Contabilitatea Salariilor La O Institutie Publica

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I - ORGANIZAREA SI CONDUCEREA CONTABILITATII INSTITUTIILOR PUBLICE 6
1.1. Sfera de aplicare Regulile si principiile de baza folosite la organizarea contabilitatii institutiilor publice dupa 1 ianuarie 2006 6 
1.1.1 Conceptele de baza privind contabilitatea institutiilor publice 15
1.1.2 Precizari si explicatii suplimentare cu privire la unele concepte de baza privind contabilitatea institutiilor publice 19 
CAPITOLUL II - PREZENTARE GENERALA A INSTITUTIEI PUBLICE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR SCOALA NR.10 >> DIMITRIE STURDZA >> TECUCI 24
2.1. Elemente de identificare a unitatii scolare 24
2.2. Importanta unitatii scolare si programul de dezvoltare institutionala 25
2.3. Organizare interna a SCOLII NR.10 " DIMITRIE STURDZA TECUCI" 29
2.4. Functionalitate 31
2.5. Structura de personal 40
2.6. Relatii cu exteriorul 41 
CAPITOLUL III - FUNDAMENTAREA CHELTUIELILOR DE PESONAL LA
SCOALA NR.10 >> DIMITRIE STURDZA >> TECUCI 43
3.1. Fundamentarea cheltuielilor de personal pentru invatamantul preuniversitar de stat 43
3.2. Cheltuieli cu salariile in bani 47
3.3. Prevederile legale privind normarea, incadrarea si salarizarea personalului didactic, didactic auxiliar si de administratie 48
3.3.1. STABILIREA SALARIULUI DE INCADRARE 51
3.3.2. SALARIUL DE BAZA 54
3.3.3. ALTE SPORURURI ADAOSURI SI INDEMNIZATII 58
3.3.4. PREMII LUNARE,PREMII ANUALE 61
3.3.5. PLATA CU ORA 62
3.3.6. CUMULUL DE FUNCTII 66
3.3.7. CONCEDIILE DE ODIHNA 67
3.3.8. CONCEDIILE FARA PLATA 70
3.3.9. CONCEDIILE MEDICALE 71
3.4. CONTRIBUTII ANGAJATOR 85
3.4.1. Contributii de asigurari sociale de stat 85
3.4.2.Contributii de asigurari de somaj 86
3.4.3.Contributii fond sanatate 87
3.4.4.Contributia pentru accidente de munca si boli profesionale 88
3.4.5.Contributii pentru concedii si indemnizatii 89
3.5. CONTRIBUTII ANGAJATI 91
3.6. Surse de finantare a cheltuielior de personal 93
3.7.Utilizarea efectiva a creditelor bugetare si a fondurilor alocate.
Plati pentru cheltuieli 94
CAPITOLUL IV - CONTURILE SI INREGISTRARILE CONTABILE FLOSITE PENTRU CONTABILIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL 97
4.1. Conturile contabile folosite in contabilitatea unitatilor scolare cu personalul 
salariat. Sistematizare conturi pentru retribuirea personalului 97
4.2.Inregistrarile contabile folosite pentru contabilizarea cheltuielilor de personal in luna martie 2009 la SCOALA NR.10 << DIMITRIE STURDZA >> TECUCI 106
CONCLUZII SI PROPUNERI 110
BIBLIOGRAFIE 119


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I
ORGANIZAREA SI CONDUCEREA CONTABILITATII INSTITUTIILOR PUBLICE
1.1. Sfera de aplicare.Regulile si principiile de baza folosite la organizarea 
contabilitatii institutiilor pubice dupa 1 ianuarie 2006.
Prin introducerea noului plan de conturi la institutiile publice se urmareste alinierea acestuia la planul general de conturi aprobat prin OMFP nr.306/2002 privind Reglementarile contabile simplificate, armonizate cu standardele internationale de contabilitate.
