Contabilitatea Imobilizarilor

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL .I.PREZENTAREA GENERALA A S.C. MEVA S.A
1.1.Prezentarea societatii
1.2.Aspecte ale evolutiei intreprinderii
1.3.Domeniul de activitate
1.4.Prezentarea organigramei de relatii a intreprinderii
CAPITOLUL II.DELIMITARI CONCEPTUALE IMOBILIZARI CORPORALE ,NECORPORALE SI AMORTIZAREA LOR
2.1. Definitii si delimitari
2.2. Contabilitatea primara a imobilizarilor
2.2.1. Contabilitatea imobilizarilor corporale
2.2.2. . Contabilitatea imobilizarilor necorporale
2.3. Contabilitatea amortizarii
2.3.1.Definitia si formele amortizarii imobilizarilor corporale
2.3.2. Metode de amortizare
2.3.3.Amortizarea imobilizarilor necorporale
CAPITOLUL III
STUDIU DE CAZ PRIVIND CONTABILITATEA IMOBILIZARILOR CORPORALE,NECORPORALE SI AMORTIZAREA LOR LA S.C.MEVA S.A.
3.1 Contabilitatea imobilizarilor corporale. la S.C.MEVA S.A.
3.1.1 Contabilitatea terenurilor
3.1.2 Contabilitatea constructiilor, instalatiilor tehnice, mijloacelor de transport si mobilier, aparatura etc.
3.2 Contabilitatea imobilizarilor necorporale la S.C. MEVA S.A
3.3. Contabilitatea amortizarii imobilizarilor la S.C.MEVA S.A.
CAPITOLUL IV.CONCLUZII SI PROPUNERI
BIBLIOGRAFIE


