Nike. Iti iei geanta de la Hermes ca e mai incapatoare... vezi detalii

docx

Strategii in Promovarea unui Produs

Introducere Pentru a avea succesul dorit pe piata, inainte de lansarea unui produs, trebuie sa analizezi piata actuala, saobservi care sunt dorintele si asteptarile consumatorului si apoi sa decizi in ce privinta si cum vei actiona. Studierea tuturor componentelor care alcatuiesc piata si factorii care il influienteaza ajuta intreprinderea la stabilirea unor obiective si abilitati realizabile prin intermediul utilizarii diferitelor instrumente si strategii. Pregatirea pietei pentru produsul lansat urmareste crearea unui climat de interes, curiozitate si rabdare, principalul element de act... vezi detalii

docx

Comunicarea intre Politia de Proximitate si Comunitate

Introducere Concept relativ nou pentru Romania, Politia de Proximitate a fost implementata deja in mai multe state europene din necesitatea de a-i apropia pe oamenii legii de comunitate, dupa ce tehnica si motorizarea i-au indepartat de strazi. Rolul acestor politisti este prevenirea dificultatilor cu care se confrunta cetatenii, pornind de la o buna cunoastere a zonei si totodata evaluarea permanenta a riscurilor care pot ameninta societatea civila. Prin Politie de Proximitate se intelege politia de anturare, apropiere si de legatura cu cetatenii, in scopul promovarii active a ordinii si... vezi detalii

doc

Reality Show-ul

Introducere Actualitatea si importanta temei investigate. Televiziunea evolueaza sub ochii nostri, in ultimii douazeci de ani, practicile in jurnalismul european si nord-american s-au schimbat. O problematica de foarte mare actualitate in analizele autorilor occidentali este specificul modelului actual de jurnalism, cu toate rezervele si limitarile pe care le implica teoretizarile. Studiul televiziunii, a grilei tv, a emisiunilor, si in cazul nostru a reality-show-lui e o materie academica relativ noua,in comparatie cu studiul altor mijloace de comunicare, precum literatura sau arta. Chia... vezi detalii

doc

Tipurile de Strategii de Promovare a Vanzarilor

INTRODUCERE Promovarea vanzarilor cuprinde ansamblul metodelor si tehnicilor care vizeaza stimularea rapida si provizorie a comprtamentului efectiv prin oferirea unor avantaje financiare sau materiale. Prin acest mijloc se modifica oferta de baza a intreprinderii si se propune o oferta promotionala temporara. Prezenta lucrare prezinta tipurile de strategii de promovare a vanzarilor adoptate de compania Coca Cola cu scopul de a atrage clienti si de a creste rentabilitatea investitiilor. Lucrarea de fata este structurata in trei capitole prezentand o abordare practica a strategiilor de p... vezi detalii

doc, ppt

Comunicarea Nonverbala in Domeniul de Business

INTRODUCERE Inainte de toate, as dori sa subliniez motivatia alegerii temei de studiu: lucrez de peste douazeci de ani in CEC Bank, cea mai veche Banca din Romania si in ultimii cinci ani am traversat impreuna cu aceasta Banca un proces spectaculos si plin de provocari: procesul de rebranding. In tot acest rastimp am fost preocupata de impactul comunicarii in mediul bancar si in special de influenta exercitata de comunicarea nonverbala in procesul de rebranding al CEC Bank. Am ales astfel, sa abordez in lucrarea de fata subiectul comunicarii nonverbale si impactul in ceea ce priveste suc... vezi detalii

doc

Dezvoltarea Agroturismului in Soveja - Vrancea

INTRODUCERE Dupa decembrie 1989, turismul romanesc a intrat intr-o noua etapa, si anume aceea a reformei economice, a asezarii sale pe principiile economiei de piata. Reforma este un proces profund, de durata si supus actiunii unor factori mai mult sau mai putin cunoscuti. Ca urmare, in momentul actual,turismul romanesc se afla intr-o situatie de criza. Inflatia a facut ca tarifele si preturile practicate de hotelurile si restaurantele din statiunile traditionale de turism sa fie inaccesibile pentru majoritatea consumatorilor. Pe de alta parte, veniturile populatiei sunt destinate in intre... vezi detalii

docx

Machiajul ca Forma a Comunicarii Nonverbale

Introducere In secolul in care traim comunicarea imaginii interioare este un subiect tot mai des intalnit, dar si prin ce canale exprimam mesajele dorite. Decodificarea mesajelor se face mult mai usor in prezent deoarece cu totii intelegem ce doreste sa exprime culoarea folosita atat la machiaj, cat si la vestimentatie. De aceea machiajul fiecareia dintre noi cat si felul in care aratam si anume imaginea proprie este un simbol vizibil ce influenteaza relatiile cu cei din jur. In comportamentul nostru individual cat si in cel colectiv, machiajul ca si forma de comunicare are un rol din ce i... vezi detalii

doc

Publifobia sau Reactia Impotriva Publicitatii

INTRODUCERE Tema acestei lucrari se intituleaza "Publifobia sau reactia impotriva publicitatii". Am abordat acest subiect din doua motive suficient de importante pentru mine, incat sa doresc sa le expun aici, sub privirile si atentia dumneavoastra. In primul rand, publicitatea este un obiect pe care l-am indragit inca din primul an de facultate. Ma fascineaza aceasta lume ireala, in care totul este perfect, tot ce este legat de imagine, televiziune si mi-as dori sa urmez o cariera in acest domeniu. Al doilea motiv este de fapt cel care a stat la baza alegerii acestei tematici, ... vezi detalii

doc

Comunicarea in Spatiul Public

Argument Comunicarea face parte din viata de zi cu zi si este modalitatea prin care transmitem idei, sentimente, emotii si pareri, pentru a socializa, negocia si influenta. Am ales tema ,,Comunicarea in spatiul public", deoarece comunicarea este cea mai importanta componenta a vietii noastre, caci, indiferent in ce mod, suntem nevoiti sa comunicam. Chiar daca nu o facem verbal, comunicarea nu poate fi negata. Nici chiar atunci cand cineva nu vrea sa raspunda sau, in cazul in care o persoana sta pur si simplu ca o statuie, chiar si atunci respectivul exprima ceva. Comunicarea este cea... vezi detalii

Hopa sus!