Contabilitatea , ca activitate specializata in masurarea , evaluarea , cunoasterea , gestionarea si controlul activelor , datoriilor , capitalurilor proprii precum si al rezultatelor obtinute din activitate,trebuie sa asigure inregistrarea cronologica si sistematica , prelucrarea , publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara,performanta financiara si fluxurile de trezorerie, atat pentru cerinte interne , cat si in relatiile cu investitorii prezenti si potentiali,creditorii financiari si comerciali , clientii,institutiile publice si alti utilizatori ai informatiei contabile.
Contabilitatea institutiilor publice asigura informatii ordonatorilor de credite cu privire la executia bugetelor de venituri si cheltuieli,patrimoniul aflat in administrare,precum si pentru intocmirea contului general anual de executie a bugetului de stat,a contului anual de executie a bugetului asigurarilor sociale de stat si fondurilor speciale,precum si a conturilor anuale de excecutie ale bugetelor locale.
Contabilitatea publica constituie contabilitatea care asigura evidentierea tuturor operatiunilor de incasari si plati referitoare la fondurile publice. Ea evalueaza obligatiile contribuabililor, evidentiaza incasarile din aceste obligatii si determina diferentele din obligatiile neonorate, precum si responsabilitatea ordonatorilor de credite privind efectuarea platilor din fondurile publice. Organizarea acesteia este obligatorie pentru toate autoritatile publice, comunitatile teritoriale, institutiile publice nationale si locale.
Insuficientele acestor definitii constau in faptul ca cea uzuala se refera numai la veniturile de stat si nu are in vedere un fundament juridic, cea tehnica este prea limitata, iar cea administrativa nu se refera la ordonatorii de credite. In final, autorii la care ne-am referit, propun pentru contabilitatea publica urmatoarea definitie care ar exprima, dupa parerea noastra, cel mai corect functiile sale, si anume: "Regulile contabilitatii publice au ca obiect determinarea obligatiilor si responsabilitatilor ordonatorilor de credite publice, ale ordonatorilor de venituri publice si contabililor publici." Aceasta definitie da regulilor contabilitatii publice un contur juridic, tehnic si cuprinde in cadrul sau obligatiile si responsabilitatile, atat ale contabililor publici, cat si ale ordonatorilor.
Desi contabilitatea sectorului public se organizeaza pe baza unor planuri de conturi distincte, cu particularitati, atat in ceea ce priveste structura conturilor, cat si functionarea acestora, la baza contabilitatii publice stau reguli si norme comune cu cele ale contabilitatii generale, si anume:
- folosirea unor modele de registre contabile si formulare comune privind activitatea financiara si contabila;
- modelele bilanturilor contabile, ca si planul de conturi general pentru institutiile publice, sunt stabilite de acelasi organ, respectiv de Ministerul Finantelor Publice; in aceasta privinta existand o conceptie unitara in materie (plan de conturi, bilant si alte formulare specifice);
- functionarea acesteia este obligatoriu a se face dupa aceleasi reguli si metode astfel:
o contabilitatea se conduce in partida dubla; unele exceptii permise pentru anumite institutii publice care au dreptul sa organizeze contabilitati in partida simpla (consiliile locale comunale) nu infirma regula;
o inregistrarea cronologica si sistematica in contabilitate a tuturor operatiunilor de incasari si plati in mod simultan, in debitul unor conturi si creditul altora;
o stabilirea totalului sumelor debitoare si sumelor creditoare, precum si a soldului final al fiecarui cont;
o intocmirea, cel putin lunar, a balantei de verificare, care reflecta egalitatea intre totalul sumelor debitoare si creditoare, si totalul soldurilor debitoare si creditoare ale conturilor;
o prezentarea executiei finale lunar, trimestrial, anual, a veniturilor incasate si platilor efectuate, precum si excedentului sau deficitului, comparativ cu contul de profit si pierderi, in cazul contabilitatii financiare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Contabilitatea Salariilor La O Institutie Publica.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!