Lucrari de Licenta pentru Comunicare

doc

Televiziunea Romaneasca in 2012

Introducere Televiziunea, spre deosebire de presa scrisa, incadrata publicistic in functie de specificul redactarii, calitatea publicatiei si adresabilitatea liniei editoriale, foloseste un limbaj universal, foarte putin diferentiat pe genuri, deoarece are ca obiectiv transmiterea unui mesaj catre un receptor caruia isi propune sa-i capteze total atentia. Acest obiectiv de surescitare a atentiei publicului reprezinta unul dintre multiplele secrete ale seductiei folosite de televiziune. O alta caracteristica importanta, care ii confera, prin efecte, si o importanta sporita, este prezenta oa... vezi detalii

pdf

Comunicarea in Situatii de Criza

Introducere Astazi, termenul de ,,criza" a intrat in vocabularul cotidian. El este folosit frecvent riscand sa se demonetizeze datorita suprautilizarii. In medicina, stiintele economice, sociologie, diplomatie, relatiile internationale, se discuta despre criza - ca evolutie a unei boli, despre criza sistemului financiar-bancar, criza sociala, criza politica, criza in relatiile dintre state, etc. In fiecare organizatie, indiferent de domeniul de activitate, exista preocupari legate de disfunctionalitatile ce pot aparea in interiorul ei si care sunt capabile sa puna in pericol func... vezi detalii

doc

Managementul Riscurilor Culturale in Proiecte

Introducere Proiectele de dezvoltare a turismului din Romania au avut un caracter restrans fiind organizate la nivel national in targuri de turism sau crearea de catre stat a unor oferte turistice ce se adresau paturilor medii sau sindicatelor. In aceste oferte existau preturi avantajoase ce stimulau oamenii sa isi faca vacantele pe litoralul romanesc sau la munte. Noutatea acestui proiect se datoreaza faptului ca pentru prima data pe langa targurile turistice externe aducem o mostra de ce inseamna Romania, ce este de descoperit odata ce turistul alege sa faca un sejur in tara noastra. A... vezi detalii

pdf

Implementare Sistem de Management al Calitatii in Administratia Publica - Studiu de Caz

I.INTRODUCERE 1.Abordarea si dezvoltarea managementului calitatii Conceptul de calitate nu este o inventie a timpurilor moderne. Respectarea standardelor de realizare a produselor este intalnita inca de la fenicieni si egipteni. Conceptul a fost conturat mai bine in evul mediu si imbunatatit continuu de-a lungul timpului, evoluand spre dezvoltarea unui domeniu cu proceduri si metodologii specifice de lucru. Spre deosebire de primele incercari in acest sens, evolutia tehnologiei pune la dispozitia managerilor instrumente eficiente pentru imbunatatirea calitatii managementului intern ... vezi detalii

doc

Persoana Juridica in Reglementarile Noului Cod Civil

INTRODUCERE Persoana juridica este definita de noul Cod civil ca fiind ,,orice forma de orga!nizare care, intrunind conditiile cerute de lege, este titulara de drepturi si obligatii civile" [art. 25 alin. (3)]. Daca toate fiintele umane sunt persoane, nu toate persoanele sunt fiinte umane; exista si persoane juridice (morale). A doua categorie de subiecte de drept sunt asa cum am subliniat - persoanele juridice. Asadar, calitatea de subiect de drept nu este monopolul persoanelor fizice privite izolat, ci ea este recunoscuta si grupurilor de persoane constituite potrivit legii; ele au... vezi detalii

doc

Strategii de Promovare a Imaginii si a Produselor in IMM-uri

CUVANT INAINTE Din 1990, Relatiile Publice fac parte din ce in ce mai mult din peisajul socio-economic romanesc. Daca pana in decembrie 1989, putini erau cei care au avut ocazia, sa auda despre acest tip de activitate, in prezent ea nu mai constituie o noutate pentru firmele mari in special. Spun, firmele mari in special, pentru ca acest domeniu este unul necunoscut si confundat adesea cu alte domenii, de catre firmele mici sau mijlocii. Diversele companii, organizatii, institutii guvernamentale de stat, organizatiile non-guvernamentale, organizatii non-profit, institutiile de invatamant u... vezi detalii

docx

Nuditatea in presa scrisa

Capitolul 1 Presa scrisa 1.1. Istoric Constantin Antip in lucrarea sa "Contributii la Istoria Presei Romane"(Uniunea ziaristilor din R.P.R., Bucuresti 1964) arata ca adevaratele inceputuri ale presei in Romania, au avut loc spre sfarsitul celui de-al treilea deceniu al secolului al XIX-lea, cand procesul de destramare a feudalismului se intensifica, facand loc in acest fel relatiilor economice de tip capitalist. In aceasta vreme, cresc numeric si profesorii, fortele de productie, se dezvolta piata interna, se amplifica legaturile comerciale cu strainatatea. Apare in acest context ... vezi detalii

docx

Declaratia de principii - suport etic al organizatiei

1.1.Organizatia - definitii si teorii contemporane Figura 1.1. Functionare a Relatiilor Publice Organizatiile sunt grupuri de persoane aflate in relatii sociale si psihologice. Interdependentele si interactiunile dintre persoane, grupuri de persoane si organizatii sunt focalizate pe realizarea de scopuri comune stabilite in prealabil de catre membrii acestora. Analiza grupurilor si structurilor sociale confirma faptul ca societatea exista prin diversele moduri in care sunt organizate relatiile interumane, caracteristica de baza a societatii umane fiind cooperarea, existenta acesteia fiind ... vezi detalii

doc

Participiu si gerunziu in romana si engleza

Verbul. Definitie si clasificari din perspectiva contrastiva Verbul este cea mai complexa parte de vorbire din sistemul limbii. Importanta functionala a verbului este relevata in majoritatea tratatelor de gramatica si de lingvistica generala. Complexitatea acestei parti de vorbire este conditionata de faptul ca verbul apare in limba ca unitate cu functie denominativa, dar si ca element central al unitatilor comunicative, indeplinind rolul de centru predicativ al enuntului. Cu alte cuvinte, verbul are un dublu rol in limba. Pe de o parte, cuvintele din clasa verbului denumesc un segment conc... vezi detalii

pdf

Analiza comunicationala a Campaniei Electorale a lui Traian Basescu, noiembrie, 2004

INTRODUCERE Actorii politici isi joaca ,,rolul politic" in sfera publica. Mass-media este principala sursa de informare, de promovare sau denigrare a actorilor politici si nu este intotdeauna obiectiva. Astfel, imaginea publica a personajelor politice este conturata, in primul rand, pe baza informatiilor pe care mass-media le prezinta publicului. Comunicarea politica este o sursa de informare a publicului si implica un ansamblu de tehnici si strategii de comunicare si persuasiune menite de a convinge populatia si confundata, multa vreme, cu comunicarea electorala. Efectele comunicarii ... vezi detalii

Hopa sus!