Comunicarea manageriala in cadrul IM Calaras Divin SA

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere ... pag.3
Capitolul I. Comunicarea in cadrul organizatiei ..pag.6
1.1. Esenta, etapele si formele de comunicare .. .pag. 6
1.2. Bariere in comunicarea manageriala ..pag.19
Capitolul II. Comunicarea manageriala in cadrul 
IM "Calaras Divin" S.A .pag. 32 
2.1. Caracteristica generala si financiara a 
IM "Calaras Divin" S.A. ... ... pag. 32
2.2. Forme de manifestare a comunicarii in cadrul 
SA ,,Calarasi Divin" .pag. 43
Capitolul III. Perfectionarea comunicarii manageriale .pag. 48
3.1. Metode si strategii de crestere a eficientei procesului comunicational in cadrul SA ,,Calarasi Divin" ..pag.48
3.2. Feedback-ul: metoda de imbunatatirii a comunicarii .pag.55
Incheiere . . ...pag.61
Bibliografie . .. ..pag.63
Rezumat .. ... . pag. 66
Anexe .pag. 67


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Actualitatea temei. Comunicarea in general si comunicarea manageriala in special, este o caracteristica fundamentala a existentei fiind socotita ca o dimensiune esentiala, atat in viata personala cat si cea profesionala.
Comunicarea reprezinta o conditie obligatorie, nu numai pentru functionarea oricarei organizatii, ci chiar a stabiliri celor mai elementare relatii interumane. Toate functiile manageriale sunt realizate cu ajutorul comunicarii, ca un proces de intelegere intre oameni cu ajutorul transferului de informatie.
Importanta acordata comunicarii manageriale in organizatii se datoreaza faptului ca, aceasta reprezinta un instrument de conducere cu ajutorul caruia managerul isi poate exercita atributiile si functiile specifice.
Pornind de la importanta acordata comunicarii manageriale in intreprinderi, putem considera aceasta tema ca actuala, datorita implicatiilor profunde ce le are, in atingerea performantelor si obiectivelor in cadrul unei organizatii. In interiorul organizatiei, problema comunicarii manageriale, este adesea vazuta si poate pe buna dreptate, cauza tuturor relelor si a disfunctiilor organizatiei. In domeniul comunicarii, managerul este pus in situatii de a evalua oameni si evenimente si de a elabora solutii rapide si eficiente. Pentru aceasta managerul trebuie sa dispuna de o serie de abilitati si aptitudini comunicationale care, manuite cu indemanare vor conduce la rezolvarea favorabila a situatiilor. 
Efectul comunicarii manageriale asupra caracterelor si moralului subordo-natilor este evident, sub aspectele in care, fiecare angajat are convingerea ca aduce o contributie importanta succesului institutiei, fiind atrasi de un tel si avand sentimentul ca fac parte dintr-o organizatie de succes. Atitudinile si motivatiile oamenilor care lu-creaza intr-o organizatie, au la baza nevoia ca ei sa se simta implicati, informati si pregatiti sa participe la deciziile care ii afecteaza. Cu cat complexitatea sarcinilor este mai mare, cu atat nevoia de integrare si coordonare este mai mare si sistemul de comunicare manageriala al unei organizatii este un mecanism cheie pentru realizarea acestei integrari si coordonari.
In contextul acestor idei generale, privitoare la conditiile unei comunicari eficiente intr-o organizatie, a fost elaborata prezenta lucrare. 
Scopul lucrarii este acela de a pune in evidenta toate aspectele comunicarii in procesul de management, de a identifica problemele de comunicare din cadrul IM ,,Calaras Divin" S.A. prin intermediul studierii sistemului sau managerial pentru a evidentia o posibilitate de imbunatatire a procesului de comunicare in cadrul acestei companii.
Obiectivele lucrarii sunt urmatoarele:
- identificarea rolului pe care il are activitatea de comunicare in ansamblul activitatilor desfasurate in cadrul unei firme;
- prezentarea caracteristicilor fiecarui tip de comunicare manageriala ce poate exista in cadrul unei organizatii, elementele procesului de comunicare, nivelurile la care poate avea loc comunicarea;
- determinarea barierelor in calea comunicarii manageriale si a modalitatilor de inlaturare sau atenuare a consecintelor acestora;
- caracteristica generala a intreprinderii IM ,,Calaras Divin" S.A. si a procesului comunicational in cadrul acesteia;
- prezentarea unor metode de perfectionare a procesului comunicational in cadrul organizatiilor din Republica Moldova. 
Structura tezei: teza este structurata in introducere, trei capitole, incheere, lista bibliografiei, rezumat in limba engleza, anexe.
In Introducere este aratata actualitatea temei de cercetare, scopul si obiectivele lucrarii, este aratata structura tezei. 
