Conducerea si Organizarea Activitatii de Cercetare de Marketing - SC Petrom SA

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 3
CAPITOLUL 1: PREZENTAREA GENERALA A S.C PETROM S.A 4
1.1 SCURT ISTORIC 5
1.2 ANALIZA SITUATIEI ECONOMICO-FINANCIARE 7
1.3 MEDIUL DE MARKETING 11
1.3.1 MEDIUL EXTERN 13
1.3.2 MEDIUL INTERN 16
1.4 PIATA S.C PETROM S.A 25
CAPITOLUL 2: ORGANIZAREA ACTIVITATII DE MARKETING LA 
S.C PETROM S.A 29
2.1 LOCUL ACTIVITATII DE MARKETING IN STRUCTURA 
ORGANIZATORICA A S.C PETROM S.A 30
2.2 ATRIBUTIILE SI SISTEMUL DE RELATII ALE DIVIZIEI DE 
MARKETING 32
2.3 STRUCTURA INTERNA A DIVIZIEI DE MARKETING 35
CAPITOLUL 3: ORGANIZAREA SI CONDUCEREA ACTIVITATII DE 
CERCETARE DE MARKRTING LA S.C PETROM S.A 39
3.1 ASPECTE TEORETICE PRIVIND ORGANIZAREA SI CONDUCEREA
ACTIVITATII DE CERCETARE DE MARKETING 39
3.2 TIPOLOGIA CERCETARILOR DE MARKETING DESFASURATE LA 
S.C PETROM S.A 41
3.3 PROIECTAREA SI IMPLEMENTAREA CERCETARII DE MARKETING
- STUDIU DE CAZ- 
CERCETARE DIRECTA PRIVIND CONSUMUL DE BENZINA EURO PLUS PE
PIATA BUCURESTIULUI 44
CONCLUZII 51 
ANEXE 55
BIBLIOGRAFIE 63


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
In conditiile socio - economice contemporane, orice intreprindere este preocupata de anticiparea evolutiei vietii sale si a mediului in care isi desfasoara activitatea, in vederea unei cat mai bune adaptari la exigentele impuse de clienti si concurenti, carora trebuie sa la faca fata cu succes.
Rolul primordial in realizarea acestor obiective revine ,,marketingului".
Voi prezenta in cele ce urmeaza cateva definitii plastice ale marketingului :
- Marketingul este stiinta de a satisface clientii mai bine decat concurenta obtinand un profit si asigurand prosperitatea pe termen lung.
- Marketingul este stiinta prin care o nevoie este transformata intr-o afacere profitabila.
- Marketingul este stiinta de a lupta pe un ,,teatru de operatie" numit piata in vederea ,,cuceririi" clientului.
In cadrul acestei discipline, un rol important il ocupa cercetarea de marketing, motiv pentru care prezenta lucrare transpune in practica rezultatele utilizarii acestui instrument valoros pe care managerii il au la dispozitie in vederea luarii celor mai bune decizii.
Cercetarea de marketing reprezinta de fapt procesul sistematic de culegere, procesare, analiza si interpretare a datelor de marketing, menit sa sprijine managerii in fundamentarea deciziilor de natura strategica, tactica sau operationala.
CAPITOLUL 1
PREZENTAREA GENERALA A S.C PETROM S.A
- Denumirea societatii: S.C. PETROM S.A
- Forma juridica: persoana juridica romana, infiintata ca societate comerciala pe actiuni
- Durata societatii: nelimitata
- Sediul social : Bucuresti sector 1, str. Calea Dorobanti, nr. 239
- Codul fiscal: 1590082
- Numarul si data inregistrarii la Oficiul Registrului Comertului: J/40/8302/1997
- Cod grupa CAEN: 11100
- Obiect de activitate: exploatarea zacamintelor de petrol si gaze naturale; tansportul petrolului si al produselor petroliere; comercializarea produselor prin retele proprii de distributie; importul si exportul de titei, produse petroliere, utilaje, echipamente si tehnologii specifice; executarea de lucrari in strainatate.
- Capital social:5.664.410.108.334 RON ( 56.644.108.335 actiuni;0,1 lei/actiune) 
Societatea a fost infiintata in conformitate cu Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 49 din octombrie 1997, modificata de Legea nr.70 din aprilie 1998. Societatea isi desfasoara activitatea in explorare si productie, rafinare si marketing, distributia de gaze si produse chimice, avand in desfasurare contracte atat pe piata interna cat si pe piata internationala.
Structura actionariatului S.C PETROM S.A la data de 31.12.2008 se prezinta astfel:
- OMV Aktiengesellschaft: 51,01% (28.894.467.414 actiuni);
- Autoritatea pentru Recuperarea Activelor Statului: 20,64% (11.690.694.418 actiuni);
- Fondul Proprietatea S.A: 20,11% (11.391.130.186 actiuni);
- Persoane fizice si juridice: 6,21% (3.520.046.256 actiuni);
- Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare: 2,03% (1.147.770.061 actiuni).
1.1 SCURT ISTORIC
- 1856: se inregistreaza la Ploiesti prima productie de petrol lampant,utilizat la iluminatul stradal in Bucuresti.
- 1857: Romania a fost inregistrata ca prima tara cu o productie titei de 257 tone. 
- 1882: se infiinteaza Biroul Geologic. 
- 1896: se infiinteaza Compania Steaua Romana.
- 1898: Steaua Romana termina constructia rafinariei si atelierelor centrale.
- 1903: se infiinteaza Compania romano-americana Standard Oil.
- 1907: Compania romano-americana a sapat la Moreni prima sonda in sistem Rotary.
- 1910: se infiinteaza Compania Astra Romana.
- 1917: Campurile petroliere sunt preluate de Compania germana Erdol Betriebs Gemeinschaft.
- 1942: producerea petrolului este condusa dupa ,,Legea petrolului".
- 1945: se infiinteaza Compania SOVROMPETROL.
- 1948: se infiinteaza Compania Petrolifera Muntenia.
- 1975: prima platforma de foraj marin este pozitionata pe locatie.
- 1991: se infiinteaza Regia Autonoma a Petrolului PETROM S.A.
- 1995: se promulga noua Lege a Petrolului.


Fisiere in arhiva (1):

  • Conducerea si Organizarea Activitatii de Cercetare de Marketing - SC Petrom SA.DOC

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!