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL .I.PREZENTAREA GENERALA A S.C. MEVA S.A
1.1.PREZENTAREA SOCIETATII
S.C.MEVA S.A. este asezata in lundul drumului european E 70, pe malul stang al Dunarii, la iesirea din traversarea muntilor Carpati.
Este o societate comerciala pe actiuni, detinute de actionari privati, inregistrata la registrul comertului cu nr. J/ 25/ 135/ 1991. actionarul majoritar este compania americana TRINITY INDUSTRIES INC. COMPANY, TEXAS care detine 70% din actuini.
1.2.ASPECTE ALE EVOLUTIEI INTREPRINDERII
In anul 1882 se creaza de catre Directia Generala a Cailor Ferate Romane, atelierele CFR care au functionat impreuna cu depoul de locomotive pana in anul 1886. Atunci intretinerea locomotivelor a trecut in sarcina depoului de locomotive facand ca atelierele CFR sa se separe si sa se ocupe numai de reparatia de vagoane marfa pentru linii magistrale, actiune pe care o desfasoara pana an anul 1960 cand din nou se reuneste cu o alta unitate din aproprierea statiei CFR, adica Santierul Naval sub denumirea de Uzinele Mecanice Drobeta-Turnu-Severin, functionand ca un sector specializat in constructia de vagoane pana in anul 1968 cand din nou se separa si devine intreprinderea de vagoane de azi, unitate care producea in 1983 peste 20% din parcul de vagoane marfa echivalente 4 osii si vagoane calatori necesare economiei nationale cat si disponibilitatilor pentru export.
In toata perioada cat atelierele CFR au functionat ca unitate de sine statatoare, productia a fost axata pe reparatii material rulant (vagoana marfa de toate tipurile, vagoane calatori clasa I, II, III, locomotive categoria 2-5) la care s-au efectuat toate cele trei genuri de reparatii: periodice, curente si mijlocii. Acest profil de reparatii vagoane se mentine pana la 01 ianuarie 1960 cand printr-o hotarare a conducerii partidului si statului, atelierele CFR sunt trecute la Ministerul Industriei Constructiilor de Masini si se unesc cu Santierul Naval (sectorul I-constructia corp nave si sectorul II-reparatii nave) sub denumirea de Uzinele Mecanice Drobeta-Turnu-Severin. Din anul 1960 dupa unificare, atelierele CFR devenind sector de constructii vagoane marfa s-a profilat efectiv cu toate sectiile si sectoarele de activitate pe fabricatia vagoanelor marfa acoperite si descoperite pentru linii magistrale, vagoane de diferite tipodimensiuni, reusind sa realizeze 18 tipuri de vagoane pentru nevoile interne ale tarii cat si pentru export insumand peste 7500 vagoane marfa echivalente pe 4 osii, iar din anul 1968 pana in 1980 sa mai asimileze inca 47 noi produse ajungand sa realizeze la sfarsitul trimestrului II 1982 vagonul cu numarul de circulatie 
65. 098.
Produsele intreprinderii erau exportate la acea data in peste 17 tari ale lumii printre care: fosta URSS, R.P.Ungara, R.S. Cehoslovaca, R.D. Germana, R.P. Polona, R:P: Albania, R.P. Chineza, R.S.Vietnam, Cuba, Grecia, etc.
Analizand evolutia productiei de vagoane echivalente pe 4 osii se remarca faptul ca numarul de gagoane marfa a crescut ajungandu-se de la 1668 vagoane realizate in 1970 la 2917 vagoane in 1975, iar la sfarsitul anului 1980 la 3222 vagoane, de la ale carei baze s-a plecat cu planificarea in 1981-1982 a 3150 vagoane marfa echivalente pe 4 osii. Cu toate ca in perioada 1974-1975 a intrat in functiune o noua unitate constructoare de vagoane in Caracal, judetul Olt, totus ponderea intreprinderii de vagoane se mentine, inregistrand cresteri cu exceptia anilor 1976-1977, cand realizarile s-au plasat sub nivelul realizarilor medii si aceasta ca urmare a unor greutati aparute an realizarea planului generate de definitivarea cu intarziere a unor contracte interne si externe, care nu au permis o realizare fizica a productiei de vagoane.
La sfarsitul anului 1982 Intreprinderea de vagoane Drobeta -Turnu-Severin inregistra in total o suprafata construita de 8,4 hectare, o suprafata cu retele de 9,82 hetare, protectie 1,08 hectare, libera de 0,45 hectare, rezultand un grad de acoperire de 92,24% daca avem in vedere suprafata totala a intreprinderii de 19,65 hectare.
In 1982 intreprinderea functiona cu trei sectii de productie, respectiv:
- sectia I - fabricatie vagoane marfa;
- sectia II - fabricatie vagoane cisterna;
- sectia III - fabricatie vagoane calatori;
doua sectii auxiliare:
- sectia mecano-energetica;
- sectia scularie;
trei ateliere de proiectare tehnologica:
- APTM - atelier proiectare tehnologie pentru vagoane marfa;
- APTC - atelier proiectare tehnologie pentru vagoane calatori;
- APTS - atelier proiectare tehnologie sudura;
Marca MEVA este inregistrata la Organizatia Mondiala a Proprietatii Industriale, Geneva din anul 1970.
1.3.DOMENIUL DE ACTIVITATE
In pezent, intreprindeea dispune de doua unitati de productie pentru fabricarea vagoanelor pentru transportat marfuri cu suprafetele de 10000 mp, respectiv 15000 mp, fiecare unitate avand capacitatea de fabricatie a produsului finit. 
Societatea MEVA SA Drobeta-Turnu-Severin poate executa si livra urmatoarele:
- vagoana marfa de uz general;
- vagoane marfa pentru transportat carbune, cereale;
- vagoane platforma,
- vagoane cisterna pentru transportat produse petroliere grele si usoare;
- vagoane specializate pentru transportat produse purverulente cu descarcare pneumatica;
- modernizari de vagoane din gama de mai sus;
- containere specializate;
- recipienti statici de diferite forme si capacitati;
- piese de schimb pentru vagoane marfa.
De asemenea MEVA SA ofera servicii de reparatii vagoane (reparatii periodice, reparatii generale, reparatii capitale).


Fisiere in arhiva (1):

  • Contabilitatea Imobilizarilor.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!