In primul capitol, ,,Comunicarea in cadrul organizatiei" este caracterizata esenta procesului comunicarii manageriale, sunt descrise etapele procesului de comunicare si formele de comunicare in cadrul organizatiei. Sunt descrise barierele care apar in calea comunicarii manageriale, cauzele acestora si modalitatile de evitare. 
In capitolul doi ,,Comunicarea manageriala in cadrul IM "Calaras Divin" S.A" este caracterizat procesul comunicational la intreprinderile autohtone in baza exemplului unei intreprinderi concrete - IM "Calaras Divin" S.A". Este efectuata caracteristica generala si financiara, sunt evidentiate formele de manifestare a comunicarii in cadrul SA ,,Calarasi Divin".
In al treilea capitol ,,Perfectionarea comunicarii manageriale" sunt prezentate metodele si strategiile care ar putea duce la cresterea eficientei procesului comunicational in cadrul SA ,,Calarasi Divin" si este analizat rolul feedback-ului ca metoda de imbunatatirii a comunicarii. 
In Incheiere sunt prezentate concluziile si recomandarile rezultate din elaborarea lucrarii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comunicarea manageriala in cadrul IM Calaras Divin SA.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. A?o??e??o, T. ? ?p. ?o??y???a??? ? ????ece.- M.: ?e???c, 2007.- 315 c.
2. Barbulescu, C. Economia si Gestiunea Intreprinderii.- Bucuresti: Editura Economica, 1995. - 384 p. 
3. Barbulescu, C. Economia si Gestiunea Intreprinderii. Editia a II-a.- Bucuresti: Editura Economica, 1999. - 416 p. 
4. Candea, R., Candea, D. Comunicare manageriala: Concepte, deprinderi, strategie.- B.: Ed. EXPERT, 1996.- 358 pag.
5. Chelcea, S. Comunicarea nonverbala in spatiul public.- B.: Ed. Tritonic, 2004.- 184 pag. 
6. Drucker P. Inovatia si sistemul antreprenorial. -  Bucuresti: Editura Enciclopedica, 1993.
7. ?py?ep, ?. ?a?a?? ?e?e???e??a ? XXI ?e?e.??e??oe ?oco??e. Moc??a:- ??????c, 2007.- 240 c?p. 
8. Ignat, Ion si a. Economie politica. - Bucuresti, Editura Economica, 1998. - pag. 574.
9. Istocescu, A. Stategii si Managementul Strategic al Firmei.- Bucuresti: ASE, 2003.- 146 pag. 
10. ????, ?. ?a? pa??o?ap??a?? c ?e? y?o??o, ?o??a y?o??o ? ??e y?o??o (4-e ???a??e).- M.: A?????a ????ec ?y?c, 2008 ?.- 204 c?p.
11. Lacombe, F. Rezolvarea dificultatilor de comunicare.- B.: Ed.: Polirom, 2005.- 224 pag.
12. Margulescu, D., Stanescu, C., David, I. Analiza Economico-Financiara.- Bucuresti: Ed. Oscar Print, 1999.- 442p. 
13. Mihailescu, N., Raducan, M. Analiza Activitatii Economico-Financiare.- Bucuresti: Ed. Victor, 2005.- 293p. 
14. Mec?o?, M., A??ep?, M., ?e?oyp? ?. ?c?o?? ?e?e???e??a. -  M.: ?e?o, 1992. -  670 c?p.
15. Mop?ap??, ?. Map?e????o??e ?o??y???a???. ???e?p?po?a???? ?o?xo?.- ???.: ???ep, 2001 ?o?.- 864 c?p.
16. Mucchielli, A. Arta de a comunica. Metode, forme si psihologia situatiilor de comunicare.- B.: Ed. Polirom, 2008.- 254 pag.
17. ?a?apo?, M. Macco?a? ?o??y???a??? ? co?pe?e??o? ??pe: ?e?o?o?o??? a?a???a ? ?pa????a ?cc?e?o?a???. ???.2.- Moc??a 2002.- 240 c. 
18. Nicolescu, Ovidiu, Verboncu Ion. Management. -  Bucuresti: Ed. Economica, 1998. -  344 p.
19. Nicolescu, O. Management si eficienta. -  Bucuresti: Ed. Nora, 1994. -  340 p.
20. Prutianu, S. Manual de comunicare si negociere in afaceri. Vol. I: Comunicarea.- B.: Polirom, 2000.- 328 pag.
21. Prutianu, S. Manual de comunicare si negociere in afaceri. Vol. II: Negocierea.- B.: Ed.: Polirom, 2000. - 280 pag. 
22. Prutianu, S. Antrenamentul abilitatilor de comunicare. Limbaje ascunse.- B.: 
Ed. Polirom, 2005.- 368 pag.
23. Peretti, A., Legrand, J.-A. Tehnici de comunicare.- B.: Ed. Polirom, 2001.- 392 pag.
24. Panisoara, I.-O. Comunicarea eficienta. Editia a III-a, revazuta si adaugita.- B.: Ed.: Polirom, 2007.- 432 pag.
25. ?o?a?o? A., ?a???o A. Map?e????o??e ?o??y???a???.- M.: ??c?o, 2006. - 432 c.
26. ?o?e??o?, ?. Teop?? ?o??y???a???.- Moc??a, 2001.- 656 c?p.
27. Samuel C. Certo. Managementul modern.- B.: Editura Teora, 2002.- p. 406-408. 
28. ?ap?o?, ?. Macco??e ?o??y???a??? ? ?e??a??a??po?a??e.- M.: A???a-?pecc, 2008. 256 c?p. 
Surse internet: 
29. ,,Calarasi-Divin" ? ,,Acorex Wine Holding" ?o?y? ?o?o??o???? ??c?op???e ?oc?a??? ? ?occ??, http://vinoclub.ru/news/64.html
30. Cornescu, V. s.a. Management -  de la teorie sa practica. Manual electronic.- B.: Universitatea din Bucuresti, 2004,
http://ebooks.unibuc.ro/StiinteADM/cornescu/index.htm
31. Purcarea, A. Management. Manual electornic.- B.: Universitatea din Bucuresti, 2003, http://ebooks.unibuc.ro/StiinteADM/management/index.htm
32. Siteul companiei SA "Calarasi Divin", www.calarasdivin.md
33. ?o??y???a??? ? ?e?e???e??e, http://examen.od.ua/shpora/comnunications.html
34. Site-ul holdingului ,,Casa de comert ,,Fabrica interrepublicana de vinuri", http://www.mmvz.ru/
35. Comunicarea, www.fwd.aiesec.ro/


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!